Hee cool Asy dat harry zo goed gegeten heeft!quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:28 schreef Asyniur het volgende:
Wat een heerlijke dag vandaag!
Met de lunch heeft Harry heel goed gegeten! Wel een halve boterham heeft hij op!
's Middags dus naar het feestje, waar Tirza een duifje heeft geaaidquote:'s Middags naar een verjaardag alwaar hij heerlijk heeft rond gewandeld en met Tirza heeft gespeeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarna toen we thuiskwamen nog lekker gaan bbq-en bij de buren! Heerlijk! Lekker in de tuin gezeten, Tirza zat gezellig te spelen en ging in de hondenmand liggen en de hond aaien, so cute!![]()
Volgens mij houdt Tirza wel van allerlei beestjes!
Nou Karin, 't is te hopen dat de kiesjes er snel door zijn he! Wat een ellende is het toch vaak bij de kids.![]()
Ik zag bij Tirza ook weer een paar witte plekken, dus ik denk dat er wel snel weer iets aan gaat komen! Ze kwijlt er ook weer op los hoor!
[ Bericht 2% gewijzigd door Elmo76 op 03-04-2011 15:48:12 ]*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
Dat was hier ook de gedachtegangquote:Op zondag 3 april 2011 14:43 schreef MamaPurk het volgende:
En omdat er al zoveel veranderde hebben wij gekozen om niet ook nog het soort bed te veranderen.
Wat lief! Bij Jaël verliep dat proces ook heel geleidelijk. En we hadden een luikjesboek over wat er in mama's buik zit, dat was echt haar favorietquote:Op zondag 3 april 2011 20:22 schreef Takkembah het volgende:
wickie, hopelijk zet t niet door bij Mette... en heeft het terretoriseren met Daro geholpen. Dinsdag dus de grote dag. Ondanks een 'kleine' ingreep, is het toch onder gehele narcose, is toch ook niet niks!!! Zou ik ook niet-zwanger hormonaal in zijn
@MP, qua voorbereiding hier eigenlijk wat subtiel. De box staat in de HK al een tijdje en Henks deur staat altijd open, zijn kamer is klaar. Als Alexa interesse toont in die dingen, dan vertellen we erbij dat haar broertje daar komt te liggen/slapen.
Ook begint ze mijn buik op te merken (die is nu pas echt buik aan het worden), en heeft ze sinds afgelopen week een begrip (tenminste dat denken we) dat er een baby in mama's buik zit. Dan krult ze zich bij mij op de bank en doet ze *klop klop* op mijn buik en zegt ze: beeeebiiiiiiiii
quote:Op maandag 4 april 2011 10:33 schreef MamaPurk het volgende:
[..]
Wat lief! Bij Jaël verliep dat proces ook heel geleidelijk. En we hadden een luikjesboek over wat er in mama's buik zit, dat was echt haar favorietVolgens mij word Alexa net zo een lieve grote zus als Jaël!
Stom he? Al mijn trotserigheid veegde ze zo van tafel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |