Is dat een warm oord?quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:43 schreef Viking84 het volgende:
Nog 2 nachtjes, dan ga ik naar Friesland.
*stelt zich voor hoe het in een relatie gaat van V1z0R: bos bloemen en doos bonbons per week*quote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:52 schreef loveli het volgende:
[..]
*stelt zich voor hoe het in een relatie gaat van V1z0R: bos bloemen en doos bonbons per week*
Het niveau ligt toch veel lager in Amerika, juist sympathiek!quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:47 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en stom.
Krijg net mail van een docent voor een vak, dat de 'exchange students' maar 2 van de 3 essays hoeven te schrijven.... voor hetzelfde cijfer en hetzelfde aantal studiepunten... Dat vind ik écht oneerlijk!
heb je het topic 'Probleempje' al gevonden? In SEX?quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:56 schreef loveli het volgende:
Dit topic volgen om te kijken hoe TS z'n eigen graf graaft is ook niet heel netjes![]()
Wat te doen bijna einde relatie, dilemma
Ja, maar die hoort in "onz" thuis, vermoed ik.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:57 schreef motorbloempje het volgende:
heb je het topic 'Probleempje' al gevonden? In SEX?![]()
Oeh, leesvoer voor vanavond.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Zelfs ik ben verbijstert van het aantal spelfouten!quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:56 schreef loveli het volgende:
Dit topic volgen om te kijken hoe TS z'n eigen graf graaft is ook niet heel netjes![]()
Wat te doen bijna einde relatie, dilemma
Verwattem?quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:58 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Zelfs ik ben verbijstert van het aantal spelfouten!
Eens!quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:58 schreef neen het volgende:
Het leven is nou eenmaal niet altijd eerlijk, de ene keer heb jij geluk de andere keer een ander.
Wees liever blij voor een ander dat die eens wat geluk heeft, van afgunst wordt niemand blij.
Postgeschiedenis van Co bekijken levert nog weleens wat moois opquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:58 schreef uniekhoorn het volgende:
waar halen jullie de tijd vandaan om dat allemaal te zoeken?
Ow en ik snap niks van dat studie gedoe
Ja?quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:00 schreef loveli het volgende:
[..]
Postgeschiedenis van Co bekijken levert nog weleens wat moois op
Ja, ehm iets met een d of zo... @quote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:55 schreef neen het volgende:
Er is ook wel iemand die vindt dat het niet eerlijk is dat jij wel een beurs hebt en hij/zij niet.
Eens! Ik gluur ook weleens bij Co om te kijken of er nog wat leuke topics zijnquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:00 schreef loveli het volgende:
[..]
Postgeschiedenis van Co bekijken levert nog weleens wat moois op
Ik zit hem nu te lezenquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Mooie ontopic vergelijking Neentje! En ik ben het helemaal met je eens..quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:05 schreef neen het volgende:
Toen ik een klein kind was kon ik me nog druk maken om anderen die minder groente hoeften te eten. Nu eet ik m'n bord maar leeg omdat ik weet dat groente gezond is.
Heb jij pech omdat je een essay meer moet schrijven? Of heb jij geluk dat jij een essay meer mag schrijven? En extra kennis op doet.
Ja, want het is niet alsof ik niet nog meer te doen heb. Zie het als precies hetzelfde item kopen op hetzelfde moment en dat de persoon naast jou aan de kassa maar 50% van de prijs hoeft te betalen en jij het volle pond, bewust, en dus niet per ongeluk. Houd jij dan je mond en ben je gewoon 'blij voor de ander'? Of zeg je er wat van en wil jij dan ook dat item voor 50% van de totaalprijs hebben?quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:05 schreef neen het volgende:
Heb jij pech omdat je een essay meer moet schrijven?
Dan maar hopen dat je docent van je tentamen ook geen medelijden met je heeft. Is ook niet eerlijk voor de andere studenten.quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:36 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, want het is niet alsof ik niet nog meer te doen heb. Zie het als precies hetzelfde item kopen op hetzelfde moment en dat de persoon naast jou aan de kassa maar 50% van de prijs hoeft te betalen en jij het volle pond, bewust, en dus niet per ongeluk. Houd jij dan je mond en ben je gewoon 'blij voor de ander'? Of zeg je er wat van en wil jij dan ook dat item voor 50% van de totaalprijs hebben?
Ik vind het niet kunnen. Maargoed, dat ben ik, een ander mag daar natuurlijk anders in staan
dat was ook niet geheel serieus bedoeld. Ben namelijk met 2 opleidingen die ik gedaan heb gestopt OMDAT ik gematst werd, en dat wil ik dus niet.quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:40 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dan maar hopen dat je docent van je tentamen ook geen medelijden met je heeft. Is ook niet eerlijk voor de andere studenten.
Neemt niet weg dat ik natuurlijk hoop dat je het vak wel gehaald hebt.
Snotver Mo, tel je zegeningen en ga op google maps kijken naar huisjes in Hull. Hiervoor was het geen probleem dat je er 3 moest maken, dus het zal wel overeenkomen met de studiepunten die ervoor staan.quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:36 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, want het is niet alsof ik niet nog meer te doen heb. Zie het als precies hetzelfde item kopen op hetzelfde moment en dat de persoon naast jou aan de kassa maar 50% van de prijs hoeft te betalen en jij het volle pond, bewust, en dus niet per ongeluk. Houd jij dan je mond en ben je gewoon 'blij voor de ander'? Of zeg je er wat van en wil jij dan ook dat item voor 50% van de totaalprijs hebben?
Ik vind het niet kunnen. Maargoed, dat ben ik, een ander mag daar natuurlijk anders in staan
Leuk plan! En lekker!quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:40 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, en ik heb bedacht dat ik sushi ga trakteren op 't werk als ik jarig ben. Al die taart ben ik wel zat nu! Dus ga ik lekker allemaal verschillende soorten sushi maken
ben alleen benieuwd hoe ze het vindenquote:
lol, nah als je maar geen damesindedopreacties krijgt, if so, nieuwe baan zoekenquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ben alleen benieuwd hoe ze het vindenwellicht maak ik ook nog wel wat bladerdeeghapjes ofzo, of springrolls
En dan kokhalsen en over je nek gaan in de prullenbak ofzo.quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:46 schreef MarMar het volgende:
Wat ik bedoel met een damesindedopreactie in deze: "GATVERDAMME ik lus geen vis gek, dat vreet ik niet, eeeecht niet, vis stinkt!"
En dat ja!quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:48 schreef Chicolate het volgende:
[..]
En dan kokhalsen en over je nek gaan in de prullenbak ofzo.
Jeetje, wat druk.quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Maandag van 's ochtends 6 uur tot 's avonds 8 de deur uitgeweest, gister van 8 tot 6, vandaag van 6 tot half 6... Ik ben blij dat ik morgen geopereerd ga worden, dan hoef ik tenminste niet weer zo vroeg op.. Baardmans was wel onwijs lief toen ik gister voor de verandering weer eens op de bank in slaap viel.
.
Mjah, zo is het al een poosje en zo zal het ook nog wel even zijn.quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:55 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Jeetje, wat druk.Krijg je het hierna wel wat rustiger?
Sterkte met je operatie morgen!
quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Maandag van 's ochtends 6 uur tot 's avonds 8 de deur uitgeweest, gister van 8 tot 6, vandaag van 6 tot half 6... Ik ben blij dat ik morgen geopereerd ga worden, dan hoef ik tenminste niet weer zo vroeg op.. Baardmans was wel onwijs lief toen ik gister voor de verandering weer eens op de bank in slaap viel.
.
Ok, maandag was voor de opleiding, maar vorige week was ik al bijna 30 uur kwijt aan alleen m'n baan van 0,3 fte.quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]druk idd!
Maar zo ziet het leven van veel werkende mensen eruit.
Nou, het is wel beter te doen als je gewoon om een uur of 8 de deur uit gaat en om 5 uur weer naar huis kunt. En vooral dat je dan ook echt klaar bent als je thuiskomt.quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]druk idd!
Maar zo ziet het leven van veel werkende mensen eruit.
Ik moet wel heel veel mazzel hebben als mij dat gaat lukken. Als ik in A'dam ga werken, moet ik toch echt wel om 6 uur opstaan en ben ik ook niet voor half 8 thuis.quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:04 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Nou, het is wel beter te doen als je gewoon om een uur of 8 de deur uit gaat en om 5 uur weer naar huis kunt. En vooral dat je dan ook echt klaar bent als je thuiskomt.
Ja dat is nog eens een verhaal he!quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:03 schreef Viking84 het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Lina_Medina
En ik vond moeder worden op je 12e al jong!.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:05 schreef neen het volgende:
Toen ik een klein kind was kon ik me nog druk maken om anderen die minder groente hoeften te eten. Nu eet ik m'n bord maar leeg omdat ik weet dat groente gezond is.
Anders kun je op termijn toch dichterbij je nieuwe baan gaan wonen?quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik moet wel heel veel mazzel hebben als mij dat gaat lukken. Als ik in A'dam ga werken, moet ik toch echt wel om 6 uur opstaan en ben ik ook niet voor half 8 thuis.
Bij mijn laatste baan hoefde ik pas om 8:40 de deur uit. Dat was zó relaxed!. Gebeurt alleen als ik weer een baan krijg in Den Haag
.
Nee, ik wil in Den Haag blijven!quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:07 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Anders kun je op termijn toch dichterbij je nieuwe baan gaan wonen?
Zegt degene die gaat solliciteren op een baan in Groningen.
Hier zijn heel veel medische vacatures zie ik altijd op noorderlinkquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, ik wil in Den Haag blijven!.
Solliciteren in Groningen. Bij de uni?
Dan hoop ik dat je een leuke baan in de buurt van DH vindt.quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, ik wil in Den Haag blijven!.
Solliciteren in Groningen. Bij de uni?
Miss kun je wel een tijdje bij mijn ouders inquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:14 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je een leuke baan in de buurt van DH vindt.
Yep... Qua locatie niet bepaald mijn eerste keus (eerder de laatste) maar wel een promotieplek die echt iets voor mij is. Als ik de plek zou krijgen wordt het nog wel even zoeken hoe we dat qua logistiek gaan doen, maar dat zien we dan wel weer.
Want je vriendje heeft werk in Utrecht? (daar woon je nu toch?)quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:14 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Yep... Qua locatie niet bepaald mijn eerste keus (eerder de laatste) maar wel een promotieplek die echt iets voor mij is. Als ik de plek zou krijgen wordt het nog wel even zoeken hoe we dat qua logistiek gaan doen, maar dat zien we dan wel weer.
Ik hoorde van de week ook dat Groningen op mijn gebied de beste onderzoeksgroepen heeftquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:14 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het lijkt niet wat het is
Nou ja, dat is 4 uur reistijd per dag. Dat zou ik persoonlijk wat veel vinden.quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:26 schreef neen het volgende:
We leven in Nederland he, Utrecht - Groningen is 2 uurtjes met de trein. Met zo uit m'n hoofd 1 of 0 overstappen. Dus niet 5 dagen met 5 verschillende vervoersmiddelen en 100 overstaps.
Daarnaast: Groningen Koningenabsolute topstad
Da's lief, misschien ga ik daar nog wel een keer gebruik van maken.quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:26 schreef LadyBlack het volgende:
Let me know als het zover is, ik heb een prima logeerkamer
Ga je trouwen?quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ze is er in principe met het plan om er te blijven, maar haar beste vriendin trouwt in september dus dan is ze hier weer drie weken!!.
watzijzegt!!quote:
Ja natuurlijk is het veel, maar ik dacht meer van: "Je gaat toch niet zover wegquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:35 schreef conleche het volgende:
[..]
Nou ja, dat is 4 uur reistijd per dag. Dat zou ik persoonlijk wat veel vinden.
Ik heb net weer een klein rondje gerend. 3 km. Begin is er, zuwwe maar zeggen.
Behalve in de winter danquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:26 schreef neen het volgende:
We leven in Nederland he, Utrecht - Groningen is 2 uurtjes met de trein. Met zo uit m'n hoofd 1 of 0 overstappen. Dus niet 5 dagen met 5 verschillende vervoersmiddelen en 100 overstaps.
Daarnaast: Groningen Koningenabsolute topstad
Dat is vast allemaal aan te fietsen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Behalve in de winter dan. En je vergeet dat ze nog van huis naar station moet + van station Groningen naar werkplek in Groningen.
Ik vind het wel cool dat ik iig kan Fokken in de trein. Dan heb ik dat iig gedaan en kan ik thuis meteen gaan eten / hardlopenquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:44 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Dat is vast allemaal aan te fietsen.
En als je een deel thuis kunt werken en een deel in de trein kunt doen, dan is het voor een droombaan best te overzien.
True... Het is ook nog eens op het Zernikecomplex, zo heet dat toch?quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Behalve in de winter dan. En je vergeet dat ze nog van huis naar station moet + van station Groningen naar werkplek in Groningen.
Had je zin om te shoppen voor een trouw-outfitje?quote:
Ja Zernike. Dat is ook nog eens 20 minuten met de busquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:47 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
True... Het is ook nog eens op het Zernikecomplex, zo heet dat toch?
Maar ik zou het er allemaal graag voor over hebben hoor.
Huh? Ga je weg? Nee toch?quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:49 schreef neen het volgende:
Komt die tram er nog? Dat was iig een idee, samen met hetforum
Maar goed, gutenabend ik ben weg. Misschien dat ik terugkom met een nieuwe account ik ben deze zat. Heel veel plezier vanavond, succes aan de sporters, eet smakelijk voor de eters. Hoi.
Ja vanavond is 'ie weg, zo begrijp ik hetquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:12 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Huh? Ga je weg? Nee toch?
Ow! En dan morgen terug met een nieuw account.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja vanavond is 'ie weg, zo begrijp ik het.
It takes two to tangoquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:48 schreef conleche het volgende:
[..]
Had je zin om te shoppen voor een trouw-outfitje?
Je zou kunnen overwegen om zelf te gaan trouwen!
Veel spinazie? Je zou een poging doen mij te laten zien dat je heus voldoende groente eet, weet je nog? Ik heb 't vorige week wat bijgehouden, maar dat kwam uit op zoiets als een maaltijdsalade, 2 bospeentjes 3 flintertjes sla, 2 appels en 1 banaan. Nieuwe ronde nieuwe kansen?quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
De lasagne met spinazie en knorrzakje staat in de oven!
Uitstekend!quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Er zit een heel pak diepvriesspinazieblokjes in. Is dat genoeg? En de bospeentjes zijn ook nog opgegeten heur.
Nee, daar ben ik te ongeëmancipeerd voorquote:
Is wel voor 2 personen en voor 2 dagen...quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:46 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Uitstekend!En vanmiddag ook al een salade als lunch!
Gelukkig leest 'ie meequote:Op woensdag 30 maart 2011 19:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee, daar ben ik te ongeëmancipeerd voor.
Dan is het niet zo veel!quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Is wel voor 2 personen en voor 2 dagen...
Dat is genoeg als je ook de helft van die lasagne opeet, vandaag.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Er zit een heel pak diepvriesspinazieblokjes in. Is dat genoeg? En de bospeentjes zijn ook nog opgegeten heur.
Incl de dressing wel ja.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Is wel voor 2 personen en voor 2 dagen...
Neeeeheee, de lasagne!quote:
Oh, maar dat weet ie best hoorquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Gelukkig leest 'ie mee.
Wie weet zijn wij straks getuige van het eerste huwelijksaanzoek in Slank!.
Oeh, sigme is watching you, XM!quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:50 schreef sigme het volgende:
Dat de smoezelige bospeentjes toch nog verorberd zijn is me niet ontgaan.
Yep, zo gaat dat hier ook altijdquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh en er gaat nu wel een halve lasagne op, maar dan met z'n tweeën. Dus ieders een kwart.
Da's 450 gram spinazie gedeeld door twee gedeeld door twee maakt 125 gram spinazie voor jou.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh en er gaat nu wel een halve lasagne op, maar dan met z'n tweeën. Dus ieders een kwart.
dit is niet zo veel...Heel weinig, zelfs...Tenzij die shakes enorm veel kcal bevatten..quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:07 schreef _aurum_ het volgende:
o hai!
Vanmorgen weer om 0600 op, zhe painEn toen ging ik een tukkie doen en nu heb ik nog meer slaap
Lijstje voor vandaag:
O: smoothie
T: shake
L: salade met kip
T: shake
D: wokgroente met garnaal en sojasaus
S: fitness
T: 2 ei, 1 eiwit.
Huuh! Nee, uniekhoorn, da's niks voor jou en mij. Dat is een kudde met subkuddes in gelijke jasjes. Rén!quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:43 schreef uniekhoorn het volgende:
sigme? Iets voor ons?
http://www.landelijkwande(...)delagenda%3Fpage%3D1
Jij bouwt best rustig weer op, of niet? En hoeveel wil je nu nog kwijt eigenlijk, of is het wel goed zo?quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:50 schreef conleche het volgende:
Lijstje
O: gekookte eitje, 3 plakjes ham
L: 2 crackers met 50 gram makreel, ui en mayo
S: hardlopen, 3 km.
T: wodka, gemengde noten
D: halve zak nasi/bami groenten met kruidenboter, een tartaartje in stukkjes erdoor en een gebakken eitje
T: volle kwark met citroensap, zoetstof en verse aardbeien.
Ik zie anders nog wel aardig wat suikers in het lijstje van Puffquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:54 schreef Jagärtrut het volgende:
ik merk van mezelf dat ik lijstjes van sommige mensen over sla. Co, Puff, Sigme, Uniek. Die eten wel goed en voldoende en lekker en gevarieerd.
Gek is dat!
Mariaatje, hoe gaat de discipline jou af?
ja, ik zou het net typen, toen ik teruglas. Mergpijp, krentebrood, magnum, mueslireep. Zo uit m'n hoofd. Oh, en vlokken!quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zie anders nog wel aardig wat suikers in het lijstje van Puff.
En ik wil naar Black Butterflies maar die draait hier (nog?) niet in het filmhuis?.
En de vanilleyoghurt?quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:56 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ja, ik zou het net typen, toen ik teruglas. Mergpijp, krentebrood, magnum, mueslireep. Zo uit m'n hoofd. Oh, en vlokken!
Ja, ik bekijk het per dag. Vandaag iets meer koolhydraten dan gisteren omdat ik nog kwark met aardbeien ga eten. EN ik had gemengde noten ipv amandelen en die bevatten 18/100 ipv 11/100. Vanochtend woog ik het zelfde als gisteren, als dat morgen nog zo is, dan doe ik er nog een cracker of een boterham bij, of nog wat fruit extra. Even kijken waar de balans zit. Over 2,5 week ga ik naar Griekenland en tegen die tijd wil ik weer op mijn normale regime zitten. Zonder de zoetigheden dan.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:54 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Jij bouwt best rustig weer op, of niet? En hoeveel wil je nu nog kwijt eigenlijk, of is het wel goed zo?
Aardbeien
Huh?quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:00 schreef V1z0R het volgende:
Avond!
Spannend loveli!
Lief van Sigme hoe ze stiekem op XM let!
Tijdens krachttraining zag ik af en toe een sterretje vliegen, dus was weer goed bezig
En m'n shirtje dat niet pastte past! Ik zeg jompels!
Ja, in Griekenland is het wel even puzzelen natuurlijk. Maar je kan wel lekker eten daarquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:59 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja, ik bekijk het per dag. Vandaag iets meer koolhydraten dan gisteren omdat ik nog kwark met aardbeien ga eten. Vanochtend woog ik het zelfde als gisteren, als dat morgen nog zo is, dan doe ik er nog een cracker of een boterham bij, of nog wat fruit extra. Even kijken waar de balans zit. Over 2,5 week ga ik naar Griekenland en tegen die tijd wil ik weer op mijn normale regime zitten. Zonder de zoetigheden dan.
In principe zou er nog 2 kilo af mogen, maar het hoeft niet eens, als het zo blijft, vind ik het ook wel prima.
Hey, de krentenbrood, mergpijp, vanilleyoghurt en mueslireep was doordat ik bij mn ma was. Ik ben allang blij dat ik niet wil emo-eten nu.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:56 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ja, ik zou het net typen, toen ik teruglas. Mergpijp, krentebrood, magnum, mueslireep. Zo uit m'n hoofd. Oh, en vlokken!
"Knuffelen", my assquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:05 schreef uniekhoorn het volgende:
Sigme, doe jij je blauwe trainingspak met reflecterende strepen ook aan?? Tofvoor V1zOr.. Lekker bezig!
Co, ik hoop dat het goed blijft gaan qua gewicht.. Vind dit soort ' dieten ' toch een beetje eng
Moet naar bed, geen zin maar wil nog knuffelen meten de wekker gaat weer om 4.45
Ik heb het al best vaak gedaan. Dus het enige dat ik kan zeggen is dat het er niet je hele leven af blijft.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:05 schreef uniekhoorn het volgende:
Sigme, doe jij je blauwe trainingspak met reflecterende strepen ook aan?? Tofvoor V1zOr.. Lekker bezig!
Co, ik hoop dat het goed blijft gaan qua gewicht.. Vind dit soort ' dieten ' toch een beetje eng
Moet naar bed, geen zin maar wil nog knuffelen meten de wekker gaat weer om 4.45
Dat geldt voor iedereen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:09 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik heb het al best vaak gedaan. Dus het enige dat ik kan zeggen is dat het er niet je hele leven af blijft.
Zonder gekheid: Als je langzaam weer naar een normaal patroon toe gaat, blijft het er wel af. En normaal is dan zonder al te veel ongezonde meuk en 3x sport in de week.
'truste 'hoorn!quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:05 schreef uniekhoorn het volgende:
"knuf", my assquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:11 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Dat geldt voor iedereen.
Jou vertrouw ik er ook wel mee maar ben bang dat sommige ermee doorslaan omdat ze ' toch geen honger' hebben. Ofzo..
Knuf voor Vik
Uhm, langzaam maar stiekem kom ik wel in gewicht aan. Dat ik hier verdween (paar maandjes terug) toen woog ik geloof ik rond de 83-84 en inmiddels weer bijna 86.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:20 schreef MevrouwPuff het volgende:
Jt: als je echt zoveel op je buik aankomt, zou ik voor de zekerheid een testje doen!
Lijstje ziet er best goed uit, maar weet niet hoeveel het is. Kom je ook in gewicht aan?
Ben lang, 1.80. Normale benen, normale alles. Grote borsten, maar een inmiddels nog grotere buik. Strak en bol , idd alsof zwanger, maar dan hoger. Ik heb geen verhouding dus haha ... en vandaag was echt bluh. Had oudergesprekken op werk, kwam moeder binnen en ik zag ogen naar mn buik gaan en ik hoorde denken (zwanger??? wat dus meer mensen vragen laatste tijd. Maar dus NIET zo is ... en heb die leeftijd, dus extra vervelend)quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:27 schreef MevrouwPuff het volgende:
Weet niet hoe jouw verhoudingen zijn, maar ik ben echt een appel en daar kom ik dus ook aan. De rest is redelijk, dat maakt de buik extra prominent.
Trusten!quote:
Ik weet het ook niet, maar ik zou proberen of ánders eten helpt om de plofbuik weg te krijgen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:05 schreef j.t het volgende:
Hallo allemaal!
Tijdje weggeweest, ging ook hele tijd goed, maar nu niet meer eigenlijk. Qua eten gaat het beter (dat zeggen mn gedachten tenminste) maar qua gewicht niet. Kom alleen maar aan, en dan alleen op mn buik. Verder niet (meet elke week). Ik snap er de ballen van.
Ik heb een aantal weken geleden zelfs frisdrank/koolzuur afgeschaft en dat gaat zeer prima.
Wat ik voornamelijk eet/drink:
- magere yoghurt (soms met premium muesli ... iets met zaadjes etc erbij in)
- magere kwark met niks
- 3-4 brood per dag met pindakaas/kipfilet/kalkoenfilet
- bouillon
- 2 stuks fruit per dag
- roggebrood kaas
- avond eten (varieert, meestal aardappels groenten en vlees)
- drink alleen 2 karnemelk per dag en voor de rest water of thee (zonder suiker)
Alleen sport schiet erbij in, draai momenteel dagen van 10-15 uur ... dus pff enzo. Ik fiets hooguit 's avonds nog op mn hometrainer voor half uurtje ofzo.
Kunnen jullie mn geheugen weer opfrissen, wat ik moet doen
Thnx, maar zuivel houd ik erin. Dat at/dronk ik nooit, maar mn darmen zijn stuk rustiger erdoor (prikkelbaar darmsyndroom) Wel de vraag: waarom niet mager maar vol??quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:39 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet, maar ik zou proberen of ánders eten helpt om de plofbuik weg te krijgen.
Niet minder eten.
Mijn eerste suggestie: aardappels eruit, magere zuivel vervangen door volle.
Tweede suggestie: alle zuivel eruit (je zal de eerste niet zijn die eigenlijk niet best tegen melk kan. Dus ook de kaas.)
Experimenteer wat; hou ieder experiment een paar dagen aan en schrijf op wat je precies schrapt en wat je merkt aan effect.
Als het om je haar gaat, zou ik het doen. Zo niet, dan niet.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:50 schreef loveli het volgende:
Bluh.. verder verven of niet, that's the question.
ik zou het doen, dan ben je er vanaf...quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:53 schreef loveli het volgende:
Waarom zou ik m'n haar willen verven
Muren, gang. Die om verwarming/stopcontacten/rare randjes heb ik gedaan. Morgen vloerbedekking er weer in en plintjes als ik het nu afmaak. Moet nog 4 stukken (stukjes) muur tussen meterkast/badkamer/kamerdeuren, dus recht toe recht aan. Alles is afgeplakt.
Dat is toch niet geverfd?quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Als het om je haar gaat, zou ik het doen. Zo niet, dan niet.
Ben in m'n eentje bezig. En de tape zit er toch al een paar dagen op omdat ik eerder aan de slag zou gaan.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:56 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Dat is toch niet geverfd?
Anders zou ik een stipje verf op zn neus zetten. Garantie voor een knus eind van de verfsessie.
hehe, nee. Maar dan zou ik een olifantendraagtijd moeten hebben, want het heeft er sowieso de laatste 3 jaar al wel gezeten, alleen wordt het nu wel heul erg.quote:
Nog een beetje!quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:57 schreef loveli het volgende:
Conclusie: doorgaan is praktischer en ik heb geen zin. Ff zin maken dus.
• Je lijst lijkt me tamelijk mager (qua vet)quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:46 schreef j.t het volgende:
[..]
Thnx, maar zuivel houd ik erin. Dat at/dronk ik nooit, maar mn darmen zijn stuk rustiger erdoor (prikkelbaar darmsyndroom) Wel de vraag: waarom niet mager maar vol??
Het gaat vooral om uitproberen of uitsluiten van 1 van de dagelijks gegeten onderdelen die plofbuik veroorzaakt. Aardappels zijn bij mij verdacht, maar sommige mensen reageren juist op brood. Probeer uit, zou ik zeggen.quote:Aardappelen schrappen moet lukken, vind ze toch niet lekker, dus eet sowieso maar max 1
Frisdrank eruit voelt sowieso al goed. Wordt sowieso erg misselijk van zoetigheid laatste tijd. Dus eet niks zoets. Wel veel trek in hartige dingen, zoals kaas dingen.
Ik ga eens ontspannen op de bank. Morgen wéér zo'n lange dag.
*schop*quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:18 schreef loveli het volgende:
Ik duik eerst ff in de verf voor ik daar helemaal geen zin meer in heb.
Ga die muur verven joh!quote:
*boks*quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:53 schreef loveli het volgende:
Waarom zou ik m'n haar willen verven
Muren, gang. Die om verwarming/stopcontacten/rare randjes heb ik gedaan. Morgen vloerbedekking er weer in en plintjes als ik het nu afmaak. Moet nog 4 stukken (stukjes) muur tussen meterkast/badkamer/kamerdeuren, dus recht toe recht aan. Alles is afgeplakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jullie verder nog nieuws?
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
Iemand op werk die dingen doet met leveranciers van telefoons enzo. Ik moet 'm ook echt wel weer teruggeven, volgens mij mag ie het ding ook helemaal niet aan mij uitlenen. Maar zolang ik deze niet ook van de trap gooi is er niks aan de handquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:26 schreef Mini_rulez het volgende:
Damn, wie heeft er nou een iPhone 4 over?
Zaterdag even buiten gaan zittenquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:30 schreef Merel het volgende:
[..]
Iemand op werk die dingen doet met leveranciers van telefoons enzo. Ik moet 'm ook echt wel weer teruggeven, volgens mij mag ie het ding ook helemaal niet aan mij uitlenen. Maar zolang ik deze niet ook van de trap gooi is er niks aan de handIk ben op zich niet zo van de gadgets, maar miste wel heel erg het kunnen internetten op m'n telefoon dus ben blij dat ik deze kan lenen, en ik vind het gewoon wel mooi dat m'n tijdelijke vervanging dus hipper is dan m'n eigen telefoon
Ik zag vandaag mezelf trouwens op wat foto's en ik vind mezelf een grote witte blob. Moet afvallen in m'n gezicht én een zonnebankje!
Dan ben je in minder dan een week wel héél erg veranderd!!!quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:30 schreef Merel het volgende:
[..]
Iemand op werk die dingen doet met leveranciers van telefoons enzo. Ik moet 'm ook echt wel weer teruggeven, volgens mij mag ie het ding ook helemaal niet aan mij uitlenen. Maar zolang ik deze niet ook van de trap gooi is er niks aan de handIk ben op zich niet zo van de gadgets, maar miste wel heel erg het kunnen internetten op m'n telefoon dus ben blij dat ik deze kan lenen, en ik vind het gewoon wel mooi dat m'n tijdelijke vervanging dus hipper is dan m'n eigen telefoon
Ik zag vandaag mezelf trouwens op wat foto's en ik vind mezelf een grote witte blob. Moet afvallen in m'n gezicht én een zonnebankje!
Dat ja!!quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:45 schreef Probability het volgende:
[..]
Dan ben je in minder dan een week wel héél erg veranderd!!!
Huh, ik snap het niet. Hoe kan die bus nou doorrijden als je bij de halte staat? Had je je hand wel uitgestoken?quote:Op donderdag 31 maart 2011 08:20 schreef motorbloempje het volgende:
nou, ook bus 4 rijdt voor m'n neus weg
yay....
Succes vandaag, hèquote:Op donderdag 31 maart 2011 08:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Lijstje voor vandaag.
O: cracker met kaas
Dat is echt een groot verschil met Friesland trouwens. Hier moet je echt dondersgoed opletten op drukke opstapplaatsen, want 1 keer knipperen met je ogen en de bus is weer wegquote:Op donderdag 31 maart 2011 08:31 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Huh, ik snap het niet. Hoe kan die bus nou doorrijden als je bij de halte staat? Had je je hand wel uitgestoken?
Bus 1 stond ik op tijd voor bij de halte, maar hij was al geweest, de bus was dus te vroeg.quote:Op donderdag 31 maart 2011 08:31 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Huh, ik snap het niet. Hoe kan die bus nou doorrijden als je bij de halte staat? Had je je hand wel uitgestoken?
Veel koffie? Zou je niet zeggen!!!!quote:Op donderdag 31 maart 2011 09:32 schreef MarMar het volgende:
ik zeg plakroller!!!
en goedemorgen!
en koffie, veel koffie!!
lijstje voor vandaag:
O: magere yoghurt met volvezel cruesli en koffie
T: koffie!
L: bruinbrood met 20+ kaas en komkommer, rauwkost, beker melk
T: banaantje (minibanaan)
D: preischotel uit de oven
T: schaaltje yoghurt
T: mandarijn
lol, ik schrijf niet alle koffie op, maar tis koffie na ontbijt, koffie als "tussendoortje" koffie na de lunch, koffie bij het tussendoortje smiddag's, en dan 's avonds zeker ook nog een bak koffiequote:Op donderdag 31 maart 2011 09:34 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Veel koffie? Zou je niet zeggen!!!!
Vik, je kan, als je geen roller hebt, ook met plakband eroverheen.
ik zit nu op m'n derde bakjequote:Op donderdag 31 maart 2011 09:36 schreef V1z0R het volgende:
'Heel veel koffie, 's morgens drinkt MarMar vokking veel koffie!'
quote:
lol ik hoef ook niet zoveel te veranderen iddquote:Op donderdag 31 maart 2011 09:37 schreef Perruche het volgende:
Waarom zoveel koffie dan?
En is dit een lijst van je dietiste? Want hij lijkt me niet zoveel anders dan andere dagen...
Aan mijn bar spot ik ze wel vaak en aan 't einde van de avond zie ik ze dan op de dansvloer zoenen.. Dus mijn gaydar werktquote:Op donderdag 31 maart 2011 09:43 schreef Viking84 het volgende:
Haha, die foto nu bij dat homonieuwsbericht op Nu.nl. Twee vrouwen die samen wandelen zijn absoluut lesbo's.
Ja maar dit is gewoon een plaatje van twee vrouwen die miss helemaal niet lesbisch zijnquote:Op donderdag 31 maart 2011 09:53 schreef Probability het volgende:
[..]
Aan mijn bar spot ik ze wel vaak en aan 't einde van de avond zie ik ze dan op de dansvloer zoenen.. Dus mijn gaydar werkt!
die noem ik altijd wannabiquote:Op donderdag 31 maart 2011 09:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja maar dit is gewoon een plaatje van twee vrouwen die miss helemaal niet lesbisch zijn. Zag zonet ook al een plaatje van die typische bi-meiden die hun vriendje op willen geilen
.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 09:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ohai! Succes vandaag DaDtje!
Ik ga me zo een andere pil laten aansmeren/-bevelen![]()
En daarna staat scriptiewerk en werkwerk op de planning. Oh, en het Plan uiteraard
Nee joh, je hebt echt geen idee waar ik werk!quote:Op donderdag 31 maart 2011 09:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja maar dit is gewoon een plaatje van twee vrouwen die miss helemaal niet lesbisch zijn. Zag zonet ook al een plaatje van die typische bi-meiden die hun vriendje op willen geilen
.
QFT!!!!quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:00 schreef Probability het volgende:
[..]
Nee joh, je hebt echt geen idee waar ik werk!
& Je bent geen bi, als je niet beft!
Gefeliciteerd! Je mag een kado'tjequote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:00 schreef Probability het volgende:
[..]
Nee joh, je hebt echt geen idee waar ik werk!
& Je bent geen bi, als je niet beft!
Kan mij niet voorstellen als je 3 uur met elkaar aan de bar zit dat er ergens nog een verdwaald vriendje rondspookt..
Whehe, boontje komt om zijn loontje.quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:26 schreef MarMar het volgende:
merel!!
En lol: onze kat is in de vijver van de buurman gepleurd toen hij vis wilde jatten net
Solli?quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:35 schreef Viking84 het volgende:
Merel mag een cadeautje idd. Wat een kutweer vandaag. En ik ben niet gemotiveerd voor m'n gesprek van vanmiddag, ook zo handig. Ook geen idee wat ik moet voorbereiden. Gelukkig zit ik al een beetje in de solligesprekken tegenwoordig, dus ik kan vast wel wat antwoorden uit m'n mouw schudden vanmiddag
.
Ja dat is hip, je weetsquote:
Zet 'm op!quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja dat is hip, je weets.
Dank voor de succeswensen. Er komt al wat bovenborrelen, dus wie weet komt het toch nog goed.
Die krijg je thuisgestuurd. Kan een paar weken duren, maar ik had hem binnen een week al.quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:52 schreef MevrouwPuff het volgende:
Nu ga ik een dubbele boterham met pindakaas eten en een verklaring van goed gedrag halen!
Voor mijn doen is dit ontzettend op tijd.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:00 schreef Viking84 het volgende:
Wel een beetje aan de late kant hè, HPKW?.
Ik heb het ook eergisteren pas gedaan hoor, zodat ik nog wat dingen kon vragen op Fok!, mocht het nodig zijn. En ik heb het dus een hele tijd uitgesteld en uiteindelijk was ik binnen 10 minuten klaar met invullen. Zo handig als je geen eigen bedrijf, geen eigen huis, geen spaargeld etc hebt
. Heeft niks hebben toch nog een voordeel
.
Ik hoop dat dat niet hoeft bij het deelgemeentekantoor!quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Die krijg je thuisgestuurd. Kan een paar weken duren, maar ik had hem binnen een week al.
Wel het toppunt van bureaucratie trouwens: ik moest hem bij balie 1 aanvragen, vervolgens naar de kassa om te betalen en vervolgens moest ik met mijn bonnetje terug naar balie 1, om te laten zien dat ik betaald had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |