Is dat een warm oord?quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:43 schreef Viking84 het volgende:
Nog 2 nachtjes, dan ga ik naar Friesland.
*stelt zich voor hoe het in een relatie gaat van V1z0R: bos bloemen en doos bonbons per week*quote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:52 schreef loveli het volgende:
[..]
*stelt zich voor hoe het in een relatie gaat van V1z0R: bos bloemen en doos bonbons per week*
Het niveau ligt toch veel lager in Amerika, juist sympathiek!quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:47 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en stom.
Krijg net mail van een docent voor een vak, dat de 'exchange students' maar 2 van de 3 essays hoeven te schrijven.... voor hetzelfde cijfer en hetzelfde aantal studiepunten... Dat vind ik écht oneerlijk!
heb je het topic 'Probleempje' al gevonden? In SEX?quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:56 schreef loveli het volgende:
Dit topic volgen om te kijken hoe TS z'n eigen graf graaft is ook niet heel netjes![]()
Wat te doen bijna einde relatie, dilemma
Ja, maar die hoort in "onz" thuis, vermoed ik.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:57 schreef motorbloempje het volgende:
heb je het topic 'Probleempje' al gevonden? In SEX?![]()
Oeh, leesvoer voor vanavond.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Zelfs ik ben verbijstert van het aantal spelfouten!quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:56 schreef loveli het volgende:
Dit topic volgen om te kijken hoe TS z'n eigen graf graaft is ook niet heel netjes![]()
Wat te doen bijna einde relatie, dilemma
Verwattem?quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:58 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Zelfs ik ben verbijstert van het aantal spelfouten!
Eens!quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:58 schreef neen het volgende:
Het leven is nou eenmaal niet altijd eerlijk, de ene keer heb jij geluk de andere keer een ander.
Wees liever blij voor een ander dat die eens wat geluk heeft, van afgunst wordt niemand blij.
Postgeschiedenis van Co bekijken levert nog weleens wat moois opquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:58 schreef uniekhoorn het volgende:
waar halen jullie de tijd vandaan om dat allemaal te zoeken?
Ow en ik snap niks van dat studie gedoe
Ja?quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:00 schreef loveli het volgende:
[..]
Postgeschiedenis van Co bekijken levert nog weleens wat moois op
Ja, ehm iets met een d of zo... @quote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:55 schreef neen het volgende:
Er is ook wel iemand die vindt dat het niet eerlijk is dat jij wel een beurs hebt en hij/zij niet.
Eens! Ik gluur ook weleens bij Co om te kijken of er nog wat leuke topics zijnquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:00 schreef loveli het volgende:
[..]
Postgeschiedenis van Co bekijken levert nog weleens wat moois op
Ik zit hem nu te lezenquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Mooie ontopic vergelijking Neentje! En ik ben het helemaal met je eens..quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:05 schreef neen het volgende:
Toen ik een klein kind was kon ik me nog druk maken om anderen die minder groente hoeften te eten. Nu eet ik m'n bord maar leeg omdat ik weet dat groente gezond is.
Heb jij pech omdat je een essay meer moet schrijven? Of heb jij geluk dat jij een essay meer mag schrijven? En extra kennis op doet.
Ja, want het is niet alsof ik niet nog meer te doen heb. Zie het als precies hetzelfde item kopen op hetzelfde moment en dat de persoon naast jou aan de kassa maar 50% van de prijs hoeft te betalen en jij het volle pond, bewust, en dus niet per ongeluk. Houd jij dan je mond en ben je gewoon 'blij voor de ander'? Of zeg je er wat van en wil jij dan ook dat item voor 50% van de totaalprijs hebben?quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:05 schreef neen het volgende:
Heb jij pech omdat je een essay meer moet schrijven?
Dan maar hopen dat je docent van je tentamen ook geen medelijden met je heeft. Is ook niet eerlijk voor de andere studenten.quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:36 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, want het is niet alsof ik niet nog meer te doen heb. Zie het als precies hetzelfde item kopen op hetzelfde moment en dat de persoon naast jou aan de kassa maar 50% van de prijs hoeft te betalen en jij het volle pond, bewust, en dus niet per ongeluk. Houd jij dan je mond en ben je gewoon 'blij voor de ander'? Of zeg je er wat van en wil jij dan ook dat item voor 50% van de totaalprijs hebben?
Ik vind het niet kunnen. Maargoed, dat ben ik, een ander mag daar natuurlijk anders in staan
dat was ook niet geheel serieus bedoeld. Ben namelijk met 2 opleidingen die ik gedaan heb gestopt OMDAT ik gematst werd, en dat wil ik dus niet.quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:40 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dan maar hopen dat je docent van je tentamen ook geen medelijden met je heeft. Is ook niet eerlijk voor de andere studenten.
Neemt niet weg dat ik natuurlijk hoop dat je het vak wel gehaald hebt.
Snotver Mo, tel je zegeningen en ga op google maps kijken naar huisjes in Hull. Hiervoor was het geen probleem dat je er 3 moest maken, dus het zal wel overeenkomen met de studiepunten die ervoor staan.quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:36 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, want het is niet alsof ik niet nog meer te doen heb. Zie het als precies hetzelfde item kopen op hetzelfde moment en dat de persoon naast jou aan de kassa maar 50% van de prijs hoeft te betalen en jij het volle pond, bewust, en dus niet per ongeluk. Houd jij dan je mond en ben je gewoon 'blij voor de ander'? Of zeg je er wat van en wil jij dan ook dat item voor 50% van de totaalprijs hebben?
Ik vind het niet kunnen. Maargoed, dat ben ik, een ander mag daar natuurlijk anders in staan
Leuk plan! En lekker!quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:40 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, en ik heb bedacht dat ik sushi ga trakteren op 't werk als ik jarig ben. Al die taart ben ik wel zat nu! Dus ga ik lekker allemaal verschillende soorten sushi maken
ben alleen benieuwd hoe ze het vindenquote:
lol, nah als je maar geen damesindedopreacties krijgt, if so, nieuwe baan zoekenquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ben alleen benieuwd hoe ze het vindenwellicht maak ik ook nog wel wat bladerdeeghapjes ofzo, of springrolls
En dan kokhalsen en over je nek gaan in de prullenbak ofzo.quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:46 schreef MarMar het volgende:
Wat ik bedoel met een damesindedopreactie in deze: "GATVERDAMME ik lus geen vis gek, dat vreet ik niet, eeeecht niet, vis stinkt!"
En dat ja!quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:48 schreef Chicolate het volgende:
[..]
En dan kokhalsen en over je nek gaan in de prullenbak ofzo.
Jeetje, wat druk.quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Maandag van 's ochtends 6 uur tot 's avonds 8 de deur uitgeweest, gister van 8 tot 6, vandaag van 6 tot half 6... Ik ben blij dat ik morgen geopereerd ga worden, dan hoef ik tenminste niet weer zo vroeg op.. Baardmans was wel onwijs lief toen ik gister voor de verandering weer eens op de bank in slaap viel.
.
Mjah, zo is het al een poosje en zo zal het ook nog wel even zijn.quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:55 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Jeetje, wat druk.Krijg je het hierna wel wat rustiger?
Sterkte met je operatie morgen!
quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Maandag van 's ochtends 6 uur tot 's avonds 8 de deur uitgeweest, gister van 8 tot 6, vandaag van 6 tot half 6... Ik ben blij dat ik morgen geopereerd ga worden, dan hoef ik tenminste niet weer zo vroeg op.. Baardmans was wel onwijs lief toen ik gister voor de verandering weer eens op de bank in slaap viel.
.
Ok, maandag was voor de opleiding, maar vorige week was ik al bijna 30 uur kwijt aan alleen m'n baan van 0,3 fte.quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]druk idd!
Maar zo ziet het leven van veel werkende mensen eruit.
Nou, het is wel beter te doen als je gewoon om een uur of 8 de deur uit gaat en om 5 uur weer naar huis kunt. En vooral dat je dan ook echt klaar bent als je thuiskomt.quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]druk idd!
Maar zo ziet het leven van veel werkende mensen eruit.
Ik moet wel heel veel mazzel hebben als mij dat gaat lukken. Als ik in A'dam ga werken, moet ik toch echt wel om 6 uur opstaan en ben ik ook niet voor half 8 thuis.quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:04 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Nou, het is wel beter te doen als je gewoon om een uur of 8 de deur uit gaat en om 5 uur weer naar huis kunt. En vooral dat je dan ook echt klaar bent als je thuiskomt.
Ja dat is nog eens een verhaal he!quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:03 schreef Viking84 het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Lina_Medina
En ik vond moeder worden op je 12e al jong!.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:05 schreef neen het volgende:
Toen ik een klein kind was kon ik me nog druk maken om anderen die minder groente hoeften te eten. Nu eet ik m'n bord maar leeg omdat ik weet dat groente gezond is.
Anders kun je op termijn toch dichterbij je nieuwe baan gaan wonen?quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik moet wel heel veel mazzel hebben als mij dat gaat lukken. Als ik in A'dam ga werken, moet ik toch echt wel om 6 uur opstaan en ben ik ook niet voor half 8 thuis.
Bij mijn laatste baan hoefde ik pas om 8:40 de deur uit. Dat was zó relaxed!. Gebeurt alleen als ik weer een baan krijg in Den Haag
.
Nee, ik wil in Den Haag blijven!quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:07 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Anders kun je op termijn toch dichterbij je nieuwe baan gaan wonen?
Zegt degene die gaat solliciteren op een baan in Groningen.
Hier zijn heel veel medische vacatures zie ik altijd op noorderlinkquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, ik wil in Den Haag blijven!.
Solliciteren in Groningen. Bij de uni?
Dan hoop ik dat je een leuke baan in de buurt van DH vindt.quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, ik wil in Den Haag blijven!.
Solliciteren in Groningen. Bij de uni?
Miss kun je wel een tijdje bij mijn ouders inquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:14 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je een leuke baan in de buurt van DH vindt.
Yep... Qua locatie niet bepaald mijn eerste keus (eerder de laatste) maar wel een promotieplek die echt iets voor mij is. Als ik de plek zou krijgen wordt het nog wel even zoeken hoe we dat qua logistiek gaan doen, maar dat zien we dan wel weer.
Want je vriendje heeft werk in Utrecht? (daar woon je nu toch?)quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:14 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Yep... Qua locatie niet bepaald mijn eerste keus (eerder de laatste) maar wel een promotieplek die echt iets voor mij is. Als ik de plek zou krijgen wordt het nog wel even zoeken hoe we dat qua logistiek gaan doen, maar dat zien we dan wel weer.
Ik hoorde van de week ook dat Groningen op mijn gebied de beste onderzoeksgroepen heeftquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:14 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het lijkt niet wat het is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |