Trix

dikke knuffel voor jou. En je hart uitstorten mag hier altijd he

Bij ons komen dat soort nachten ook wel eens voor, meestal in clusters van een stuk of vier, vijf achter elkaar, en dan gaat het weer goed. Ik denk dan altijd maar 'tandje', maar meestal is er heul geen tandje te zien na die week, dus mja. Ik heb wél het idee dat, braaf het oei-ik-groei-idee volgend (

), ze na zo'n baggerweek ineens wat nieuwe trucs heeft geleerd. En het gaat dus ook altijd weer *over*, wil ik maar even zeggen

En een

voor Vicky omdat ik me haast niet voor kan stellen hoe slopend het slaapdrama bij jullie moet zijn....
Ook een

voor alle zieke kindjes en de ziekekindjesmama's. Ik las over een zieke Ivan, Senna, en Ko? pfrrt
En dan nog een

voor wickie en Mette want da's ook een heftig dagje zo, hoop dat alles goed is gegaan!
Ter uwer amusement: parenting fail van de dag:
We zitten te babbelen en te eten en Willow hoort herrie in de tuin. dat komt van de buurman, zeg ik, die maakt herrie. Willow wijst naar de muur die grenst aan die van de buur en zegt Hond! Want ja, de buren zien we nooit, maar de klotehond horen we met grote regelmaat blaffen.
Dus ik zeg: Ja, die buurman, met die grote hond die heel hard WOEF WOEF doet.
Uhm.
Iets te realistisch de hond nagedaan denk ik

Kind helemaal overstuur en huilen en vervolgens heeft ze nog een kwartier ENGE HOND gezegd
en dat terwijl ze de hond in 't echt helemaal niet eng vindt, en z'n geblaf ook niet
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN!
Facebook en
website