Het klinkt hard om het zo uit te maken met haar, maar het is de enige manier om de touwtjes weer terug in handen te nemen. Het is overduidelijk dat het een aflopende zaak is, en met aanhankelijk doen en verdrietig zijn duw je haar alleen maar verder weg. Kies voor jezelf en doe wat je hierboven beschrijft, je verdient het niet om zo behandeld te worden. Wie weet komt ze dan nog huilend terug, en zo niet, ook prima.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:32 schreef fusion85 het volgende:
In elke relatie die ik heb gehad hetzelfde riedeltje, altijd te goed en te lief.
Wat krijg je ervoor trug? niks noppes nada.
Misschien word het tijd om eens te stoppen om de mr nice guy uit te hangen.
Heb nu gewoon het gevoel dat ik aan het lijntje word gehouden, en dat komt uit dat voel ik.
Want hoe triest is het nou eigenlijk, ik lig uren wakker om iemand die geen reet om me geeft?
Misschien moet ik maar de klootzak uithangen en haar morgen opbellen dat het klaar is. Zonder gevoel en zonder erover na te denken.
Misschien is het beter dat ik zaterdag gewoon na die date ga, puur voor de seks en op naar de volgende.
fuck relaties
Nou, is in ieder geval die kutrelatie voorbij.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:32 schreef ondeugend het volgende:
Herkenbaar voor velen wel denk ik. Maar een date regelen omdat je denkt dat het toch uitgaat, gaat zeker niets oplossen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
En jij wacht nu ook nog doodleuk op het moment dat zij jou dumpt?quote:Op maandag 28 maart 2011 21:32 schreef fusion85 het volgende:
In elke relatie die ik heb gehad hetzelfde riedeltje, altijd te goed en te lief.
Wat krijg je ervoor trug? niks noppes nada.
Misschien word het tijd om eens te stoppen om de mr nice guy uit te hangen.
Heb nu gewoon het gevoel dat ik aan het lijntje word gehouden, en dat komt uit dat voel ik.
Want hoe triest is het nou eigenlijk, ik lig uren wakker om iemand die geen reet om me geeft?
Misschien moet ik maar de klootzak uithangen en haar morgen opbellen dat het klaar is. Zonder gevoel en zonder erover na te denken.
Misschien is het beter dat ik zaterdag gewoon na die date ga, puur voor de seks en op naar de volgende.
fuck relaties
Tja. Erg herkenbaar... Of je spreekt af en zit tot die tijd (en misschien daarna ook nog) met een klotegevoel dat het niet goed gaat, of je maakt het uit en gaat vrolijk daten met een andere meid en hebt vervolgens gigantische spijt dat je het hebt uitgemaakt. Ik zou als ik jou was gewoon afspreken en kijken of het goed aanvoelt. Dan kun je altijd later nog je conclusies trekken.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:54 schreef fusion85 het volgende:
Oke het zit dus zo, mijn vriendin en ik zijn nu zo'n 8 maanden bij elkaar.
Geweldig tijd gehad samen en ben stapelgek op haar.
Echter deze maand ging het mis, veel kleine ruzie's en irritatie's van allebei de kanten.
We wonen zo'n 100km van elkaar af dus "ff langs" is ook zo lastig, Nu belde ze mij vrijdag op met de mededeling dat ze twijfelde of ze verder wilde gaan omdat het nu al niet zo soepeltjes loopt, ze is nogal een moeilijke prater over haar gevoelens en kaart dingen onduidelijk aan voor mijn gevoel. Ikzelf praat liever dingen uit, en uit mijn gevoelens veel makkelijker.
Maargoed, ze zou die vrijdag dus na mij komen om samen een leuk weekend te hebben, dus dat telefoontje viel zwaar op mijn maag.
Ik heb gezegt dat ik haar heel graag wilde zien, maar dat het van 2 kanten moet komen.
Een half uurtje na ons telefoongesprek stuurde ze een smsje dat ze toch wilde komen en dat ze blij is dat ze weer bij me kan zijn.
Ze is dus gekomen van het weekend en hebben wat gepraat, het voelde weer goed tussen ons en hebben het gewoon gezellig gehad samen.
En vanaf ze weer thuis is doet mevrouw weer lekker "kortaf" en "bot" met haar smsje's.
Of ze laat gewoon niks van zich horen nadat ik interesse toon, bijvoorbeeld hoe haar sollicitatie was, dat ik haar mis, dat ik om haar geef.
Dat doet me best pijn omdat ik echt stapelgek op haar ben, en vind het verschrikkelijk nu ik het gevoel heb dat onze relatie geen week meer gaat duren.
Heb vannacht welgeteld 2 uurtjes geslapen en s'morgens ging de wekker weer om 7 uur.
Het is wachten op de "doodsteek" die komen gaat vandaag of morgen, ikzelf ben er aan de ene kant ook wel klaar mee als het zo moet, en ben het beu dat het allemaal vanuit mij moet komen.
Maar toch hoop ik dat ze stiekem wel veel om me geeft en dat het allemaal weer vanouds word.
En nu komt het, vandaag uit woede/frustratie een date aankomende zaterdag staan met een andere meid. Ze woont 10km verderop.
Ik voel me er niet goed bij want ik geef teveel om mijn vriendin, maar aan de andere kant denk ik van ze gaat me toch dumpen deze week.
Ik weet echt niet meer wat ik moet doen, ben in staat om mijn vriendin morgen op te bellen en zeggen dat ik niet meer wil. Maar daar ga ik misschien spijt van krijgen. Ik wil gewoon van dit klotegevoel af.
Wat moet ik doen...
Een afspraak staat al voor aankomend weekend, notabene door haar gemaakt, maar ik weet gewoon dat die niet doorgaat.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:34 schreef ECL1P53 het volgende:
[..]
Tja. Erg herkenbaar... Of je spreekt af en zit tot die tijd (en misschien daarna ook nog) met een klotegevoel dat het niet goed gaat, of je maakt het uit en gaat vrolijk daten met een andere meid en hebt vervolgens gigantische spijt dat je het hebt uitgemaakt. Ik zou als ik jou was gewoon afspreken en kijken of het goed aanvoelt. Dan kun je altijd later nog je conclusies trekken.
In ieder geval lijkt het me niet verstandig om de toekomst van je relatie te laten afhangen van een paar SMS-jes (die je misschien wel verkeerd hebt geïnterpreteerd).
Want?quote:Op maandag 28 maart 2011 22:36 schreef Waterpistoolheldin het volgende:
. Op die manier is er 0,0 spanning.
Ik loop er absoluut niet als een hond achterna, als iemand niet meer bij me wilt zijn daar kan ik toch niks aan veranderen.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:36 schreef Waterpistoolheldin het volgende:
Geef haar wat ruimte. Ze moet je kunnen missen, en als jij stapelgek van haar bent, kan ze je waarschijnlijk niet missen. Grote kans dat als ze met haar vingers knipt, jij gelijk voor haar klaarstaat. Op die manier is er 0,0 spanning.
Ok, dus de stemming was goed, maar je denkt dat ze het bij jou heeft 'uitgezeten'?quote:Op maandag 28 maart 2011 22:51 schreef fusion85 het volgende:
[..]
Een afspraak staat al voor aankomend weekend, notabene door haar gemaakt, maar ik weet gewoon dat die niet doorgaat.
Ik denk dat ze het vorige weekend bij mij heeft "uitgezeten" en nu er definitief klaar mee is.
Dat merk ik aan de stemming tussen ons, die dus al een tijdje niet goed is.
Terwijl het weekend echt heel fijn was.
Voor mijn gevoel was de stemming goed, ze heeft ook nog bevestigd dat het goed voelde.quote:Op maandag 28 maart 2011 23:06 schreef ECL1P53 het volgende:
[..]
Ok, dus de stemming was goed, maar je denkt dat ze het bij jou heeft 'uitgezeten'?![]()
Dat zou ik in ieder geval niet als erg goed ervaren.
Als ik jou was zou ik om zekerheid en duidelijkheid vragen tijdens de afspraak (als die doorgaat). Of je maakt het uit en houdt de eer aan jezelf met eventueel spijt als gevolg.
Doet die gast lief is het weer niet goedquote:Op maandag 28 maart 2011 22:59 schreef Waterpistoolheldin het volgende:
[..]
Waar moet de spanning vandaan komen, als alles vanzelf gaat op de manier zoals ze wil?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |