ik ook nie hoorquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:40 schreef dasaliz het volgende:
Ik vind het geen feestje als joanna tweug komt hoor...
om lekker anoniem te kunnen mopperenquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Stel je eens de vraag waarom je hier zit...
Komt nog welquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:40 schreef dasaliz het volgende:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:39 schreef Coos het volgende:
[..]
Iemand had dat topic omhoog geschopt.![]()
Die protesteert dan ook met een badjasquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:40 schreef flugeltje het volgende:
Mo gaat dit zo NIET tof vinden, Alex en Laura weer in het zonnetje en Maik bij haar weggehaald...
quote:
Ze moet eenmaal terug het huis in om bij de exit-deur te komen. Dus dat valt te bezien.quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:40 schreef dasaliz het volgende:
straks komt mary Borsato ook nog op de proppenquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:40 schreef SecretStoryWous het volgende:
sjeez deze show begint steeds meer te falen, net alsof nog niemand doorheeft dat de trouwerij een 1 april grap is. De bruid wist nog niet eens dat ze vanavond ging trouwen![]()
![]()
Servio is gewoon een valse nicht.quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:39 schreef Lavenderr het volgende:
Ja, dat heeft Servio goed gedaanvalse n..oh nee
Ik hoorde toch echt in de liveshow.....quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:40 schreef Toverheks het volgende:
Renate heeft al een paar keer gezegd een SST bruiloft zeker om 12 uur en dan roepen ze daarna 1 april hahahha zie het helemaal voor me
ikke welquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:40 schreef dasaliz het volgende:
Die badjas loopt nu al bijna uit zichzelf het huis uitquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die protesteert dan ook met een badjas
onder het mom van alle botox verzamelen?quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
straks komt mary Borsato ook nog op de proppen
Die twee met snor en hoedquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:36 schreef Coos het volgende:
Ik dacht dat Greet en Pietje in de studio zouden zijn.
Liever Servio dan Mo en Lauraquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Servio is gewoon een valse nicht.![]()
Ik ga in de lurk, voel een migraine opkomen. Kut.
Die zag ik al in de studio zitten....quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
straks komt mary Borsato ook nog op de proppen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee vrijgezelle feestje komt nog en dan pas de ceremonie zal allemaal na de live sjow zijn want ze moeten steeds op de bank kunnen ze niet feesten hequote:Op donderdag 31 maart 2011 20:42 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ik hoorde toch echt in de liveshow.....
Afgesloten. Kosten moeten in de hand worden gehouden.quote:
Ze zit zo voor schut, maar besef het niet eens!quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die protesteert dan ook met een badjas
ja heb ik net al gezegd: Maik & Joannaaaahquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:41 schreef Zixon het volgende:
Goh, wie o wie zullen de "getuigen" worden..
mmm, das idd minder. Succes ermee.quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dan kunnen ze allebei naar buiten marcherenquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Die badjas loopt nu al bijna uit zichzelf het huis uit
quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:42 schreef waxmask het volgende:
[..]
Die zag ik al in de studio zitten....
Mamajo heeft iets meer opgespoten lippen heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
+1quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:42 schreef iBenny het volgende:
Ik hoop eigenlijk dat Maik vandaag nog niet terugkomt
Dat is ie zeker, stomme Servioquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
er zijn geen streams, laat die cossers lekker hier komen danquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:43 schreef meneertje1972 het volgende:
waarom de helft hier en de helft in de COS. Kom allemaal naar de COS dan!
COSis praten over de streams.....ik heb geen streams, jij wel?quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:43 schreef meneertje1972 het volgende:
Op 31 maart Das laggequote:Op donderdag 31 maart 2011 20:40 schreef Toverheks het volgende:
Renate heeft al een paar keer gezegd een SST bruiloft zeker om 12 uur en dan roepen ze daarna 1 april hahahha zie het helemaal voor me
Volgens mij zou dat dan het eerste zijn dat volgens de originele plannen zou gaan...quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:43 schreef iBenny het volgende:
Wat ik me afvraag... was het oorspronkelijke plan dat het niet Alex, maar Guido zou zijn in dit geval?
Lijkt me logisch ja, Al zou dat van tevoren al aangekondigt zijn om zodoende hogere kijkcijfers te krijgenquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:43 schreef iBenny het volgende:
Wat ik me afvraag... was het oorspronkelijke plan dat het niet Alex, maar Guido zou zijn in dit geval?
Ik ook nietquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:38 schreef Vultarian het volgende:
[..]
kan me er niks leuks bij voorstellen..
Ik wel, met 4x SLquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:44 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
COSis praten over de streams.....ik heb geen streams, jij wel?
vannacht om 12 uur wordt het 1 april Soury ff door denkenquote:
Heb jij streams nu ?quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:43 schreef meneertje1972 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |