Het niveau ligt toch veel lager in Amerika, juist sympathiek!quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:47 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en stom.
Krijg net mail van een docent voor een vak, dat de 'exchange students' maar 2 van de 3 essays hoeven te schrijven.... voor hetzelfde cijfer en hetzelfde aantal studiepunten... Dat vind ik écht oneerlijk!
heb je het topic 'Probleempje' al gevonden? In SEX?quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:56 schreef loveli het volgende:
Dit topic volgen om te kijken hoe TS z'n eigen graf graaft is ook niet heel netjes![]()
Wat te doen bijna einde relatie, dilemma
Ja, maar die hoort in "onz" thuis, vermoed ik.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:57 schreef motorbloempje het volgende:
heb je het topic 'Probleempje' al gevonden? In SEX?![]()
Oeh, leesvoer voor vanavond.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
heb je het topic 'Probleempje' al gevonden? In SEX?![]()
Zelfs ik ben verbijstert van het aantal spelfouten!quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:56 schreef loveli het volgende:
Dit topic volgen om te kijken hoe TS z'n eigen graf graaft is ook niet heel netjes![]()
Wat te doen bijna einde relatie, dilemma
Verwattem?quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:58 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Zelfs ik ben verbijstert van het aantal spelfouten!
Eens!quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:58 schreef neen het volgende:
Het leven is nou eenmaal niet altijd eerlijk, de ene keer heb jij geluk de andere keer een ander.
Wees liever blij voor een ander dat die eens wat geluk heeft, van afgunst wordt niemand blij.
Postgeschiedenis van Co bekijken levert nog weleens wat moois opquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:58 schreef uniekhoorn het volgende:
waar halen jullie de tijd vandaan om dat allemaal te zoeken?
Ow en ik snap niks van dat studie gedoe
Ja?quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:00 schreef loveli het volgende:
[..]
Postgeschiedenis van Co bekijken levert nog weleens wat moois op
Ja, ehm iets met een d of zo... @quote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:55 schreef neen het volgende:
Er is ook wel iemand die vindt dat het niet eerlijk is dat jij wel een beurs hebt en hij/zij niet.
Eens! Ik gluur ook weleens bij Co om te kijken of er nog wat leuke topics zijnquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:00 schreef loveli het volgende:
[..]
Postgeschiedenis van Co bekijken levert nog weleens wat moois op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |