quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:31 schreef flugeltje het volgende:
OMG ze hebben ook naar de honeymoonquiz gekeken vroeger
Haha idd, golden oldie.quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:31 schreef MissJ.24 het volgende:
Gevonden!!!!![]()
The Honeymoonkwisssssss Kom er maar in!
Droeftoeter is hetquote:
Tuurlijkquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:33 schreef Beaudelaire het volgende:
Zeg, dat trouwen is nep toch? TOCH?
Ik mag het wel hopen jaquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:33 schreef Beaudelaire het volgende:
Zeg, dat trouwen is nep toch? TOCH?
Uit de internet winkel van Jo?quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:33 schreef wieweetwatt het volgende:
Laura heeft ook weer een leuk kinderpakje aan
ik hoop het nietquote:
(alvast) 1 aprilquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:34 schreef Karina het volgende:
Net doen alsof die trouwerij nep is, maar dan achteraf zeggen "jullie zijn getrouwd""
Ja!quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:34 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Zijn actieve deelname bedoel je?
kvind vrouwtje helemaal niksquote:
Dacht het nietquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:34 schreef flugeltje het volgende:
Moet je in Portugal ook eerst in ondertrouw?
Nee daar moet je gelijk trouwen naar de eerste kusquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:34 schreef flugeltje het volgende:
Daar niet en hier ook niet voor een fake-huwelijkquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:34 schreef flugeltje het volgende:
In dat geval zijn ze fucked up...quote:
welk feestjequote:Op donderdag 31 maart 2011 20:35 schreef Little_Lunatic het volgende:
Voor dit nephuwlijk is meer aandacht dan het "afscheidsfeestje" van gisteravond
Die grap is van een TE hoog niveau voor NEP5quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:34 schreef Razor21 het volgende:
Het is een grote 1 april grap dat hele [b]huwelijk [/b]open uw ogen!
Ik ookquote:
Dat bedoel ik .... daarom zette ik het al tussen de aanhalingstekensquote:
Nou... lijkt me dat alleen bepaalde personen dat mogen doenquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:35 schreef flugeltje het volgende:
[..]
In dat geval zijn ze fucked up...
Je kent dé Bart nog niet?quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:36 schreef Lauzer het volgende:
Wie is trouwens die gozer naast Renate? Hij doet het best oke voor zo'n eerst programma, ook al krijg ik echt uitslag van die Milka-smile van hem.
Greys, Pietje en Gert jaquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:36 schreef Coos het volgende:
Ik dacht dat Greet en Pietje in de studio zouden zijn.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:36 schreef Coos het volgende:
Ik dacht dat Greet en Pietje in de studio zouden zijn.
Met uitgeschakelde microfoon is hij ook wel te verdragen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:36 schreef Dr_Greene het volgende:
Vind Servio beter klinken zonder microfoon...
Op www.trouweninportugal.nl staat dat trouwen in Portugal voor de wet niet kan. Dus nee.quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:34 schreef flugeltje het volgende:
Serious?quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:36 schreef Lauzer het volgende:
Wie is trouwens die gozer naast Renate? Hij doet het best oke voor zo'n eerst programma, ook al krijg ik echt uitslag van die Milka-smile van hem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |