quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:31 schreef flugeltje het volgende:
OMG ze hebben ook naar de honeymoonquiz gekeken vroeger
Haha idd, golden oldie.quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:31 schreef MissJ.24 het volgende:
Gevonden!!!!![]()
The Honeymoonkwisssssss Kom er maar in!
Droeftoeter is hetquote:
Tuurlijkquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:33 schreef Beaudelaire het volgende:
Zeg, dat trouwen is nep toch? TOCH?
Ik mag het wel hopen jaquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:33 schreef Beaudelaire het volgende:
Zeg, dat trouwen is nep toch? TOCH?
Uit de internet winkel van Jo?quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:33 schreef wieweetwatt het volgende:
Laura heeft ook weer een leuk kinderpakje aan
ik hoop het nietquote:
(alvast) 1 aprilquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:34 schreef Karina het volgende:
Net doen alsof die trouwerij nep is, maar dan achteraf zeggen "jullie zijn getrouwd""
Ja!quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:34 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Zijn actieve deelname bedoel je?
kvind vrouwtje helemaal niksquote:
Dacht het nietquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:34 schreef flugeltje het volgende:
Moet je in Portugal ook eerst in ondertrouw?
Nee daar moet je gelijk trouwen naar de eerste kusquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:34 schreef flugeltje het volgende:
Daar niet en hier ook niet voor een fake-huwelijkquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:34 schreef flugeltje het volgende:
In dat geval zijn ze fucked up...quote:
welk feestjequote:Op donderdag 31 maart 2011 20:35 schreef Little_Lunatic het volgende:
Voor dit nephuwlijk is meer aandacht dan het "afscheidsfeestje" van gisteravond
Die grap is van een TE hoog niveau voor NEP5quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:34 schreef Razor21 het volgende:
Het is een grote 1 april grap dat hele [b]huwelijk [/b]open uw ogen!
Ik ookquote:
Dat bedoel ik .... daarom zette ik het al tussen de aanhalingstekensquote:
Nou... lijkt me dat alleen bepaalde personen dat mogen doenquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:35 schreef flugeltje het volgende:
[..]
In dat geval zijn ze fucked up...
Je kent dé Bart nog niet?quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:36 schreef Lauzer het volgende:
Wie is trouwens die gozer naast Renate? Hij doet het best oke voor zo'n eerst programma, ook al krijg ik echt uitslag van die Milka-smile van hem.
Greys, Pietje en Gert jaquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:36 schreef Coos het volgende:
Ik dacht dat Greet en Pietje in de studio zouden zijn.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:36 schreef Coos het volgende:
Met uitgeschakelde microfoon is hij ook wel te verdragen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:36 schreef Dr_Greene het volgende:
Vind Servio beter klinken zonder microfoon...
Op www.trouweninportugal.nl staat dat trouwen in Portugal voor de wet niet kan. Dus nee.quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:34 schreef flugeltje het volgende:
Serious?quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:36 schreef Lauzer het volgende:
Wie is trouwens die gozer naast Renate? Hij doet het best oke voor zo'n eerst programma, ook al krijg ik echt uitslag van die Milka-smile van hem.
Ik zie ze er bij Net5 toe in staat dat het ook hier vernaggeld wordt en ze straks gewoon echt getrouwd zijn....quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nou... lijkt me dat alleen bepaalde personen dat mogen doen
Oh, dus Laura wel?quote:
alles om het programma een week langer op tv te mogen houdenquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:37 schreef Karina het volgende:
Sorry hoor, maar wie heeft deze onzin verzonnen, die trouwerij.
Nou ja, als je ramptoerist bent is het best leuk, hoor.quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:37 schreef wieweetwatt het volgende:
Wat is er leuk aan in de studio zitten?
dat is gewoon ehm... leukquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:37 schreef wieweetwatt het volgende:
Ja nee ik had hem al een keer eerder gezien maar wou wel even weten wat jullie van hem vonden. Heb al zo een donkerbruin vermoeden.quote:
kan me er niks leuks bij voorstellen..quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:37 schreef wieweetwatt het volgende:
Zijn ze toch? Greys ookquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:36 schreef Coos het volgende:
Inderdaad, alleen jammer dat ze haar mond open doet in de uitzending...quote:
en die schoentjes dan.......quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:38 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Inderdaad, alleen jammer dat ze haar mond open doet in de uitzending...
Stel je eens de vraag waarom je hier zit...quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:37 schreef wieweetwatt het volgende:
quote:
ze zijn niet eens verborgen.........quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:38 schreef Sweet_Lavinia het volgende:
Hadden ze SST ook niet beter Verborgen gebreken kunnen noemen?
quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:38 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Nou ja, als je ramptoerist bent is het best leuk, hoor.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:38 schreef Vultarian het volgende:
[..]
kan me er niks leuks bij voorstellen..
Ik ga voor ramptoeristenquote:
Ja, dat heeft Servio goed gedaanquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:36 schreef beequeen het volgende:
Guido's haar is nog steeds fucked up.
Das toch woensdag Cooosquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:38 schreef Coos het volgende:
[..]
En ze zitten hier te posten![]()
De uitzending van woe 30 maart #3 - Jo trekt in bij Maik
Servio denkt: Als Mo 1 van mijn jurken aantrekt kan ze zo door voor dramaqueen...quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:37 schreef shomila het volgende:
Ik denk Mo ook zwaar tegen is gevallen bij Servio.
KWALITEIT hequote:Op donderdag 31 maart 2011 20:38 schreef bollokus het volgende:
die kwaliteit he... gewoon een muziekje onder de reclame![]()
Volgende keer een maatje te klein, voor het comedie gedeelte van de showquote:
Dat is het topic van gisterquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:38 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik heb het niet over mezelfquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Stel je eens de vraag waarom je hier zit...
quote:
Sneuheid Story. "I wanna see you fail, boyyyyy,"quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:39 schreef danilel het volgende:
[..]
ze zijn niet eens verborgen.........
Alleen is Renate wat jonger, dat maakt het verschilquote:
Geef op tijd een seintje, dan heb ik 38 seconden de tijd om te cappen,quote:
Daar heb je ook weer gelijk inquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:39 schreef danilel het volgende:
[..]
ze zijn niet eens verborgen.........
quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Geef op tijd een seintje, dan heb ik 38 seconden de tijd om te cappen,
dank aan Kwaliteit![]()
quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:40 schreef dasaliz het volgende:
Ik vind het geen feestje als joanna trug komt hoor...
Kijk je voor het eerst?quote:
Ik dacht dat zomertijd de klok 1 uur naar voren was...quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:38 schreef Coos het volgende:
[..]
ik ook nie hoorquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:40 schreef dasaliz het volgende:
Ik vind het geen feestje als joanna tweug komt hoor...
om lekker anoniem te kunnen mopperenquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Stel je eens de vraag waarom je hier zit...
Komt nog welquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:40 schreef dasaliz het volgende:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:39 schreef Coos het volgende:
[..]
Iemand had dat topic omhoog geschopt.![]()
Die protesteert dan ook met een badjasquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:40 schreef flugeltje het volgende:
Mo gaat dit zo NIET tof vinden, Alex en Laura weer in het zonnetje en Maik bij haar weggehaald...
quote:
Ze moet eenmaal terug het huis in om bij de exit-deur te komen. Dus dat valt te bezien.quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:40 schreef dasaliz het volgende:
straks komt mary Borsato ook nog op de proppenquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:40 schreef SecretStoryWous het volgende:
sjeez deze show begint steeds meer te falen, net alsof nog niemand doorheeft dat de trouwerij een 1 april grap is. De bruid wist nog niet eens dat ze vanavond ging trouwen![]()
![]()
Servio is gewoon een valse nicht.quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:39 schreef Lavenderr het volgende:
Ja, dat heeft Servio goed gedaanvalse n..oh nee
Ik hoorde toch echt in de liveshow.....quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:40 schreef Toverheks het volgende:
Renate heeft al een paar keer gezegd een SST bruiloft zeker om 12 uur en dan roepen ze daarna 1 april hahahha zie het helemaal voor me
ikke welquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:40 schreef dasaliz het volgende:
Die badjas loopt nu al bijna uit zichzelf het huis uitquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die protesteert dan ook met een badjas
onder het mom van alle botox verzamelen?quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
straks komt mary Borsato ook nog op de proppen
Die twee met snor en hoedquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:36 schreef Coos het volgende:
Liever Servio dan Mo en Lauraquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Servio is gewoon een valse nicht.![]()
Ik ga in de lurk, voel een migraine opkomen. Kut.
Die zag ik al in de studio zitten....quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
straks komt mary Borsato ook nog op de proppen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee vrijgezelle feestje komt nog en dan pas de ceremonie zal allemaal na de live sjow zijn want ze moeten steeds op de bank kunnen ze niet feesten hequote:Op donderdag 31 maart 2011 20:42 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ik hoorde toch echt in de liveshow.....
Afgesloten. Kosten moeten in de hand worden gehouden.quote:
Ze zit zo voor schut, maar besef het niet eens!quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die protesteert dan ook met een badjas
ja heb ik net al gezegd: Maik & Joannaaaahquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:41 schreef Zixon het volgende:
Goh, wie o wie zullen de "getuigen" worden..
mmm, das idd minder. Succes ermee.quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dan kunnen ze allebei naar buiten marcherenquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Die badjas loopt nu al bijna uit zichzelf het huis uit
quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:42 schreef waxmask het volgende:
[..]
Die zag ik al in de studio zitten....
Mamajo heeft iets meer opgespoten lippen heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
+1quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:42 schreef iBenny het volgende:
Ik hoop eigenlijk dat Maik vandaag nog niet terugkomt
Dat is ie zeker, stomme Servioquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
er zijn geen streams, laat die cossers lekker hier komen danquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:43 schreef meneertje1972 het volgende:
waarom de helft hier en de helft in de COS. Kom allemaal naar de COS dan!
COSis praten over de streams.....ik heb geen streams, jij wel?quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:43 schreef meneertje1972 het volgende:
Op 31 maart Das laggequote:Op donderdag 31 maart 2011 20:40 schreef Toverheks het volgende:
Renate heeft al een paar keer gezegd een SST bruiloft zeker om 12 uur en dan roepen ze daarna 1 april hahahha zie het helemaal voor me
Volgens mij zou dat dan het eerste zijn dat volgens de originele plannen zou gaan...quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:43 schreef iBenny het volgende:
Wat ik me afvraag... was het oorspronkelijke plan dat het niet Alex, maar Guido zou zijn in dit geval?
Lijkt me logisch ja, Al zou dat van tevoren al aangekondigt zijn om zodoende hogere kijkcijfers te krijgenquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:43 schreef iBenny het volgende:
Wat ik me afvraag... was het oorspronkelijke plan dat het niet Alex, maar Guido zou zijn in dit geval?
Ik ook nietquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:38 schreef Vultarian het volgende:
[..]
kan me er niks leuks bij voorstellen..
Ik wel, met 4x SLquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:44 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
COSis praten over de streams.....ik heb geen streams, jij wel?
vannacht om 12 uur wordt het 1 april Soury ff door denkenquote:
Heb jij streams nu ?quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:43 schreef meneertje1972 het volgende:
jah...... Kijk je wel uit?quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:45 schreef Stickertje het volgende:
ik zal eens gaan stemmen op aafke...
Grapje... vroege 1 april grap..
omg, nu ben ik net zo hilarisch als de missies de bewoners moeten doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb het idee dat ze niet echt ver vooruit plannenquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:43 schreef iBenny het volgende:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:46 schreef danilel het volgende:
Dapper meisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I am not a complete idiot, some parts are still missing
je hebt toch beeld. pfffffquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:44 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
COSis praten over de streams.....ik heb geen streams, jij wel?
Jansen en Janssen dan wel.quote:
Momenteel moeten we voor Sharon vrezen. En Jo heeft blijkbaar een wonderbaarlijke wederopstanding doorgemaakt.quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:45 schreef Chuckster het volgende:
Skip nou maar naar het einde, dan kunnen we Aafke uitzwaaien
Hoe kan je nou Cossen zonder streams.quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:43 schreef meneertje1972 het volgende:
Oh jaquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vannacht om 12 uur wordt het 1 april Soury ff door denken
http://www.spixtv.nl/live.php maar snap wat jullie bedoelen maar jullie gaan zo snel hier.quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Hoe kan je nou Cossen zonder streams.
Sharon kwam gisteren toch even duidelijk in beeld.quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:47 schreef Little_Lunatic het volgende:
echt stom ... het gaat toch om de eliminatie .... heb sharon noch aafke echt op beeld gezien afgelopen twee dagen.
er is nu al meer aandacht aan Lau en faalex gegeven met dat nephuwlijk
Jaaaaaaa, dan mag ze van mij ook blijven.quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:48 schreef Capt1caveman het volgende:
Ik heb wel een toevoeging......
Jojanka wint vanavond en mag blijven, maar krijgt wel te horen waar haar persoonlijke spullen nu zijn
Je kunt ook zeggen dat het nu Comment On Show is, maar we zitten nu eenmaal hierquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Hoe kan je nou Cossen zonder streams.
erg he meneertjequote:Op donderdag 31 maart 2011 20:48 schreef iBenny het volgende:
Ja, 2 geheimen geraden... meer kon niet met een gesloten kamer
Heb je gelijk in ... heel even in het begin maar je snapt wat ik bedoel toch.quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:48 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Sharon kwam gisteren toch even duidelijk in beeld.
Heel nederland ?quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:50 schreef Lauzer het volgende:
Als ik miljonair was zou ik het echt niet vet vinden als heel Nederland dat wist.
Als miljonair is het al lastig om te weten wie je echte vrienden zijn, als 'bekende nederlander' ook.. Dubbel lastig voor Geer.quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:50 schreef Lauzer het volgende:
Als ik miljonair was zou ik het echt niet vet vinden als heel Nederland dat wist.
dus. dat.quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:51 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Omdat Geer de Koning der Geheimen is
Contract, snuggerquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:51 schreef Karina het volgende:
Waarom doen Alex en Laura eigenlijk zo braaf mee met dat hele trouwerij toneelstukje? Ik zou zeggen, rot op met die onzin, heb ik geen zin in.
En haar haar netjes gedaan? Niet te zien.
Alleen de kewle mensen krijgen een voorkeursbehandelingquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:52 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Niet alleen Joanna wordt voorgetrokken dus
Ze kunnen zoveel zeggen, je hoeft toch niet alles te doen? Direkt zeggen ze je moet in je blote reet gaan lopen.quote:
Heeft Karim toch ook al gedaan ?quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Ze kunnen zoveel zeggen, je hoeft toch niet alles te doen? Direkt zeggen ze je moet in je blote reet gaan lopen.
In zijn blote reet lopenquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:53 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Heeft Karim toch ook al gedaan ?
Of een innig kussende Maik-lookalike met de ex van Joanne.quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:52 schreef Pearlbitch het volgende:
Ze hadden een foto van Maik achter Renate moeten photoshoppen. En dan kijken naar de reactie van Mo..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |