Nou ja, dat is 4 uur reistijd per dag. Dat zou ik persoonlijk wat veel vinden.quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:26 schreef neen het volgende:
We leven in Nederland he, Utrecht - Groningen is 2 uurtjes met de trein. Met zo uit m'n hoofd 1 of 0 overstappen. Dus niet 5 dagen met 5 verschillende vervoersmiddelen en 100 overstaps.
Daarnaast: Groningen Koningenabsolute topstad
Da's lief, misschien ga ik daar nog wel een keer gebruik van maken.quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:26 schreef LadyBlack het volgende:
Let me know als het zover is, ik heb een prima logeerkamer
Ga je trouwen?quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ze is er in principe met het plan om er te blijven, maar haar beste vriendin trouwt in september dus dan is ze hier weer drie weken!!.
watzijzegt!!quote:
Ja natuurlijk is het veel, maar ik dacht meer van: "Je gaat toch niet zover wegquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:35 schreef conleche het volgende:
[..]
Nou ja, dat is 4 uur reistijd per dag. Dat zou ik persoonlijk wat veel vinden.
Ik heb net weer een klein rondje gerend. 3 km. Begin is er, zuwwe maar zeggen.
Behalve in de winter danquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:26 schreef neen het volgende:
We leven in Nederland he, Utrecht - Groningen is 2 uurtjes met de trein. Met zo uit m'n hoofd 1 of 0 overstappen. Dus niet 5 dagen met 5 verschillende vervoersmiddelen en 100 overstaps.
Daarnaast: Groningen Koningenabsolute topstad
Dat is vast allemaal aan te fietsen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Behalve in de winter dan. En je vergeet dat ze nog van huis naar station moet + van station Groningen naar werkplek in Groningen.
Ik vind het wel cool dat ik iig kan Fokken in de trein. Dan heb ik dat iig gedaan en kan ik thuis meteen gaan eten / hardlopenquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:44 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Dat is vast allemaal aan te fietsen.
En als je een deel thuis kunt werken en een deel in de trein kunt doen, dan is het voor een droombaan best te overzien.
True... Het is ook nog eens op het Zernikecomplex, zo heet dat toch?quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Behalve in de winter dan. En je vergeet dat ze nog van huis naar station moet + van station Groningen naar werkplek in Groningen.
Had je zin om te shoppen voor een trouw-outfitje?quote:
Ja Zernike. Dat is ook nog eens 20 minuten met de busquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:47 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
True... Het is ook nog eens op het Zernikecomplex, zo heet dat toch?
Maar ik zou het er allemaal graag voor over hebben hoor.
Huh? Ga je weg? Nee toch?quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:49 schreef neen het volgende:
Komt die tram er nog? Dat was iig een idee, samen met hetforum
Maar goed, gutenabend ik ben weg. Misschien dat ik terugkom met een nieuwe account ik ben deze zat. Heel veel plezier vanavond, succes aan de sporters, eet smakelijk voor de eters. Hoi.
Ja vanavond is 'ie weg, zo begrijp ik hetquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:12 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Huh? Ga je weg? Nee toch?
Ow! En dan morgen terug met een nieuw account.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja vanavond is 'ie weg, zo begrijp ik het.
It takes two to tangoquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:48 schreef conleche het volgende:
[..]
Had je zin om te shoppen voor een trouw-outfitje?
Je zou kunnen overwegen om zelf te gaan trouwen!
Veel spinazie? Je zou een poging doen mij te laten zien dat je heus voldoende groente eet, weet je nog? Ik heb 't vorige week wat bijgehouden, maar dat kwam uit op zoiets als een maaltijdsalade, 2 bospeentjes 3 flintertjes sla, 2 appels en 1 banaan. Nieuwe ronde nieuwe kansen?quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
De lasagne met spinazie en knorrzakje staat in de oven!
Uitstekend!quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Er zit een heel pak diepvriesspinazieblokjes in. Is dat genoeg? En de bospeentjes zijn ook nog opgegeten heur.
Nee, daar ben ik te ongeëmancipeerd voorquote:
Is wel voor 2 personen en voor 2 dagen...quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:46 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Uitstekend!En vanmiddag ook al een salade als lunch!
Gelukkig leest 'ie meequote:Op woensdag 30 maart 2011 19:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee, daar ben ik te ongeëmancipeerd voor.
Dan is het niet zo veel!quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Is wel voor 2 personen en voor 2 dagen...
Dat is genoeg als je ook de helft van die lasagne opeet, vandaag.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Er zit een heel pak diepvriesspinazieblokjes in. Is dat genoeg? En de bospeentjes zijn ook nog opgegeten heur.
Incl de dressing wel ja.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Is wel voor 2 personen en voor 2 dagen...
Neeeeheee, de lasagne!quote:
Oh, maar dat weet ie best hoorquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Gelukkig leest 'ie mee.
Wie weet zijn wij straks getuige van het eerste huwelijksaanzoek in Slank!.
Oeh, sigme is watching you, XM!quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:50 schreef sigme het volgende:
Dat de smoezelige bospeentjes toch nog verorberd zijn is me niet ontgaan.
Yep, zo gaat dat hier ook altijdquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh en er gaat nu wel een halve lasagne op, maar dan met z'n tweeën. Dus ieders een kwart.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |