Je zag haar gewoon iedere keer proberen een andere gelaatsuitdrukking aan te nemen. Eng..quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:31 schreef Laysa het volgende:
Wat een eng eng eng wijf is die moeder...ze kan niet een knipperen met dr ogen omdat ze strak gebotoxt is
En kennelijk kijkt ze dan zelf helemaal niet.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
Van je eigen dochter zeggen dat ze nog een duivel wordt is ook lekker fris.
En dat ze liegt dat het gedrukt staat. Ja, ze heeft echt positieve reclame voor dochterlief gemaakt.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
"Ons" mam?quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:31 schreef Lutte het volgende:
Als ons mam zo zou gaan aandachtshoeren op tv zou ik haar echt wurgen hoor.
Er zat totaal geen logica inquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:31 schreef Vultarian het volgende:
die tussenstand vind ik wel ok, maar wat een flut-uitzending weer
Gewoon geofferd, net als Guido een paar weken terug.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:31 schreef Dr_Greene het volgende:
Gezien de nep-tussenstand moet Aafke dus weg van de redactie
Erg hoor!quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je zag haar gewoon iedere keer proberen een andere gelaatsuitdrukking aan te nemen. Eng..
Ja en de meest herkenbare stukjes van haar dochter vond ze: Joan die met een mes stond te zwaaien en de keren dat ze lag te gieren ( lees hystirisch lachen en huilen tegelijk als een idioot )quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
Als ze een paar eeuwen eerder had geleeft was ze echt gewoon op de brandstapel gekomen, wat ik je brom!quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En dat ze liegt dat het gedrukt staat. Ja, ze heeft echt positieve reclame voor dochterlief gemaakt.
In ieder geval Brabant of Limburgquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:32 schreef flugeltje het volgende:
[..]
"Ons" mam?
Je komt hier uit de buurt
Heeft Joanne nóg een geheim: ik ben nog steeds niet van proefverlof teruggekeerd.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:33 schreef Urb het volgende:
[..]
Ja en de meest herkenbare stukjes van haar dochter vond ze: Joan die met een mes stond te zwaaien en de keren dat ze lag te gieren ( lees hystirisch lachen en huilen tegelijk als een idioot )
"Dat is mijn dochter!"quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:33 schreef Urb het volgende:
[..]
Ja en de meest herkenbare stukjes van haar dochter vond ze: Joan die met een mes stond te zwaaien en de keren dat ze lag te gieren ( lees hystirisch lachen en huilen tegelijk als een idioot )
Haha, blijkbaar.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:32 schreef flugeltje het volgende:
[..]
"Ons" mam?
Je komt hier uit de buurt
De makers blijkbaar ook.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:37 schreef MaJo het volgende:
Ik vind Aafke van de drie toch echt de minst boeiende hoor...
Dat vind ik ook wel erg gemaakt ja, maar denk dat Aafke hoe dan ook er wel uit zal gaan omdat ze het minst boeiend is. Maar dat kan ook door de beeldgeving komen, ik zie haar bijzonder weinig terwijl er voor Sharon en Joanna wel heel veel aandacht is.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:42 schreef Brisantje het volgende:
Waarom worden de bewoners gevraagd te nomineren als vervolgens de programmaleiding ingrijpt, Joanna tijdelijk uit het spel haalt en moeder uitnodigt om een goed woordje voor haar te doen bij de kijkers? Dat het spel niet eerlijk verloopt was bekend, maar leg het er niet zo dik bovenop! Joanna for President en Aaafke naar huis? NOT!
Mag niet van moeder. En als die ma haar bek niet had open getrokken had niemand dit geweten.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:37 schreef freaky40 het volgende:
Ik vind het overigens wel erg dat Joanna niets te horen dat die Dennis haar verlaten heeft. Dat is psyhologisch niet helemaal in de haak, ik vind dat de redactie verplicht is Joanna in te lichten over dit feit! Zeker nu haar moeder dit officieel bevestigd heeft op live TV. Kan ze zelf altijd nog besluiten om te gaan of te blijven. Even buiten beschouwing gelaten of dit goed voor de kijkcijfers is. Dit is natuurlijk wel een serieuze aangelegenheid.
Dat dus. Maar dat spook moest het zonodig de wereld in helpen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:45 schreef itsme het volgende:
[..]
Mag niet van moeder. En als die ma haar bek niet had open getrokken had niemand dit geweten.
Mag niet, het moet gewoon. Hoe kan ze dat nu verbieden! Slechte moeder dan...Ik zou haar dat altijd kwalijk hebben genomen als ze dit na afloop pas te horen krijgt!quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:45 schreef itsme het volgende:
[..]
Mag niet van moeder. En als die ma haar bek niet had open getrokken had niemand dit geweten.
Ja het is een veel beter idee van haar geweest om het 1 week geleden op twitter te zetten. Ook dat het allemaal aan die moeder van Dennis lag. Niet aaan Dennis zelf hoor.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:56 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Mag niet, het moet gewoon. Hoe kan ze dat nu verbieden! Slechte moeder dan...Ik zou haar dat altijd kwalijk hebben genomen als ze dit na afloop pas te horen krijgt!
Nou, als je niks te doen hebt kun je de fragmentjes in de juiste chronologische volgorde zetten, al ben je daar minstens een dag mee bezig.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:17 schreef Gert het volgende:
Ik was weg vanavond. Moet ik de herhaling nog kijken??
Brabander ?quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:31 schreef Lutte het volgende:
Als ons mam zo zou gaan aandachtshoeren op tv zou ik haar echt wurgen hoor.
Was het ook niet.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:36 schreef Gert het volgende:
Hmm.. klinkt niet erg aanlokkelijk tot nu toe.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Was het ook niet.
Je hebt de van botox aan elkaar hangende moeder van Djoon (zo noemt haar moeder haar) gemist en de onthullingen die die vrouw deed. Zoals: Joanna kan liegen dat het gedrukt staat, en dat Jo door een hel ging voor ze het huis in ging, ze had zóveel meegemaakt, als je in haar grote bolle ogen keek zag je daar het verdriet in weerspiegeld
Vergeet je wéér Aap!quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Was het ook niet.
Je hebt de van botox aan elkaar hangende moeder van Djoon (zo noemt haar moeder haar) gemist en de onthullingen die die vrouw deed. Zoals: Joanna kan liegen dat het gedrukt staat, en dat Jo door een hel ging voor ze het huis in ging, ze had zóveel meegemaakt, als je in haar grote bolle ogen keek zag je daar het verdriet in weerspiegeld
Heb er wel begrip voor. Temeer omdat Gerard iets dichter bij de waarheid zit, al vind ik het beledigend en aanstootgevend.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:59 schreef Lavenderr het volgende:
Oh ja, haar kooswoordje voor Djoon is Aap
Sorry Ferdo, ik denk steeds aan het kooswoordje van Gerard, R..A...T.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |