Die moest ik echt even opzoekenquote:Op vrijdag 1 april 2011 18:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Jij doet me altijd precies aan Bommie denken maar dan zonder de humor, gevatheid, taalvirtuositeit en eruditie.
Als je liggende mensen boeiend vindt moet je hem aanslingerenquote:Op vrijdag 1 april 2011 18:43 schreef SIRA het volgende:
[..]
Die moest ik echt even opzoeken![]()
Goedenavond allemaal. Gebeurt weer geen drol in het huis zo te lezen. Moet ik nog de moeite nemen om de tv aan te zetten of kan ik meteen gaan strijken?
De helft ligt voor Pampus en de andere helft staat zonder stream erop te douchenquote:Op vrijdag 1 april 2011 18:43 schreef SIRA het volgende:
[..]
Die moest ik echt even opzoeken![]()
Goedenavond allemaal. Gebeurt weer geen drol in het huis zo te lezen. Moet ik nog de moeite nemen om de tv aan te zetten of kan ik meteen gaan strijken?
quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:44 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Als je liggende mensen boeiend vindt moet je hem aanslingeren
Hij gaat de posts per minuut bereken zodat ie meer kans maakt voor de laatste, en tussendoor ook alvast een nieuwe makenquote:Op vrijdag 1 april 2011 18:43 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
kun je niet nog 199 posts wachten, jij bent zo lekker snel, scheelt wachten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OT, Laura is weer kijkers aan het winnen, lekker tukkie doen
Waarschijnlijk een nieuwe poging tot dominosteentjes plaatsen en dan nu zonder het gezeik van Jo aan zijn kopquote:
Als er maar minder streamlocks zijn, het liefst geenquote:Op vrijdag 1 april 2011 18:48 schreef SIRA het volgende:
Toch jammer dat ze het programma zo laten versloffen. Het had nl best heel leuk kunnen zijn. Beetje miscasting wel. De enige die het spel een beetje speelt en zijn best doet is Geer.
Ik verheugde me echt op een nieuwe Big Brother met een vleugje Wie is de Mol ofzo.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:47 schreef Flow3r het volgende:
kan iemand een cap van Laura maken met dat ene uitstekende oor?
edit ; laat maar, beeld is weg
quote:
tot aan 299 dan he arnieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 1 april 2011 18:42 schreef ArnieAlberts het volgende:
Maar ik ga weer want ik moet even wat doen.
Op zijn buik, uitgeteld, ergens in de tuinquote:
Het is een wonder!quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:51 schreef PoezeligDing het volgende:
Volop actie op de streams! Laura is van het bed van Alex naar haar eigen bed gesloft.
Surequote:Op vrijdag 1 april 2011 18:51 schreef knagsje het volgende:
[..]
tot aan 299 dan he arnieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Hoe is het moooogelijk!quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:51 schreef PoezeligDing het volgende:
Volop actie op de streams! Laura is van het bed van Alex naar haar eigen bed gesloft.
daar moet ze nu uiteraard de rest van de avond van bijkomenquote:Op vrijdag 1 april 2011 18:51 schreef PoezeligDing het volgende:
Echt he, gewoon max 8 uur op je bed per 24 uur, als je 1 minuut langer erin ligt sta je genomineerd, een mooie opdracht voor de rest van SSTquote:Op vrijdag 1 april 2011 18:51 schreef PoezeligDing het volgende:
uuhm, en verboden te slapen in de tuin !quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:54 schreef Candyfreak het volgende:
En Laura gaat weer liggen buiten dit keer
Word je sentimenteel?quote:
Ja, een beetje wel...quote:
wieltje ertussen en je hebt een kruiwagen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |