Gaat beter. Kan rijden in de automaatquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:07 schreef Incantrix het volgende:
Ah, ok. Beter met je voet weer? In de avond ben ik er!
Ja ze hebben een mooie buitenplaats en een deal met de naastgelegen volkstuintjes. Daar is een speeltuin en mogen ze op en ze mogen helpen met zaaien en oogsten enzo enzo.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:16 schreef Sorbootje het volgende:
Memmel, klinkt goed, zo midden in de bossen. Ook met een mooi buitenspeelterrein?
En Morris ís ook groot. Ik vind hem altijd zo'n halve kleuter op je foto's. Mooi ventje
Dat herken ik helemaal. Bijzonder he?quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:14 schreef Claudia_x het volgende:
Dank voor de lieve reacties! Ik kan maar moeilijk omschrijven hoe ik me erbij voelde. Ik vond het gewoon heel fijn om een van zijn eerste stappen in de grote wereld mee te mogen maken.Het zal voor de meeste ouders wel wat maf klinken, aangezien Ivan vrij oud is om voor het eerst naar het kinderdagverblijf te gaan
Ik weet niet of dat zo is. In ons geval kon ik echt aan Ko merken dat hij eraan toe was. Hij was anderhalf toen hij voor het eerst ging. Daardoor leek het mij juist makkelijker omdat je weet dat hij niet meer zo afhankelijk is en zelf zijn weg kan vinden.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:27 schreef Takkembah het volgende:
Het lijkt me juist moeilijker om je kind op latere leeftijd dan naar een KDV te brengen
Ik dacht er vannacht in mijn halfslaap nog aan, wanneer jij misschien wel zwanger zou zijn! Prikkeldraadkeel heb ik ook. Het zal wel weer een bepaald virus zijn waar iedereen last van heeft. Wat ik er zo naar aan vind is dat ik dan weet hoe Lena zich ongeveer moet voelen, het arme kleine ding. Ivan is gelukkig niet echt ziek geworden, maar zijn vader is nu helaas ook niet lekker.quote:Op woensdag 6 april 2011 08:21 schreef Sorbootje het volgende:
Met mij gaat het een piestje beter. Geen koorts meer, maar wel nog prikkeldraadkeel en dingen waarover ik niet in detail zal treden op de vroege morgen. Hopelijk morgen weer fit, want dan hebben we gesprek in 't ziekenhuis in Utrecht over 't draagmoederschap. Spannend! (misschien wordt er morgen wel een startdatum bepaald!)
Fijn dat het iets beter is met Senna. Nog even lekker een dagje samen doet haar vast goed.
Oh, dat lijkt me nou heel vervelend aan het hebben van twee of meer kinderen (en een manquote:Op woensdag 6 april 2011 08:47 schreef freecell het volgende:
We sliepen (ik, man en florian) rond 1.
Om 3:00 werd Leander even wakker (gedroomd, zo te horen iets over auto's, niet te begrijpen verder) Slokje water, slapen
om 4:45 FLorian, speen, knuffel, slapen.
En om 7:00 ging Tara's wekker.
Leander wordt misschien eens per weken een keer 's nachts wakker. Die slaapt normaal van 7-8 en áls er wat is, is een slokje water en een aai altijd genoegquote:Op woensdag 6 april 2011 09:33 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Oh, dat lijkt me nou heel vervelend aan het hebben van twee of meer kinderen (en een man)! Ben je misschien weer net lekker aan het slapen, is er weer iets.
En, koorts?
quote:Op woensdag 6 april 2011 10:07 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik ga straks met mijn zoon naar de huisarts. Hij is de afgelopen maand volgens mijn weegschaal meer dan 10 procent afgevallen. Blèh.
Ik heb wel kleintjes hoor. Voor kindjes tot 13 kilo. Die heeft Morris vorig jaar ook aangehad.quote:Op woensdag 6 april 2011 09:35 schreef miss_sly het volgende:
Twinkly, zocht jij nou laatst zwemvleugeltjes en had je die nog gevonden? Ik was net aan het googlen, maar ze zijn vaak vanaf 2 jaar ofzo en aangezien Senna nogal aan de kleine kant is én nog geen 2, lijken die me niet geschikt.
Draaienquote:Op woensdag 6 april 2011 11:42 schreef Sorbootje het volgende:
Wat betekent Kaaijuh Twinkly? Leuk filmpje, grappig hoe soepel hij beweegt!
Ach ja joh, misschien is Ivan straks wel degene die een ander kindje duwtquote:Op woensdag 6 april 2011 10:52 schreef simmu het volgende:
het hoort er allemaal ook bij damesbij selene op de psz zit ook zo'n typisch adhd agro ventje. je moet maar zo zien: het is ook heel zinvol dat je kind leert om daar mee om te gaan, want vroeg of laat komen ze met dergelijk gedrag toch wel in aanraking.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |