Ik zie ze er bij Net5 toe in staat dat het ook hier vernaggeld wordt en ze straks gewoon echt getrouwd zijn....quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nou... lijkt me dat alleen bepaalde personen dat mogen doen
Oh, dus Laura wel?quote:
alles om het programma een week langer op tv te mogen houdenquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:37 schreef Karina het volgende:
Sorry hoor, maar wie heeft deze onzin verzonnen, die trouwerij.
Nou ja, als je ramptoerist bent is het best leuk, hoor.quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:37 schreef wieweetwatt het volgende:
Wat is er leuk aan in de studio zitten?
dat is gewoon ehm... leukquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:37 schreef wieweetwatt het volgende:
Ja nee ik had hem al een keer eerder gezien maar wou wel even weten wat jullie van hem vonden. Heb al zo een donkerbruin vermoeden.quote:
kan me er niks leuks bij voorstellen..quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:37 schreef wieweetwatt het volgende:
Zijn ze toch? Greys ookquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:36 schreef Coos het volgende:
Ik dacht dat Greet en Pietje in de studio zouden zijn.
Inderdaad, alleen jammer dat ze haar mond open doet in de uitzending...quote:
en die schoentjes dan.......quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:38 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Inderdaad, alleen jammer dat ze haar mond open doet in de uitzending...
Stel je eens de vraag waarom je hier zit...quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:37 schreef wieweetwatt het volgende:
quote:
ze zijn niet eens verborgen.........quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:38 schreef Sweet_Lavinia het volgende:
Hadden ze SST ook niet beter Verborgen gebreken kunnen noemen?
quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:38 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Nou ja, als je ramptoerist bent is het best leuk, hoor.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:38 schreef Vultarian het volgende:
[..]
kan me er niks leuks bij voorstellen..
Ik ga voor ramptoeristenquote:
Ja, dat heeft Servio goed gedaanquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:36 schreef beequeen het volgende:
Guido's haar is nog steeds fucked up.
Das toch woensdag Cooosquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:38 schreef Coos het volgende:
[..]
En ze zitten hier te posten![]()
De uitzending van woe 30 maart #3 - Jo trekt in bij Maik
Servio denkt: Als Mo 1 van mijn jurken aantrekt kan ze zo door voor dramaqueen...quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:37 schreef shomila het volgende:
Ik denk Mo ook zwaar tegen is gevallen bij Servio.
KWALITEIT hequote:Op donderdag 31 maart 2011 20:38 schreef bollokus het volgende:
die kwaliteit he... gewoon een muziekje onder de reclame![]()
Volgende keer een maatje te klein, voor het comedie gedeelte van de showquote:
Dat is het topic van gisterquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:38 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik heb het niet over mezelfquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Stel je eens de vraag waarom je hier zit...
quote:
Sneuheid Story. "I wanna see you fail, boyyyyy,"quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:39 schreef danilel het volgende:
[..]
ze zijn niet eens verborgen.........
Alleen is Renate wat jonger, dat maakt het verschilquote:
Geef op tijd een seintje, dan heb ik 38 seconden de tijd om te cappen,quote:
Daar heb je ook weer gelijk inquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:39 schreef danilel het volgende:
[..]
ze zijn niet eens verborgen.........
quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Geef op tijd een seintje, dan heb ik 38 seconden de tijd om te cappen,
dank aan Kwaliteit![]()
quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:40 schreef dasaliz het volgende:
Ik vind het geen feestje als joanna trug komt hoor...
Kijk je voor het eerst?quote:
Ik dacht dat zomertijd de klok 1 uur naar voren was...quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:38 schreef Coos het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |