abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95012072
Wow Sorbo :o
Leuk is dat hè? Die sprongen! Ik ben helemáál geen fan van oei ik groei, maar ze hebben wel gelijk dat een kind in sprongen groeit. En dat ze dan even niet te genieten zijn daarvoor :D

Maar wat superknap :o Zo taalvaardig is echt wel heel vroeg!

Florian ging gisteren om 22:30 slapen. En slaapt nu nog }:| Ik wil hem eigenlijk wel wakker maken, want dit is al de zoveelste avond op rij, maar aan de andere kant: Hij slaapt nu tenminste... En hij is zo verkouden...
Het punt is, ik vind het inmiddels wel prima, ik haal hem bij woest brullen naar beneden, knuffel hem even, hij mag even bij ons op de bank zitten en een half uurtje later gaat hij weer omhoog. En dan gaat hij soms slapen :+
Maar Tara trekt het niet zo goed dat we geen avonden samen meer hebben en word er erg sip van... En dat is ook niet de bedoeling natuurlijk.
  maandag 4 april 2011 @ 08:47:05 #77
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_95012281
Hier was het gisteravond (en vannacht) weer bal.
Waarbij het ook nog tot een pittige discussie met mijn man kwam.
Maar goed, dat is weer in orde.

We zijn gisteren trouwens 8 km gaan wandelen. Mijn man heeft Harry gedragen in de Bondolino op zijn rug. Beiden vonden het heerlijk O+
pi_95012443
Wow 8 KM, gezonde actie :D
Balen dat het weer bal is -O-
En van dat soort dingen gá je ook mopperen en dom doen tegen elkaar :') Wij hebben nooit eerder zoveel ruzie gehad als toen Florian elk half uur wakker werd :)
pi_95012448
Lastig he Asy!
Wou je man hem laten huilen?

Mijn vriend is daar ook wat makkelijker in.
Afgelopen nacht ging Lars ook weer tekeer, en mijn vriend heeft alle registers open getrokken om hem te troosten, maar dat lukte niet.
Pas als Lars bij mij in bed ligt issie stil. Na een poosje kan ik hem dan terug leggen in zijn eigen bedje waar hij dan verder gaat slapen.
Ik snap ook wel dat het frusterend is als je je kind niet stil krijgt.
Maar zo lang Lars van die giga bulten in zijn mond heeft (kiezen!) ga ik hem niet laten huilen
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  maandag 4 april 2011 @ 09:08:44 #80
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_95012591
Goedemorgen!

Asy, 8 km! Nice...

Het blijft moeilijk, die kleintjes die 's avonds en nachts wakker worden en de verschillende te hanteren technieken over wat te doen. Hier is het sowieso soms even overleg over de opvoeding; hoe willen we iets aanpakken en waarom? Dan houden we hele vergaderingen :')
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  Moderator maandag 4 april 2011 @ 09:14:57 #81
5428 crew  miss_sly
pi_95012693
Knappe Siesebeau O+

trix, fijn dat het een fijne week was! Helemaal uitgerust was fijn geweest, maar een fijne week is nog belangrijker!

Minder goede nacht: check!
Gisteravond 3-4 keer op haar kamertje getroost, maar ze bleef onrustig. Om half 12 maar bij me in bed genomen en hebben we geslapen van half 1 tot half 4. Vanaf toen onrustig, maar ze is ook vresleijk verkouden en ze had vanochtend wat verhoging. Niet heel vreemd dus. Wel jammer dat haar interne klok zo goed is, dat ze gewoon weer op de oude tijd zit: uurtje of 6-6.15 is het klaar met slapen.
Hier nu geen discussie, want schaap is weg :+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_95012749
Iris kwam vanmorgen vertellen dat ze op het potje wilde, luier uit en mevrouw gaat even lekker op de pot zitten poepen :o *O*. Het is voor de oudste wel stimulans, want die wilde ook gelijk proberen (helaas nog zonder resultaat). Maar ik vond het wel stoer van Iris. Ben benieuwd of dit een eenmalige actie was of dat we 'em op herhaling gaan zien...
Fake it till you make it...
pi_95012770
*O* wow Iris!! Megasuperduperknap zeg!!!! *O*
dat zou ook wat zijn, is ze straks eerder zindelijk als Mirthe! :o
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  Moderator maandag 4 april 2011 @ 09:20:35 #84
5428 crew  miss_sly
pi_95012784
Wat goed van Iris, geweldig *O*
  maandag 4 april 2011 @ 09:24:16 #85
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_95012862
Oh, meerdere feestjes geweest vannacht? Stef heeft het afgelopen weekend twee keer uitgeslapen, en dan bed ok el ik ook echt uitgeslapen.. Zaterdag was het bijna half 10, gisteren hebben we hem om half 9 wakkergemaakt :o :o neide nachten heeft hij dus wel gespookt, maar dat was dan maar een uurtje ofzo, we voelden ons zo uitgerust! Eerlijk waar, ik ben liever om 3 in de nacht een uurtje in de weer om dan tot een fatsoenlijke tijd te kunnen slapen dan elke ochtend tussen 5 en 6 beneden.. Vanochtend was het ook 8 uur ( *O* ) maar heeft hij ons van 3 tot 6 opgehouden -O- Dat was dan weer minder :P Aan de luieruitslag te zien komt er weer een kies, dus dat zal dan wel de oorzaak zijn, maar ik ben toch wel benieuwd hoe dit zich zal ontwikkelen.. Te meer omdat hij dus een aantal keer een papfles heeft gekregen om hem weer in slaap te krijgen: nu weet hij dat dus helemaal en wordt hij boos als hij 'm niet krijgt.. Of we daar nou goed aan gedaan hebben.. :?

Isabeau, wat enorm knap! :o Jeetje Sorbo, wat bijzonder, om trots op te zijn!

:* voor alle slechte nachten en buisjes en zulks, zou graag blijven hangen, maar ik ruik een verassing in Stef's broek :')
3!
pi_95012922
wij hebben vannacht allemaal geslapen *O*
wat resulteerde in een duodramaluier vanochtend :X ravi had niet gelekt, die andere wel. die kwam met een "ik ben net gesteriliseerd"mannenloopje haar bed uitzetten
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  maandag 4 april 2011 @ 09:27:53 #87
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_95012940
Ow, Miss, is Schaap weer weg? Had ik even gemist! :* voor jullie nacht joh..

Iris, WOW! *O* tjemig, ook al zo knap!

Zo, nu dus echt die broek ;)
3!
pi_95013118
en zoals verwacht alles in ene keer: volgens mij zit er nog een tandje naast nr 1 :o
pi_95013179
Iris! Wow, da's knap!

En Trix, wat goed dat Stef zo uit heeft geslapen! Lekker bijtanken. Nu de nachten nog ;)
  Moderator maandag 4 april 2011 @ 09:42:35 #90
5428 crew  miss_sly
pi_95013286
Wat fijn uitgeslapen van Stef, trix *O* wat kun je daar van opknappen, he?

oe simmu, fijne start van de dag. Wel goed van nog een tand!

trix, ja, schaap is weg, Zwitserland dit keer, donderdag uur of 5 kunnen we hem ophalen op schiphol! Vandaag werken ipv morgen ivm oppasproblemen met mijn ouders. Die zitten nu dus met mijn niet zo fitte meisje. Hoop dat ze opknapt en het alleen de verkoudheid is.

Over tandjes: hoe lang duurt het bij jullie kinders altijd tot de tandjes echt goed door zijn, helemaal uitgegroeid, zeg maar? Bij Senna zijn nu de twee buitenste voortandjes boven al maaaaaanden bezig te groeien, maar helemaal klaar zijn ze nog steeds niet!
pi_95013342
miss, selene heeft nu en dan nog steeds een beetje last van haar mondje ;(
maar niet zoveel als bij het doorkomen!
pi_95013360
Miss, gelukkig komt Schaap donderdag alweer terug, maar 't blijft balen natuurlijk!

Free, da's ook lekker, dat Florian nu zo uitslaapt, maar ja, de avonden zijn ook wat waard he? Juist die momenten even met zijn tweeën zonder kinderen zijn zo belangrijk.

En wat typt het vreselijk lastig als een driftige dreumes constant op je toetsenbord wil rammen.
pi_95013472
Wat knap van Isabeau! Bijzonder hoor, jouw spraakwatervalletje, Sorbo. O+

Iris, wat stoer! *O* Haha, ze zal haar grote zus wel even laten zien hoe het moet. :D
Ko is al iets ouder maar ook erg bezig met het potje.
Een tijd terug zat hij in bad, een beetje te draaien en te doen, dus ik vroeg of hij op het potje wilde. Ja! Zette ik hem erop, ging hij snel staan en liet een scheetje. Hij deed er echt zijn best op. :D
Hij wil er nu steeds vaker even op.

Inca, wat fijn zulke ochtenden! Kan je er weer even tegen aan. Nu de nachten nog. :*

Ko gaat straks even naar de dokter, dat hoesten, daar kan ik niet meer tegen. Bovendien krijgt hij 's middags steeds weer koorts.
Die kies is nog lang niet door, er zijn wat puntjes te zien, maar in het midden zit nog gewoon tandvlees.

Van het weekend waren we op de tuin, mijn moeder was er ook, en ik ben zo trots op Ko, hij kletst steeds meer, zingt liedjes; hihihi hahaha, visje visje etc.
Dus ik zei tegen mijn moeder dat hij zo goed praatte, gaf ze als antwoord dat hij natuurlijk vooral goed te verstaan was door zijn ouders. :')

Kus voor Senna! :*
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_95014034
Karin, het zou mij niks verbazen als ze eerder zindelijk is dan Mirte...

Incantrix, dat uitslapen is wel lekker. Maar nog lekkerder zou zijn als je dan de rest van de nacht ook lekker mag slapen!

Simmu... yummm.

Miss_sly, hopelijk knapt senna gauw op van al die snotterigheid!
Schaap weer van huis, nog 3 nachtjes :*.
Ik heb geen idee hoe lang het duurt voor de tandjes klaar zijn met groeien.
Volgens mij zijn ze bij Iris wel klaar, alleen de laatste 4 kiezen nog tzt.
Maar toen ze eenmaal door waren had ze volgens mij geen last meer.

Sorbo, nooit last van, zo'n meetypende dreumes... (kuch)

Oeke, wat leuk dat Ko ook zo bezig is met het potje. Ik denk dat het hier zeker een stimulans voor grote zus is.
Hier ook 2 van die hoesters die dan in de loop van de dag weer een wat oplopende temperatuur hebben. Erg snotterig ook. Maar pas sinds vrijdag.
Beterschap!
Fake it till you make it...
pi_95014686
quote:
Op zondag 3 april 2011 20:22 schreef Takkembah het volgende:
wickie, hopelijk zet t niet door bij Mette... en heeft het terretoriseren met Daro geholpen. Dinsdag dus de grote dag. Ondanks een 'kleine' ingreep, is het toch onder gehele narcose, is toch ook niet niks!!! Zou ik ook niet-zwanger hormonaal in zijn ;)

@MP, qua voorbereiding hier eigenlijk wat subtiel. De box staat in de HK al een tijdje en Henks deur staat altijd open, zijn kamer is klaar. Als Alexa interesse toont in die dingen, dan vertellen we erbij dat haar broertje daar komt te liggen/slapen.
Ook begint ze mijn buik op te merken (die is nu pas echt buik aan het worden), en heeft ze sinds afgelopen week een begrip (tenminste dat denken we) dat er een baby in mama's buik zit. Dan krult ze zich bij mij op de bank en doet ze *klop klop* op mijn buik en zegt ze: beeeebiiiiiiiii
Wat lief! Bij Jaël verliep dat proces ook heel geleidelijk. En we hadden een luikjesboek over wat er in mama's buik zit, dat was echt haar favoriet :) Volgens mij word Alexa net zo een lieve grote zus als Jaël!
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  maandag 4 april 2011 @ 11:15:56 #96
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_95016007
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 10:33 schreef MamaPurk het volgende:

[..]

Wat lief! Bij Jaël verliep dat proces ook heel geleidelijk. En we hadden een luikjesboek over wat er in mama's buik zit, dat was echt haar favoriet :) Volgens mij word Alexa net zo een lieve grote zus als Jaël!
O+ Oh, welke boekje was dat? Alexa is dol op boekjes, maar heb tot nu toe nog niks leuks in die categorie kunnen vinden.

Sly, hopelijk knapt Senna snel weer op. En dan is het snel weer donderdag.

Wat gaaf van Iris *O*

:D Oeke, jouw moeder, LOL!
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_95016123
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 11:15 schreef Takkembah het volgende:
:D Oeke, jouw moeder, LOL!
Stom he? Al mijn trotserigheid veegde ze zo van tafel. -O- ;)
Goed, ze heeft wel een punt, hij zingt bv. hisje hisje ipv visje visje. maar hoe moeilijk kan het zijn?
Luisteren dat zeg ik! ~O>

P. belde net, Ko heeft weer een keelontsteking en een oorontsteking. de tweede deze winter. -O-
Aan de antibiotica dus maar weer. Arm jongetje van me.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  Moderator maandag 4 april 2011 @ 11:25:54 #98
5428 crew  miss_sly
pi_95016226
Ow haha, je moeder oeke :D
Wij zeggen dat zelf de hele tijd tegen elkaar :@ Ik geloof dat we allebei een beetje bang zijn om overdreven trotse ouders te zijn ofzo, dus wij relativeren alles wat Senna doet nogal. Niet voor onszelf, hoor, wij zijn reuzetrots op alles wat ze leert en doet en kan, maar naar anderen toe.

Arme Ko, alweer zo ziek. Beterschap voor je jongetje :*
  maandag 4 april 2011 @ 11:33:59 #99
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_95016430
Ko alweer zo ziek. zo sneu!
Dikke kus voor hem.

Morris is echt aan het puberen. Hij wil niks! 's avonds zijn pyjama niet aan, 's morgens niet uit. Kleren wil ie niet aan. En niet uit. }:|
Gelukkig weet ik dat dit ook weer een fase is die voorbij gaat.

Zaterdag liep het spul in hun blootje om te gaan douchen...En toen begon Morris ineens op de wc-deur te bonken. Dus dacht ik: hé! Toen heb ik hem op de wc gezet, onder luid protest. "Nee nee nee nee, dieieieieieiei". Toen rende hij naar de badkamer, waar hij al een mooie kroket had neergelegd op de vloer. :D
We zijn er bijna! Alleen nog leren éérst naar de wc te gaan en dan pas te poepen.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  Moderator maandag 4 april 2011 @ 11:41:34 #100
5428 crew  miss_sly
pi_95016667
hahaha, die Morris _O- Verkeerde volgorde :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')