abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94825411
secretstory2.png

Het eerste tweede derde vierde tigste dagelijkse uitzendingen-topic *O*. Dagelijks gaat Bart Boonstra vanuit de studio een uur lang de hoogtepunten van Secret Story presenteren.

Net5, 19:30

Met vandaag:
• Maik en zijn zolder
• Jo en haar missie om ook te verdwijnen

c_/
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_94825476
Wat een eng eng eng wijf is die moeder...ze kan niet een knipperen met dr ogen omdat ze strak gebotoxt is :{
pi_94825479
Als ons mam zo zou gaan aandachtshoeren op tv zou ik haar echt wurgen hoor.
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
pi_94825505
Van je eigen dochter zeggen dat ze nog een duivel wordt is ook lekker fris.
pi_94825519
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 20:31 schreef Laysa het volgende:
Wat een eng eng eng wijf is die moeder...ze kan niet een knipperen met dr ogen omdat ze strak gebotoxt is :{
Je zag haar gewoon iedere keer proberen een andere gelaatsuitdrukking aan te nemen. Eng..
pi_94825521
Tot morgen maar weer. :W
pi_94825528
die tussenstand vind ik wel ok, maar wat een flut-uitzending weer
intelligence has its limits, but stupidity knows no bounds.
  Moderator woensdag 30 maart 2011 @ 20:31:52 #8
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_94825539
Karim zong mijn favoriete Beatles liedje O+
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  woensdag 30 maart 2011 @ 20:31:52 #9
11810 Dr_Greene
Code Blue! Clear!!!
pi_94825542
Gezien de nep-tussenstand moet Aafke dus weg van de redactie :(
pi_94825576
Jullie zijn helden. Ik zit in de trein nu jullie te lezen en hoef nu de aflevering niet meer terug te kijken. Misschien 4 min mamajo maar het is vast niet zo leuk als jullie Posts! Thanx!!
pi_94825584
quote:
10s.gif Op woensdag 30 maart 2011 20:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
En kennelijk kijkt ze dan zelf helemaal niet. :')
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  woensdag 30 maart 2011 @ 20:32:29 #12
58921 Day
You can fly!
pi_94825590
Bart had helemaal gelijk: het is gvd geen datingshow!

Iemand hier die de keuze van mams begrijpt?
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
  Moderator woensdag 30 maart 2011 @ 20:32:35 #13
249559 crew  Lavenderr
pi_94825596
quote:
En dat ze liegt dat het gedrukt staat. Ja, ze heeft echt positieve reclame voor dochterlief gemaakt.
  woensdag 30 maart 2011 @ 20:32:35 #14
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_94825597
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 20:31 schreef Lutte het volgende:
"Ons" mam?

Je komt hier uit de buurt O+
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_94825614
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 20:31 schreef Vultarian het volgende:
die tussenstand vind ik wel ok, maar wat een flut-uitzending weer
Er zat totaal geen logica in :N

En die moeder :{
pi_94825618
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 20:31 schreef Dr_Greene het volgende:
Gezien de nep-tussenstand moet Aafke dus weg van de redactie :(
Gewoon geofferd, net als Guido een paar weken terug.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_94825621
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 20:31 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Je zag haar gewoon iedere keer proberen een andere gelaatsuitdrukking aan te nemen. Eng..
Erg hoor!
pi_94825632
quote:
Ja en de meest herkenbare stukjes van haar dochter vond ze: Joan die met een mes stond te zwaaien en de keren dat ze lag te gieren ( lees hystirisch lachen en huilen tegelijk als een idioot )

8)7
pi_94825648
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 20:32 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

En dat ze liegt dat het gedrukt staat. Ja, ze heeft echt positieve reclame voor dochterlief gemaakt.
Als ze een paar eeuwen eerder had geleeft was ze echt gewoon op de brandstapel gekomen, wat ik je brom!
pi_94825675
quote:
14s.gif Op woensdag 30 maart 2011 20:32 schreef flugeltje het volgende:

[..]

"Ons" mam?

In ieder geval Brabant of Limburg ;)
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
pi_94825701
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 20:33 schreef Urb het volgende:

[..]

Ja en de meest herkenbare stukjes van haar dochter vond ze: Joan die met een mes stond te zwaaien en de keren dat ze lag te gieren ( lees hystirisch lachen en huilen tegelijk als een idioot )

8)7
Heeft Joanne nóg een geheim: ik ben nog steeds niet van proefverlof teruggekeerd.
pi_94825722
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 20:33 schreef Urb het volgende:

[..]

8)7
"Dat is mijn dochter!" _O-
pi_94825740
quote:
Op woensdag 30 maart 2011 20:32 schreef flugeltje het volgende:

[..]

"Ons" mam?

Haha, blijkbaar. :D Ik doe mijn best maar het 'ons ...' schiet er nog wel eens tussendoor. :P
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
  Moderator woensdag 30 maart 2011 @ 20:37:15 #24
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_94825865
Ik vind Aafke van de drie toch echt de minst boeiende hoor...
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  Moderator woensdag 30 maart 2011 @ 20:40:29 #25
249559 crew  Lavenderr
pi_94826071
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 20:37 schreef MaJo het volgende:
Ik vind Aafke van de drie toch echt de minst boeiende hoor...
De makers blijkbaar ook.
pi_94826177
Waarom worden de bewoners gevraagd te nomineren als vervolgens de programmaleiding ingrijpt, Joanna tijdelijk uit het spel haalt en moeder uitnodigt om een goed woordje voor haar te doen bij de kijkers? Dat het spel niet eerlijk verloopt was bekend, maar leg het er niet zo dik bovenop! Joanna for President en Aaafke naar huis? NOT!
  Moderator woensdag 30 maart 2011 @ 20:45:26 #27
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_94826347
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 20:42 schreef Brisantje het volgende:
Waarom worden de bewoners gevraagd te nomineren als vervolgens de programmaleiding ingrijpt, Joanna tijdelijk uit het spel haalt en moeder uitnodigt om een goed woordje voor haar te doen bij de kijkers? Dat het spel niet eerlijk verloopt was bekend, maar leg het er niet zo dik bovenop! Joanna for President en Aaafke naar huis? NOT!
Dat vind ik ook wel erg gemaakt ja, maar denk dat Aafke hoe dan ook er wel uit zal gaan omdat ze het minst boeiend is. Maar dat kan ook door de beeldgeving komen, ik zie haar bijzonder weinig terwijl er voor Sharon en Joanna wel heel veel aandacht is.
pi_94827638
Is precies wat ik al eerder schreef;hoe extreem die Joanna wordt voorgetrokken door de programma makers,prive gesprekken met mama,wil ze iets hebben,dan krijgt ze het
Maar dit is de overtreffende trap;vrijwel een gehele uitzending aan barbie gewijd en vooral aafke is onzichtbaar,zou als ik aafke was zou ik flink pissig zijn
pi_94829643
Ik vind het overigens wel erg dat Joanna niets te horen dat die Dennis haar verlaten heeft. Dat is psyhologisch niet helemaal in de haak, ik vind dat de redactie verplicht is Joanna in te lichten over dit feit! Zeker nu haar moeder dit officieel bevestigd heeft op live TV. Kan ze zelf altijd nog besluiten om te gaan of te blijven. Even buiten beschouwing gelaten of dit goed voor de kijkcijfers is. Dit is natuurlijk wel een serieuze aangelegenheid.
Allemaal cabaretteketet!
pi_94830005
Aafke is helemaal niet in beeld geweest en dat gaat ook niet meer gebeuren.
Zoals ik 2 dagen geleden al schreef. Bye Bye Aafke. Thanks to the manipulatie van de redactie.

Wat zat die moeder te liegen opeens zeg. :o Je kon ook aan haar zien dat ze loog. haar neus werd steeds groter.
Opeens is het Dennis die het heeft uitgemaakt? Tegen mij zei ze dat het de moeder van Dennis was. _O- (en stond later ook in telegraaf en daarvoor al op twitter)

Lekker voor die Dennis die zich inderdaad niet kan verdedigen. Ik denk morgen in de daily het verhaal van Dennis!

die jongen waar Jo zo slecht over sprak in het begin.
pi_94830085
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 21:37 schreef freaky40 het volgende:
Ik vind het overigens wel erg dat Joanna niets te horen dat die Dennis haar verlaten heeft. Dat is psyhologisch niet helemaal in de haak, ik vind dat de redactie verplicht is Joanna in te lichten over dit feit! Zeker nu haar moeder dit officieel bevestigd heeft op live TV. Kan ze zelf altijd nog besluiten om te gaan of te blijven. Even buiten beschouwing gelaten of dit goed voor de kijkcijfers is. Dit is natuurlijk wel een serieuze aangelegenheid.
Mag niet van moeder. En als die ma haar bek niet had open getrokken had niemand dit geweten.
pi_94830290
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 21:45 schreef itsme het volgende:

[..]

Mag niet van moeder. En als die ma haar bek niet had open getrokken had niemand dit geweten.
Dat dus. Maar dat spook moest het zonodig de wereld in helpen.
pi_94830953
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 21:45 schreef itsme het volgende:

[..]

Mag niet, het moet gewoon. Hoe kan ze dat nu verbieden! Slechte moeder dan...Ik zou haar dat altijd kwalijk hebben genomen als ze dit na afloop pas te horen krijgt!
Allemaal cabaretteketet!
pi_94832286
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 21:56 schreef freaky40 het volgende:

[..]

Mag niet, het moet gewoon. Hoe kan ze dat nu verbieden! Slechte moeder dan...Ik zou haar dat altijd kwalijk hebben genomen als ze dit na afloop pas te horen krijgt!
Ja het is een veel beter idee van haar geweest om het 1 week geleden op twitter te zetten. Ook dat het allemaal aan die moeder van Dennis lag. Niet aaan Dennis zelf hoor. O-)
Ze leeft zo met Joan mee die vrouw die zelf zo graag aandacht wilt moeder. :')

Ze wil niet dat Joanna naar huis gaat. Al die reclame voor haar tietenkliniek en dochters kledingshop.
  Moderator woensdag 30 maart 2011 @ 22:17:45 #35
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_94832505
Ik was weg vanavond. Moet ik de herhaling nog kijken??
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_94832679
Nee
pi_94832980
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 22:17 schreef Gert het volgende:
Ik was weg vanavond. Moet ik de herhaling nog kijken??
Nou, als je niks te doen hebt kun je de fragmentjes in de juiste chronologische volgorde zetten, al ben je daar minstens een dag mee bezig. :7
pi_94833033
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 20:31 schreef Lutte het volgende:
Brabander ? :D O+
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  Moderator woensdag 30 maart 2011 @ 22:36:17 #39
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_94833683
Hmm.. klinkt niet erg aanlokkelijk tot nu toe. ;)
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  Moderator woensdag 30 maart 2011 @ 22:53:49 #40
249559 crew  Lavenderr
pi_94834682
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 22:36 schreef Gert het volgende:
Hmm.. klinkt niet erg aanlokkelijk tot nu toe. ;)
Was het ook niet.
Je hebt de van botox aan elkaar hangende moeder van Djoon (zo noemt haar moeder haar) gemist en de onthullingen die die vrouw deed. Zoals: Joanna kan liegen dat het gedrukt staat, en dat Jo door een hel ging voor ze het huis in ging, ze had zóveel meegemaakt, als je in haar grote bolle ogen keek zag je daar het verdriet in weerspiegeld :'(
  Moderator woensdag 30 maart 2011 @ 22:54:52 #41
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_94834751
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 22:53 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Was het ook niet.
Je hebt de van botox aan elkaar hangende moeder van Djoon (zo noemt haar moeder haar) gemist en de onthullingen die die vrouw deed. Zoals: Joanna kan liegen dat het gedrukt staat, en dat Jo door een hel ging voor ze het huis in ging, ze had zóveel meegemaakt, als je in haar grote bolle ogen keek zag je daar het verdriet in weerspiegeld :'(
:D :')

Zo moeder zo hoe.. dochter dus. ;)
pi_94834945
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 22:53 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Was het ook niet.
Vergeet je wéér Aap! :P

Oh ja, en er was een interview met Guido te horen. Dat werd overigens eerder al op de radio uitgezonden. :')
  Moderator woensdag 30 maart 2011 @ 22:59:35 #43
249559 crew  Lavenderr
pi_94835039
Oh ja, haar kooswoordje voor Djoon is Aap
Sorry Ferdo, ik denk steeds aan het kooswoordje van Gerard, R..A...T.
pi_94835271
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 22:59 schreef Lavenderr het volgende:
Oh ja, haar kooswoordje voor Djoon is Aap
Sorry Ferdo, ik denk steeds aan het kooswoordje van Gerard, R..A...T.
Heb er wel begrip voor. Temeer omdat Gerard iets dichter bij de waarheid zit, al vind ik het beledigend en aanstootgevend.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_94840870
Beetje rommelig zooitje vond ik het, niet echt chronologisch ook :{
Gooien ze opeens een oud radio interview met guido in de uitzendig 8)7
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  donderdag 31 maart 2011 @ 12:25:40 #46
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_94849441
Net de uitzending van dinsdag en woensdag terug gezien. Dit is gewoon niet meer serieus te nemen. Er klopte helemaal niets van. Dinsdag hoor je zo goed als niets van Maik en woensdag wordt het 'duidelijk'. Even later moet Joanna ook naar de zolderkamer. Waarom haal je iemand van de streams die genomineerd is? 8)7 De bekentenis van Guido. De fokking promo's daarover waren langer dan het opgenomen gesprek bij Q-music. Leuk die moeder van Joanna in de uitzending maar waarom zat zij daar zolang? Ik vind het sowieso al een vreemde zaak dat er woensdag een gast komt die een kennis of een familielid is van 1 van de genomineerden (Eerder al bij Servio en Gerard).
Ook die mindfucks die er gedaan werden met Monique gaan veel te ver. Ik vind het geestelijke mishandeling onder het mom van niets is wat het lijkt wat schijnbaar het motto van het programma is. Ik vond het erg hard dat ze naar de KvdW moest, dat kamertje in moest om teruggestuurd te worden met een envelop. Het was ook erg duidelijk opgezet.
De programma makers snappen er werkelijk helemaal niets van. Maik die voor de tweede keer plots vertrekt. Waarom juist hij? En waarom wordt de kijker er niet meteen bij betrokken?
Bij Joanna werd dat wel gedaan. Het leek er bijna op dat ze op die manier een soort van verklaring zochten hoe het met Maik ook gegaan zou zijn.
Ik snap het gewoon werkelijk niet waarom Joanna niet op de streams is terwijl ze genomineerd is.
What comes around, Go's around
pi_94866043
Ik vind trouwens ook dat ze te ver gaan wat Monique betreft... zij is heel gevoelig.. En daar spelen ze constant op in.... Wat ze allemaal niet doen voor die kijkcijfers!!!
What comes around, Go's around
pi_94870086
Valt nog mee dat de tussenstanden hetzelfde zijn :') :')
Verkeerd topic
  Moderator donderdag 31 maart 2011 @ 20:30:45 #50
9859 crew  Karina
Woman
pi_94870105
Toren van Pisa spel.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: