Je zag haar gewoon iedere keer proberen een andere gelaatsuitdrukking aan te nemen. Eng..quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:31 schreef Laysa het volgende:
Wat een eng eng eng wijf is die moeder...ze kan niet een knipperen met dr ogen omdat ze strak gebotoxt is
En kennelijk kijkt ze dan zelf helemaal niet.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
Van je eigen dochter zeggen dat ze nog een duivel wordt is ook lekker fris.
En dat ze liegt dat het gedrukt staat. Ja, ze heeft echt positieve reclame voor dochterlief gemaakt.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
"Ons" mam?quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:31 schreef Lutte het volgende:
Als ons mam zo zou gaan aandachtshoeren op tv zou ik haar echt wurgen hoor.
Er zat totaal geen logica inquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:31 schreef Vultarian het volgende:
die tussenstand vind ik wel ok, maar wat een flut-uitzending weer
Gewoon geofferd, net als Guido een paar weken terug.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:31 schreef Dr_Greene het volgende:
Gezien de nep-tussenstand moet Aafke dus weg van de redactie
Erg hoor!quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je zag haar gewoon iedere keer proberen een andere gelaatsuitdrukking aan te nemen. Eng..
Ja en de meest herkenbare stukjes van haar dochter vond ze: Joan die met een mes stond te zwaaien en de keren dat ze lag te gieren ( lees hystirisch lachen en huilen tegelijk als een idioot )quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
Als ze een paar eeuwen eerder had geleeft was ze echt gewoon op de brandstapel gekomen, wat ik je brom!quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En dat ze liegt dat het gedrukt staat. Ja, ze heeft echt positieve reclame voor dochterlief gemaakt.
In ieder geval Brabant of Limburgquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:32 schreef flugeltje het volgende:
[..]
"Ons" mam?
Je komt hier uit de buurt
Heeft Joanne nóg een geheim: ik ben nog steeds niet van proefverlof teruggekeerd.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:33 schreef Urb het volgende:
[..]
Ja en de meest herkenbare stukjes van haar dochter vond ze: Joan die met een mes stond te zwaaien en de keren dat ze lag te gieren ( lees hystirisch lachen en huilen tegelijk als een idioot )
"Dat is mijn dochter!"quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:33 schreef Urb het volgende:
[..]
Ja en de meest herkenbare stukjes van haar dochter vond ze: Joan die met een mes stond te zwaaien en de keren dat ze lag te gieren ( lees hystirisch lachen en huilen tegelijk als een idioot )
Haha, blijkbaar.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:32 schreef flugeltje het volgende:
[..]
"Ons" mam?
Je komt hier uit de buurt
De makers blijkbaar ook.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:37 schreef MaJo het volgende:
Ik vind Aafke van de drie toch echt de minst boeiende hoor...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |