quote:Op maandag 4 april 2011 08:58 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Lastig he Asy!
Wou je man hem laten huilen?
Mijn vriend is daar ook wat makkelijker in.
Afgelopen nacht ging Lars ook weer tekeer, en mijn vriend heeft alle registers open getrokken om hem te troosten, maar dat lukte niet.
Pas als Lars bij mij in bed ligt issie stil. Na een poosje kan ik hem dan terug leggen in zijn eigen bedje waar hij dan verder gaat slapen.
Ik snap ook wel dat het frusterend is als je je kind niet stil krijgt.
Maar zo lang Lars van die giga bulten in zijn mond heeft (kiezen!) ga ik hem niet laten huilen
Ik heb teletubbies op dvd twee keer voorbij laten komen en ook nog de peppa pig dvd. Leek mij dat je in dit soort situaties het opvoeden beter aan de tv over kunt latenquote:Op maandag 4 april 2011 19:01 schreef innepin het volgende:
SorboIk voel me ook al zo'n slechte moeder. Heb Willow met een mandarijntje voor de Teletubbies-dvd-op-tv geparkeerd terwijl ik zelf ziekjes/misselijk/doodmoe op de bank hang
Nou ja.
Brrr <huivert ervan>quote:Op maandag 4 april 2011 19:45 schreef Ssserpente het volgende:
Harry!Zullen we eens meeten, Asy? Kunnen Harry en Lente samen kever- en spinnensoep maken.
Dankje octo, en alle anderenquote:Op maandag 4 april 2011 20:59 schreef octopussy het volgende:
Sorbootje, Innepin en Mefke, we doen hier niet aan perfect zijn he? Het lijkt me eerlijk gezegd ook goed voor een kind om te leren dat jij ook niet altijd even goed in je vel zit. Zo gaat het in het echte leven nu eenmaal. Betekent niet dat je dan een slechte moeder bent.![]()
Och meis, dat is altijd rot!quote:Op maandag 4 april 2011 21:44 schreef freecell het volgende:
Ieuw@kevers en spinnen (Florian stak gisteren een opgedroogde hondendrol in zijn mond, gelukkig zag Tara het heél snel en gelukkig lostte hij het op!)
Hmmm, Florian is net naast mij op de bank in slaap gevallen na een hele avond spoken en krijsen.....
En maar gillengillengillen.... geen idee wat hij heeft.
Sowieso lekker sfeertje hier vandaagTara heeft het deze week idioot druk op zijn werk en komt eigenlijk nergens aan toe en ik hoorde net vandaag dat mijn mama vanmorgen onverwacht weer geopereerd was. En dat resulteerde in een prachtige en zinloze ruzie... Met de kinderen erbij
Dat vind ik lief, Ca.ra! Bedankt ook voor de uitleg, ik hoop ook dat hij er overheen groeit.quote:Op maandag 4 april 2011 21:11 schreef Ca.ra het volgende:
En een extra dikke knuf voor Ko'tje met zijn ontstoken oren.
Ach wickie, wat lijkt dat me rot.quote:Op dinsdag 5 april 2011 07:51 schreef wickie het volgende:
Mette is net naar de narcose gebracht, ik moest op de afdeling blijven, ik heb even een traantje gelaten. Wat fijn wel dat ze gelijk aan de beurt is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |