Jij doet me altijd precies aan Bommie denken maar dan zonder de humor, gevatheid, taalvirtuositeit en eruditie.quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:30 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Doe even normaal joh. Dat ben ik helemaal niet.
Ok ik moest best lachen om die reactie.quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:31 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
maar van mij mag je hoor, ik geil ook op sommige dingen
Oh. Nou jij mij niet, ik vind jou hartstikke aardig.quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Jij doet me altijd precies aan Bommie denken maar dan zonder de humor, gevatheid, taalvirtuositeit en eruditie.
Pff.. en zonder enige variatie..quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:32 schreef Chanel5 het volgende:
Ik word zo moe van dan wijf Jo, iedere keer weer hetzelfde.
Dus de hele daily zit vol met Laura en Alexquote:Op vrijdag 1 april 2011 18:33 schreef sjampoeh het volgende:
Kijk straks naar Secret Story!
1 april om 18.07
Komt Maik terug
Vanavond is het de laatste daily show van de week. In deze uitzending zien we de droombruiloft van het koppel Laura en Alex, de weddingparty en de spannende huwelijksnacht. Ook zien we de gevoelens van Philip voor Joanna en is Aafke te gast bij Bart. Kijk vanavond om 19:30 uur op Net5.
Overige nieuwsberichten:
Ben zo benieuwd wat ze gaat doen als ze het hoort.quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hahahahaha, hoe dom zijn die Betty en Flip.
Ben toch blij dat ze er weer isquote:Op vrijdag 1 april 2011 18:33 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Pff.. en zonder enige variatie..
quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:32 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Oh. Nou jij mij niet, ik vind jou hartstikke aardig.
Nog erger, vol met materiaal wat we ook al in die falende liveshow zagen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:34 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Dus de hele daily zit vol met Laura en Alex
Ja, zeker spannend;quote:
Dan geeft die domme doos zichzelf de schuld en misschien Flip ook wel.quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:34 schreef delfse het volgende:
[..]
Ben zo benieuwd wat ze gaat doen als ze het hoort.
Hand in eigen siliconen? Zo zal ze het willen draaien, maar no way hoor, alles ligt altijd aan een ander.quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:36 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dan geeft die domme doos zichzelf de schuld en misschien Flip ook wel.
hoe bouw ik een nep tent om van mijn huwelijksnachtbed een nep hemelbed te bouwen. Spannend!!! Aan de spijlen hangen we.... dat nep roze hempje, die zwembroek van... de tanga.... en dan nog plek over voor 2 tandenborstels... Op het nachtkastje innig vermengt twee stel kunstgebitten en Laura;'s moeders bejaardentehuis tevreden, Ome Jan kan zich ook opgeilen en klaar is het nepplakboek.quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:34 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Dus de hele daily zit vol met Laura en Alex
Nu begin JIJ weer met aanvallen. Ik weet het niet hoor.quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:37 schreef knagsje het volgende:
even off Topic;
staat er een prijs op het openen van een topic?
Zal ook wel een lijstje met 'topscoorders' van zijn. Ben je toch nog ergens de beste in.quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:37 schreef knagsje het volgende:
even off Topic;
staat er een prijs op het openen van een topic?
On Topic; waar is Jo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |