Ja heel belangrijk....neemt altijd print out mee van de postcount naar sollicitaties....vreemd genoeg vond niemand het echt interessant maar hij blijft proberen...quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:09 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Arnie wou persé steeds de nieuwe cossen openen
Ja echt te triest...welk EI komt die kneus....quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:14 schreef TimeJumper het volgende:
Faalex heeft nog nooit van UPC gehoord en weet niet wat het is
Waat weet Faalex wel? Zelfs dat waterballonnetje kon hij niet kapot krijgen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:14 schreef TimeJumper het volgende:
Ze zitten zelfs in Hongarijequote:Op vrijdag 1 april 2011 16:14 schreef TimeJumper het volgende:
Hij is echt wereldvreemdquote:Op vrijdag 1 april 2011 16:14 schreef TimeJumper het volgende:
dat was al aangekondigt voor het daadwerkelijke begin van sst misschien? of hebben ze dat pas een week later bedacht?quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hoe weet Laura dat je via UPC-TV mee kan kijken?
Vertel, ik luisterde naar Jo en Flip.quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:15 schreef Chanel5 het volgende:
Er komen beweringen uit de mond van Lau, jemig hoe dom.
arme kindertjes die door haar (gedeeltelijk) worden opgevoedquote:Op vrijdag 1 april 2011 16:15 schreef Chanel5 het volgende:
Er komen beweringen uit de mond van Lau, jemig hoe dom.
Volgens mij pas nadat het al was begonnen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:16 schreef Vultarian het volgende:
[..]
dat was al aangekondigt voor het daadwerkelijke begin van sst misschien? of hebben ze dat pas een week later bedacht?
Je moet wat overhebben voor zo'n borstvergrotingquote:Op vrijdag 1 april 2011 16:19 schreef PoezeligDing het volgende:
En Jo klaagt dat ze 'opgezwollen' is van de prednison. A, sinds wanneer is zij afkerig van opzwellingen (tieten, lippen) en B, ik zie er geen ruk van, aandachtshoer.
Dat er alleen met UPC een contract is o.a. Wat ze ook doet is dat als een ander wat vertelt ze het over neemt en als die persoon het fout heeft ze er een draai aangeeft.quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vertel, ik luisterde naar Jo en Flip.
Flip vindt Jo ongezellig omdat ze niet over haar missie mag praten.
Ze heeft haar vorige kuurtje niet eens afgemaakt en nu wil ze een stootkuur. Dat wijf spoort niet.quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:19 schreef PoezeligDing het volgende:
En Jo klaagt dat ze 'opgezwollen' is van de prednison. A, sinds wanneer is zij afkerig van opzwellingen (tieten, lippen) en B, ik zie er geen ruk van, aandachtshoer.
Alles voor de aandacht. Als ze al jaren stootkuurtjes doet waarom neemt ze nu dan plots het advies van een vreemde arts ter harte om het langzaam op te bouwen...quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze heeft haar vorige kuurtje niet eens afgemaakt en nu wil ze een stootkuur. Dat wijf spoort niet.
OMG, maar dat betekent wel dat ze in de KvdW veel krijgen te zien. Wat een flutprogramma is het ook.quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:21 schreef Chanel5 het volgende:
Dat er alleen met UPC een contract is o.a. Wat ze ook doet is dat als een ander wat vertelt ze het over neemt en als die persoon het fout heeft ze er een draai aangeeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |