Ja, een beetje wel...quote:
wieltje ertussen en je hebt een kruiwagen.quote:
Toen was het ook nog gewoon gaaf.quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:00 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ja, een beetje wel...![]()
Lekker man, de hele dag een beetje hangen in zo'n huis de hele dag. Those were the days
Ja, zie je dat vaak? De gezichtsuitdrukking van mensen die op een kip zitten?quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:00 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ok, op die cap kijkt ze gewoon echt alsof ze op een kip zit.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:01 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ja, zie je dat vaak? De gezichtsuitdrukking van mensen die op een kip zitten?
Hmm, touché...quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:01 schreef dieenebart het volgende:
[..]
als je opgenomen wordt en gratis te vreten krijgt word je uitkering gestopt.quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:00 schreef delfse het volgende:
En het erge is als je uit een rls komt mag je een uitkering bij het uwv aanvragen omdat meedoen met een rls werk is omdat je er voor wordt betaald.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:01 schreef dieenebart het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:02 schreef suzi1 het volgende:
[..]
als je opgenomen wordt en gratis te vreten krijgt word je uitkering gestopt.
en dat vind ik toch echt meer overeen komen
Zeker gezien het feit dat de deelnemers benoemen dat ze daar zitten om te leren en een spiegel voorgehouden krijgen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:02 schreef suzi1 het volgende:
[..]
Ik ook maar degene die hun werk opgezegd hebben mogen een uitkering aanvragen .quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:02 schreef suzi1 het volgende:
[..]
tel daarbij op het tot rust komen van joquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:03 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zeker gezien het feit dat de deelnemers benoemen dat ze daar zitten om te leren en een spiegel voorgehouden krijgen.
Ze hebben echt in die jongen geloofd...quote:
Ja want volgens mam zat die tegen overspannen aan.quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:03 schreef suzi1 het volgende:
[..]
tel daarbij op het tot rust komen van jo
Ja, want zij is 8 x doodgegaan toen ze boven zat.quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:03 schreef suzi1 het volgende:
[..]
tel daarbij op het tot rust komen van jo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |