waarvan ? ik ken haar nietquote:Op vrijdag 1 april 2011 18:24 schreef waxmask het volgende:
[..]
Dat ga ik zo eens bekijken in deel 2 van Echte meisjes...
Van die 4 waren echt niet alleen de lippen opgespoten hoor.quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:19 schreef meneertje1972 het volgende:
Heeft iemand caps van de uitzending ik zou zo graag die Mamajo gecapt hebben dat ze gister in de live uitzending met 4 vrouwelijke familie leden naast zich zat die allemaal een neplippen hadden.
Je zag echt 4 of 5 neplipdames op een rij.
Huh, ik weet van niks. Ik heb gewoon de OP uit het vorige topic overgenomen, gek.quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:25 schreef meneertje1972 het volgende:
haha topichunting verboden? Die Arnie zie ik de hele dag niet, geen berichten en hij zegt net in vorige COS als laatste 1 x een bericht met lapo en hij zeurt over mensen die geilen om een topic te starten.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ach boeie als we maar kunnen cossenquote:Op vrijdag 1 april 2011 18:25 schreef meneertje1972 het volgende:
haha topichunting verboden? Die Arnie zie ik de hele dag niet, geen berichten en hij zegt net in vorige COS als laatste 1 x een bericht met lapo en hij zeurt over mensen die geilen om een topic te starten.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je bent scherp vandaag Sir.quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:25 schreef meneertje1972 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je ben nie goeeeeed.quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:25 schreef meneertje1972 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo hoort hetquote:Op vrijdag 1 april 2011 18:25 schreef beequeen het volgende:
Mo deelt Chocolaatjes uit.
Geer: Ik heb graag dat je chocolaatje voor mij uitzoekt en in mijn mond stopt.
Arnie de soapsukkel is een btje topicgeilquote:Op vrijdag 1 april 2011 18:25 schreef meneertje1972 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zal het voor je spellen; je had al een nieuwe COS geopend voor je je laatste post in het vorige topic gedaan had.quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:25 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Huh, ik weet van niks. Ik heb gewoon de OP uit het vorige topic overgenomen, gek.
Gaan we schelden?quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:26 schreef knagsje het volgende:
[..]
Arnie de soapsukkel is een btje topicgeil![]()
quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:26 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik zal het voor je spellen; je had al een nieuwe COS geopend voor je je laatste post in het vorige topic gedaan had.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:26 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik zal het voor je spellen; je had al een nieuwe COS geopend voor je je laatste post in het vorige topic gedaan had.
Niet waar, gek.quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:26 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dit was een sneer naar gierige , saaie Laura.quote:
preciesquote:Op vrijdag 1 april 2011 18:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit was een naar naar gierige , saaie Laura.
Ik snap jou niet. Graag ondertiteling als je iets zegt.quote:
Aan de andere kant ook gevaarlijk, kan ook zijn dat ze of zelf opstapt of dat meerdere bewoners denken om dan Jo maar te nomineren dan kan ze thuis alles op een rijtje zetten, dus is weet niet of t zo slim is van MA om dat zondag te laten weten.quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:26 schreef shomila het volgende:
Laten ze die Jo nu tot zondag piekeren en zeggen het dan pas.
Het is echt alles voor de kijkcijfers he, die moeder spoort ook niet.
Lekker vlak voor de nominaties dat niemand haar nomineerd uit medelijden.
Je hebt gelijk, ik chargeerde.quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:27 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Niet waar, gek.
Ik drukte op OPEN NIEUW DEEL. Hoe de fuck kan ik dat dan doen.
Ok.quote:
Ja dat is ook weer zo.quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:28 schreef angeljacky het volgende:
[..]
Aan de andere kant ook gevaarlijk, kan ook zijn dat ze of zelf opstapt of dat meerdere bewoners denken om dan Jo maar te nomineren dan kan ze thuis alles op een rijtje zetten, dus is weet niet of t zo slim is van MA om dat zondag te laten weten.
Als ik Arnie zie staan weet ik dat hij de nieuwe gaat openen, die is echt topicgeil.quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:26 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zoiets in ieder geval, ze zegt net dat er bij haar iedere keer in de kvdw over beginnen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:29 schreef sjampoeh het volgende:
snap niet waar jo en flip het over hebben. er is haar gevraagd in de kvdw of ze zelf ook dacht wat ze verkeerd heeft gedaan qua gedrag naar flip toe, ivm haar 'vriend'?
quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:29 schreef Ecila111 het volgende:
Moos bonbon met drank erin wilde ze niet, doet haar aan haar vader denken.
Doe even normaal joh. Dat ben ik helemaal niet.quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:29 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Als ik Arnie zie staan weet ik dat hij de nieuwe gaat openen, die is echt topicgeil.
jaquote:Op vrijdag 1 april 2011 18:31 schreef shomila het volgende:
Die Jo gaat zo een schuld gevoel krijgen als ze het te horen krijgt.
Hoezo? Welke 2 seconden dan? Ik kan serieus nog geen 2 seconden noemen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
Jo: "Als ze al mijn goede dingen van die 7 weken achter elkaar zetten..."
Tja, dan ben je met 2 seconden klaar.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
Jo: "Als ze al mijn goede dingen van die 7 weken achter elkaar zetten..."
Tja, dan ben je met 2 seconden klaar.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:30 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Doe even normaal joh. Dat ben ik helemaal niet.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:30 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Doe even normaal joh. Dat ben ik helemaal niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |