Ik zie ze er bij Net5 toe in staat dat het ook hier vernaggeld wordt en ze straks gewoon echt getrouwd zijn....quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nou... lijkt me dat alleen bepaalde personen dat mogen doen
Oh, dus Laura wel?quote:
alles om het programma een week langer op tv te mogen houdenquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:37 schreef Karina het volgende:
Sorry hoor, maar wie heeft deze onzin verzonnen, die trouwerij.
Nou ja, als je ramptoerist bent is het best leuk, hoor.quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:37 schreef wieweetwatt het volgende:
Wat is er leuk aan in de studio zitten?
dat is gewoon ehm... leukquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:37 schreef wieweetwatt het volgende:
Ja nee ik had hem al een keer eerder gezien maar wou wel even weten wat jullie van hem vonden. Heb al zo een donkerbruin vermoeden.quote:
kan me er niks leuks bij voorstellen..quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:37 schreef wieweetwatt het volgende:
Zijn ze toch? Greys ookquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:36 schreef Coos het volgende:
Ik dacht dat Greet en Pietje in de studio zouden zijn.
Inderdaad, alleen jammer dat ze haar mond open doet in de uitzending...quote:
en die schoentjes dan.......quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:38 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Inderdaad, alleen jammer dat ze haar mond open doet in de uitzending...
Stel je eens de vraag waarom je hier zit...quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:37 schreef wieweetwatt het volgende:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |