En ze klom toenstraks zomaar ineens op de bankquote:Op vrijdag 1 april 2011 11:12 schreef wickie het volgende:
Ravi![]()
Thijs![]()
Och KoJeetje wat blijft hij toch kwakkelen. Hopelijk lost dat straks een beetje op als het weer beter gaat worden. Geen ervaring met hoestdranken.
Ca.ra, wat heftig zeg. Heel veel sterkte de komende periode![]()
Niels![]()
Handig he dat hij het nu zelf kan aangeven. Mette doet dat nu een maand. Meestal knikt ze ja, praten doet ze niet echt. maar ze weet heel goed keuzes te maken en ze begrijpt ook zo'n beetje alles wat ik vraag en zeg. Zo heerlijk is dat. Ik kan nu ook echt dingen uitleggen en dan luistert ze en probeert of begrijpt het dan ook echt (bijvoorbeeld dat mama en papa gaan slapen dus dat Mette ook gaat slapen, maar dan wel in haar eigen bed)
Ik denk trouwens dat ze straks in 1x gaat praten en dat het dan heel snel zal gaan, net zoals met het lopen en het kruipen. Ze is momenteel ook echt aan het 'sponsen' alles wordt opgenomen, ik benoem me een ongeluk de hele dag. Ben blij dat ik ondanks het niet praten heel goed met haar kan communiceren.
Mette en ik worden straks opgehaald door mijn broer en gaan even lekker chillen bij mijn ouders. Genieten van de grote morgen en het mooie weer. Vriendlief gaat klussen bij vrienden in Amsterdam.
Ik ben erg benieuwd hoe het dinsdag allemaal zal gaan, hoop echt dat ze niet ineens plotseling ziek wordt voor die tijd want dan moet de ingreep uitgesteld worden.
Oja ze eet ineens geen groentes meer![]()
Zomaar mee gestopt. Wel eet ze de rijst, noodles, aardappels enz. maar als er een klein miniscuul stukje groente aanzit wordt het weer naar buiten gewerkt. Ook vlees wordt geweigerd.
Ik heb de afgelopen week daarom maar de groente wat gepureerd en die er dan door heen gedaan en dan nog wat losse groentes erbij. Ik hoop dat het weer overgaat want het ging supergoed.
maar dat hebben kids altijd snel door, als je beperkt bent mefke.quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:34 schreef mefke79 het volgende:
elmo, fijn he, smalle voeten![]()
Nou ja, laten we hopen dat het een fase is ja. Dat er gewoon wat te veel energie dwars zit ofzo. Het helpt natuurlijk ook niet dat ik steeds minder mobiel wordt. Dat heeft ie heel goed door, helaas.
ooh, daar kunnen ze ook prima buiten op lopen hoor! Heeft Harry ook gedaanquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:22 schreef Marlinde het volgende:
Ik heb slofjes van de mevrouw van hyves (waar keshet voor Emma ook haar slofjes vandaan heeft) Leren slofjes met een hele soepele zool
Hee cool Asy dat harry zo goed gegeten heeft!quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:28 schreef Asyniur het volgende:
Wat een heerlijke dag vandaag!
Met de lunch heeft Harry heel goed gegeten! Wel een halve boterham heeft hij op!
's Middags dus naar het feestje, waar Tirza een duifje heeft geaaidquote:'s Middags naar een verjaardag alwaar hij heerlijk heeft rond gewandeld en met Tirza heeft gespeeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarna toen we thuiskwamen nog lekker gaan bbq-en bij de buren! Heerlijk! Lekker in de tuin gezeten, Tirza zat gezellig te spelen en ging in de hondenmand liggen en de hond aaien, so cute!![]()
Volgens mij houdt Tirza wel van allerlei beestjes!
Nou Karin, 't is te hopen dat de kiesjes er snel door zijn he! Wat een ellende is het toch vaak bij de kids.![]()
Ik zag bij Tirza ook weer een paar witte plekken, dus ik denk dat er wel snel weer iets aan gaat komen! Ze kwijlt er ook weer op los hoor!
[ Bericht 2% gewijzigd door Elmo76 op 03-04-2011 15:48:12 ]*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
Dat was hier ook de gedachtegangquote:Op zondag 3 april 2011 14:43 schreef MamaPurk het volgende:
En omdat er al zoveel veranderde hebben wij gekozen om niet ook nog het soort bed te veranderen.
Wat lief! Bij Jaël verliep dat proces ook heel geleidelijk. En we hadden een luikjesboek over wat er in mama's buik zit, dat was echt haar favorietquote:Op zondag 3 april 2011 20:22 schreef Takkembah het volgende:
wickie, hopelijk zet t niet door bij Mette... en heeft het terretoriseren met Daro geholpen. Dinsdag dus de grote dag. Ondanks een 'kleine' ingreep, is het toch onder gehele narcose, is toch ook niet niks!!! Zou ik ook niet-zwanger hormonaal in zijn
@MP, qua voorbereiding hier eigenlijk wat subtiel. De box staat in de HK al een tijdje en Henks deur staat altijd open, zijn kamer is klaar. Als Alexa interesse toont in die dingen, dan vertellen we erbij dat haar broertje daar komt te liggen/slapen.
Ook begint ze mijn buik op te merken (die is nu pas echt buik aan het worden), en heeft ze sinds afgelopen week een begrip (tenminste dat denken we) dat er een baby in mama's buik zit. Dan krult ze zich bij mij op de bank en doet ze *klop klop* op mijn buik en zegt ze: beeeebiiiiiiiii
quote:Op maandag 4 april 2011 10:33 schreef MamaPurk het volgende:
[..]
Wat lief! Bij Jaël verliep dat proces ook heel geleidelijk. En we hadden een luikjesboek over wat er in mama's buik zit, dat was echt haar favorietVolgens mij word Alexa net zo een lieve grote zus als Jaël!
Stom he? Al mijn trotserigheid veegde ze zo van tafel.quote:
quote:Op maandag 4 april 2011 08:58 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Lastig he Asy!
Wou je man hem laten huilen?
Mijn vriend is daar ook wat makkelijker in.
Afgelopen nacht ging Lars ook weer tekeer, en mijn vriend heeft alle registers open getrokken om hem te troosten, maar dat lukte niet.
Pas als Lars bij mij in bed ligt issie stil. Na een poosje kan ik hem dan terug leggen in zijn eigen bedje waar hij dan verder gaat slapen.
Ik snap ook wel dat het frusterend is als je je kind niet stil krijgt.
Maar zo lang Lars van die giga bulten in zijn mond heeft (kiezen!) ga ik hem niet laten huilen
Ik heb teletubbies op dvd twee keer voorbij laten komen en ook nog de peppa pig dvd. Leek mij dat je in dit soort situaties het opvoeden beter aan de tv over kunt latenquote:Op maandag 4 april 2011 19:01 schreef innepin het volgende:
SorboIk voel me ook al zo'n slechte moeder. Heb Willow met een mandarijntje voor de Teletubbies-dvd-op-tv geparkeerd terwijl ik zelf ziekjes/misselijk/doodmoe op de bank hang
Nou ja.
Brrr <huivert ervan>quote:Op maandag 4 april 2011 19:45 schreef Ssserpente het volgende:
Harry!Zullen we eens meeten, Asy? Kunnen Harry en Lente samen kever- en spinnensoep maken.
Dankje octo, en alle anderenquote:Op maandag 4 april 2011 20:59 schreef octopussy het volgende:
Sorbootje, Innepin en Mefke, we doen hier niet aan perfect zijn he? Het lijkt me eerlijk gezegd ook goed voor een kind om te leren dat jij ook niet altijd even goed in je vel zit. Zo gaat het in het echte leven nu eenmaal. Betekent niet dat je dan een slechte moeder bent.![]()
Och meis, dat is altijd rot!quote:Op maandag 4 april 2011 21:44 schreef freecell het volgende:
Ieuw@kevers en spinnen (Florian stak gisteren een opgedroogde hondendrol in zijn mond, gelukkig zag Tara het heél snel en gelukkig lostte hij het op!)
Hmmm, Florian is net naast mij op de bank in slaap gevallen na een hele avond spoken en krijsen.....
En maar gillengillengillen.... geen idee wat hij heeft.
Sowieso lekker sfeertje hier vandaagTara heeft het deze week idioot druk op zijn werk en komt eigenlijk nergens aan toe en ik hoorde net vandaag dat mijn mama vanmorgen onverwacht weer geopereerd was. En dat resulteerde in een prachtige en zinloze ruzie... Met de kinderen erbij
Dat vind ik lief, Ca.ra! Bedankt ook voor de uitleg, ik hoop ook dat hij er overheen groeit.quote:Op maandag 4 april 2011 21:11 schreef Ca.ra het volgende:
En een extra dikke knuf voor Ko'tje met zijn ontstoken oren.
Ach wickie, wat lijkt dat me rot.quote:Op dinsdag 5 april 2011 07:51 schreef wickie het volgende:
Mette is net naar de narcose gebracht, ik moest op de afdeling blijven, ik heb even een traantje gelaten. Wat fijn wel dat ze gelijk aan de beurt is.
Gaat beter. Kan rijden in de automaatquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:07 schreef Incantrix het volgende:
Ah, ok. Beter met je voet weer? In de avond ben ik er!
Ja ze hebben een mooie buitenplaats en een deal met de naastgelegen volkstuintjes. Daar is een speeltuin en mogen ze op en ze mogen helpen met zaaien en oogsten enzo enzo.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:16 schreef Sorbootje het volgende:
Memmel, klinkt goed, zo midden in de bossen. Ook met een mooi buitenspeelterrein?
En Morris ís ook groot. Ik vind hem altijd zo'n halve kleuter op je foto's. Mooi ventje
Dat herken ik helemaal. Bijzonder he?quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:14 schreef Claudia_x het volgende:
Dank voor de lieve reacties! Ik kan maar moeilijk omschrijven hoe ik me erbij voelde. Ik vond het gewoon heel fijn om een van zijn eerste stappen in de grote wereld mee te mogen maken.Het zal voor de meeste ouders wel wat maf klinken, aangezien Ivan vrij oud is om voor het eerst naar het kinderdagverblijf te gaan
Ik weet niet of dat zo is. In ons geval kon ik echt aan Ko merken dat hij eraan toe was. Hij was anderhalf toen hij voor het eerst ging. Daardoor leek het mij juist makkelijker omdat je weet dat hij niet meer zo afhankelijk is en zelf zijn weg kan vinden.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:27 schreef Takkembah het volgende:
Het lijkt me juist moeilijker om je kind op latere leeftijd dan naar een KDV te brengen
Ik dacht er vannacht in mijn halfslaap nog aan, wanneer jij misschien wel zwanger zou zijn! Prikkeldraadkeel heb ik ook. Het zal wel weer een bepaald virus zijn waar iedereen last van heeft. Wat ik er zo naar aan vind is dat ik dan weet hoe Lena zich ongeveer moet voelen, het arme kleine ding. Ivan is gelukkig niet echt ziek geworden, maar zijn vader is nu helaas ook niet lekker.quote:Op woensdag 6 april 2011 08:21 schreef Sorbootje het volgende:
Met mij gaat het een piestje beter. Geen koorts meer, maar wel nog prikkeldraadkeel en dingen waarover ik niet in detail zal treden op de vroege morgen. Hopelijk morgen weer fit, want dan hebben we gesprek in 't ziekenhuis in Utrecht over 't draagmoederschap. Spannend! (misschien wordt er morgen wel een startdatum bepaald!)
Fijn dat het iets beter is met Senna. Nog even lekker een dagje samen doet haar vast goed.
Oh, dat lijkt me nou heel vervelend aan het hebben van twee of meer kinderen (en een manquote:Op woensdag 6 april 2011 08:47 schreef freecell het volgende:
We sliepen (ik, man en florian) rond 1.
Om 3:00 werd Leander even wakker (gedroomd, zo te horen iets over auto's, niet te begrijpen verder) Slokje water, slapen
om 4:45 FLorian, speen, knuffel, slapen.
En om 7:00 ging Tara's wekker.
Leander wordt misschien eens per weken een keer 's nachts wakker. Die slaapt normaal van 7-8 en áls er wat is, is een slokje water en een aai altijd genoegquote:Op woensdag 6 april 2011 09:33 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Oh, dat lijkt me nou heel vervelend aan het hebben van twee of meer kinderen (en een man)! Ben je misschien weer net lekker aan het slapen, is er weer iets.
En, koorts?
quote:Op woensdag 6 april 2011 10:07 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik ga straks met mijn zoon naar de huisarts. Hij is de afgelopen maand volgens mijn weegschaal meer dan 10 procent afgevallen. Blèh.
Ik heb wel kleintjes hoor. Voor kindjes tot 13 kilo. Die heeft Morris vorig jaar ook aangehad.quote:Op woensdag 6 april 2011 09:35 schreef miss_sly het volgende:
Twinkly, zocht jij nou laatst zwemvleugeltjes en had je die nog gevonden? Ik was net aan het googlen, maar ze zijn vaak vanaf 2 jaar ofzo en aangezien Senna nogal aan de kleine kant is én nog geen 2, lijken die me niet geschikt.
Draaienquote:Op woensdag 6 april 2011 11:42 schreef Sorbootje het volgende:
Wat betekent Kaaijuh Twinkly? Leuk filmpje, grappig hoe soepel hij beweegt!
Ach ja joh, misschien is Ivan straks wel degene die een ander kindje duwtquote:Op woensdag 6 april 2011 10:52 schreef simmu het volgende:
het hoort er allemaal ook bij damesbij selene op de psz zit ook zo'n typisch adhd agro ventje. je moet maar zo zien: het is ook heel zinvol dat je kind leert om daar mee om te gaan, want vroeg of laat komen ze met dergelijk gedrag toch wel in aanraking.
Oh! Ik bedoel juist dat wat jij als moeder aanvoelt en ziet belangrijker is dan wat de weegschaal "zegt" *knuff*quote:Op woensdag 6 april 2011 12:01 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Twink, de zorgen komen voort uit wat ik met eigen ogen zie. De spekjes die gewoon zienderogen verdwijnen. De weegschaal geeft puur een bevestiging. Daar hang ik het niet aan op. Dat is meer de druppel.
Anyways, we'll see.
Oh sorryquote:Op woensdag 6 april 2011 12:30 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Oh! Ik bedoel juist dat wat jij als moeder aanvoelt en ziet belangrijker is dan wat de weegschaal "zegt" *knuff*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |