abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94824207
3 pita's met kip en groente... :o :% :9

*burp*

zo maar 's lekker rustig een boek erbij pakken :z
Ja doei.
pi_94825133
Lijstje van vandaag

O: boterham fricandeau, halfvolle melk
T: halve liter vifit light
L: boterham met dikke plak beenham, sapje
T: plak ontbijtkoek
D: 2 stronken witlof met ham, kaas en aardappelpuree uit de oven :9~, halfvolle melk
T: appel
T: vers geperst sinaasappelsap

Noem je dat eigenlijk wel stronken witlof? :?
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
pi_94825185
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 19:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh en er gaat nu wel een halve lasagne op, maar dan met z'n tweeën. Dus ieders een kwart.
Da's 450 gram spinazie gedeeld door twee gedeeld door twee maakt 125 gram spinazie voor jou.

Niet genoeg.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  woensdag 30 maart 2011 @ 20:33:01 #154
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_94825622
Net de echte co-assistent teruggekeken. Leuk programma vind ik.
Your body. Your soul. Your rituals.
  Vis een optie? woensdag 30 maart 2011 @ 20:37:52 #155
70532 loveli
N
pi_94825912
Bovenburen zijn aan het verhuizen zo te merken, ben benieuwd wat ik ervoor terugkrijg.
crap in = crap out
  woensdag 30 maart 2011 @ 20:43:42 #156
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_94826256
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_94826368
O+ Google Streetview O+

we hoeven eigenlijk niet meer naar Hull om te kijken hoe 't is :P we kunnen dat vanaf de bank ook prima :P
Ja doei.
pi_94826585
Thuis!
Post van het werk. Maar nog geen echt contract, raar. Maar het komt goed *O*
pi_94826598
He DaD, ik hoop dat je zo nu en dan wel eens rust kan vinden, dat verdien je wel! En :* voor je gemis!

Boh, 2 uur gevolleyballed, gedouched, gekookt en daarna nog 45 minuten gewerkt. Nu vind ik het wel best voor vandaag..

Lijstje:

O: yoghurt met 2.5 weetabix en banaan
T: sinaasappel
L: grote kom groentesoep, maisbroodje
T: 3 dropjes en 1 chocoladetruffel
T: 2 knackebrod (volkoren) met roomkaas
S: 2 uur intensief volleyballen, ik heb de brandplekken op m'n knieen staan
D: 3 volkorenwraps met knoflookyoghurt, komkommer en kipshoarma. 4 grote glazen water!

Ik ben tevreden..
pi_94826679
Lijstje

O: gekookte eitje, 3 plakjes ham
L: 2 crackers met 50 gram makreel, ui en mayo
S: hardlopen, 3 km.
T: wodka, gemengde noten
D: halve zak nasi/bami groenten met kruidenboter, een tartaartje in stukjes erdoor en een gebakken eitje
T: volle kwark met citroensap, zoetstof en verse aardbeien.

[ Bericht 0% gewijzigd door conleche op 30-03-2011 21:14:13 ]
pi_94826703
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 19:07 schreef _aurum_ het volgende:
o hai!

Vanmorgen weer om 0600 op, zhe pain :') En toen ging ik een tukkie doen en nu heb ik nog meer slaap :X

Lijstje voor vandaag:

O: smoothie
T: shake
L: salade met kip
T: shake
D: wokgroente met garnaal en sojasaus
S: fitness
T: 2 ei, 1 eiwit.
dit is niet zo veel...Heel weinig, zelfs...Tenzij die shakes enorm veel kcal bevatten..
pi_94826798
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 20:43 schreef uniekhoorn het volgende:
sigme? Iets voor ons? :D
http://www.landelijkwande(...)delagenda%3Fpage%3D1
Huuh! Nee, uniekhoorn, da's niks voor jou en mij. Dat is een kudde met subkuddes in gelijke jasjes. Rén!
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_94826858
Lijstje
O: koffie met melk, volkorenbrood met pure vlokken
B: 15 min fietsen
L: dubbele boterham pindakaas, boterham paturain, halve krentenbrood met half plakje 30+ kaas, glas karnemelk
T: reuzenmergpijp
D: gebakken zalmfilet met gekookte aardappelen, veldertjes en salade
T: klein bakje vanilleyoghurt
T: linessa mueslireep
T: zo nog een mininepmagnum
Best aardig dus
pi_94826911
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 20:50 schreef conleche het volgende:
Lijstje

O: gekookte eitje, 3 plakjes ham
L: 2 crackers met 50 gram makreel, ui en mayo
S: hardlopen, 3 km.
T: wodka, gemengde noten
D: halve zak nasi/bami groenten met kruidenboter, een tartaartje in stukkjes erdoor en een gebakken eitje
T: volle kwark met citroensap, zoetstof en verse aardbeien.
Jij bouwt best rustig weer op, of niet? En hoeveel wil je nu nog kwijt eigenlijk, of is het wel goed zo?

Aardbeien :9~
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_94826919
ik merk van mezelf dat ik lijstjes van sommige mensen over sla. Co, Puff, Sigme, Uniek. Die eten wel goed en voldoende en lekker en gevarieerd.

Gek is dat!

Mariaatje, hoe gaat de discipline jou af?
  woensdag 30 maart 2011 @ 20:55:46 #166
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94827015
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 20:54 schreef Jagärtrut het volgende:
ik merk van mezelf dat ik lijstjes van sommige mensen over sla. Co, Puff, Sigme, Uniek. Die eten wel goed en voldoende en lekker en gevarieerd.

Gek is dat!

Mariaatje, hoe gaat de discipline jou af?
Ik zie anders nog wel aardig wat suikers in het lijstje van Puff :P.

En ik wil naar Black Butterflies maar die draait hier (nog?) niet in het filmhuis? ;(.

Edit: ha wel in Pathé Buitenhof en dat is een mooie bios O+.
Niet meer actief op Fok!
pi_94827059
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 20:55 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik zie anders nog wel aardig wat suikers in het lijstje van Puff :P.

En ik wil naar Black Butterflies maar die draait hier (nog?) niet in het filmhuis? ;(.
ja, ik zou het net typen, toen ik teruglas. Mergpijp, krentebrood, magnum, mueslireep. Zo uit m'n hoofd. Oh, en vlokken!
  woensdag 30 maart 2011 @ 20:57:04 #168
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94827096
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 20:56 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

ja, ik zou het net typen, toen ik teruglas. Mergpijp, krentebrood, magnum, mueslireep. Zo uit m'n hoofd. Oh, en vlokken!

En de vanilleyoghurt? :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_94827176
Ook even een lijstje... Niet zo mooi, maar meer zit er even niet in.

O: Brinta met magere melk en een beetje stroop
T: koffie met melk, 3 blokjes pure chocolade met hazelnoten :9
L: 2x volkorenbrood met 2 knakworstjes en een beetje mayo (had ik ineens zin in :?)
T: zelfde als L
D: magnetronmaaltijd, iets van 600 kcal
T: kiwi, halve appel, koffie met melk
T: waarschijnlijk nog wel wijn
Are you pondering what I'm pondering?
pi_94827232
Broodje knakworst :9
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_94827298
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 20:54 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Jij bouwt best rustig weer op, of niet? En hoeveel wil je nu nog kwijt eigenlijk, of is het wel goed zo?

Aardbeien :9~
Ja, ik bekijk het per dag. Vandaag iets meer koolhydraten dan gisteren omdat ik nog kwark met aardbeien ga eten. EN ik had gemengde noten ipv amandelen en die bevatten 18/100 ipv 11/100. Vanochtend woog ik het zelfde als gisteren, als dat morgen nog zo is, dan doe ik er nog een cracker of een boterham bij, of nog wat fruit extra. Even kijken waar de balans zit. Over 2,5 week ga ik naar Griekenland en tegen die tijd wil ik weer op mijn normale regime zitten. Zonder de zoetigheden dan.

In principe zou er nog 2 kilo af mogen, maar het hoeft niet eens, als het zo blijft, vind ik het ook wel prima.
pi_94827312
Avond!

Spannend loveli!

Lief van Sigme hoe ze stiekem op XM let! O+

Tijdens krachttraining zag ik af en toe een sterretje vliegen, dus was weer goed bezig :D
En m'n shirtje dat niet pastte past! Ik zeg jompels!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  woensdag 30 maart 2011 @ 21:01:20 #173
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94827394
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 21:00 schreef V1z0R het volgende:
Avond!

Spannend loveli!

Lief van Sigme hoe ze stiekem op XM let! O+

Tijdens krachttraining zag ik af en toe een sterretje vliegen, dus was weer goed bezig :D
En m'n shirtje dat niet pastte past! Ik zeg jompels!
Huh? :P
Niet meer actief op Fok!
pi_94827479
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 20:59 schreef conleche het volgende:

[..]

Ja, ik bekijk het per dag. Vandaag iets meer koolhydraten dan gisteren omdat ik nog kwark met aardbeien ga eten. Vanochtend woog ik het zelfde als gisteren, als dat morgen nog zo is, dan doe ik er nog een cracker of een boterham bij, of nog wat fruit extra. Even kijken waar de balans zit. Over 2,5 week ga ik naar Griekenland en tegen die tijd wil ik weer op mijn normale regime zitten. Zonder de zoetigheden dan.

In principe zou er nog 2 kilo af mogen, maar het hoeft niet eens, als het zo blijft, vind ik het ook wel prima.
Ja, in Griekenland is het wel even puzzelen natuurlijk. Maar je kan wel lekker eten daar :9

En voor de toeschouwer zie je er inderdaad helemaal goed uit hoor. :Y
pi_94827520
Als ik lijstjes post, is het best oké. Als ik het niet doe, kan je ervanuitgaan dat ik flink gevroten heb.
Sociale druk ftw!
quote:
Op woensdag 30 maart 2011 20:56 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Hey, de krentenbrood, mergpijp, vanilleyoghurt en mueslireep was doordat ik bij mn ma was. Ik ben allang blij dat ik niet wil emo-eten nu.
Een ijsje en vlokken eet ik dagelijks. Tot nu dan, want de vlokken zijn op en ik ga weer ontbijten met pindakaas. De ijsjes s avonds worden ook weer festini.
pi_94827681
Hallo allemaal!

Tijdje weggeweest, ging ook hele tijd goed, maar nu niet meer eigenlijk. Qua eten gaat het beter (dat zeggen mn gedachten tenminste) maar qua gewicht niet. Kom alleen maar aan, en dan alleen op mn buik. Verder niet (meet elke week). Ik snap er de ballen van.
Ik heb een aantal weken geleden zelfs frisdrank/koolzuur afgeschaft en dat gaat zeer prima.
Wat ik voornamelijk eet/drink:

- magere yoghurt (soms met premium muesli ... iets met zaadjes etc erbij in)
- magere kwark met niks
- 3-4 brood per dag met pindakaas/kipfilet/kalkoenfilet
- bouillon
- 2 stuks fruit per dag
- roggebrood kaas
- avond eten (varieert, meestal aardappels groenten en vlees)
- drink alleen 2 karnemelk per dag en voor de rest water of thee (zonder suiker)

Alleen sport schiet erbij in, draai momenteel dagen van 10-15 uur ... dus pff enzo. Ik fiets hooguit 's avonds nog op mn hometrainer voor half uurtje ofzo.

Kunnen jullie mn geheugen weer opfrissen, wat ik moet doen :)
Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet, dan is het zoek.
  woensdag 30 maart 2011 @ 21:05:24 #177
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_94827685
Sigme, doe jij je blauwe trainingspak met reflecterende strepen ook aan?? Tof :D

*O* voor V1zOr.. Lekker bezig!

Co, ik hoop dat het goed blijft gaan qua gewicht.. Vind dit soort ' dieten ' toch een beetje eng :@

Moet naar bed, geen zin maar wil nog knuffelen met O+ en de wekker gaat weer om 4.45 :P
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  woensdag 30 maart 2011 @ 21:07:24 #178
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94827793
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 21:05 schreef uniekhoorn het volgende:
Sigme, doe jij je blauwe trainingspak met reflecterende strepen ook aan?? Tof :D

Co, ik hoop dat het goed blijft gaan qua gewicht.. Vind dit soort ' dieten ' toch een beetje eng :@

Moet naar bed, geen zin maar wil nog knuffelen met O+ en de wekker gaat weer om 4.45 :P
"Knuffelen", my ass :P.

Trusten! :*.
Niet meer actief op Fok!
pi_94827832
oh my.. ik zie allemaal vakken die ik MOET volgen :') maar dat zijn voornamelijk level 7 vakken.. en level 6 is derdejaars :') maar ik ga gewoon m'n best doen O+ want ze zijn zó tof!
Ja doei.
pi_94827911
quote:

Ik heb het al best vaak gedaan. Dus het enige dat ik kan zeggen is dat het er niet je hele leven af blijft. :+

Zonder gekheid: Als je langzaam weer naar een normaal patroon toe gaat, blijft het er wel af. En normaal is dan zonder al te veel ongezonde meuk en 3x sport in de week.
  woensdag 30 maart 2011 @ 21:11:56 #181
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_94828075
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 21:09 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik heb het al best vaak gedaan. Dus het enige dat ik kan zeggen is dat het er niet je hele leven af blijft. :+

Zonder gekheid: Als je langzaam weer naar een normaal patroon toe gaat, blijft het er wel af. En normaal is dan zonder al te veel ongezonde meuk en 3x sport in de week.
Dat geldt voor iedereen.
Jou vertrouw ik er ook wel mee maar ben bang dat sommige ermee doorslaan omdat ze ' toch geen honger' hebben. Ofzo..

Knuf voor Vik :D
pi_94828101
quote:

'truste 'hoorn!
  woensdag 30 maart 2011 @ 21:12:25 #183
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94828109
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 21:11 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Dat geldt voor iedereen.
Jou vertrouw ik er ook wel mee maar ben bang dat sommige ermee doorslaan omdat ze ' toch geen honger' hebben. Ofzo..

Knuf voor Vik :D
"knuf", my ass ;).
Niet meer actief op Fok!
pi_94828173
Ohja ik stond op de analoge weegschaal van mn ma en ik woog achtereenvolgens 130, 70 en 90 kg. Ik weet nu niet of ik kan concluderen dat géén van die gewichten klopt. Anders zou ik dat niet leuk vinden :{
pi_94828361
Verstandige opmerkingen maakt Neen, hoop wel dat je terug komt vanavond.
Worry is a misuse of imagination
pi_94828612
Jt: als je echt zoveel op je buik aankomt, zou ik voor de zekerheid een testje doen!
Lijstje ziet er best goed uit, maar weet niet hoeveel het is. Kom je ook in gewicht aan?
pi_94828792
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 21:20 schreef MevrouwPuff het volgende:
Jt: als je echt zoveel op je buik aankomt, zou ik voor de zekerheid een testje doen!
Lijstje ziet er best goed uit, maar weet niet hoeveel het is. Kom je ook in gewicht aan?
Uhm, langzaam maar stiekem kom ik wel in gewicht aan. Dat ik hier verdween (paar maandjes terug) toen woog ik geloof ik rond de 83-84 en inmiddels weer bijna 86.
En zwanger is het zeker niet! Heb gewoon het idee dat mn ingewanden daar 8x zo groot zijn als normaal ... maja, dat zal wel onzin zijn haha :p Maar het blijft voor mij een raadsel waarom dat gedeelte alleen dik wordt. Misschien ben ik stiekem man met een enorme bierbuik (die worden ten slotte ook alleen daar dik) :p
pi_94829014
Weet niet hoe jouw verhoudingen zijn, maar ik ben echt een appel en daar kom ik dus ook aan. De rest is redelijk, dat maakt de buik extra prominent.
pi_94829196
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 21:27 schreef MevrouwPuff het volgende:
Weet niet hoe jouw verhoudingen zijn, maar ik ben echt een appel en daar kom ik dus ook aan. De rest is redelijk, dat maakt de buik extra prominent.
Ben lang, 1.80. Normale benen, normale alles. Grote borsten, maar een inmiddels nog grotere buik. Strak en bol , idd alsof zwanger, maar dan hoger. Ik heb geen verhouding dus haha ... en vandaag was echt bluh. Had oudergesprekken op werk, kwam moeder binnen en ik zag ogen naar mn buik gaan en ik hoorde denken (zwanger??? wat dus meer mensen vragen laatste tijd. Maar dus NIET zo is ... en heb die leeftijd, dus extra vervelend)
pi_94829517
nou, welterusten hè? :) :W
Ja doei.
pi_94829560
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 21:35 schreef motorbloempje het volgende:
nou, welterusten hè? :) :W
Trusten!
pi_94829756
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 21:05 schreef j.t het volgende:
Hallo allemaal!

Tijdje weggeweest, ging ook hele tijd goed, maar nu niet meer eigenlijk. Qua eten gaat het beter (dat zeggen mn gedachten tenminste) maar qua gewicht niet. Kom alleen maar aan, en dan alleen op mn buik. Verder niet (meet elke week). Ik snap er de ballen van.
Ik heb een aantal weken geleden zelfs frisdrank/koolzuur afgeschaft en dat gaat zeer prima.
Wat ik voornamelijk eet/drink:

- magere yoghurt (soms met premium muesli ... iets met zaadjes etc erbij in)
- magere kwark met niks
- 3-4 brood per dag met pindakaas/kipfilet/kalkoenfilet
- bouillon
- 2 stuks fruit per dag
- roggebrood kaas
- avond eten (varieert, meestal aardappels groenten en vlees)
- drink alleen 2 karnemelk per dag en voor de rest water of thee (zonder suiker)

Alleen sport schiet erbij in, draai momenteel dagen van 10-15 uur ... dus pff enzo. Ik fiets hooguit 's avonds nog op mn hometrainer voor half uurtje ofzo.

Kunnen jullie mn geheugen weer opfrissen, wat ik moet doen :)
Ik weet het ook niet, maar ik zou proberen of ánders eten helpt om de plofbuik weg te krijgen.
Niet minder eten.

Mijn eerste suggestie: aardappels eruit, magere zuivel vervangen door volle.
Tweede suggestie: alle zuivel eruit (je zal de eerste niet zijn die eigenlijk niet best tegen melk kan. Dus ook de kaas.)

Experimenteer wat; hou ieder experiment een paar dagen aan en schrijf op wat je precies schrapt en wat je merkt aan effect.
pi_94830174
quote:
2s.gif Op woensdag 30 maart 2011 21:39 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik weet het ook niet, maar ik zou proberen of ánders eten helpt om de plofbuik weg te krijgen.
Niet minder eten.

Mijn eerste suggestie: aardappels eruit, magere zuivel vervangen door volle.
Tweede suggestie: alle zuivel eruit (je zal de eerste niet zijn die eigenlijk niet best tegen melk kan. Dus ook de kaas.)

Experimenteer wat; hou ieder experiment een paar dagen aan en schrijf op wat je precies schrapt en wat je merkt aan effect.
Thnx, maar zuivel houd ik erin. Dat at/dronk ik nooit, maar mn darmen zijn stuk rustiger erdoor (prikkelbaar darmsyndroom) Wel de vraag: waarom niet mager maar vol??

Aardappelen schrappen moet lukken, vind ze toch niet lekker, dus eet sowieso maar max 1 :P
Frisdrank eruit voelt sowieso al goed. Wordt sowieso erg misselijk van zoetigheid laatste tijd. Dus eet niks zoets. Wel veel trek in hartige dingen, zoals kaas dingen.

Ik ga eens ontspannen op de bank. Morgen wéér zo'n lange dag.
pi_94830450
Vroeg op de dag studeren bevalt beter dan laat op de dag, ben ik nu proefondervindelijk aan het uitvinden. :')
Worry is a misuse of imagination
pi_94830491
heb je wel een testje gedaan, JT?
  Vis een optie? woensdag 30 maart 2011 @ 21:50:42 #196
70532 loveli
N
pi_94830509
Bluh.. verder verven of niet, that's the question.
crap in = crap out
  woensdag 30 maart 2011 @ 21:51:24 #197
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_94830551
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 21:50 schreef loveli het volgende:
Bluh.. verder verven of niet, that's the question.
Als het om je haar gaat, zou ik het doen. Zo niet, dan niet.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  Vis een optie? woensdag 30 maart 2011 @ 21:53:18 #198
70532 loveli
N
pi_94830688
Waarom zou ik m'n haar willen verven :')

Muren, gang. Die om verwarming/stopcontacten/rare randjes heb ik gedaan. Morgen vloerbedekking er weer in en plintjes als ik het nu afmaak. Moet nog 4 stukken (stukjes) muur tussen meterkast/badkamer/kamerdeuren, dus recht toe recht aan. Alles is afgeplakt.
crap in = crap out
pi_94830788
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 21:53 schreef loveli het volgende:
Waarom zou ik m'n haar willen verven :')

Muren, gang. Die om verwarming/stopcontacten/rare randjes heb ik gedaan. Morgen vloerbedekking er weer in en plintjes als ik het nu afmaak. Moet nog 4 stukken (stukjes) muur tussen meterkast/badkamer/kamerdeuren, dus recht toe recht aan. Alles is afgeplakt.
ik zou het doen, dan ben je er vanaf...
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_94830924
quote:
Op woensdag 30 maart 2011 21:51 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Als het om je haar gaat, zou ik het doen. Zo niet, dan niet.
Dat is toch niet geverfd?
Anders zou ik een stipje verf op zn neus zetten. Garantie voor een knus eind van de verfsessie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')