abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 5 april 2011 @ 16:45:16 #199
5428 crew  miss_sly
pi_95076104
Had jij ook ab? jeumig, het gaat echt niet heel lekker bij jullie he? Fijn dat jij je al beter voelt en ik hoop dat Ko zich ook snel beter voelt :*

Ik denk dat ik morgen niet kan werken. Ik had ze al gewaarschuwd, maar het is toch lullig als het zo is. Maar ja, als ze neit naar het kdv kan en mag, dan houdt het op he, als schaap in Zwtiserlang zit. het is niet anders, maar ik vind het wel vervelend.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_95076279
Nee nee, ik niet! Wel weer een keelontsteking, maar het gaat al een stuk beter.
Ko is wel naar de kresj trouwens, geen koorts en hij had er wel zin in volgens Paul, althans hij rende naar binnen. :D
Hm, dat is inderdaad vervelend. Maar goed, dat is soms gewoon niet anders.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_95077423
Dank voor de lieve reacties! Ik kan maar moeilijk omschrijven hoe ik me erbij voelde. Ik vond het gewoon heel fijn om een van zijn eerste stappen in de grote wereld mee te mogen maken. O+ Het zal voor de meeste ouders wel wat maf klinken, aangezien Ivan vrij oud is om voor het eerst naar het kinderdagverblijf te gaan

Fijn dat het beter gaat, oeke! En ik vond het ook fijn om te lezen dat je Ko zo goed kon troosten.

Miss, dat is ook vervelend. Hebben ze er op je werk wel begrip voor?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_95077499
*Koos computer en dus internetloos is weer terug en zo ongeveer bijgelezen!*

Beterschap Sorbo!

aaah Ivan wat een ontroerende foto's O+ O+ O+
Nuchter als ik anders ben krijg ik er een beetje brok in mn keel van! Zie hem nou gaan, je grote kleine manneke! Super dat het zo goed ging en dat hij in een helemaal nieuwe groep komt lijkt me ook wel zn voordelen hebben

Hier gaat alles zn gangetje.
En in de hoek zetten doe ik niet aan en ga ik ook niet doen. Staat me tegen en bovendien zou Wolf het nu een prachtig spelletje vinden denk ik en lachend hopen dat ik hem er steeds weer in zet :D

Twinkly, misschien dat je het al wist maar a.s zaterdag heeft de vrije school open dag van 10-13.00!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  Moderator dinsdag 5 april 2011 @ 17:30:48 #203
5428 crew  miss_sly
pi_95078110
Claudia, ik vind het juist heel mooi dat Ivan nu pas naar het kdv gaat en dat je dus letterlijk zijn eerste stappen in de grote wereld mee mag maken O+ Want zo is het toch net iets anders dan toen ik bijv Senna wegbracht met 15 weken.
  dinsdag 5 april 2011 @ 17:31:18 #204
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_95078134
O+

Zo fijn dat ik hier even mijn hart kan uitstorten soms, thnx lieverds :* :* Ik besef me terderge dat ik niet de enige ben met deze problemen, maar vannacht voor een tweede keer op rij vanaf 3 a half 4 niet meer slapen in combi met het vooruitzicht van een drukke werkdag was even te veel.. Hoe Stef het vandaag heeft gehad hoor ik zo als huj en lief thuiskomen, mijn dag ging moeizaam omdat ik hoofdpijn en droge ogen had. Ik had trouwens ook al wel zitten denken aan nachtmerries, maar dan zou hij eenmaal getroost wel weer moeten gaan slapen denk ik? Of hoe werkt dat bij jullie kinders? Vannacht ben ik, anders dan gisternacht, de hele tijd dat hij wakker was bij hem gebleven en ookal sliep hij niet, hij heeft ook bijna niet gehuild. Hij leek zo blij en dankbaar dat ik bij hem bleef dat ik er bijna van moest huilen, ik kreeg kopjes (dat is ons kroel-ding, met onze hoofden tegen elkaar wrijven en lieve piepgeluidjes maken :@ ) en hij ging me aaien en gaf zelfs uit zichzelf een kus. Dat vind ik wel weer wijzen op iets van nachtmerries ofzo, dus hum. Wat nu? Ik weet het ook niet zo goed..

Even een sikke beterschaps- :* voor Senna en Ko en Sorbo.. Hoop dat het snel beter gaat!

Oh, en een dikke *O* voor Ravi en een :* voor Emma's lip.

We zijn vandaag trouwens ook wezen kijken bij Stef's toekomstige school en het was er echt leuk! Ben blij dat we hem er hebben ingeschreven, ookal stonden ze destijds als zwak te boek (nu niet meer hoor) :)
3!
  dinsdag 5 april 2011 @ 17:33:28 #205
95408 Incantrix
pi_95078215
Oh, en Ivan natuurlijk, wat een geweldige foto's, en zo sprekend! Ik vind het geweldig om te zien, Claudia, het lijkt me leuk en bijzonder dat hij deze stap nu vrij bewust neemt. Geweldig ook dat het zo goed ging :)
3!
pi_95078389
Incantrix, een wild idee, maar kun je niet een matras bij hem op de kamer slepen en daar gaan liggen als het mis is? Dan wéét hij dat je er bent en jij kan tenminste blijven liggen :*

En die Ivan O+ Wat heeft hij toch schattige beentjes O+
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_95078572
dat zijn de klotere nachten Inca! I feel your pain... het is hier nog steeds drama. Gisteravond zette mevrouw het om 20.15 uur op een brullen om om 21.30 pas te stoppen. Ik vermoed buikpijn want winden enzulks. Ze wilde niet gaan slapen, dvdtje van K3 aangezet (ik heb een rasechte K3 fan/verslaafde) ind e hoop dat mevrouw ging slapen, nou no way!! Op een gegeven moment was ik het zat en heb ik de dvd uitgezet. Ze is wel in slaap gevallen maar ook wel 20x wakker geworden. Het was de 2e nacht op rij in ons bed... Ze was ook wel heel lief hoor.. steeds: papa lief, papa aai.. oehhh kietelkietel... O+

Ik hoop dat we toch echt een keer betere nachten gaan hebben. Ik snap gewoon niet dat mevrouw niet eens een keer instort.

We hebben pilletjes gekregen van de homeopaat. Gister heeft ze er een gehad en over 2 weken moet ze er nog eentje.. Ben benieuwd!

We hebben wel foto's gekeken van oa opa en toen ik vroeg wie wie was zei ze heel enthousiast opa/oma enzo. We kwamen bij opa Swif enTess heel enthousiast OPA OPA en Amber stond ernaast en die zei heel luid en duidelijk: ja maar die is DOOD!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 5 april 2011 @ 17:48:11 #208
95408 Incantrix
pi_95078730
Vlindur, dat is wel een goeie om te proberen! Even kijken waar het luchtbed is, proberen kan altijd :) thnx! :*

Vicks, terwijl,ik mijn laatste post schreef moest ik nog aan je denken, wat balen dat het drama zich zo voortzet -O- ik heb er ook helemaal niet aan gedacht om je boek nog langs te brengen, sorry! :* :@ Misschien dat ik dat donderdag kan doen? Ben je thuis overdag?
3!
pi_95079415
Geeft niet. Do moet ik werken. Ben je er 's avnds?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 5 april 2011 @ 18:07:44 #210
95408 Incantrix
pi_95079487
Ah, ok. Beter met je voet weer? In de avond ben ik er!
3!
  Moderator dinsdag 5 april 2011 @ 18:08:43 #211
5428 crew  miss_sly
pi_95079525
Je vraagt je idd af waar ze dan de energie vandaan halen, he Vick. Wat vervelend toch. Misschien dat het wat meer tijd nodig heeft, ook het besef dat opa dood is. Ik hoop dat de pilletjes helpen!

Onze nachten zijn ook vaak niet geweldig, we slapen vaak met drieen en Senna is ook met de zomertijd weer rond 6 uur wakker, maar ik ga vaak rond 21-21.30 uur naar bed en doe vaak overdag een dutje mee als Senna slaapt. En het stomme is: overdag gaat ze (mits ze niet ziek is) prima slapen. Vaak op eigen verzoek, lekker zonder problemen en ze wordt dan ook blij en gezellig wakker, nooit huilend. Ik vind dat verschil tussen de middagslaap en de nachtslaap zo bizar.
pi_95079776
quote:
Op dinsdag 5 april 2011 18:07 schreef Incantrix het volgende:
Ah, ok. Beter met je voet weer? In de avond ben ik er!
Gaat beter. Kan rijden in de automaat :)

Balen Miss!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  Moderator dinsdag 5 april 2011 @ 18:19:44 #213
5428 crew  miss_sly
pi_95079960
Ow Vick het is bij en voor ons niet zo erg als bij en voor jullie en trix, hoor. Maar ik had het toevallig gisteren nog met mijn moeder over het verschil, zo apart vind ik dat.
pi_95080442
Trix :* dikke knuffel voor jou. En je hart uitstorten mag hier altijd he :) Bij ons komen dat soort nachten ook wel eens voor, meestal in clusters van een stuk of vier, vijf achter elkaar, en dan gaat het weer goed. Ik denk dan altijd maar 'tandje', maar meestal is er heul geen tandje te zien na die week, dus mja. Ik heb wél het idee dat, braaf het oei-ik-groei-idee volgend ( :r :P ), ze na zo'n baggerweek ineens wat nieuwe trucs heeft geleerd. En het gaat dus ook altijd weer *over*, wil ik maar even zeggen ;) :*

En een :* voor Vicky omdat ik me haast niet voor kan stellen hoe slopend het slaapdrama bij jullie moet zijn....

Ook een :* voor alle zieke kindjes en de ziekekindjesmama's. Ik las over een zieke Ivan, Senna, en Ko? pfrrt ;(
En dan nog een :* voor wickie en Mette want da's ook een heftig dagje zo, hoop dat alles goed is gegaan!

Ter uwer amusement: parenting fail van de dag:
We zitten te babbelen en te eten en Willow hoort herrie in de tuin. dat komt van de buurman, zeg ik, die maakt herrie. Willow wijst naar de muur die grenst aan die van de buur en zegt Hond! Want ja, de buren zien we nooit, maar de klotehond horen we met grote regelmaat blaffen.
Dus ik zeg: Ja, die buurman, met die grote hond die heel hard WOEF WOEF doet.

Uhm.
Iets te realistisch de hond nagedaan denk ik :@ Kind helemaal overstuur en huilen en vervolgens heeft ze nog een kwartier ENGE HOND gezegd :@ en dat terwijl ze de hond in 't echt helemaal niet eng vindt, en z'n geblaf ook niet :o
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_95080579
_O- ik moest hard lachen Innepin.. en die Willow... och meiske toch...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_95082253
Innepin, is daar niet toevallig een filmpje van?
  Moderator dinsdag 5 april 2011 @ 19:11:28 #217
5428 crew  miss_sly
pi_95082374
innepin, lekker bezig :D
  dinsdag 5 april 2011 @ 19:14:18 #218
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_95082525
Wij zijn vanmorgen kennis wezen maken op de nieuwe creche van Morris. Heel leuk ook en midden in de bossen!
Toen sprak ik vanmiddag zijn huidige juf nog en we moesten samen toch wel de conclusie trekken dat hij helemaal uitgekeken en klaar is op de babygroep. Ze laten m nu ook standaard naar de 3+ groep van Anna gaan, zodat ie lekker kan dollen en ravotten.
Hij wordt groot ;(
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_95082599
Claudia, die eerste foto is zó mooi! Vader en zoon O+ . Wat fijn dat het goed ging. Als het met Ivan goed gaat op het KDV, is het straks misschien ook een minder grote stap om Lena te brengen. Of niet?

En volgens mij had ik nog niet ge- *O* voor de eerste stapjes van Roy!

Ik heb eind van de middag een vreselijk vermoeide Isabeau van het KDV gehaald. Ze had nauwelijks geslapen, omdat ze vreselijke poepexplosies kreeg op de momenten dat ze nét in bed lag. Dus ik heb er nog wat eten in gepropt, even samen een puttel (puzzel) gemaakt en naar bed. En die anderhalf uur vond ik ook wel weer genoeg. :@ Ik kruip weer onder mijn dekentje.
pi_95082647
Memmel, klinkt goed, zo midden in de bossen. Ook met een mooi buitenspeelterrein?

En Morris ís ook groot. Ik vind hem altijd zo'n halve kleuter op je foto's. Mooi ventje O+
pi_95083258
Niet bijgelezen, sorry.
Zag wel Ivan O+ die een goede, fijne wendag heeft gehad op het kdv. Wat ontzettend fijn Claudia.

Zo, weer thuis en een beetje gesetteld. Mette heeft even geslapen (konden wij snel eten) en is nu weer wakker en yoghurt aan het eten (ze heeft ook al een boterhammetje op en een bakje appelmoes).

Alles is goed gegaan vandaag, ze was als eerste aan de beurt, dat was heel fijn. We hebben helemaal niet hoeven te wachten. Toen ze weer op de afdeling was was ze heel boos een uur lang. Maar Bumba en de speen sloegen op een gegeven moment aan en toen werd ze weer rustiger.
Voor de rest de hele dag daar gehangen, beetje gespeeld, kort geslapen en wachten. Het drinken ging heel slecht in het ziekenhuis maar hier thuis wel weer ok. Ze heeft daar vooral geprakte perenijsjes op (zelfdoen natuurlijk met een lepeltje).

Ze heeft buisjes in beide oren, ze had behoorlijk wat vocht in haar oor aan de rechterkant. Ook hebben ze haar neusamandel verwijderd. We zijn benieuwd de komende periode.
Al met al ging het best goed vandaag en ben ik intens blij dat we zo snel geholpen konden worden.

Ben trots op m'n meisie O+
Hier is ze lekker aan het slapen in de uitslaapkamer

Aan het einde van de dag weer lekker spelen en rondbanjeren samen met papa (de pyjama die ze aankreeg was maatje 104 :') )
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  dinsdag 5 april 2011 @ 19:30:39 #222
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_95083523
Fijn dat alles goed is gegaan! Je zult zien dat ze er echt zo weer bovenop is! Ze kan alleen nog wat last hebben van de narcose, maar van de ingreep zelf denk ik niet. Ik heb zelf ook buisjes, en de opluchting als die dingen erin zitten is echt enorm!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_95086163
klinkt alsof het allemaal zo goed als mogelijk gegaan is wickie! hopelijk knapt ze snel op
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  dinsdag 5 april 2011 @ 20:14:06 #224
100412 mefke79
komt goed!
pi_95086289
Wickie, fijn dat alles goed gegaan is!

Innepin, kan jij even goed toneelspelen!

Ik heb besloten om 'gewoon' een cursus peuters te gaan doen. Ik merk dus echt dat ik em gewoon soms niet lief vindt en daar heel moeilijk mee om kan gaan. Ik moet even kijken hoe die cursus plan want hier in de wijk start ie 10 dagen na de uitgerekende datum van Tienus. En tot die tijd ga ik maar eens ergens een boekje opduiken, kan wel wat hulp gebruiken. Ik merk dat ik langzaam weer hetzelfde over em denk als in de eerste periode na de bevalling. Of het nou ook samenhangt met de hormonen, geen idee, maar hij pikt het feilloos op en das niet handig.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_95086534
Mef, wat vertel je dat rationeel, knap hoor! Kan me voorstellen dat het moeilijk voor je is. Je zou idd denken dat het door de hormonen komt. Goed dat je het herkent en die cursus gaat doen. Vind je het erg lastig?
  dinsdag 5 april 2011 @ 20:25:20 #226
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_95087029
mef, knap hoor! Erkennen dat je er even niet uitkomt is ook heel wat hoor!
En ik denk dat hij zeker merkt dat er vanalles aan de hand is.

innepin :D

wickie, fijn dat alles goed gegaan is met je meisje! Hopelijk zijn nu ook alle problemen opgelost :*

Morris, gezellig hè, zo een momentje met je moeder alleen O+

Sorbo :*
En wat sneu dat Isabeau zo moe was

Claudia, fijn dat de wendag zo goed gegaan is! Leuke foto van vader en zoon O+
heb ik ook pas gemaakt toen mijn mannen gingen wandelen :Y

Vicky, nog steeds zo'n moordende nachten? Ik hoop dat het snel opgelost is. Wanneer zouden jullie verbetering moeten merken van die behandeling die ze nu krijgt?

[ Bericht 2% gewijzigd door Asyniur op 05-04-2011 20:40:06 ]
  dinsdag 5 april 2011 @ 20:26:44 #227
100412 mefke79
komt goed!
pi_95087149
ik vind het vooral erg lastig dat het wel lijkt of ie ineens van lief klein ukje een heel irritante peuter geworden is. En dat ik dan gewoon geen zin of energie heb om me met hem te bemoeien. Ik weet wel dat het een wisselwerking tussen ons is en dat hij feilloos aanvoelt dat ik minder kan, maar tjemig, wat weet het ventje er goed gebruik van te maken.
We hebben trouwens ook op het kdv gevraagd wat ie daar doet. Daar heeft ie de leidsters ook al een paar keer in het gezicht geslagen. Maar ja, volgens hen doen alle kindjes dat wel eens. Zal best, maar we hebben wel gevraagd om tegen hem te blijven zeggen dat het niet mag.

Bijna verlof, ik hoop dat een paar dagen slapen ook voor bijtanken gaat zorgen.
  dinsdag 5 april 2011 @ 20:27:22 #228
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_95087201
wickie, wat fijn dat alles goed is gegaan. Heb gewoon een traantje gelaten na het zien van die fotos en je verhaal (mja, ben net zo hormonaal als jij :P).

Mef, het lijkt me ook erg moeilijk. Zeker na wat je gisteren of eergisteren ook beschreef over dat slaan van hem. Alsof ie voelt wat er aan zit te komen :?... Hulp inschakelen kan nooit kwaad toch? En er komt nog een aardige achtbaan aan he.

Fijn dat Ivan een mooie wendag heeft gehad! Het lijkt me juist moeilijker om je kind op latere leeftijd dan naar een KDV te brengen :Y

Excuses voor wie ik vergeet, jullie gaan zo sneeeeeel soms.

En nog een :* voor de zieke kindjes en mama's
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  dinsdag 5 april 2011 @ 20:43:44 #229
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_95088299
Ik heb nog even een filmpje geplaatst in het daarvoor bestemde topic ;)
pi_95090186
Jeej wat is er weer veel gepost vandaag :o

Wickie, wat fijn dat het goed is gegaan met Mette. Ik kreeg ook wel een brok in mijn keel bij het zien van de uitslaapfoto ;( wat is ze nog klein en kwetsbaar zo he? Nu op naar vochtvrije oortjes.

Incantrix, het klinkt alsof je echt even nodig moet bijtanken. Kan je Stef misschien een weekendje ergens laten logeren? Het leven is echt niet tof als je een chronisch slaapgebrek hebt. :*

Vicky, beetje stomme vraag misschien maar ik stel hem toch. Kan Tess niet vertellen waar ze last van heeft? Heeft ze al een beetje een idee van lichaamslocaties en het begrip pijn? Ik zit hier overigens ook een beetje met hetzelfde, maar niet in zo'n slopende mate. Hannah wordt eigenlijk standaard rond een uur of elf 's avonds huilend wakker. Ik vermoed buikpijn want ze laat dan meestal wat windjes als ik haar optil. Het is echt bijna elke avond en de laatste paar dagen vaker in de nacht. Binnenkort ga ik het wel even aankaarten bij het CB, want het lijkt me niet normaal.

Oh en mijlpaal *O*
pi_95090463
Octo, ze gaf van de week aan: auw oog en toen kreeg ze ontstoken oogjes. Vanmiddag deed ze de deur dich maar zat haat hand er tussen en toen zei ze auw vinger, pijn!

Ik denk dat Tess niet tegen kroepoek kan. Morgen moet ik naar de ha en dan neem ik Tess mee om ons vermoeden voor hooikoorts nogmaals uit te spreken.

*O* wat goed van Hannah!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 5 april 2011 @ 21:29:15 #232
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_95091324
Goed zo Hannah! *O*

En ik vergat te jompelen voor Ravi! *O*
pi_95092387
Ik raak maar niet bijgelezen... Druk met werken, huishouden, man, Mart, genieten en uit rusten tussendoor.

:* Voor alle zieken (zowel kindjes als mama's)!
  dinsdag 5 april 2011 @ 21:46:37 #234
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_95092464
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 19:16 schreef Sorbootje het volgende:
Memmel, klinkt goed, zo midden in de bossen. Ook met een mooi buitenspeelterrein?

En Morris ís ook groot. Ik vind hem altijd zo'n halve kleuter op je foto's. Mooi ventje O+
Ja ze hebben een mooie buitenplaats en een deal met de naastgelegen volkstuintjes. Daar is een speeltuin en mogen ze op en ze mogen helpen met zaaien en oogsten enzo enzo.

Kijk 'm nou uitgeteld in bed liggen net, zonder slaapzak, die had hij uitgetrokken, boven op zijn dekbed.
pi_95092843
Jemig Memmel, wat een beer joh! Wat ziet hij er lief en stoer uit.
  dinsdag 5 april 2011 @ 21:55:12 #236
95408 Incantrix
pi_95093024
:o

Kan Morris zijn slaapzak zelf uittrekken? Woah! Dat blote buikie O+ En wat had ik nou nog meer gelezen? Pfff, sorry, vergeef me.. *zeef

Mette, och, die eerste foto, meisje :* :* Wat fijn dat het zo goed en zo vlot ging joh! Kom maar door met die verbeteringen he? *O*

Hannah!! *O* Octo, dat weekendje uit logeren is hij nét geweest gewoon, maar na een weekje bijslapen heeft hij er 2 nachten achter elkaar ingegooid waarin hij dus na een uur of 3 niet meer wilde slapen en dat valt gewoon zó zwaar na maanden van vroeger-dan-vroeg uit de veren.. We moeten gewoon echt op de één of andere manier dit slaappatroon zien af te buigen, óf onze tijd gewoon uitzitten. Ik hoop op het eerste, maar gok op het laatste.
3!
  dinsdag 5 april 2011 @ 21:57:52 #237
95408 Incantrix
pi_95093218
Miss, ik vind het trouwens erg herkenbaar wat je schrijft over het verschil tussen nachtslaap en middagslaap. De middagslaap is ook een periode minder goed gegaan, maar toen hing hij eigenlijk tegen de overgang van 2 naar 1 slaapje aan en nu dat eenmaal zo gegaan is slaapt hij in de middag echt supergoed! Bizar ook, inderdaad. En ik slaap op mijn vrije dagen ook vaak met hem mee hoor. Voel me dan echt een oud wijf, maar ik kan het net iets te goed gebruiken..

En Vicks, fijn dat je voet beter gaat in elk geval :*
3!
  dinsdag 5 april 2011 @ 21:59:42 #238
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_95093342
Woehoew Hannah!! You go girl! *O*
En Roy z'n eerste stapjes! Yeah! *O*

Ravi's "mama"! O+
Fijn dat Mette het goed doorstaan heeft Wickie! Hopelijk zijn de problemen nu voorbij! :*

Shit zeg Incantrix en Vicky, dat het met slapen zo bagger gaat.
Hopelijk treedt er snel verbetering op. :*

Wat fijn dat Ivan het naar z'n zin heeft gehad op het kdv claudia! En die foto's! O+

Senna ziek en sorbo ( ik ben nu vast kindjes/ouders aan 't vergeten :@ ), maar iig beterschap! :*

Mefke wat goed dat je die cursus gaat doen. Ik hoop dat je gauw weer van je mooie mannetje kan genieten ipv 'm lastig te vinden, da's gewoon K..! :*

En bedankt lieve moeders voor de adviezen enzo die jullie hebben gegeven! :*
Ik vond het ook wel fijn om te lezen dat het wel op meerdere plekken zo gaat. Ik weet ook wel dat ik niet de enige ben met een dreumes met }) driftbuien, maar als je het dan zo leest, is dat, voor mij iig, een bevestiging dat het niet aan mij ligt. Het liefst wenste ik voor iedereen een dreumes zonder zo'n buien, maar goed, het gaat over, we slaan ons er (samen) wel doorheen! :)
Ik ga het zo proberen, dat als Tirza in 'zo'n bui' zit, haar toe te spreken dat ze niet mag gooien/slaan/knijpen/etc, dan pak ik haar letterlijk en figuurlijk uit de situatie en stel ik haar voor om iets anders te gaan doen (bijv. kom, dan gaan we kijken waar Noah en Nelson (poezebeesten) zijn).
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
  dinsdag 5 april 2011 @ 22:00:32 #239
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_95093404
Ow dat verschil in middag- en nachtslaap is hier ook hoor!
's middags gewoon in bed, hoppa en het slaapt.
's avonds is het altijd (even) drama...
pi_95093959
Mart slaapt 's avonds/'s nachts meestal wel goed.
Maar overdag is het tegenwoordig (laatste 2 weken ofzo) met geluk 1,5 uur. En dat is veels te weinig voor meneer want om 17u30 wordt hij poep vervelend :D Omdat hij dan zo moe is.

Hiervoor sliep hij nog makkelijk 3 uur, soms zelfs meer.
pi_95100415
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 17:14 schreef Claudia_x het volgende:
Dank voor de lieve reacties! Ik kan maar moeilijk omschrijven hoe ik me erbij voelde. Ik vond het gewoon heel fijn om een van zijn eerste stappen in de grote wereld mee te mogen maken. O+ Het zal voor de meeste ouders wel wat maf klinken, aangezien Ivan vrij oud is om voor het eerst naar het kinderdagverblijf te gaan
Dat herken ik helemaal. Bijzonder he? O+
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 20:27 schreef Takkembah het volgende:
Het lijkt me juist moeilijker om je kind op latere leeftijd dan naar een KDV te brengen :Y
Ik weet niet of dat zo is. In ons geval kon ik echt aan Ko merken dat hij eraan toe was. Hij was anderhalf toen hij voor het eerst ging. Daardoor leek het mij juist makkelijker omdat je weet dat hij niet meer zo afhankelijk is en zelf zijn weg kan vinden.
Maar het zal voor iedereen anders zijn.

Mette-meisje, wat lig je daar zoet en mooi bij te komen. O+
Fijn dat alles goed is gegaan, Wickie!

Wauw Mems, Morris is geloof ik 2 dagen ouder dan Ko, maar mijn hemel, mijn jongetje ziet er nog een stuk kleiner uit dan je beer. Wat een knapperd! O+
Klinkt heel leuk zijn creche. Is het een andere dan die van Anna?

Mefke, wat pittig zeg, die emoties en Driekus zijn reacties op jou. Gelukkig (h)erken je het en kun je erop anticiperen. Sterkte! :*

Hannah! *O*

En sterkte voor iedereen bij wie dingen niet naar wens gaan, door moeheid of ziekte of andere tegenslag. :*
  woensdag 6 april 2011 @ 07:25:18 #242
95408 Incantrix
pi_95106583
Mefke :* :*

En even heel ego:

*O* Kwart voor zeven!! *O*

Doorgeslapen en al :o

En toen was ik te laat wakker voor mijn werk, haha! Later!
3!
  Moderator woensdag 6 april 2011 @ 07:45:49 #243
5428 crew  miss_sly
pi_95106731
mefke :* en toch wel herkenbaar ook, hoor. Ook de houding van Driekus en je onbegrip. Het komt hier gelukkig niet heel vaak voor en Senna is verder een enorme lieve knuffelkont, maar het is wel heel naar als het gebeurt.
Ga je de cursus dan alleen doen of samen met je man? Ik zou zo graag samen gaan, maar vrees dat dat een oppasprobleem op gaat leveren.

Jeeeej voor trix *O*
pi_95106775
Hannah *O*
lekker lopen!

Stef, slaapkoppie!!! *O*
hopelijk heeft hij weer de smaak te pakken en slaapt hij wat vaker zoals dit.

Mijn meisje heeft de hele nacht geslapen. Ze sliep wel bij ons op de kamer (daar voelde ik me prettiger bij). Om half zeven stond ze triomfantelijk naar ons te kijken :)
Je kan af en toe merken dat ze pijn heeft maar voor de rest niks te merken van dat ze erge last zou hebben. Ze is gewoon lekker hyper en haar boterhammetje aan het eten.
  Moderator woensdag 6 april 2011 @ 07:57:13 #245
5428 crew  miss_sly
pi_95106829
Fijn dat de nacht goed is gegaan, wickie! En nu maa rop naar betere tijden :*

Ik was nog helemaal vergeten te *O* voor zowel Ravi als Hannah *O*
pi_95106883
:O Mogge!

Miss, hoe is het vandaag met Sennameis?

Trix *O* dan maar te laat, beter een beetje te laat en uitgerust dan op tijd en een vaatdoek.
  Moderator woensdag 6 april 2011 @ 08:09:39 #247
5428 crew  miss_sly
pi_95106984
Senna is iets beter, maar nog niet fit genoeg voor het kdv. Dus we zijn thuis.

Hoe is het met jou?
  woensdag 6 april 2011 @ 08:16:03 #248
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_95107070
Trix *O*

Fijn dat Senna en Mette zich beter lijken te voelen!
pi_95107162
Met mij gaat het een piestje beter. Geen koorts meer, maar wel nog prikkeldraadkeel en dingen waarover ik niet in detail zal treden op de vroege morgen. Hopelijk morgen weer fit, want dan hebben we gesprek in 't ziekenhuis in Utrecht over 't draagmoederschap. Spannend! (misschien wordt er morgen wel een startdatum bepaald!)

Fijn dat het iets beter is met Senna. Nog even lekker een dagje samen doet haar vast goed.
pi_95107207
Trix wat fijn! Wat zullen jullie allemaal lekker geslapen hebben!

Hannah aan de wandel (soms vergeet ik gewoon dat niet alle kindjes met 11 maanden al lopen, zal wat worden met een 2de hier :D ).

Sorboo beterschap!

Fijn dat Senna iets aan de beter hand is.

Mette, hoe is de nacht gegaan?
pi_95107589
Bijgelezen en ik vond die slaapfoto geweldig O+
En Asy, wat een ding is dat zeg :D lol mega :D En dan dat kleine ventje erbij O+
Hannah aan de wandel *O*

Knetter *gaaap*
We sliepen (ik, man en florian) rond 1.
Om 3:00 werd Leander even wakker (gedroomd, zo te horen iets over auto's, niet te begrijpen verder :+ ) Slokje water, slapen
om 4:45 FLorian, speen, knuffel, slapen.
En om 7:00 ging Tara's wekker.

moe nu.

En ik haalde een klein kacheltje uit bed, zal er zo eens een thermometer induwen ;)
pi_95108496
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 08:21 schreef Sorbootje het volgende:
Met mij gaat het een piestje beter. Geen koorts meer, maar wel nog prikkeldraadkeel en dingen waarover ik niet in detail zal treden op de vroege morgen. Hopelijk morgen weer fit, want dan hebben we gesprek in 't ziekenhuis in Utrecht over 't draagmoederschap. Spannend! (misschien wordt er morgen wel een startdatum bepaald!)

Fijn dat het iets beter is met Senna. Nog even lekker een dagje samen doet haar vast goed.
Ik dacht er vannacht in mijn halfslaap nog aan, wanneer jij misschien wel zwanger zou zijn! Prikkeldraadkeel heb ik ook. Het zal wel weer een bepaald virus zijn waar iedereen last van heeft. Wat ik er zo naar aan vind is dat ik dan weet hoe Lena zich ongeveer moet voelen, het arme kleine ding. Ivan is gelukkig niet echt ziek geworden, maar zijn vader is nu helaas ook niet lekker.

Wickie, wat fijn dat ze zo goed geslapen heeft! Voel je jezelf ook uitgerust of was je vannacht nog druk bezig de dag te verwerken?

Gaaf, die eerste stapjes van Hannah! Ik vind dat nou écht eerste stapjes, van dat wankele en dappere tegelijkertijd. Bij Ivan is dat eigenlijk nooit zo gegaan.

Woah, Memmel, wat een geweldenaar heb je als zoon! Pff, die foto. *;

Oeke, zoals jij je voelde bij Kobus die naar het kinderdagverblijf ging zo voel ik me geloof ik ook. Ivan is er echt klaar voor en daarom breng ik hem er met plezier naartoe. Ik weet dat het leuk is voor hem, ookal zal hij misschien wel momenten hebben dat hij het even niet leuk vindt. Vanochtend stapte hij ook weer heel vrolijk de deur uit omdat hij naar opa en oma mocht. Zelf zou ik hem liever thuis gehouden hebben - we zitten toch ziek thuis - maar ik weet dat het voor hem zo leuk is en het zou egoïstisch zijn om hem niet naar opa en oma te laten gaan. Bij Lena is het heel anders, want ik breng haar naar het kinderdagverblijf omdat het nu eenmaal nodig is. Ik voel me er niet schuldig over, maar leuk is anders.

Elmo, wat ik ook nog wou zeggen: het helpt mij altijd om te beseffen dat de hersenen van kinderen nog volop in ontwikkeling zijn. Ze begrijpen wel heel veel, maar ze hebben ook weer niet ontzettend veel controle over hun gedrag. Als je dreumes een driftbui krijgt dan is dat een directe uiting daarvan. De hersenen zijn nog tot de twintiger jaren in ontwikkeling, dus tot die tijd zijn kinderen en jongvolwassenen tot op zekere hoogte ontoerekeningsvatbaar. Het maakt het dreumesgedrag (en later het peutergedrag) voor ons als ouders niet leuker natuurlijk, maar misschien wel wat begrijpelijker en daardoor makkelijker om ermee om te gaan.
pi_95108584
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 08:47 schreef freecell het volgende:
We sliepen (ik, man en florian) rond 1.
Om 3:00 werd Leander even wakker (gedroomd, zo te horen iets over auto's, niet te begrijpen verder :+ ) Slokje water, slapen
om 4:45 FLorian, speen, knuffel, slapen.
En om 7:00 ging Tara's wekker.
Oh, dat lijkt me nou heel vervelend aan het hebben van twee of meer kinderen (en een man :+)! Ben je misschien weer net lekker aan het slapen, is er weer iets.

En, koorts?
  Moderator woensdag 6 april 2011 @ 09:35:18 #254
5428 crew  miss_sly
pi_95108636
Twinkly, zocht jij nou laatst zwemvleugeltjes en had je die nog gevonden? Ik was net aan het googlen, maar ze zijn vaak vanaf 2 jaar ofzo en aangezien Senna nogal aan de kleine kant is én nog geen 2, lijken die me niet geschikt.
pi_95108918
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 09:33 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Oh, dat lijkt me nou heel vervelend aan het hebben van twee of meer kinderen (en een man :+)! Ben je misschien weer net lekker aan het slapen, is er weer iets.

En, koorts?
Leander wordt misschien eens per weken een keer 's nachts wakker. Die slaapt normaal van 7-8 en áls er wat is, is een slokje water en een aai altijd genoeg :) Dus dit was net pech :D

En ja, 39,6 -O- En hij is heeeeeeel sip en heeft een rood koppie...
pi_95109362
Claudia, wat leuk dat jij in je halfslaap aan me denkt ;)

Free, 't arme ventje! Sterkte ermee.
pi_95109393
lopende kindjes *O*
[zing] stapperdestap daar kom ik aan, stapperdestap [/zing]
pi_95109546
Ik ga straks met mijn zoon naar de huisarts. Hij is de afgelopen maand volgens mijn weegschaal meer dan 10 procent afgevallen. Blèh. -O-
pi_95109585
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 10:07 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik ga straks met mijn zoon naar de huisarts. Hij is de afgelopen maand volgens mijn weegschaal meer dan 10 procent afgevallen. Blèh. -O-
-O-
Arm ventje... Veel succes bij de HA.
pi_95109629
Hij heeft geen eetlust meer, geen plezier in het eten. Ook zijn ochtendbrood laat hij nu staan. Met hem woog ik vanochtend exact 10 kilo meer dan zonder hem. De laatste keer bij het cb (1,5 mnd geleden) woog hij nog bijna 11,5 kilo.
pi_95109689
Heee, ik dacht dat hij alleen geen warm wilde?
Das inderdaad wel balen als hij gewoon niet wil...
  Moderator woensdag 6 april 2011 @ 10:14:27 #262
5428 crew  miss_sly
pi_95109772
ow groofs, wat ellendig!
ik sprak toevallig gisteren mijn vriendinnetje en haar jongste heeft dat ook. Die heeft nooit goed gegeten, maar leeft nu al ruim een maand op 2 flessen sojamelk (koemelkintolerant) en een enkel hapje peer of brood. Goed dat je naar de ha gaat, want ook al eten veel kindjes vaak of een periode minder goed, (te) veel afvallen is niet fijn :*
pi_95109795
Groofsken, wat ontzettend vervelend! :o Goed dat je naar de huisarts gaat. Ik hoop dat die zinvol mee kan denken. :*
pi_95109867
Dit is anders dan gewoon een periode minder eten. Bij mijn dochter fluctueert dat ook, maar daar is het nooit zo extreem geweest. Ze is een keer zoveel afgevallen door ziek zijn en toen moest ik extra calorieën gaan geven. Maar dat kwam door ziek zijn en dat verbeterde daarna weer.

Dit is gewoon niet goed. Hij verzwakt ook echt.
pi_95109892
Hè bah, Groofs wat naar. We willen juist van nature zo graag dat ons kroost goed eet en groeit. Wat moet dit vervelend voor je voelen. Succes bij de HA.
pi_95109924
En als je meting klopt is het ook wel veel gewichtsverlies. Vertoont hij misschien nog andere symptomen waaruit zou kunnen blijken dat hij ziek is of pijn heeft of zo?
pi_95110096
Ja. Hij is niet lekker.

Jongens ik moet mijn dochter gaan spelen. Ik meld me na het bezoek aan de dokter na 16uur ergens weer. Jullie zijn lief. :*
  woensdag 6 april 2011 @ 10:31:11 #268
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_95110316
Groofs, veel succes bij de ha strax, hopelijk kan hij je ventje weer eetlust en energie bezorgen :*
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_95110442
Och jee, Groof, wat een schrik! :{
Dan is zo'n cijfer toch wel erg confronterend, al voelde je al wel dat het niet goed zat.
Hopelijk kan de huisarts je verder helpen. :*

Inca, wat fijn! Een goede nacht doet wonderen. :*

Sorbo, beterschap! :*
Mijn keel was niet echt prikkelig, ik heb de geen adem door je neus meer kunnen halen variant. Vooral 's nachts en tijdens het eten leuk. :{

Miss, wij hebben zwembandjes in het zwembad gekocht van Beco. Size 00 voor baby's tot 15 kilo/2 jaar.
Beterschap voor Senna. :*

Ik heb Ko net naar de kresj gebracht en al had hij veel zin bij het aankomen, hij moest hartverscheurend huilen toen ik wegging. Ik voel me er nog naar van. ;(
Zit zelfs stiekem te twijfelen om hem op te halen al wil ik even het huis aan kant maken.
Oh, hij heeft trouwens zijn eerste kresj-woord geleerd: MIJN!
pi_95110624
Is op de Kresj eigendom geen diefstal?

Kun je anders niet even bellen om te vragen of het al beter gaat?
pi_95110758
Nee hoor, MIJN is een veelgehoord woord.
De bijbehorende lichaamstaal is een duw, of met opgetrokken schouders de ander de rug toe keren of de tanden ontbloten.

Kan wel, maar vind ik ook weer zoiets. Gelukkig is er een hele lieve vader die erg goed is met Ko, dus ik heb er wel vertrouwen in. Het is gewoon zo'n gevoel. Omdat ik ook de afgelopen 2 dagen gewerkt heb. etc. Ik ga hem gewoon wat eerder halen.
pi_95110848
Ach, gewoon toegeven aan dat gevoel dan! En volgens mij vindt iedereen het volstrekt normaal als je even belt, hoor. Dat wordt op ons kinderdagverblijf ook benadrukt. En vervolgens vind ik het zelf natuurlijk ook weer overdreven. :+

Toen Ivan ging wennen was er maar één meisje aanwezig van zijn vaste groep. Ik ben dol op kinderen, heus, maar ik vond d'r meteen stom. En toen kreeg Ivan ook nog eens als eerste begroeting een duw! :(
pi_95111038
Oh! dat is territoriaal gedrag, Claudia, dat zou je als onderzoeker toch moeten kunnen waarderen. :P
Haha, ik herken je gevoelens meteen, misschien is dat wel lastiger aan grotere kinderen die gaan wennen, dat er al meer interactie met andere kinderen is.
En dat die niet altijd positief hoeft te zijn. :(
Terwijl een baby'tje vaak meer met de leiding te maken heeft.
pi_95111091
het hoort er allemaal ook bij dames ;( bij selene op de psz zit ook zo'n typisch adhd agro ventje. je moet maar zo zien: het is ook heel zinvol dat je kind leert om daar mee om te gaan, want vroeg of laat komen ze met dergelijk gedrag toch wel in aanraking.
pi_95111144
ik heb me gister trouwens rotgelachen toen selene weer eens bij ravi in de box wilde. het gebroed heeft de eerste ruzie gehad :') ze wilde4n allebei met de activity center spelen (zo'n ouderwetse die aan de spijltjes hangt). ze gingen voor het betere duw en trekwerk en ravi liet zich niet onbetuigd *O*

wellicht een beetje raar, maar ik ben er blij mee dat het ventje wat spunk ontwikkelt en niet meer zomaar alles van selene pikt
pi_95111150
Och Groofsken -O- Misschien valt de meting bij he CB wel mee. Ik weet wel dat mijn weegschaal thuis niet helemaal te vertrouwen is als het op decigrammen aankomt.

Oeke en Claudia, het loslaten is moeilijk he? Volgens mij staan Ivan en Ko wel stevig in hun schoenen dus ik zou me echt geen zorgen maken. Ik denk ook dat ze ontzettend veel leren van die 'dreumesconflictsituaties'.
Hannah ging met 5 maanden naar het KDV en in het begin vond ik het echt even lastig. Vooral omdat ze de wendagen weigerde om mijn afgekolfde melk te drinken (het was toen 30 graden) en het KDV mij belde om haar te komen troosten/voeden. Ze was ook compleet overstuur en wilde niet eens aan de borst. ;(
Gelukkig heeft dat maar even geduurd en ging ze het snel leuk vinden! Nu vind ik haar bijna altijd lief spelend 'met' een ander kindje als ik haar ophaal en noemen de leidsters haar een lachebekkie. Ik heb er nu totaal geen moeite mee om haar naar het KDV te brengen.
pi_95111184
oh groof, ik lees het nu! ik hoop dat hij gewoon iets simpel fixbaars onder de leden heeft ;( klinkt vreemd, maar dan weet je waar het vandaan komt en valt er iets aan te doen op een eenvoudige manier. sterkte vanmiddag iig :*
  woensdag 6 april 2011 @ 10:55:40 #278
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_95111193
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 09:35 schreef miss_sly het volgende:
Twinkly, zocht jij nou laatst zwemvleugeltjes en had je die nog gevonden? Ik was net aan het googlen, maar ze zijn vaak vanaf 2 jaar ofzo en aangezien Senna nogal aan de kleine kant is én nog geen 2, lijken die me niet geschikt.
Ik heb wel kleintjes hoor. Voor kindjes tot 13 kilo. Die heeft Morris vorig jaar ook aangehad.
Ze zijn van Speedo en volgens mij komen ze van Perry Sport vandaan.
  woensdag 6 april 2011 @ 10:56:47 #279
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_95111235
Met andere woorden, als je ze wilt lenen, moet je het maar zeggen, past vast wel in een envelop.
pi_95111451
Het helpt mij al om het gedrag los te zien van het kind. En inderdaad op een beschouwende manier ernaar te kijken. Dit zijn conflicten waar ze van leren.

Octopussy, wat een moeilijke eerste tijd op het kdv. Fijn dat het nu beter gaat.
Wat loslaten en wennen betreft, op het kdv duurde het denk ik 3 maanden voor Ko helemaal gewend was. Hij ging daar 1 dag in de week naartoe.
Nu breng ik hem daar met veel plezier naartoe.
Bij de kresj denk ik dat het ook wel even zal duren. Hij gaat immers pas zijn derde week in.
Bovendien heeft hij een oor- en keelontsteking. Zonder koorts verder, maar hij zal zich wel iets minder voelen. Alhoewel andere kindjes wel afleiding geven.
pi_95111932
Groof... Wat naar... R. toch, ventje.. Goed dat je naar de huisarts gaat, succes straks!

Oeke, gewoon bellen hoor, niet bezwaard voelen! Dat is echt heel erg normaal hoor om te doen.

Ik ben zo enorm blij met ons kdv en vooral ook met de leidsters. Gisteren hadden we een brok in ons keel. Ze belden aan het eind van de dag om te vragen hoe het met Mette was gegaan. Dat vonden we zo lief en attent. Ik ben echt heel blij dat Baby 2.0 in dezelfde groep geplaatst kan worden ( dat vonden de leidsters ook helemaal geweldig)

De rest wat ik wilde typen weet ik niet meer :')
En ik hoor een ontwakende dochter op de achtergrond, die ga ik zo ook maar eens uit bed pikken.

En ik heb weer zin in gerookte paling....
pi_95112043
Ik ga hem ophalen! Lekker knuffelen.

Klinkt fijn Wickie, jullie kdv. :Y
pi_95112057
Hannah aan de wandel *O* O+ !

Pfoeh Freecell, hopelijk heb je vandaag een beetje tijd voor jezelf zodat je rustig aan kunt doen en gaat het vannacht beter.
Arme Florian, weer ziek! Beterschap :*

Jeetje Groofsken, wat een zorgen! Echt heel naar dat je ook merkt dat hij verzwakt. Hopelijk vindt de huisarts de oorzaak en is het iets wat simpel op te lossen is, verstopping ofzo :*
Hier geeft onze personenweegschaal trouwens een heel andere meting dan de weegschaal die het CB gebruikt.

Ivan, wat ben je stoer! Wat fijn dat hij het zo leuk gehad heeft op het kinderdagverblijf, dan is het ook veel makkelijker om hem los te laten.
Ik baal wel dat Niels nog niet naar de opvang kan, het zou zo leuk zijn voor hem om wat meer met andere kindjes in contact te komen. Hij is er echt aan toe merk ik.

Beterschap voor Senna, Miss Sly :*
Ik heb toen geen zwembandjes in de juiste maat kunnen vinden, maar Groofsken <3 had nog bandjes voor mij te leen (tot 1 jaar, maar Niels is ook een kleintje). Uiteindelijk heeft hij ze een paar minuten omgehad en hebben we ze snel weer afgedaan omdat hij keihard huilde :{ Maar we waren in Center Parks en daar hebben ze zwemvestjes en dat vond hij minder naar om om te hebben.

Och, arme Ko :'( Wat lijkt me dat vreselijk om dan toch weg te moeten. Hopelijk heeft hij het wel heel leuk vandaag! :*
En zijn eerste Kresj-woordje :D super handig!
Beterschap met je keel oeke!

De eerste ruzie tussen Simmu's kinders, wat een mijlpaal :P :D

lol Wickie, je bent overduidelijk zwanger _O- Paling :D
Wat fijn dat de operatie goed gegaan is en dan Mette zo goed geslapen heeft. Hopelijk werken de buisjes heel goed!! :* Wat lief dat de leidsters van het kinderdagverblijf belden voor Mette <3
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_95112119
Oja ik wilde typen dat ik heel goed heb geslapen vannacht. Wat ik verbazend vond was dat ik de nacht ervoor ook goed had geslapen, niet gepiekerd of verwerken.
Nee, ik ben heel blij en tevreden met hoe alles is gegaan.

Ook heb ik mezelf ingesteld dat dit waarschijnlijk vaker zal gaan gebeuren omdat buisjes niet een hele lange levensduur hebben, de kans is reëel aanwezig dat ze vaker geplaatst moeten worden.

En nou stop ik met het gepraat over mezelf. Het zonnetje begint door te breken :)
pi_95112160
Wickie, ik vind het zo fijn om te lezen dat Memmel de buisjes zo'n opluchting vindt steeds!

Hier geen zon btw :(

Niels houdt van kaaijuh!
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_95112440
Niels :) Mooi filmpje en wat doet hij dat leuk!

Oeke, knuffel ze!
pi_95112507
Hier ook geen zon, maar het begint op te klaren. Dus ik heb goede hoop.

We het zojuist wel een korte wandeling gemaakt naar de overkant (hertenkamp). En het ging toch goed! Geen gift/driftbui. netjes achter mama aan lopen. Niet de straat op rennen :)
pi_95112541
Niels O+ lekkere vrolijke danser!

Ik verveel me :@ Hannah slaapt nu nog en ik wil zo wat met haar gaan doen maar kweetnietwat. Kinderboerderij, zwemmen, indoor speelding of shoppen heb ik allemaal niet zo'n zin in.
pi_95112914
Wat betekent Kaaijuh Twinkly? Leuk filmpje, grappig hoe soepel hij beweegt!
pi_95113076
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 11:42 schreef Sorbootje het volgende:
Wat betekent Kaaijuh Twinkly? Leuk filmpje, grappig hoe soepel hij beweegt!
Draaien :P
Het maakt Niels overduidelijk niets uit of hij een woordje goed uitspreekt, als het er maar wat op lijkt :D
  woensdag 6 april 2011 @ 11:59:10 #291
100412 mefke79
komt goed!
pi_95113561
Groofsken, shit!

Miss, bij het zwembad inderdaad, Beco tot 15 kilo, die heeft Driekus al vanaf het begin om. Online verkopen ze ze hier. Ik haal daar altijd de zwembroeken van Driekus en dat gaat prima.
Het kan inderdaad zo zijn dat het huilen wordt de eerste keren dat je ze om doet, ze moeten even doorkijgen dat je er mee kunt drijven en dan gaat het prima. Driekus is zo gewend aan die dingen dat ie tegenwoordig huilt als ze niet om zijn, want dan weet ie dat ie niet drijft.
pi_95113663
Twink, de zorgen komen voort uit wat ik met eigen ogen zie. De spekjes die gewoon zienderogen verdwijnen. De weegschaal geeft puur een bevestiging. Daar hang ik het niet aan op. Dat is meer de druppel.

Anyways, we'll see.
pi_95113699
Oh! Kijk Niels nou lekker draaien. O+
Ik weet ook nog zo goed dat filmpje van Niels dat hij met zijn voetje in de maat staat te tippen. Wat een leukerd is het toch.

Klinkt goed Wickie, zowel je voornemen als je goede nachten. Fijn!

Mart heb je je zo netjes gedragen tijdens de wandeling jongen? ^O^

Octo, hopelijk verzin je nog iets leuks. Misschien kunnen jullie samen gaan lunchen? :Y)

Ko opgehaald, en waarschijnlijk had hij ook last van die kies, naast oor en keel. -O-
Hij zat op zijn vingertje te kauwen. Nu ligt hij alweer te slapen, dus waarschijnlijk was hij ook moe.
Hopelijk slaapt hij even lekker, want vanmiddag gaan we taartjes eten ter ere van P. zijn verjaardag! *O*
Ko heeft in elk geval als kado een vis geknutseld op de kresj. O+
  woensdag 6 april 2011 @ 12:02:47 #294
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_95113709
Wat betreft die buisjes nog even. Vroeger had ik ze bijna elk jaar en zo'n 5 jaar terug was ik weer aan de beurt. Wanneer ze net geplaatst zijn en er dus een aanzienlijke hoeveelheid vocht uit je oren is, kan het even vreemd aanvoelen. Je hoort ineens weer alles, alles klinkt veel luider. Misschien dat ze daar nog wel wat last van heeft. Dus als ze naar haar oortjes grijpt, hoeft dat niet te betekenen dat het mis is; het kan ook vreemd aanvoelen voor haar.

Bij Morris hebben de buisjes de eerste keer zo'n 9 maanden gezeten. En toen was het ook gelijk weer mis, misschien mede door het feit dat we toen ook de 'verkoudheidsmaanden' ingingen.
Gisteren weer gecheckt en alles zat prima!
  Moderator woensdag 6 april 2011 @ 12:11:22 #295
5428 crew  miss_sly
pi_95114000
Ow memmel, lief dat ik ze mag lenen! Ik kijk even of ik iets zelf kan vinden, want eigenlijk willen we wel wat vaker gaan zwemmen met Senna, maar ik wil iig graag een setje mee op vakantie *O*

Gefeliciteerd met P. oeke *O* Ko even lekker slapen en dan is hij vanmiddag hopelijk weer fit genoeg voor een klein feestje!

Senna is duidelijk aan de beterende hand, maar nog niet fit, dus die wil van alles, maar niets lukt en eignelijk wil ze dan ook maar niets :') of ze begint te miepen omdat het niet lukt wat ze wel wil. Hopelijk wil ze straks wel even slapen, alleen. Ik zou het niet erg vinden om even een uurtje helemaal voor mezelf te hebben :P
pi_95114035
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 10:52 schreef simmu het volgende:
het hoort er allemaal ook bij dames ;( bij selene op de psz zit ook zo'n typisch adhd agro ventje. je moet maar zo zien: het is ook heel zinvol dat je kind leert om daar mee om te gaan, want vroeg of laat komen ze met dergelijk gedrag toch wel in aanraking.
Ach ja joh, misschien is Ivan straks wel degene die een ander kindje duwt :Y) Ik vind het niet vervelend. Je leren handhaven in sociale situaties is een heel belangrijke vaardigheid en Ivan mag ook wel wat 'spunk' krijgen.

oeke, ookal lukt het me vaak wel om het gedrag los te zien van het kindje zijn er toch kinderen waar ik onmiddellijk de kriebels van krijg. Ik vraag me daar dan bij af of ze ook uit zullen groeien tot volwassenen waar ik de kriebels van krijg.

Wat een schattig filmpje, Twinkly! En ik vind het knap dat je Niels kunt verstaan. Het merendeel van hetgeen Ivan zegt gaat volledig langs me heen. Je zou je eigen kind toch juist als geen ander moeten kunnen begrijpen? :')
  Moderator woensdag 6 april 2011 @ 12:14:55 #297
5428 crew  miss_sly
pi_95114125
Wat een leuk filmpje, twinkly O+ wat draait hij lief en hij vindt het duidelijk erg leuk O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')