en dat dan met 3 pootjesquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:42 schreef Flashbox het volgende:
Die stef is zo gek nog niet, hij heeft een parkoers uitgezet om de streamers toch nog wat te vermaken. Zie hem rennen en springen.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:42 schreef Flashbox het volgende:
Die stef is zo gek nog niet, hij heeft een parkoers uitgezet om de streamers toch nog wat te vermaken. Zie hem rennen en springen.
[ afbeelding ]
Bij welk pijltje is ie nu ongeveer?quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:42 schreef Flashbox het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:42 schreef Flashbox het volgende:
[ afbeelding ]
Stefke is de beste in het Secret Story huis! Zijn concerten zijn ook beter als op dat gitaar getokkel.quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:42 schreef Flashbox het volgende:
[ afbeelding ]
He, gelukkigquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Helaas een kwartier te laat, maar je hebt nog niets gemist
Idd die voortrekkerij van Joanna hangt me de keel uitquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:47 schreef evaxsis het volgende:
Pfff Maik komt dus straks gewoon weer terug, ontvangt ¤ 10.000,= voor een gefaalde missie.
Jo krijgt ¤ 7.500,= voor de missie die ze verraden heeft aan Flip die weer aan Mo.
Ik blijf dit zo oneerlijk vinden![]()
En daar gaat mijn positieve instelling, hoe is het toch mogelijk dat het Secret Story telkens weer lukt.
ze hoort helaas bij het programma he.....shit happensquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:48 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Idd die voortrekkerij van Joanna hangt me de keel uit
Ik word er zo moe vanquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:48 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Idd die voortrekkerij van Joanna hangt me de keel uit
quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:49 schreef MargrietV het volgende:
Een spel spelen is leuk, valsspelen dat kan ECHT niet, niet door de spelers niet door de redactie.
Nou gek genoeg ga ik ook steeds vroeger naar bed, het is voor mij zo aanstekelijk als wat.quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:49 schreef knagsje het volgende:
[..]
ga anders even liggen, naast lau is nog wel plek......
Niets is wat het lijkt, dus waarschijnlijk verloopt alles heel eerlijkquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:49 schreef MargrietV het volgende:
Een spel spelen is leuk, valsspelen dat kan ECHT niet, niet door de spelers niet door de redactie.
en Gij geleuf dah? Ik dus niet!quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:50 schreef D. het volgende:
[..]
Niets is wat het lijkt, dus waarschijnlijk verloopt alles heel eerlijk
Lekker kriebelen onder de dekensquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:49 schreef knagsje het volgende:
[..]
ga anders even liggen, naast lau is nog wel plek......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |