abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95016842
Ko toch :* gauw opknappen vent!

Morris met zn kroket op de badkamervloer ;). Die volgorde komt vast nog wel ;).
Fake it till you make it...
pi_95016888
Morris! _O-
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_95016945
Hahaha Morris! Viespeukje! Maar het begin is er. :D

Zo, Isabeau ligt in bed en ik denk dat ik haar voorbeeld ga volgen. Voel me waardeloos.
  maandag 4 april 2011 @ 11:57:44 #104
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_95017263
Oh Ko, jeetje zeg -O- Arm ding, knap maar heel snel op! :* Oeke, ook een :* voor jou voor de narigheid. Hoe zit je nu qia werk en deadlines?

Nijna, dat zou ik nog liever willen jah, maar ik reken er maar niet al te hard op voor zijn 12e :')

Haha, Morris, je wist in elk geval dat het iets met het toilet te maken heeft :D

Sorbo, ik lig nu dus ook in bed met Stef mee. Nog een miljoen dingen te doen, maar de slaap-onderbreking van 3 tot 6 is er wel ingrhakt.. Truste :* (Of begrijp ik jeverkeerd en ben je ziek? Beterschap dan! :* )
3!
pi_95017460
@Takkembah, dat is het boekje "Wat zit er in je buik, mama?" schrijver Sam Lloyd. Echt een geweldig grappig boekje helemaal als je hem op een hysterische manier voorleest ;)
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  maandag 4 april 2011 @ 12:07:08 #106
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_95017707
MP, thanks, ga hem eens bekijken!

Sorboo en Incantrix, slaap ze :D

Morris :D
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_95017796
Voel me inderdaad ziek Trix, dan is slapen vaak wel een goed idee. Ga ik nu dus ECHT doen :)
pi_95018764
Beterschap dan Sorbo...
pi_95020563
Beterschap sorbo :*

Incantrix, idd maar nergens op rekenen kan het alleen maar meevallen :* ;)
  Moderator maandag 4 april 2011 @ 13:35:37 #110
5428 crew  miss_sly
pi_95020582
Beterschap Sorboo!
En lekker dutten trix!

Mijn moeder even gesproken. Senna heeft tijdens het wandelen voornamelijk in de buggy gezeten, op eigen verzoek. Heel apart voor onze actieveling. Thuisgekomen 1 boterhammetje op (ook erg weinig) en daarna naar bed. Mijn moeder nog even getempt en ze had 38,9! toch wel hoog voor zo midden op de dag. Even afwachten hoe het na het slaapje met haar gaat.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_95021474
Hier ook ziekenboeg. Het was van de week al kwakkelen, maar Lena is nu écht ziek, Ivan is niet lekker, ik voel me matig en mijn lief is zo gezond als een vis. Ik denk dat we allemaal hetzelfde virus te pakken hebben maar er in verschillende mate door aangedaan zijn afhankelijk van onze weerstand. Mijn lief is een soort superman, want die wordt maar eens in de zoveel jaar ziek. Lena is nog klein en kwetsbaar en die is heel sneu.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_95021586
Och dat kleine meisje ook geveld...zo sneu!
En voor jou en Ivan ook een dikke beterschapsknuffel....!

En Ko toch, hij is ook elke keer aan de beurt of niet?
Sneu voor dat lieve mannetje!
Beterschap Oeke!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_95023702
Och Lenaatje, ook al ziek. -O- Beterschap voor jou en je gezin, Claudia.

Senna, ook beterschap!

Ik weet het niet Karin, het lijkt wel zo. Dit is de tweede oor- en keelontsteking van deze winter. Buisjes ofzo zijn nog niet aan de orde volgens mij.
Ik denk dat dat kadootjes zijn van alle kindjes die hij nu ontmoet op de kresj en het kdv. Hij is het eerste anderhalf jaar gewoon thuis geweest, zo gezond als een vis en nu komen al die virussen ineens binnen. :{

Sorbo en Inca, hopelijk helpen de slaapjes een beetje. :*
  Moderator maandag 4 april 2011 @ 15:02:46 #114
5428 crew  miss_sly
pi_95023908
Senna heeft een paar uur geslapen en blijkt na het dutje 39,3 te hebben -O- Ze gedraagt zich niet heel erg ziek volgens mijn moeder, maar heel goed gaat het dus niet. Arm meiske, ik zou het liefst nu naar huis gaan en haar even knuffelen. Morgen maar doen dan.

Jij ook beterschap voor iedereen Claudia en zeker voor je allerkleinste!
  Moderator maandag 4 april 2011 @ 15:06:30 #115
5428 crew  miss_sly
pi_95024055
pi_95025366
Beterschap voor je kleine dame miss sly!

Iris kwam uit bed met (oorthermometer) 38 graden. Was gisteren ook. Mirte afgelopen dagen ook, die hangt dan eind van de middag tegen koorts aan en Iris dus ook. Zal wel bij de snot horen gok ik zo. Verder wel aardig te pas allebei.
  maandag 4 april 2011 @ 17:01:36 #117
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_95029223
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 08:58 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Lastig he Asy!
Wou je man hem laten huilen?

Mijn vriend is daar ook wat makkelijker in.
Afgelopen nacht ging Lars ook weer tekeer, en mijn vriend heeft alle registers open getrokken om hem te troosten, maar dat lukte niet.
Pas als Lars bij mij in bed ligt issie stil. Na een poosje kan ik hem dan terug leggen in zijn eigen bedje waar hij dan verder gaat slapen.
Ik snap ook wel dat het frusterend is als je je kind niet stil krijgt.
Maar zo lang Lars van die giga bulten in zijn mond heeft (kiezen!) ga ik hem niet laten huilen
:Y
Want dat had hij eens gehoord van een collega dat dat kon helpen.
Vorige week kwam hij nog met de geruststellende woorden: x (vriend en collega) hebben ook zo'n periode gehad met hun kinderen, ging ook weer over...

Is 8 km zo ver dan? Wij lopen wel vaker zulke afstanden. Soms nog wel meer :D
pi_95033705
Bleeegh, voel me echt even een crappy moeder. Heb Isabeau gewoon uit pure onmacht naar bed gebracht, een half uur eerder dan normaal. Ik trok het gewoon echt niet meer. Ik heb een keelontsteking en zij is pieperig, dreinerig... misschien komt het omdat ik minder leuk ben dan normaal, misschien was ze echt moe, maar hoe dan ook, ik was er helemaal klaar mee. Ze vond het zelf geen enkel probleem om naar bed te gaan ('Lekker slapen!"), maar 't voelt knap waardeloos dat ik het niet gewoon nog een half uurtje vol kon houden.
pi_95034014
Pff, Sorbo, als dat alles is! Daar houdt ze echt geen trauma's aan over, hoor! :D Doe's een beetje relativeren! Of voel je je daar te belabberd voor? :*
pi_95034080
Lente zit hier met d'r blote billen op het potje heel hard 'psssss' te roepen. Zul je zien dat ze straks op de bank piest. :')
pi_95034124
* Check. :{
pi_95034234
:o Lente!

En relativeren, oh ja, dat ene waar ik altijd zo goed in ben... :o
pi_95034271
Kennelijk gaat dat niet zo goed met een prikkeldraadkeel en een gloeihoofd.
pi_95034557
Sorbo :* Ik voel me ook al zo'n slechte moeder. Heb Willow met een mandarijntje voor de Teletubbies-dvd-op-tv geparkeerd terwijl ik zelf ziekjes/misselijk/doodmoe op de bank hang :@ Nou ja.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_95034763
quote:
2s.gif Op maandag 4 april 2011 19:01 schreef innepin het volgende:
Sorbo :* Ik voel me ook al zo'n slechte moeder. Heb Willow met een mandarijntje voor de Teletubbies-dvd-op-tv geparkeerd terwijl ik zelf ziekjes/misselijk/doodmoe op de bank hang :@ Nou ja.
Ik heb teletubbies op dvd twee keer voorbij laten komen en ook nog de peppa pig dvd. Leek mij dat je in dit soort situaties het opvoeden beter aan de tv over kunt laten :') Zo gezellig ben ik niet.
  maandag 4 april 2011 @ 19:09:42 #126
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_95034992
Ik moet nog verder bijlezen maar in het kader van gadver (en met Lente's spin in mond nog op mijn netvlies): Harry stopt net iets in zijn mond dus ik erachteraan om te kijken wat het is. Is het een kever :r
pi_95035072
Ieuw! Harry!
  Moderator maandag 4 april 2011 @ 19:11:13 #128
5428 crew  miss_sly
pi_95035089
ach Sorbootje en innepin :* relativeren gaat ook even niet, maar een crappy moeder zijn jullie niet hoor!
  maandag 4 april 2011 @ 19:13:43 #129
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_95035254
ooo over vieszzzzz; Evie zat laatst bij de geitjes lekker een 'rozijntje' te smikkelen ;)

hahaaaa en verder ben ik heeeeel moe, en ook niet fit, net als velen hier lees ik....
dus allemaal een dikke knuffel en beterschap!!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  maandag 4 april 2011 @ 19:18:06 #130
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_95035525
Sorbo, beterschap!
als je niet lekker bent, kun je nu eenmaal wat minder hebben. En Isabeau vond het toch zelf ook geen probleem? :*
Innepin, jij ook beterschap!

Ko alweer ziek? Jeetje zeg! Arm kind! :{

Iris, wat goed joh! *O*

Morris _O-
Lente :o

Bij Claudia ziekenboeg en Senna ook al niet lekker?
Hangt er vanalles in de lucht?
pi_95035556
Ieuw een kever :o
Hahaha BJ neeee the horror! ik was gister in de dierentuin (dwz in de kinderboerderij in de dierentuin) nét op tijd - dat wil zeggen, ze had al een geitenkeutel in d'r hand, maar nog niet in d'r mond gelukkig. Ieeeuuuww.
  maandag 4 april 2011 @ 19:37:01 #132
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_95036814
Whaahah Evie en Harry.... :D

Beterschap voor alle ziekerds :*
Alexa en Seth zijn lief
pi_95036849
Jemig dames! o|O
Niet zo raar doen hoor, we zijn allemaal mensen, en soms zit je niet lekker in je vel, dat geeft toch niks. :*

Harry en Evie, wat doen jullie viehies! Keuteltjes en kevers lijken allebei ook veel op rozijntjes he? :Y)

Ko ligt er vroeg in. Moe. O+
Hopelijk is hij snel beter en vliegen alle virussen ons huis weer voorbij.
pi_95037413
Harry! :o Zullen we eens meeten, Asy? Kunnen Harry en Lente samen kever- en spinnensoep maken. :Y)
pi_95037460
Oh, en Evie keutels! Schijn ik vroeger ook gedaan te hebben, vooral konijnkeutels. :@
  maandag 4 april 2011 @ 19:53:35 #136
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_95038029
haha en ik had er vtv nog over gegrapt met T. en toen ineens; wat heeft Evie in dr mond?
ieeeeuuwwww :r

en hahaaaaaa Kevers en spinnen :Y) leuke kids hebben wij toch :+

en ik kwam net ineens een kiesje tegen in Evie dr mondje; het eerste kiesje. Stand nu; 4 tanden boven, 3 onder en 1 kiesje ;)
  maandag 4 april 2011 @ 19:53:52 #137
100412 mefke79
komt goed!
pi_95038051
Konijnenkeutels: check! Die zijn hier meerdere malen in zijn mondje verdwenen.

Ik sluit me aan in het rijtje 'niet fitte mama's' en ik voel me ook enorm schuldig dat ik nu zo weinig van Driekus kan hebben die, tuurlijk net nu, 3 kiezen op doorkomen heeft staan. Gelukkig is mijn man heel lief met em, want ik kan het effe niet hebben. Hij heeft van het weekend m'n bril van mijn hoofd gemept en mij geslagen en gekrabt. En iedereen krijgt kusjes, behalve ik. Leuk.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  maandag 4 april 2011 @ 19:54:50 #138
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_95038128
ahhh Mef ook al niet fit... en dan ook nog zwanger ;) en een jengelde dreumes...
I feel your pain...
:*
  maandag 4 april 2011 @ 20:02:05 #139
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_95038652
;) Bah vieze kinders allemaal hier, beestjes eten! :Y)
Hier is het tot nu toe gelukkig beperkt gebleven tot modder uit eigen tuin!

En allemaal zieke moeders en kids. ;( Beterschap :*

Ik zit hier met een 'probleempje' en aangezien hier meerdere 'dreumesmoeders' rondhangen, gooi ik het even in de groep!
Tirza ging eerst altijd huilen als ik streng 'nee!' zei. Goed, begrijpelijk, was gauw weer over.
Nu de laatste 2, 3 dagen gaat ze, als je nee zegt of 'mag niet'/'niet doen' zoiets, met dingen om haar heen gooien en er doorheen maaien of als ze in m'n buurt is, wil ze mij knijpen of krabben ofzo. Ze krijgt dan ook zo'n freaky blik in d'r ogen >:) . Ik weet niet goed hoe ik dan moet reageren. Ze zal moeten begrijpen dat dit niet kan, maar streng toespreken dan wordt het alleen maar erger en nu leid ik haar meestal af door iets anders te gaan doen of ergens naar te kijken, om haar uit de situatie te halen. Maar ja, wat is verstandig in dit geval?! Herkennen jullie dit? En zo ja, wat doen/deden jullie er dan aan?!

Pffffffff, heel verhaal, maar goed.
Verder is Tirza super lief, deelt ze regelmatig dikke knuffels en kusjes uit O+
En ze noemt zichzelf nu :Tizza !! O+ ze zit er maar 1 lettertje naast! ;)
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_95040086
Lente, grapjas :o

Sorbo, Mefke en Innepin, prima toch als je zelf niet lekker bent kan dat heus geen kwaad.
Zolang je het niet jaar in jaar uit elke dag doet lijkt me dat prima hoor!

Harry, ieuw :r en Evi en Driekus ook al zo'n vreemde dingen eter ;). stelletje viespeuken!

Kiesje voor Evie *O*

Elmo, ik weet het niet zo goed. Iris die kan zo gemeen gaan grijnzen als ik nee zeg en het dan net zo hard nog eens doen. Of inderdaad gooien of knijpen/krabben. Ik zeg toch duidelijk dat het niet de bedoeling is. Soms probeer ik haar af te leiden, als het echt niet wil dan zet ik haar even in de hoek.
pi_95041095
Wat veel zieke kindjes en mama's, beterschap!

Vieze dingen eten, hier bij mijn weten nog niet gebeurt...

Elmo, Jaël heeft hier twee keer na zo een soort bui in de gang gestaan (10 tellen) en als ze zich nu zo gedraagt vraag ik na twee keer waarschuwen altijd of ze misschien in de gang wil, dan opeens is ze meestal heel lief... Voor nu werkt dit dus bij ons, maar ja kan zomaar weer anders zijn hoor! Maar wij doen het dus zo. ( eigenlijk wilde we dit niet, maar als ze zo een bui heeft kom je echt op geen manier bij haar binnen..)
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  maandag 4 april 2011 @ 20:37:44 #142
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_95041274
Och Mef wat rottig.... :*

Elmo, ik herken het wel. Alexa kan ook erg pittig reageren en met dingen gooien (incl. evil look). Wat hier niet werkt is op zo'n moment overleggen of iets anders proberen aan te leren, want 'binnenkomen' doen we dan toch niet. Het is meer een reflex. Meestal reageren we eerst met iets van "nou, gooien doen we hier niet" en benoemen we het feit dat ze pissig is. Of we benoemen haar boosheid en geven we aan als we het wel snappen (soms is het voor zon kleine ook ff slikken als iets niet mag) en leggen het uit waarom het niet kan.
Maarhet blijft lastig.
Alexa en Seth zijn lief
  maandag 4 april 2011 @ 20:49:57 #143
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_95042146
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 19:45 schreef Ssserpente het volgende:
Harry! :o Zullen we eens meeten, Asy? Kunnen Harry en Lente samen kever- en spinnensoep maken. :Y)
Brrr <huivert ervan>

Elmo, ik zeg dat ik dat niet wil hebben/zien en dan leid ik hem af met iets anders.
BIjvoorbeeld ik zeg: nee, ik vind het niet leuk dat je daarmee gooit. Zullen we samen iets lezen? Waar is je boekje? Of: nee mag niet, hier pak maar je auto...
pi_95042879
Sorbootje, Innepin en Mefke, we doen hier niet aan perfect zijn he? Het lijkt me eerlijk gezegd ook goed voor een kind om te leren dat jij ook niet altijd even goed in je vel zit. Zo gaat het in het echte leven nu eenmaal. Betekent niet dat je dan een slechte moeder bent. :*

Driftbui na een NEE *check

Op deze leeftijd heeft straffen geloof ik nog niet zo veel zin. Ik zeg wel waarom ik niet wil dat ze iets doet en als ze doorgaat of een driftbui krijgt dan probeer ik haar uit de situatie te halen door bv haar favoriete boekje te pakken of even rond te stappen met haar.
Mijn vader heeft Hannah gisteren wat nieuws geleerd waar ik niet zo blij mee ben :X Hij gruwelt van yoghurt, dus toen Hannah gisteren yoghurt kreeg deed hij pffffrrrrrt met zijn mond (met spetteren). Vervolgens doet Hannah hetzelfde als ze net de yoghurt in haar mond heeft -O- En vanavond deed ze hetzelfde met een zachtgekookt ei.
  Moderator maandag 4 april 2011 @ 21:03:30 #145
5428 crew  miss_sly
pi_95043182
Senna is echt ziek, arm ding. Wij gaan dus zo maar lekker samen in het grote bed liggen en kijken of we wat kunnen slapen. Morgen ben ik thuis, dus dan gaan we maar lekker hangen en knuffelen samen.
pi_95043408
pfff, dames! :* gewoon omdat het kan.

ff specifieker
mefke, het is heus een fase! het gaat over. komt nog geregeld wel eens terug en gaat dan ook weer over. maar het is gewoon niks leuk :N ik hoop dat de fase gewoon snel overgaat!

elmo, gebroed hier is allebei wel van de , uhm, "fel". laten we het daarop houden :X zoals je leest zijn er meerdere aanpakken. tis even experimenteren (maar wel een tijdje methode X volhouden om het een kans te geven) om erachter te komen wat lekker werkt voor jullie. basic heb je de keus tussen het toelaten, afleiden of uit de situatie halen. ik ben zelf nogal van de "nee. dat mag niet". eventueel bied ik een andere bezigheid aan, maar ook geregeld gewoon "nee. dat mag niet" gevolgd door wegzetten. wat we trouwens hier wel van begin af aan gedaan hebben is iets bieden om het principe "nee, dat mag niet" helder mee te oefenen. dus er staan boeken in de boekenkast binnen bereik en ze mogen niet aan de verwarming in de gang (die uit staat) komen.

[ Bericht 0% gewijzigd door simmu op 04-04-2011 21:11:48 ]
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  maandag 4 april 2011 @ 21:11:01 #147
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_95043709
Thomas had weer eens een peuterbui vandaag, wat we op tafel hadden staan was niet goedgekeurd. Hij heeft (eerst aan tafel, later op de grond) zitten huilen en wij hebben zo goed en zo kwaad als het ging gedaan alsof er niks aan de hand was.
Uiteindelijk heeft hij nog anderhalve visstick gegeten en een paar likjes aardappelpuree, maar veel was het natuurlijk niet. Ik ben benieuwd hoe lang dit gaat duren. Een aantal weken geleden heeft hij deze stunt ook uitgehaald, toen was 1 keer genoeg om het daarna weer een tijdje goed te laten gaan. Ik vind dat nog wel lastig hoor, en mijn man ook.

Elmo, Thomas is niet gaan slaan/gooien, maar hij heeft wel een tijdje héél uitdagend en lachend expres nog de stoute dingen gedaan die we verboden. Dat vond ik ook al lastig, maar dat is minder invasief als slaan etc.
Afleiden is hier ook de beste oplossing, maar daarom nog niet altijd makkelijk.

Ik ben wel benieuwd wat ze in de 'dreumes in zicht' cursus daarover te vertellen hebben. Want de praktijk is, in mijn ogen, altijd wat lastiger dan de boekjes doen vermoeden....

Zieke moeders, beterschap allemaal. En een extra dikke knuf voor Ko'tje met zijn ontstoken oren. Dat is toch altijd een gedoe he. Ik hoop dat hij er snel vanaf is, en dat het nu het mooie weer eraan komt even gedaan is met ontstekingen. Tegen de herfst is hij weer gegroeid en is de buis van eustachius wat langer en dunner, dus dan is de kans op ontstekingen weer wat kleiner. En dan is zijn weerstand ook weer wat volwassener.

Oh en kever en 'rozijn'.... getverdemme!
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  maandag 4 april 2011 @ 21:14:59 #148
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_95043964
Ooh Ca.ra 'fijn' zo'n peuterbui :{

Octo, altijd tof zo'n opa's :{

Harry schopt hier altijd naar dieren. Dat komt omdat opa kippen heeft en als ze eieren gaan rapen samen dan schuift opa de kippen aan de kant met zijn voet. Maar Harry kent het verschil niet dus die schopt... :X
  maandag 4 april 2011 @ 21:18:50 #149
100412 mefke79
komt goed!
pi_95044239
nou ja, ik snap zijn gedrag gewoon soms niet. Net ook, hij heeft heerlijk buiten gespeeld met papa, wordt lachend uitgekleed en tandenpoetsen en puffen gaat prima. Ik kom op dat moment de kamer op en ga bij het aankleedkussen staan. Ik vraag om een kusje, dat krijg ik en meteen erna haalt ie flink uit om mij in mijn gezin te meppen. Ik kon niet eens meer boos worden zo verdrietig werd ik er van. Dus heeft mijn man zijn handjes gepakt en nog maar een keer gezegd dat het niet mag. Handjes los en hoppa, nou had hij mijn man te pakken. We hebben em maar opgepakt en in bed gelegd, het maakte ook geen indruk op em. Brr, vast een faaaaaassseee maar wel eentje die heeel snel voorbij mag gaan.

Miss, beterschap voor je kleintje!

Oeke, weer al die ontstekingen, shit zeg. En het hoesten zelf, hoe gaat dat nu?

Elmo geen tips dus, ik zit met hetzelfde probleem.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_95044317
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 20:59 schreef octopussy het volgende:
Sorbootje, Innepin en Mefke, we doen hier niet aan perfect zijn he? Het lijkt me eerlijk gezegd ook goed voor een kind om te leren dat jij ook niet altijd even goed in je vel zit. Zo gaat het in het echte leven nu eenmaal. Betekent niet dat je dan een slechte moeder bent. :*
Dankje octo, en alle anderen :* Ik heb het ook heel bewust uitgelegd aan Willow. Mama voelt zich niet zo lekker, en mama is heel moe, dus ik kan niet zo veel met je wandelen en spelen, maar ik hou wel veel van je. Dat soort geneuzel. Heel suf maar ik hoop dan toch dat ze het een beetje begrijpt. En verrek - vervolgens kwam mijn altijd drukke dreumesje lekker tegen mij aangenesteld zitten op de bank om naar LAALAAPOOOOO! (teletubbies dus :P ) te kijken O+ Ze snapt het wel O+

Oy Cara :*

wb de Nee-buien, Willow is net als Iris, die wordt niet boos ofzo, die gaat gewoon lachen en het nog een keer doen. Ik doe altijd maar m'n routine: nee zeggen, uitleggen dat het niet mag, waarom het niet mag, dat ze dat niet weer moet doen. En omdat ze het dan toch weer doet, het voorgaandde x3. En dan zeg ik dat als ze het nog een keer doet, dat ik d'r op de gang ga zetten omdat ik het echt niet leuk vind. Dan doet ze het (soms) nog een keer en zet ik d'r op de gang. Tien seconden want langer kan ik niet aan :') Ze gaat zo hartverscheurend huilen dan! En dan knuffelen en uitleggen waarom ik dat gedaan heb enzo. Dan is het ook wel weer goed O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')