Da's 450 gram spinazie gedeeld door twee gedeeld door twee maakt 125 gram spinazie voor jou.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh en er gaat nu wel een halve lasagne op, maar dan met z'n tweeën. Dus ieders een kwart.
dit is niet zo veel...Heel weinig, zelfs...Tenzij die shakes enorm veel kcal bevatten..quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:07 schreef _aurum_ het volgende:
o hai!
Vanmorgen weer om 0600 op, zhe painEn toen ging ik een tukkie doen en nu heb ik nog meer slaap
Lijstje voor vandaag:
O: smoothie
T: shake
L: salade met kip
T: shake
D: wokgroente met garnaal en sojasaus
S: fitness
T: 2 ei, 1 eiwit.
Huuh! Nee, uniekhoorn, da's niks voor jou en mij. Dat is een kudde met subkuddes in gelijke jasjes. Rén!quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:43 schreef uniekhoorn het volgende:
sigme? Iets voor ons?
http://www.landelijkwande(...)delagenda%3Fpage%3D1
Jij bouwt best rustig weer op, of niet? En hoeveel wil je nu nog kwijt eigenlijk, of is het wel goed zo?quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:50 schreef conleche het volgende:
Lijstje
O: gekookte eitje, 3 plakjes ham
L: 2 crackers met 50 gram makreel, ui en mayo
S: hardlopen, 3 km.
T: wodka, gemengde noten
D: halve zak nasi/bami groenten met kruidenboter, een tartaartje in stukkjes erdoor en een gebakken eitje
T: volle kwark met citroensap, zoetstof en verse aardbeien.
Ik zie anders nog wel aardig wat suikers in het lijstje van Puffquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:54 schreef Jagärtrut het volgende:
ik merk van mezelf dat ik lijstjes van sommige mensen over sla. Co, Puff, Sigme, Uniek. Die eten wel goed en voldoende en lekker en gevarieerd.
Gek is dat!
Mariaatje, hoe gaat de discipline jou af?
ja, ik zou het net typen, toen ik teruglas. Mergpijp, krentebrood, magnum, mueslireep. Zo uit m'n hoofd. Oh, en vlokken!quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zie anders nog wel aardig wat suikers in het lijstje van Puff.
En ik wil naar Black Butterflies maar die draait hier (nog?) niet in het filmhuis?.
En de vanilleyoghurt?quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:56 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ja, ik zou het net typen, toen ik teruglas. Mergpijp, krentebrood, magnum, mueslireep. Zo uit m'n hoofd. Oh, en vlokken!
Ja, ik bekijk het per dag. Vandaag iets meer koolhydraten dan gisteren omdat ik nog kwark met aardbeien ga eten. EN ik had gemengde noten ipv amandelen en die bevatten 18/100 ipv 11/100. Vanochtend woog ik het zelfde als gisteren, als dat morgen nog zo is, dan doe ik er nog een cracker of een boterham bij, of nog wat fruit extra. Even kijken waar de balans zit. Over 2,5 week ga ik naar Griekenland en tegen die tijd wil ik weer op mijn normale regime zitten. Zonder de zoetigheden dan.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:54 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Jij bouwt best rustig weer op, of niet? En hoeveel wil je nu nog kwijt eigenlijk, of is het wel goed zo?
Aardbeien
Huh?quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:00 schreef V1z0R het volgende:
Avond!
Spannend loveli!
Lief van Sigme hoe ze stiekem op XM let!
Tijdens krachttraining zag ik af en toe een sterretje vliegen, dus was weer goed bezig
En m'n shirtje dat niet pastte past! Ik zeg jompels!
Ja, in Griekenland is het wel even puzzelen natuurlijk. Maar je kan wel lekker eten daarquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:59 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja, ik bekijk het per dag. Vandaag iets meer koolhydraten dan gisteren omdat ik nog kwark met aardbeien ga eten. Vanochtend woog ik het zelfde als gisteren, als dat morgen nog zo is, dan doe ik er nog een cracker of een boterham bij, of nog wat fruit extra. Even kijken waar de balans zit. Over 2,5 week ga ik naar Griekenland en tegen die tijd wil ik weer op mijn normale regime zitten. Zonder de zoetigheden dan.
In principe zou er nog 2 kilo af mogen, maar het hoeft niet eens, als het zo blijft, vind ik het ook wel prima.
Hey, de krentenbrood, mergpijp, vanilleyoghurt en mueslireep was doordat ik bij mn ma was. Ik ben allang blij dat ik niet wil emo-eten nu.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:56 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ja, ik zou het net typen, toen ik teruglas. Mergpijp, krentebrood, magnum, mueslireep. Zo uit m'n hoofd. Oh, en vlokken!
"Knuffelen", my assquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:05 schreef uniekhoorn het volgende:
Sigme, doe jij je blauwe trainingspak met reflecterende strepen ook aan?? Tofvoor V1zOr.. Lekker bezig!
Co, ik hoop dat het goed blijft gaan qua gewicht.. Vind dit soort ' dieten ' toch een beetje eng
Moet naar bed, geen zin maar wil nog knuffelen meten de wekker gaat weer om 4.45
Ik heb het al best vaak gedaan. Dus het enige dat ik kan zeggen is dat het er niet je hele leven af blijft.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:05 schreef uniekhoorn het volgende:
Sigme, doe jij je blauwe trainingspak met reflecterende strepen ook aan?? Tofvoor V1zOr.. Lekker bezig!
Co, ik hoop dat het goed blijft gaan qua gewicht.. Vind dit soort ' dieten ' toch een beetje eng
Moet naar bed, geen zin maar wil nog knuffelen meten de wekker gaat weer om 4.45
Dat geldt voor iedereen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:09 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik heb het al best vaak gedaan. Dus het enige dat ik kan zeggen is dat het er niet je hele leven af blijft.
Zonder gekheid: Als je langzaam weer naar een normaal patroon toe gaat, blijft het er wel af. En normaal is dan zonder al te veel ongezonde meuk en 3x sport in de week.
'truste 'hoorn!quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:05 schreef uniekhoorn het volgende:
"knuf", my assquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:11 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Dat geldt voor iedereen.
Jou vertrouw ik er ook wel mee maar ben bang dat sommige ermee doorslaan omdat ze ' toch geen honger' hebben. Ofzo..
Knuf voor Vik
Uhm, langzaam maar stiekem kom ik wel in gewicht aan. Dat ik hier verdween (paar maandjes terug) toen woog ik geloof ik rond de 83-84 en inmiddels weer bijna 86.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:20 schreef MevrouwPuff het volgende:
Jt: als je echt zoveel op je buik aankomt, zou ik voor de zekerheid een testje doen!
Lijstje ziet er best goed uit, maar weet niet hoeveel het is. Kom je ook in gewicht aan?
Ben lang, 1.80. Normale benen, normale alles. Grote borsten, maar een inmiddels nog grotere buik. Strak en bol , idd alsof zwanger, maar dan hoger. Ik heb geen verhouding dus haha ... en vandaag was echt bluh. Had oudergesprekken op werk, kwam moeder binnen en ik zag ogen naar mn buik gaan en ik hoorde denken (zwanger??? wat dus meer mensen vragen laatste tijd. Maar dus NIET zo is ... en heb die leeftijd, dus extra vervelend)quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:27 schreef MevrouwPuff het volgende:
Weet niet hoe jouw verhoudingen zijn, maar ik ben echt een appel en daar kom ik dus ook aan. De rest is redelijk, dat maakt de buik extra prominent.
Trusten!quote:
Ik weet het ook niet, maar ik zou proberen of ánders eten helpt om de plofbuik weg te krijgen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:05 schreef j.t het volgende:
Hallo allemaal!
Tijdje weggeweest, ging ook hele tijd goed, maar nu niet meer eigenlijk. Qua eten gaat het beter (dat zeggen mn gedachten tenminste) maar qua gewicht niet. Kom alleen maar aan, en dan alleen op mn buik. Verder niet (meet elke week). Ik snap er de ballen van.
Ik heb een aantal weken geleden zelfs frisdrank/koolzuur afgeschaft en dat gaat zeer prima.
Wat ik voornamelijk eet/drink:
- magere yoghurt (soms met premium muesli ... iets met zaadjes etc erbij in)
- magere kwark met niks
- 3-4 brood per dag met pindakaas/kipfilet/kalkoenfilet
- bouillon
- 2 stuks fruit per dag
- roggebrood kaas
- avond eten (varieert, meestal aardappels groenten en vlees)
- drink alleen 2 karnemelk per dag en voor de rest water of thee (zonder suiker)
Alleen sport schiet erbij in, draai momenteel dagen van 10-15 uur ... dus pff enzo. Ik fiets hooguit 's avonds nog op mn hometrainer voor half uurtje ofzo.
Kunnen jullie mn geheugen weer opfrissen, wat ik moet doen
Thnx, maar zuivel houd ik erin. Dat at/dronk ik nooit, maar mn darmen zijn stuk rustiger erdoor (prikkelbaar darmsyndroom) Wel de vraag: waarom niet mager maar vol??quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:39 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet, maar ik zou proberen of ánders eten helpt om de plofbuik weg te krijgen.
Niet minder eten.
Mijn eerste suggestie: aardappels eruit, magere zuivel vervangen door volle.
Tweede suggestie: alle zuivel eruit (je zal de eerste niet zijn die eigenlijk niet best tegen melk kan. Dus ook de kaas.)
Experimenteer wat; hou ieder experiment een paar dagen aan en schrijf op wat je precies schrapt en wat je merkt aan effect.
Als het om je haar gaat, zou ik het doen. Zo niet, dan niet.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:50 schreef loveli het volgende:
Bluh.. verder verven of niet, that's the question.
ik zou het doen, dan ben je er vanaf...quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:53 schreef loveli het volgende:
Waarom zou ik m'n haar willen verven
Muren, gang. Die om verwarming/stopcontacten/rare randjes heb ik gedaan. Morgen vloerbedekking er weer in en plintjes als ik het nu afmaak. Moet nog 4 stukken (stukjes) muur tussen meterkast/badkamer/kamerdeuren, dus recht toe recht aan. Alles is afgeplakt.
Dat is toch niet geverfd?quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Als het om je haar gaat, zou ik het doen. Zo niet, dan niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |