Nog leuker: De missie van Maike is OOK niet gelukt. Hij moest op zolder blijven en niemand mocht weten dat hij niet weg was. De regie stem heeft hier ook aan meegewerkt, maar het was en is wel degelijk bekend dat Maike nog in huis is.quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:28 schreef angeljacky het volgende:
[..]
Dus dan moet de missie toch afgekeurd worden, de stem heeft nu toch wel goed kunnen horen dat Jo haar missie op een bepaalde manier heeft laten weten aan Flip
quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:31 schreef evaxsis het volgende:
Goeienavond is Maik al terug voor de onschuldige Mo![]()
Want zo kan ze toch niet verder leven.
ik vind haar anders wel een btje zielig hoor, meer een triest geval danquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:33 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Gelukkig ligt ze nog wel depressief op bed
gelukkig heb jij er van genoten danquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:35 schreef evaxsis het volgende:
Ze heeft de boel wel goed opgestookt vannacht, dat was nog eens streamgenot
quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:36 schreef mspoez het volgende:
Maik komt nu dus terug? Doet die link van Kwalilteit het nog?
[edit]nee, jammer!
Niksdoen is een werkwoord sinds BB1.quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:35 schreef knagsje het volgende:
COS#851] Liggen en niksdoen
spatie vergeten???
ik juist weer niet, we verschillen nogal hequote:Op vrijdag 1 april 2011 19:37 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ja voor die zielige Flip had ik een klein beetje medelijden
Blijkbaarquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:38 schreef knagsje het volgende:
[..]
ik juist weer niet, we verschillen nogal he
ja dat vond ik ook al, de mafkutten zitten er nog en het feestbeest is wegquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:40 schreef DownToEarth het volgende:
Toch jammer dat Aafke weg is en dat zo'n druiloor Laura er nog is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |