Jammer dat ze weer tot leven is gekomen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:04 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja, want zij is 8 x doodgegaan toen ze boven zat.
Wij welquote:
quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:03 schreef knagsje het volgende:
[..]
je ziet alex denken, ligt ze er nu wel of niet onder?
van het riool naar de zolder is ook wel een heel eind hoorquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:04 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja, want zij is 8 x doodgegaan toen ze boven zat.
En dan moet je nagaan dat saaie Laura een bankje verder ligt.quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:03 schreef PoezeligDing het volgende:
Ze hebben echt in die jongen geloofd...
ja zag het, ik ben nu zo beledigd dat ik wat anders ga doen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:05 schreef suzi1 het volgende:
haha ja jij ook, had net even de naam aangepast
waarom nou weer?quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:05 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik dacht al die opmerking is van jou
Had ik ook gecaptquote:
ik bied 100.000 excuses aan!!quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:06 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
ja zag het, ik ben nu zo beledigd dat ik wat anders ga doen.
Jou titel was beter.quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
Had ik ook gecapt
Oververmoeide ridder na een mislukte "kruistocht":
[ afbeelding ]
Ha fijnquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:09 schreef knagsje het volgende:
[..]
oke ik zal op mijn woorden letten dan...........eventjes
uh waarommmm, ik vond het grappiggggggggggggggggggggggggggggggquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:09 schreef knagsje het volgende:
[..]
oke ik zal op mijn woorden letten dan...........eventjes
quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:15 schreef MargrietV het volgende:
wordt er zo een buggy, een wieg, een fopspeen en een paar blikken babywoeding binnen gereden voor Laura..... en niet voor Mo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |