ik ook nie hoorquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:40 schreef dasaliz het volgende:
Ik vind het geen feestje als joanna tweug komt hoor...
om lekker anoniem te kunnen mopperenquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Stel je eens de vraag waarom je hier zit...
Komt nog welquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:40 schreef dasaliz het volgende:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:39 schreef Coos het volgende:
[..]
Iemand had dat topic omhoog geschopt.![]()
Die protesteert dan ook met een badjasquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:40 schreef flugeltje het volgende:
Mo gaat dit zo NIET tof vinden, Alex en Laura weer in het zonnetje en Maik bij haar weggehaald...
quote:
Ze moet eenmaal terug het huis in om bij de exit-deur te komen. Dus dat valt te bezien.quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:40 schreef dasaliz het volgende:
straks komt mary Borsato ook nog op de proppenquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:40 schreef SecretStoryWous het volgende:
sjeez deze show begint steeds meer te falen, net alsof nog niemand doorheeft dat de trouwerij een 1 april grap is. De bruid wist nog niet eens dat ze vanavond ging trouwen![]()
![]()
Servio is gewoon een valse nicht.quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:39 schreef Lavenderr het volgende:
Ja, dat heeft Servio goed gedaanvalse n..oh nee
Ik hoorde toch echt in de liveshow.....quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:40 schreef Toverheks het volgende:
Renate heeft al een paar keer gezegd een SST bruiloft zeker om 12 uur en dan roepen ze daarna 1 april hahahha zie het helemaal voor me
ikke welquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:40 schreef dasaliz het volgende:
Die badjas loopt nu al bijna uit zichzelf het huis uitquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die protesteert dan ook met een badjas
onder het mom van alle botox verzamelen?quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
straks komt mary Borsato ook nog op de proppen
Die twee met snor en hoedquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:36 schreef Coos het volgende:
Ik dacht dat Greet en Pietje in de studio zouden zijn.
Liever Servio dan Mo en Lauraquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Servio is gewoon een valse nicht.![]()
Ik ga in de lurk, voel een migraine opkomen. Kut.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |