jah...... Kijk je wel uit?quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:45 schreef Stickertje het volgende:
ik zal eens gaan stemmen op aafke...
Grapje... vroege 1 april grap..
omg, nu ben ik net zo hilarisch als de missies de bewoners moeten doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb het idee dat ze niet echt ver vooruit plannenquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:43 schreef iBenny het volgende:
Wat ik me afvraag... was het oorspronkelijke plan dat het niet Alex, maar Guido zou zijn in dit geval?
quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:46 schreef danilel het volgende:
Dapper meisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I am not a complete idiot, some parts are still missing
je hebt toch beeld. pfffffquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:44 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
COSis praten over de streams.....ik heb geen streams, jij wel?
Jansen en Janssen dan wel.quote:
Momenteel moeten we voor Sharon vrezen. En Jo heeft blijkbaar een wonderbaarlijke wederopstanding doorgemaakt.quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:45 schreef Chuckster het volgende:
Skip nou maar naar het einde, dan kunnen we Aafke uitzwaaien
Hoe kan je nou Cossen zonder streams.quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:43 schreef meneertje1972 het volgende:
waarom de helft hier en de helft in de COS. Kom allemaal naar de COS dan!
Oh jaquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vannacht om 12 uur wordt het 1 april Soury ff door denken
http://www.spixtv.nl/live.php maar snap wat jullie bedoelen maar jullie gaan zo snel hier.quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Hoe kan je nou Cossen zonder streams.
Sharon kwam gisteren toch even duidelijk in beeld.quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:47 schreef Little_Lunatic het volgende:
echt stom ... het gaat toch om de eliminatie .... heb sharon noch aafke echt op beeld gezien afgelopen twee dagen.
er is nu al meer aandacht aan Lau en faalex gegeven met dat nephuwlijk
Jaaaaaaa, dan mag ze van mij ook blijven.quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:48 schreef Capt1caveman het volgende:
Ik heb wel een toevoeging......
Jojanka wint vanavond en mag blijven, maar krijgt wel te horen waar haar persoonlijke spullen nu zijn
Je kunt ook zeggen dat het nu Comment On Show is, maar we zitten nu eenmaal hierquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Hoe kan je nou Cossen zonder streams.
erg he meneertjequote:Op donderdag 31 maart 2011 20:48 schreef iBenny het volgende:
Ja, 2 geheimen geraden... meer kon niet met een gesloten kamer
Heb je gelijk in ... heel even in het begin maar je snapt wat ik bedoel toch.quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:48 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Sharon kwam gisteren toch even duidelijk in beeld.
Heel nederland ?quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:50 schreef Lauzer het volgende:
Als ik miljonair was zou ik het echt niet vet vinden als heel Nederland dat wist.
Als miljonair is het al lastig om te weten wie je echte vrienden zijn, als 'bekende nederlander' ook.. Dubbel lastig voor Geer.quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:50 schreef Lauzer het volgende:
Als ik miljonair was zou ik het echt niet vet vinden als heel Nederland dat wist.
dus. dat.quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:51 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Omdat Geer de Koning der Geheimen is
Contract, snuggerquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:51 schreef Karina het volgende:
Waarom doen Alex en Laura eigenlijk zo braaf mee met dat hele trouwerij toneelstukje? Ik zou zeggen, rot op met die onzin, heb ik geen zin in.
En haar haar netjes gedaan? Niet te zien.
Alleen de kewle mensen krijgen een voorkeursbehandelingquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:52 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Niet alleen Joanna wordt voorgetrokken dus
Ze kunnen zoveel zeggen, je hoeft toch niet alles te doen? Direkt zeggen ze je moet in je blote reet gaan lopen.quote:
Heeft Karim toch ook al gedaan ?quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Ze kunnen zoveel zeggen, je hoeft toch niet alles te doen? Direkt zeggen ze je moet in je blote reet gaan lopen.
In zijn blote reet lopenquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:53 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Heeft Karim toch ook al gedaan ?
Of een innig kussende Maik-lookalike met de ex van Joanne.quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:52 schreef Pearlbitch het volgende:
Ze hadden een foto van Maik achter Renate moeten photoshoppen. En dan kijken naar de reactie van Mo..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |