wat denk je?quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:42 schreef PoezeligDing het volgende:
Kleuter knip zijn nagels... gaat ie ze ook nog opruimen of laat ie ze lekker in het kunstgras slingeren..
Het was niet een zieke vriend. Het was de vader van een vriendin. Totaal verzonnen dus, en totaal niet boeiend of mis ik wat? Wat een azijnzeikerds vaak zeg. Je kan ook niks doen of zeggen daar. Ik vind haar verder verschrikkelijk en nep maar dat ter zijde. Als ik 100.000 euro kon winnen, zou ik ook echt wel verzinnen dat er thuis iets met een vriend of iets dergelijks aan de hand is.quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:29 schreef PoezeligDing het volgende:
Laura; ze zenden ons wel uit zoals we écht zijn, dus daar hoef je niet bang voor te zijn.
Hopelijk zenden ze ook uit hoe jij loog over die zieke vriend.
Huh? Hoe trek jij die conclusie uit die woorden dan? Dat was van te voren allang bekend dat ze samen gingen werken met UPC en dat daar zou worden uitgezonden.quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
OMG, maar dat betekent wel dat ze in de KvdW veel krijgen te zien. Wat een flutprogramma is het ook.
Ik vind het meer dan onsmakelijk dat dat in het bijzijn van anderen wordt gedaan. Zal maar een stuk nagel van een ander in je oog springen.quote:
Die noem ik voor het gemak een zieke vriend. Maar voor jouw geruststelling het is de zieke vader van een vriendin van Laura.quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:44 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Het was niet een zieke vriend. Het was de vader van een vriendin. Totaal verzonnen dus, en totaal niet boeiend of mis ik wat? Wat een azijnzeikerds vaak zeg. Je kan ook niks doen of zeggen daar. Ik vind haar verder verschrikkelijk en nep maar dat ter zijde. Als ik 100.000 euro kon winnen, zou ik ook echt wel verzinnen dat er thuis iets met een vriend of iets dergelijks aan de hand is.
[..]
Huh? Hoe trek jij die conclusie uit die woorden dan? Dat was van te voren allang bekend dat ze samen gingen werken met UPC en dat daar zou worden uitgezonden.
buiten dat......het is ook een schaartje van een anderquote:Op vrijdag 1 april 2011 16:44 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik vind het meer dan onsmakelijk dat dat in het bijzijn van anderen wordt gedaan. Zal maar een stuk nagel van een ander in je oog springen.
Daar had ik al van gezegd dat het erg hygiënisch is...quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:46 schreef wildstar het volgende:
[..]
buiten dat......het is ook een schaartje van een ander
preciesquote:Op vrijdag 1 april 2011 16:46 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Die noem ik voor het gemak een zieke vriend. Maar voor jouw geruststelling het is de zieke vader van een vriendin van Laura.
lekker hygienisch danquote:Op vrijdag 1 april 2011 16:46 schreef wildstar het volgende:
[..]
buiten dat......het is ook een schaartje van een ander
Een of ander mysterieuze ziekte, waardoor ze vitigilo heeft gekregen en last van haar nieren. Of anders om.quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:47 schreef Lavenderr het volgende:
Waarom slikt Joanna prednison?
Sorry, ik val er zo in, maar heb dat niet meegekregen.
Dacht dat ze die lippen had vanwege 1 of ander spulletje wat erin gespoten is.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
1 aprilgrap van
Alex: "Gerard, je veter zit los."
Gerard: "Die van jou ook."
Alex kijkt naar zijn voeten.
Gerard: "1 april."
Ik mag jouw heldere kijk welquote:Op vrijdag 1 april 2011 16:44 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Het was niet een zieke vriend. Het was de vader van een vriendin. Totaal verzonnen dus, en totaal niet boeiend of mis ik wat? Wat een azijnzeikerds vaak zeg. Je kan ook niks doen of zeggen daar. Ik vind haar verder verschrikkelijk en nep maar dat ter zijde. Als ik 100.000 euro kon winnen, zou ik ook echt wel verzinnen dat er thuis iets met een vriend of iets dergelijks aan de hand is.
[..]
Huh? Hoe trek jij die conclusie uit die woorden dan? Dat was van te voren allang bekend dat ze samen gingen werken met UPC en dat daar zou worden uitgezonden.
Oh, ja, ik zag laatst wel haar rug, zitten allemaal van die witte vlekjes op.quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Een of ander mysterieuze ziekte, waardoor ze vitigilo heeft gekregen en last van haar nieren. Of anders om.![]()
Die lippen zijn echt botox.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:51 schreef meneertje1972 het volgende:
AKTIE!!! Het spel moet gespeeld worden en het wordt tijd dat die kamer na een week weer eens open gaat. Dit slaat nergens op. De bewoners moeten gewoon op geheimen kunnen raden!!!
quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:51 schreef meneertje1972 het volgende:
AKTIE!!! Het spel moet gespeeld worden en het wordt tijd dat die kamer na een week weer eens open gaat. Dit slaat nergens op. De bewoners moeten gewoon op geheimen kunnen raden!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |