Dat klonk wel een beetje zo maar heel specifiek waren ze niet.quote:
wat voor briefje dan.? heb ik gemistquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:24 schreef angeljacky het volgende:
Die Mo verteld nu ff aan Sharon van het briefje van Jo aan Flip en Sharon mag het OOK niet door vertellen net zoals die anderen aan wie ze het heeft verteld
Mo durft eigenlijk niet vanwege de reactie van Flip.quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat klonk wel een beetje zo maar heel specifiek waren ze niet.
ja wil ook wel weten welk briefje (gemist)quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:25 schreef knagsje het volgende:
[..]
wat voor briefje dan.? heb ik gemist
Ik heb het ook niet gezien maar ergens wel in een cos gelezenquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:25 schreef knagsje het volgende:
[..]
wat voor briefje dan.? heb ik gemist
Preciesquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:25 schreef Ifa het volgende:
Knap staaltje handen schoonwassen levert Monique hier weer af.
Dus bijna iedereen weet het alquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:24 schreef angeljacky het volgende:
Die Mo verteld nu ff aan Sharon van het briefje van Jo aan Flip en Sharon mag het OOK niet door vertellen net zoals die anderen aan wie ze het heeft verteld
Gepaste foto, ik word ook ridderquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik vind haar helemaal niet lelijk
Slank kan ook mooi zijn
[ afbeelding ]
De Stem nog nietquote:
Jo heeft een afscheidsbriefje voor Flip achtergelaten toen ze verdween. Dat mocht natuurlijk niet, maar Jo mag alles. Flip heeft het vanmiddag aan Jo teruggeven omdat Jo alles wil bewaren van SST.quote:
Dus dan moet de missie toch afgekeurd worden, de stem heeft nu toch wel goed kunnen horen dat Jo haar missie op een bepaalde manier heeft laten weten aan Flipquote:
we worden gefopt.....quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:28 schreef angeljacky het volgende:
[..]
Dus dan moet de missie toch afgekeurd worden, de stem heeft nu toch wel goed kunnen horen dat Jo haar missie op een bepaalde manier heeft laten weten aan Flip
Syl van DGK?quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:26 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Karim wordt door Geer ondervraagd... Hij wil hierna met Syl gaan reizen...
Geer kent toch ook ene Syl... Zouden dat dezelfde kunnen zijn?
Maar dat geld niet voor de minnares van de stem en kindje van god.quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:28 schreef angeljacky het volgende:
[..]
Dus dan moet de missie toch afgekeurd worden, de stem heeft nu toch wel goed kunnen horen dat Jo haar missie op een bepaalde manier heeft laten weten aan Flip
Ja, is ie bevriend mee, net als met Erik.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |