Mette blijft haar eigen ledikantje houden als nummer 2 komt. Van haar ledikantje kan de zijkant eruit, dus dat kan dan een bedje worden (net zoals bij Huup). Mette is ook erg klein van stuk, dus het lijkt me prettig voor haar eerst daar uit te kunnen groeien. Ik denk dat een groter bed echt veelste groot voor haar zal zijn.
Aoraki, fijn dat jullie een doorverwijzing hebben. Mette heeft maar 1x een echt oorontsteking gehad. Alle andere keren is ze gewoon heel erg verkouden, waarschijnlijk omdat haar neusamandel continu ontstoken is (waar ze geen antibiotica tegen kunnen geven), hierdoor kan het vocht/slijm niet goed weg en gaat dus richting haar oor. Daar blijft het dan achter haar trommelvlies zitten. Dit hoeft niet te gaan ontsteken, maar het feit dat het daar zit is al pijnlijk genoeg. Ook belemmerd dit het horen. Uiteindelijk kan er een gehoorbeschadiging onstaan of een praat achterstand. Door de buisjes kan het vocht weglopen. En door een eventuele neusamandelpelling kan de verkoudheid afnemen of verdwijnen.
Dat dus

Het is zoiezo erg slim het even goed te laten uitzoeken. Het zijn kleine, niet echt veel voorstellende ingrepen (al vind ik het wel heel erg dat ons meisje onder narcose gaat, vriendlief gaat dan ook dan mee. Ik ben een te hormonaal wrak momenteel daarvoor

Ik doe het troosten na de hand in de uitslaapkamer) en als dat een hoop leed kan besparen dan is dat gewoon fijn. Tenminste dat is instelling die ik nu heb.
We mogen dinsdag dus.
We hebben een fijn weekend bij mijn ouders gehad, lekker gespeeld in de grote tuin en daar de plaatselijke kinderboerderij geweest in het dorp. Vannacht begon het gezeik toch weer. Haar neus weer vol met ranzig en sticky snot

Ze begint dus weer lekker vol te lopen. Hopelijk blijft ze koortsvrij voor dinsdag. Ook zitten er weer 2 kiezen te duwen waardoor de poep niet meer stopt en eten een kleine ramp is. Maar ze blijft best vrolijk. Ze is net wel gaan slapen gelukkig.
We hebben haar flink geterroriseerd met Daro zoutoplossing spoeling, ze is dus wel voor nu helemaal schoongespoeld van binnen.
BJ, jullie ook al lekker intern aan het verhuizen

Leuk! Ben benieuwd naar Evie's nieuwe kamer.
Thomas
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..