abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95107589
Bijgelezen en ik vond die slaapfoto geweldig O+
En Asy, wat een ding is dat zeg :D lol mega :D En dan dat kleine ventje erbij O+
Hannah aan de wandel *O*

Knetter *gaaap*
We sliepen (ik, man en florian) rond 1.
Om 3:00 werd Leander even wakker (gedroomd, zo te horen iets over auto's, niet te begrijpen verder :+ ) Slokje water, slapen
om 4:45 FLorian, speen, knuffel, slapen.
En om 7:00 ging Tara's wekker.

moe nu.

En ik haalde een klein kacheltje uit bed, zal er zo eens een thermometer induwen ;)
pi_95108496
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 08:21 schreef Sorbootje het volgende:
Met mij gaat het een piestje beter. Geen koorts meer, maar wel nog prikkeldraadkeel en dingen waarover ik niet in detail zal treden op de vroege morgen. Hopelijk morgen weer fit, want dan hebben we gesprek in 't ziekenhuis in Utrecht over 't draagmoederschap. Spannend! (misschien wordt er morgen wel een startdatum bepaald!)

Fijn dat het iets beter is met Senna. Nog even lekker een dagje samen doet haar vast goed.
Ik dacht er vannacht in mijn halfslaap nog aan, wanneer jij misschien wel zwanger zou zijn! Prikkeldraadkeel heb ik ook. Het zal wel weer een bepaald virus zijn waar iedereen last van heeft. Wat ik er zo naar aan vind is dat ik dan weet hoe Lena zich ongeveer moet voelen, het arme kleine ding. Ivan is gelukkig niet echt ziek geworden, maar zijn vader is nu helaas ook niet lekker.

Wickie, wat fijn dat ze zo goed geslapen heeft! Voel je jezelf ook uitgerust of was je vannacht nog druk bezig de dag te verwerken?

Gaaf, die eerste stapjes van Hannah! Ik vind dat nou écht eerste stapjes, van dat wankele en dappere tegelijkertijd. Bij Ivan is dat eigenlijk nooit zo gegaan.

Woah, Memmel, wat een geweldenaar heb je als zoon! Pff, die foto. *;

Oeke, zoals jij je voelde bij Kobus die naar het kinderdagverblijf ging zo voel ik me geloof ik ook. Ivan is er echt klaar voor en daarom breng ik hem er met plezier naartoe. Ik weet dat het leuk is voor hem, ookal zal hij misschien wel momenten hebben dat hij het even niet leuk vindt. Vanochtend stapte hij ook weer heel vrolijk de deur uit omdat hij naar opa en oma mocht. Zelf zou ik hem liever thuis gehouden hebben - we zitten toch ziek thuis - maar ik weet dat het voor hem zo leuk is en het zou egoïstisch zijn om hem niet naar opa en oma te laten gaan. Bij Lena is het heel anders, want ik breng haar naar het kinderdagverblijf omdat het nu eenmaal nodig is. Ik voel me er niet schuldig over, maar leuk is anders.

Elmo, wat ik ook nog wou zeggen: het helpt mij altijd om te beseffen dat de hersenen van kinderen nog volop in ontwikkeling zijn. Ze begrijpen wel heel veel, maar ze hebben ook weer niet ontzettend veel controle over hun gedrag. Als je dreumes een driftbui krijgt dan is dat een directe uiting daarvan. De hersenen zijn nog tot de twintiger jaren in ontwikkeling, dus tot die tijd zijn kinderen en jongvolwassenen tot op zekere hoogte ontoerekeningsvatbaar. Het maakt het dreumesgedrag (en later het peutergedrag) voor ons als ouders niet leuker natuurlijk, maar misschien wel wat begrijpelijker en daardoor makkelijker om ermee om te gaan.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_95108584
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 08:47 schreef freecell het volgende:
We sliepen (ik, man en florian) rond 1.
Om 3:00 werd Leander even wakker (gedroomd, zo te horen iets over auto's, niet te begrijpen verder :+ ) Slokje water, slapen
om 4:45 FLorian, speen, knuffel, slapen.
En om 7:00 ging Tara's wekker.
Oh, dat lijkt me nou heel vervelend aan het hebben van twee of meer kinderen (en een man :+)! Ben je misschien weer net lekker aan het slapen, is er weer iets.

En, koorts?
  Moderator woensdag 6 april 2011 @ 09:35:18 #254
5428 crew  miss_sly
pi_95108636
Twinkly, zocht jij nou laatst zwemvleugeltjes en had je die nog gevonden? Ik was net aan het googlen, maar ze zijn vaak vanaf 2 jaar ofzo en aangezien Senna nogal aan de kleine kant is én nog geen 2, lijken die me niet geschikt.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_95108918
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 09:33 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Oh, dat lijkt me nou heel vervelend aan het hebben van twee of meer kinderen (en een man :+)! Ben je misschien weer net lekker aan het slapen, is er weer iets.

En, koorts?
Leander wordt misschien eens per weken een keer 's nachts wakker. Die slaapt normaal van 7-8 en áls er wat is, is een slokje water en een aai altijd genoeg :) Dus dit was net pech :D

En ja, 39,6 -O- En hij is heeeeeeel sip en heeft een rood koppie...
pi_95109362
Claudia, wat leuk dat jij in je halfslaap aan me denkt ;)

Free, 't arme ventje! Sterkte ermee.
pi_95109393
lopende kindjes *O*
[zing] stapperdestap daar kom ik aan, stapperdestap [/zing]
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_95109546
Ik ga straks met mijn zoon naar de huisarts. Hij is de afgelopen maand volgens mijn weegschaal meer dan 10 procent afgevallen. Blèh. -O-
pi_95109585
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 10:07 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik ga straks met mijn zoon naar de huisarts. Hij is de afgelopen maand volgens mijn weegschaal meer dan 10 procent afgevallen. Blèh. -O-
-O-
Arm ventje... Veel succes bij de HA.
pi_95109629
Hij heeft geen eetlust meer, geen plezier in het eten. Ook zijn ochtendbrood laat hij nu staan. Met hem woog ik vanochtend exact 10 kilo meer dan zonder hem. De laatste keer bij het cb (1,5 mnd geleden) woog hij nog bijna 11,5 kilo.
pi_95109689
Heee, ik dacht dat hij alleen geen warm wilde?
Das inderdaad wel balen als hij gewoon niet wil...
  Moderator woensdag 6 april 2011 @ 10:14:27 #262
5428 crew  miss_sly
pi_95109772
ow groofs, wat ellendig!
ik sprak toevallig gisteren mijn vriendinnetje en haar jongste heeft dat ook. Die heeft nooit goed gegeten, maar leeft nu al ruim een maand op 2 flessen sojamelk (koemelkintolerant) en een enkel hapje peer of brood. Goed dat je naar de ha gaat, want ook al eten veel kindjes vaak of een periode minder goed, (te) veel afvallen is niet fijn :*
pi_95109795
Groofsken, wat ontzettend vervelend! :o Goed dat je naar de huisarts gaat. Ik hoop dat die zinvol mee kan denken. :*
pi_95109867
Dit is anders dan gewoon een periode minder eten. Bij mijn dochter fluctueert dat ook, maar daar is het nooit zo extreem geweest. Ze is een keer zoveel afgevallen door ziek zijn en toen moest ik extra calorieën gaan geven. Maar dat kwam door ziek zijn en dat verbeterde daarna weer.

Dit is gewoon niet goed. Hij verzwakt ook echt.
pi_95109892
Hè bah, Groofs wat naar. We willen juist van nature zo graag dat ons kroost goed eet en groeit. Wat moet dit vervelend voor je voelen. Succes bij de HA.
pi_95109924
En als je meting klopt is het ook wel veel gewichtsverlies. Vertoont hij misschien nog andere symptomen waaruit zou kunnen blijken dat hij ziek is of pijn heeft of zo?
pi_95110096
Ja. Hij is niet lekker.

Jongens ik moet mijn dochter gaan spelen. Ik meld me na het bezoek aan de dokter na 16uur ergens weer. Jullie zijn lief. :*
  woensdag 6 april 2011 @ 10:31:11 #268
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_95110316
Groofs, veel succes bij de ha strax, hopelijk kan hij je ventje weer eetlust en energie bezorgen :*
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_95110442
Och jee, Groof, wat een schrik! :{
Dan is zo'n cijfer toch wel erg confronterend, al voelde je al wel dat het niet goed zat.
Hopelijk kan de huisarts je verder helpen. :*

Inca, wat fijn! Een goede nacht doet wonderen. :*

Sorbo, beterschap! :*
Mijn keel was niet echt prikkelig, ik heb de geen adem door je neus meer kunnen halen variant. Vooral 's nachts en tijdens het eten leuk. :{

Miss, wij hebben zwembandjes in het zwembad gekocht van Beco. Size 00 voor baby's tot 15 kilo/2 jaar.
Beterschap voor Senna. :*

Ik heb Ko net naar de kresj gebracht en al had hij veel zin bij het aankomen, hij moest hartverscheurend huilen toen ik wegging. Ik voel me er nog naar van. ;(
Zit zelfs stiekem te twijfelen om hem op te halen al wil ik even het huis aan kant maken.
Oh, hij heeft trouwens zijn eerste kresj-woord geleerd: MIJN!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_95110624
Is op de Kresj eigendom geen diefstal?

Kun je anders niet even bellen om te vragen of het al beter gaat?
pi_95110758
Nee hoor, MIJN is een veelgehoord woord.
De bijbehorende lichaamstaal is een duw, of met opgetrokken schouders de ander de rug toe keren of de tanden ontbloten.

Kan wel, maar vind ik ook weer zoiets. Gelukkig is er een hele lieve vader die erg goed is met Ko, dus ik heb er wel vertrouwen in. Het is gewoon zo'n gevoel. Omdat ik ook de afgelopen 2 dagen gewerkt heb. etc. Ik ga hem gewoon wat eerder halen.
pi_95110848
Ach, gewoon toegeven aan dat gevoel dan! En volgens mij vindt iedereen het volstrekt normaal als je even belt, hoor. Dat wordt op ons kinderdagverblijf ook benadrukt. En vervolgens vind ik het zelf natuurlijk ook weer overdreven. :+

Toen Ivan ging wennen was er maar één meisje aanwezig van zijn vaste groep. Ik ben dol op kinderen, heus, maar ik vond d'r meteen stom. En toen kreeg Ivan ook nog eens als eerste begroeting een duw! :(
pi_95111038
Oh! dat is territoriaal gedrag, Claudia, dat zou je als onderzoeker toch moeten kunnen waarderen. :P
Haha, ik herken je gevoelens meteen, misschien is dat wel lastiger aan grotere kinderen die gaan wennen, dat er al meer interactie met andere kinderen is.
En dat die niet altijd positief hoeft te zijn. :(
Terwijl een baby'tje vaak meer met de leiding te maken heeft.
pi_95111091
het hoort er allemaal ook bij dames ;( bij selene op de psz zit ook zo'n typisch adhd agro ventje. je moet maar zo zien: het is ook heel zinvol dat je kind leert om daar mee om te gaan, want vroeg of laat komen ze met dergelijk gedrag toch wel in aanraking.
pi_95111144
ik heb me gister trouwens rotgelachen toen selene weer eens bij ravi in de box wilde. het gebroed heeft de eerste ruzie gehad :') ze wilde4n allebei met de activity center spelen (zo'n ouderwetse die aan de spijltjes hangt). ze gingen voor het betere duw en trekwerk en ravi liet zich niet onbetuigd *O*

wellicht een beetje raar, maar ik ben er blij mee dat het ventje wat spunk ontwikkelt en niet meer zomaar alles van selene pikt
pi_95111150
Och Groofsken -O- Misschien valt de meting bij he CB wel mee. Ik weet wel dat mijn weegschaal thuis niet helemaal te vertrouwen is als het op decigrammen aankomt.

Oeke en Claudia, het loslaten is moeilijk he? Volgens mij staan Ivan en Ko wel stevig in hun schoenen dus ik zou me echt geen zorgen maken. Ik denk ook dat ze ontzettend veel leren van die 'dreumesconflictsituaties'.
Hannah ging met 5 maanden naar het KDV en in het begin vond ik het echt even lastig. Vooral omdat ze de wendagen weigerde om mijn afgekolfde melk te drinken (het was toen 30 graden) en het KDV mij belde om haar te komen troosten/voeden. Ze was ook compleet overstuur en wilde niet eens aan de borst. ;(
Gelukkig heeft dat maar even geduurd en ging ze het snel leuk vinden! Nu vind ik haar bijna altijd lief spelend 'met' een ander kindje als ik haar ophaal en noemen de leidsters haar een lachebekkie. Ik heb er nu totaal geen moeite mee om haar naar het KDV te brengen.
pi_95111184
oh groof, ik lees het nu! ik hoop dat hij gewoon iets simpel fixbaars onder de leden heeft ;( klinkt vreemd, maar dan weet je waar het vandaan komt en valt er iets aan te doen op een eenvoudige manier. sterkte vanmiddag iig :*
  woensdag 6 april 2011 @ 10:55:40 #278
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_95111193
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 09:35 schreef miss_sly het volgende:
Twinkly, zocht jij nou laatst zwemvleugeltjes en had je die nog gevonden? Ik was net aan het googlen, maar ze zijn vaak vanaf 2 jaar ofzo en aangezien Senna nogal aan de kleine kant is én nog geen 2, lijken die me niet geschikt.
Ik heb wel kleintjes hoor. Voor kindjes tot 13 kilo. Die heeft Morris vorig jaar ook aangehad.
Ze zijn van Speedo en volgens mij komen ze van Perry Sport vandaan.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  woensdag 6 april 2011 @ 10:56:47 #279
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_95111235
Met andere woorden, als je ze wilt lenen, moet je het maar zeggen, past vast wel in een envelop.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_95111451
Het helpt mij al om het gedrag los te zien van het kind. En inderdaad op een beschouwende manier ernaar te kijken. Dit zijn conflicten waar ze van leren.

Octopussy, wat een moeilijke eerste tijd op het kdv. Fijn dat het nu beter gaat.
Wat loslaten en wennen betreft, op het kdv duurde het denk ik 3 maanden voor Ko helemaal gewend was. Hij ging daar 1 dag in de week naartoe.
Nu breng ik hem daar met veel plezier naartoe.
Bij de kresj denk ik dat het ook wel even zal duren. Hij gaat immers pas zijn derde week in.
Bovendien heeft hij een oor- en keelontsteking. Zonder koorts verder, maar hij zal zich wel iets minder voelen. Alhoewel andere kindjes wel afleiding geven.
pi_95111932
Groof... Wat naar... R. toch, ventje.. Goed dat je naar de huisarts gaat, succes straks!

Oeke, gewoon bellen hoor, niet bezwaard voelen! Dat is echt heel erg normaal hoor om te doen.

Ik ben zo enorm blij met ons kdv en vooral ook met de leidsters. Gisteren hadden we een brok in ons keel. Ze belden aan het eind van de dag om te vragen hoe het met Mette was gegaan. Dat vonden we zo lief en attent. Ik ben echt heel blij dat Baby 2.0 in dezelfde groep geplaatst kan worden ( dat vonden de leidsters ook helemaal geweldig)

De rest wat ik wilde typen weet ik niet meer :')
En ik hoor een ontwakende dochter op de achtergrond, die ga ik zo ook maar eens uit bed pikken.

En ik heb weer zin in gerookte paling....
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_95112043
Ik ga hem ophalen! Lekker knuffelen.

Klinkt fijn Wickie, jullie kdv. :Y
pi_95112057
Hannah aan de wandel *O* O+ !

Pfoeh Freecell, hopelijk heb je vandaag een beetje tijd voor jezelf zodat je rustig aan kunt doen en gaat het vannacht beter.
Arme Florian, weer ziek! Beterschap :*

Jeetje Groofsken, wat een zorgen! Echt heel naar dat je ook merkt dat hij verzwakt. Hopelijk vindt de huisarts de oorzaak en is het iets wat simpel op te lossen is, verstopping ofzo :*
Hier geeft onze personenweegschaal trouwens een heel andere meting dan de weegschaal die het CB gebruikt.

Ivan, wat ben je stoer! Wat fijn dat hij het zo leuk gehad heeft op het kinderdagverblijf, dan is het ook veel makkelijker om hem los te laten.
Ik baal wel dat Niels nog niet naar de opvang kan, het zou zo leuk zijn voor hem om wat meer met andere kindjes in contact te komen. Hij is er echt aan toe merk ik.

Beterschap voor Senna, Miss Sly :*
Ik heb toen geen zwembandjes in de juiste maat kunnen vinden, maar Groofsken <3 had nog bandjes voor mij te leen (tot 1 jaar, maar Niels is ook een kleintje). Uiteindelijk heeft hij ze een paar minuten omgehad en hebben we ze snel weer afgedaan omdat hij keihard huilde :{ Maar we waren in Center Parks en daar hebben ze zwemvestjes en dat vond hij minder naar om om te hebben.

Och, arme Ko :'( Wat lijkt me dat vreselijk om dan toch weg te moeten. Hopelijk heeft hij het wel heel leuk vandaag! :*
En zijn eerste Kresj-woordje :D super handig!
Beterschap met je keel oeke!

De eerste ruzie tussen Simmu's kinders, wat een mijlpaal :P :D

lol Wickie, je bent overduidelijk zwanger _O- Paling :D
Wat fijn dat de operatie goed gegaan is en dan Mette zo goed geslapen heeft. Hopelijk werken de buisjes heel goed!! :* Wat lief dat de leidsters van het kinderdagverblijf belden voor Mette <3
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_95112119
Oja ik wilde typen dat ik heel goed heb geslapen vannacht. Wat ik verbazend vond was dat ik de nacht ervoor ook goed had geslapen, niet gepiekerd of verwerken.
Nee, ik ben heel blij en tevreden met hoe alles is gegaan.

Ook heb ik mezelf ingesteld dat dit waarschijnlijk vaker zal gaan gebeuren omdat buisjes niet een hele lange levensduur hebben, de kans is reëel aanwezig dat ze vaker geplaatst moeten worden.

En nou stop ik met het gepraat over mezelf. Het zonnetje begint door te breken :)
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_95112160
Wickie, ik vind het zo fijn om te lezen dat Memmel de buisjes zo'n opluchting vindt steeds!

Hier geen zon btw :(

Niels houdt van kaaijuh!
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_95112440
Niels :) Mooi filmpje en wat doet hij dat leuk!

Oeke, knuffel ze!
pi_95112507
Hier ook geen zon, maar het begint op te klaren. Dus ik heb goede hoop.

We het zojuist wel een korte wandeling gemaakt naar de overkant (hertenkamp). En het ging toch goed! Geen gift/driftbui. netjes achter mama aan lopen. Niet de straat op rennen :)
pi_95112541
Niels O+ lekkere vrolijke danser!

Ik verveel me :@ Hannah slaapt nu nog en ik wil zo wat met haar gaan doen maar kweetnietwat. Kinderboerderij, zwemmen, indoor speelding of shoppen heb ik allemaal niet zo'n zin in.
pi_95112914
Wat betekent Kaaijuh Twinkly? Leuk filmpje, grappig hoe soepel hij beweegt!
pi_95113076
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 11:42 schreef Sorbootje het volgende:
Wat betekent Kaaijuh Twinkly? Leuk filmpje, grappig hoe soepel hij beweegt!
Draaien :P
Het maakt Niels overduidelijk niets uit of hij een woordje goed uitspreekt, als het er maar wat op lijkt :D
  woensdag 6 april 2011 @ 11:59:10 #291
100412 mefke79
komt goed!
pi_95113561
Groofsken, shit!

Miss, bij het zwembad inderdaad, Beco tot 15 kilo, die heeft Driekus al vanaf het begin om. Online verkopen ze ze hier. Ik haal daar altijd de zwembroeken van Driekus en dat gaat prima.
Het kan inderdaad zo zijn dat het huilen wordt de eerste keren dat je ze om doet, ze moeten even doorkijgen dat je er mee kunt drijven en dan gaat het prima. Driekus is zo gewend aan die dingen dat ie tegenwoordig huilt als ze niet om zijn, want dan weet ie dat ie niet drijft.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_95113663
Twink, de zorgen komen voort uit wat ik met eigen ogen zie. De spekjes die gewoon zienderogen verdwijnen. De weegschaal geeft puur een bevestiging. Daar hang ik het niet aan op. Dat is meer de druppel.

Anyways, we'll see.
pi_95113699
Oh! Kijk Niels nou lekker draaien. O+
Ik weet ook nog zo goed dat filmpje van Niels dat hij met zijn voetje in de maat staat te tippen. Wat een leukerd is het toch.

Klinkt goed Wickie, zowel je voornemen als je goede nachten. Fijn!

Mart heb je je zo netjes gedragen tijdens de wandeling jongen? ^O^

Octo, hopelijk verzin je nog iets leuks. Misschien kunnen jullie samen gaan lunchen? :Y)

Ko opgehaald, en waarschijnlijk had hij ook last van die kies, naast oor en keel. -O-
Hij zat op zijn vingertje te kauwen. Nu ligt hij alweer te slapen, dus waarschijnlijk was hij ook moe.
Hopelijk slaapt hij even lekker, want vanmiddag gaan we taartjes eten ter ere van P. zijn verjaardag! *O*
Ko heeft in elk geval als kado een vis geknutseld op de kresj. O+
  woensdag 6 april 2011 @ 12:02:47 #294
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_95113709
Wat betreft die buisjes nog even. Vroeger had ik ze bijna elk jaar en zo'n 5 jaar terug was ik weer aan de beurt. Wanneer ze net geplaatst zijn en er dus een aanzienlijke hoeveelheid vocht uit je oren is, kan het even vreemd aanvoelen. Je hoort ineens weer alles, alles klinkt veel luider. Misschien dat ze daar nog wel wat last van heeft. Dus als ze naar haar oortjes grijpt, hoeft dat niet te betekenen dat het mis is; het kan ook vreemd aanvoelen voor haar.

Bij Morris hebben de buisjes de eerste keer zo'n 9 maanden gezeten. En toen was het ook gelijk weer mis, misschien mede door het feit dat we toen ook de 'verkoudheidsmaanden' ingingen.
Gisteren weer gecheckt en alles zat prima!
  Moderator woensdag 6 april 2011 @ 12:11:22 #295
5428 crew  miss_sly
pi_95114000
Ow memmel, lief dat ik ze mag lenen! Ik kijk even of ik iets zelf kan vinden, want eigenlijk willen we wel wat vaker gaan zwemmen met Senna, maar ik wil iig graag een setje mee op vakantie *O*

Gefeliciteerd met P. oeke *O* Ko even lekker slapen en dan is hij vanmiddag hopelijk weer fit genoeg voor een klein feestje!

Senna is duidelijk aan de beterende hand, maar nog niet fit, dus die wil van alles, maar niets lukt en eignelijk wil ze dan ook maar niets :') of ze begint te miepen omdat het niet lukt wat ze wel wil. Hopelijk wil ze straks wel even slapen, alleen. Ik zou het niet erg vinden om even een uurtje helemaal voor mezelf te hebben :P
pi_95114035
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 10:52 schreef simmu het volgende:
het hoort er allemaal ook bij dames ;( bij selene op de psz zit ook zo'n typisch adhd agro ventje. je moet maar zo zien: het is ook heel zinvol dat je kind leert om daar mee om te gaan, want vroeg of laat komen ze met dergelijk gedrag toch wel in aanraking.
Ach ja joh, misschien is Ivan straks wel degene die een ander kindje duwt :Y) Ik vind het niet vervelend. Je leren handhaven in sociale situaties is een heel belangrijke vaardigheid en Ivan mag ook wel wat 'spunk' krijgen.

oeke, ookal lukt het me vaak wel om het gedrag los te zien van het kindje zijn er toch kinderen waar ik onmiddellijk de kriebels van krijg. Ik vraag me daar dan bij af of ze ook uit zullen groeien tot volwassenen waar ik de kriebels van krijg.

Wat een schattig filmpje, Twinkly! En ik vind het knap dat je Niels kunt verstaan. Het merendeel van hetgeen Ivan zegt gaat volledig langs me heen. Je zou je eigen kind toch juist als geen ander moeten kunnen begrijpen? :')
  Moderator woensdag 6 april 2011 @ 12:14:55 #297
5428 crew  miss_sly
pi_95114125
Wat een leuk filmpje, twinkly O+ wat draait hij lief en hij vindt het duidelijk erg leuk O+
pi_95114648
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 12:01 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Twink, de zorgen komen voort uit wat ik met eigen ogen zie. De spekjes die gewoon zienderogen verdwijnen. De weegschaal geeft puur een bevestiging. Daar hang ik het niet aan op. Dat is meer de druppel.

Anyways, we'll see.
Oh! Ik bedoel juist dat wat jij als moeder aanvoelt en ziet belangrijker is dan wat de weegschaal "zegt" *knuff*
pi_95114966
zelf eet training slaat aan *O*

ventje zit nu naast me in de box een worstebroodje helemaal zelf te eten :) ik ga het volgende maand tijdens de followup in zwolle nog wel bespreken, maar ik denk dat we te horen krijgen "ga gewoon zo door", ik boek resultaat tenslotte!

zelf eet training omvat trouwens dat ravi sinds begin deze week zijn lunch op een bordje in de box krijgt. in de stoel of op schoot werkte niet, hij zat enkel als een vogeltje met zn bekkie open te wachten tot ik er iets in stopte. nog buiten dat ik daar gewoon echt niet kapot van ben, die andere nam dat gedrag over. dus: zelf eet training! hij eet nu zn lunch best slecht, maar ik zie er wel iets ingaan en het ventje klaagt verder niet. dus het zal wel. we proberen trouwens ook eens in de paar dagen de avondmaaltijd ala rapley, maar dan eet hij zo weinig in vergelijking met wanneer we hem voeren dat ik dat nog een stapje te ver vind gaan
pi_95115205
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 12:30 schreef Twinkly het volgende:

[..]

Oh! Ik bedoel juist dat wat jij als moeder aanvoelt en ziet belangrijker is dan wat de weegschaal "zegt" *knuff*
Oh sorry :* .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')