ik hoor haar moeder gister nog zeggen; ik heb een beeldschone dochter maar dat betekent niet dat ze zomaar met iemand het bed induikt, ik weet dat veel andere meiden dat wel doen......quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:13 schreef shomila het volgende:
Jo zegt ik heb me aan me principes gehouden ik heb niet met een laat maar.
Ja het schiet haar te binnen dat ze met Maik in 1 bed heeft geslapen oepssss.
Lijkt mij ook, maar dat betrekt ze er natuurlijk bij om het vooral niet te doen overkomen dat ze alleen met Flip loopt te geilen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze heeft Sharon op haar bek gekust en weet niet hoe dit overkomt op Dennis. Het zal hem een hoef roesten.
Jo zei net precies hetzelfdequote:Op vrijdag 1 april 2011 18:16 schreef meneertje1972 het volgende:
Mo: Ik kom uit een omgeving waar mensen snel een mening hebben.
je zult die Zoeloelippen van Jo toch op je mond gedrukt krijgen, krijg je toch meteen een spontane hartverzakkingquote:Op vrijdag 1 april 2011 18:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze heeft Sharon op haar bek gekust en weet niet hoe dit overkomt op Dennis. Het zal hem een hoef roesten.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:13 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik plak em wel achter een spoiler omdat het NSFW is.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben nog niet zo origineel...
ja dat viel mij ook op, een sneer of dat alle vrouwen dat doen en 'haar' jo niet.quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:17 schreef knagsje het volgende:
[..]
ik hoor haar moeder gister nog zeggen; ik heb een beeldschone dochter maar dat betekent niet dat ze zomaar met iemand het bed induikt, ik weet dat veel andere meiden dat wel doen......
quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
juist jaquote:Op vrijdag 1 april 2011 18:18 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
ja dat viel mij ook op, een sneer of dat alle vrouwen dat doen en 'haar' jo niet.
Ik zei vanochtend al dat het we naar een leuk toneelstuk aan het kijken zijn.quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:17 schreef PoezeligDing het volgende:
Lijkt mij ook, maar dat betrekt ze er natuurlijk bij om het vooral niet te doen overkomen dat ze alleen met Flip loopt te geilen.
als ze mogen drukken hequote:Op vrijdag 1 april 2011 18:20 schreef Candyfreak het volgende:
Wanneer raden ze Joanna haar geheim nou eens
Kan niet kamer is al week dicht. Spel mag niet gespeeld worden. Iedereen is boos op mij dat ik dat al dagen roep maar nu opeens is iedereen hier het met mij eens.quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:20 schreef Candyfreak het volgende:
Wanneer raden ze Joanna haar geheim nou eens
De hele cličntele van de kliniek op een rijtjequote:Op vrijdag 1 april 2011 18:19 schreef meneertje1972 het volgende:
Heeft iemand caps van de uitzending ik zou zo graag die Mamajo gecapt hebben dat ze gister in de live uitzending met 4 vrouwelijke familie leden naast zich zat die allemaal een neplippen hadden.
Je zag echt 4 of 5 neplipdames op een rij.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:20 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Kan niet kamer is al week dicht. Spel mag niet gespeeld worden. Iedereen is boos op mij dat ik dat al dagen roep maar nu opeens is iedereen hier het met mij eens.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:10 schreef Reksie1981 het volgende:
1 April!
Maar om jullie toch tegemoet te komen:Die had ik alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:20 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Kan niet kamer is al week dicht. Spel mag niet gespeeld worden. Iedereen is boos op mij dat ik dat al dagen roep maar nu opeens is iedereen hier het met mij eens.
Jij bent gewoon net wat meer in alles dan wij hequote:Op vrijdag 1 april 2011 18:20 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
als jou wel ja.quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Jij bent gewoon net wat meer in alles dan wij he
Ja ik snap ook niet dat ze dat nog niet gedaan hebben de missie is toch al geslaagd.quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:21 schreef knagsje het volgende:
eerst die 7500euro in haar kluis en dan pas drukken aub
maar nog eens 10 keer dommerquote:Op vrijdag 1 april 2011 18:21 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
die ziet er wel tig keer beter uit dan laura![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |