Och meis, dat is altijd rot!quote:Op maandag 4 april 2011 21:44 schreef freecell het volgende:
Ieuw@kevers en spinnen (Florian stak gisteren een opgedroogde hondendrol in zijn mond, gelukkig zag Tara het heél snel en gelukkig lostte hij het op!)
Hmmm, Florian is net naast mij op de bank in slaap gevallen na een hele avond spoken en krijsen.....
En maar gillengillengillen.... geen idee wat hij heeft.
Sowieso lekker sfeertje hier vandaagTara heeft het deze week idioot druk op zijn werk en komt eigenlijk nergens aan toe en ik hoorde net vandaag dat mijn mama vanmorgen onverwacht weer geopereerd was. En dat resulteerde in een prachtige en zinloze ruzie... Met de kinderen erbij
Dat vind ik lief, Ca.ra! Bedankt ook voor de uitleg, ik hoop ook dat hij er overheen groeit.quote:Op maandag 4 april 2011 21:11 schreef Ca.ra het volgende:
En een extra dikke knuf voor Ko'tje met zijn ontstoken oren.
Ach wickie, wat lijkt dat me rot.quote:Op dinsdag 5 april 2011 07:51 schreef wickie het volgende:
Mette is net naar de narcose gebracht, ik moest op de afdeling blijven, ik heb even een traantje gelaten. Wat fijn wel dat ze gelijk aan de beurt is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |