Dat klonk wel een beetje zo maar heel specifiek waren ze niet.quote:
wat voor briefje dan.? heb ik gemistquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:24 schreef angeljacky het volgende:
Die Mo verteld nu ff aan Sharon van het briefje van Jo aan Flip en Sharon mag het OOK niet door vertellen net zoals die anderen aan wie ze het heeft verteld
Mo durft eigenlijk niet vanwege de reactie van Flip.quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat klonk wel een beetje zo maar heel specifiek waren ze niet.
ja wil ook wel weten welk briefje (gemist)quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:25 schreef knagsje het volgende:
[..]
wat voor briefje dan.? heb ik gemist
Ik heb het ook niet gezien maar ergens wel in een cos gelezenquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:25 schreef knagsje het volgende:
[..]
wat voor briefje dan.? heb ik gemist
Preciesquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:25 schreef Ifa het volgende:
Knap staaltje handen schoonwassen levert Monique hier weer af.
Dus bijna iedereen weet het alquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:24 schreef angeljacky het volgende:
Die Mo verteld nu ff aan Sharon van het briefje van Jo aan Flip en Sharon mag het OOK niet door vertellen net zoals die anderen aan wie ze het heeft verteld
Gepaste foto, ik word ook ridderquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik vind haar helemaal niet lelijk
Slank kan ook mooi zijn
[ afbeelding ]
De Stem nog nietquote:
Jo heeft een afscheidsbriefje voor Flip achtergelaten toen ze verdween. Dat mocht natuurlijk niet, maar Jo mag alles. Flip heeft het vanmiddag aan Jo teruggeven omdat Jo alles wil bewaren van SST.quote:
Dus dan moet de missie toch afgekeurd worden, de stem heeft nu toch wel goed kunnen horen dat Jo haar missie op een bepaalde manier heeft laten weten aan Flipquote:
we worden gefopt.....quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:28 schreef angeljacky het volgende:
[..]
Dus dan moet de missie toch afgekeurd worden, de stem heeft nu toch wel goed kunnen horen dat Jo haar missie op een bepaalde manier heeft laten weten aan Flip
Syl van DGK?quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:26 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Karim wordt door Geer ondervraagd... Hij wil hierna met Syl gaan reizen...
Geer kent toch ook ene Syl... Zouden dat dezelfde kunnen zijn?
Maar dat geld niet voor de minnares van de stem en kindje van god.quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:28 schreef angeljacky het volgende:
[..]
Dus dan moet de missie toch afgekeurd worden, de stem heeft nu toch wel goed kunnen horen dat Jo haar missie op een bepaalde manier heeft laten weten aan Flip
Ja, is ie bevriend mee, net als met Erik.quote:
Nog leuker: De missie van Maike is OOK niet gelukt. Hij moest op zolder blijven en niemand mocht weten dat hij niet weg was. De regie stem heeft hier ook aan meegewerkt, maar het was en is wel degelijk bekend dat Maike nog in huis is.quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:28 schreef angeljacky het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:31 schreef evaxsis het volgende:
Goeienavond is Maik al terug voor de onschuldige Mo![]()
Want zo kan ze toch niet verder leven.
ik vind haar anders wel een btje zielig hoor, meer een triest geval danquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:33 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Gelukkig ligt ze nog wel depressief op bed
gelukkig heb jij er van genoten danquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:35 schreef evaxsis het volgende:
Ze heeft de boel wel goed opgestookt vannacht, dat was nog eens streamgenot
quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:36 schreef mspoez het volgende:
Maik komt nu dus terug? Doet die link van Kwalilteit het nog?
[edit]nee, jammer!
Niksdoen is een werkwoord sinds BB1.quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:35 schreef knagsje het volgende:
COS#851] Liggen en niksdoen
spatie vergeten???
ik juist weer niet, we verschillen nogal hequote:Op vrijdag 1 april 2011 19:37 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ja voor die zielige Flip had ik een klein beetje medelijden
Blijkbaarquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:38 schreef knagsje het volgende:
[..]
ik juist weer niet, we verschillen nogal he
ja dat vond ik ook al, de mafkutten zitten er nog en het feestbeest is wegquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:40 schreef DownToEarth het volgende:
Toch jammer dat Aafke weg is en dat zo'n druiloor Laura er nog is.
en dat dan met 3 pootjesquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:42 schreef Flashbox het volgende:
Die stef is zo gek nog niet, hij heeft een parkoers uitgezet om de streamers toch nog wat te vermaken. Zie hem rennen en springen.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:42 schreef Flashbox het volgende:
Die stef is zo gek nog niet, hij heeft een parkoers uitgezet om de streamers toch nog wat te vermaken. Zie hem rennen en springen.
[ afbeelding ]
Bij welk pijltje is ie nu ongeveer?quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:42 schreef Flashbox het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:42 schreef Flashbox het volgende:
[ afbeelding ]
Stefke is de beste in het Secret Story huis! Zijn concerten zijn ook beter als op dat gitaar getokkel.quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:42 schreef Flashbox het volgende:
[ afbeelding ]
He, gelukkigquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Helaas een kwartier te laat, maar je hebt nog niets gemist
Idd die voortrekkerij van Joanna hangt me de keel uitquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:47 schreef evaxsis het volgende:
Pfff Maik komt dus straks gewoon weer terug, ontvangt Ī 10.000,= voor een gefaalde missie.
Jo krijgt Ī 7.500,= voor de missie die ze verraden heeft aan Flip die weer aan Mo.
Ik blijf dit zo oneerlijk vinden![]()
En daar gaat mijn positieve instelling, hoe is het toch mogelijk dat het Secret Story telkens weer lukt.
ze hoort helaas bij het programma he.....shit happensquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:48 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Idd die voortrekkerij van Joanna hangt me de keel uit
Ik word er zo moe vanquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:48 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Idd die voortrekkerij van Joanna hangt me de keel uit
quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:49 schreef MargrietV het volgende:
Een spel spelen is leuk, valsspelen dat kan ECHT niet, niet door de spelers niet door de redactie.
Nou gek genoeg ga ik ook steeds vroeger naar bed, het is voor mij zo aanstekelijk als wat.quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:49 schreef knagsje het volgende:
[..]
ga anders even liggen, naast lau is nog wel plek......
Niets is wat het lijkt, dus waarschijnlijk verloopt alles heel eerlijkquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:49 schreef MargrietV het volgende:
Een spel spelen is leuk, valsspelen dat kan ECHT niet, niet door de spelers niet door de redactie.
en Gij geleuf dah? Ik dus niet!quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:50 schreef D. het volgende:
[..]
Niets is wat het lijkt, dus waarschijnlijk verloopt alles heel eerlijk
Lekker kriebelen onder de dekensquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:49 schreef knagsje het volgende:
[..]
ga anders even liggen, naast lau is nog wel plek......
Zit nou niet zo te etteren, ik doe je toch helemaal niksquote:
u voelt zich aangesproken dan?quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:52 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Zit nou niet zo te etteren, ik doe je toch helemaal niks
Lau is een lekkere vent?quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:52 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Nou dat kriebelen met een lekkere vent
mag ik mag ikquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:52 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Nou dat kriebelen met een lekkere vent
Tuurlijkquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:54 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Kun je ff een klosje geruit breigaren voor Joanna regelen?
ik ook niet hoor...quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:55 schreef MargrietV het volgende:
Hallo Mark en voor de goede orde... vecht er maar om ik open geen nieuwe topics.... doet een Lauraatje op dat geboed.
Er wordt hier niet gevochten hequote:Op vrijdag 1 april 2011 19:55 schreef MargrietV het volgende:
Hallo Mark en voor de goede orde... vecht er maar om ik open geen nieuwe topics.... doet een Lauraatje op dat geboed.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:55 schreef MargrietV het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |