abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94830946
Ik zou doorgaan, morgen gaat de tape er veel moeilijker af..
Worry is a misuse of imagination
  Vis een optie? woensdag 30 maart 2011 @ 21:57:28 #202
70532 loveli
N
pi_94831011
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 21:56 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Dat is toch niet geverfd?
Anders zou ik een stipje verf op zn neus zetten. Garantie voor een knus eind van de verfsessie.
Ben in m'n eentje bezig. En de tape zit er toch al een paar dagen op omdat ik eerder aan de slag zou gaan.
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 30 maart 2011 @ 21:57:51 #203
70532 loveli
N
pi_94831045
Conclusie: doorgaan is praktischer en ik heb geen zin. Ff zin maken dus.
crap in = crap out
  woensdag 30 maart 2011 @ 21:58:25 #204
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_94831095
Succes, ik ga naar bed!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_94831280
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 21:50 schreef Jagärtrut het volgende:
heb je wel een testje gedaan, JT?
hehe, nee. Maar dan zou ik een olifantendraagtijd moeten hebben, want het heeft er sowieso de laatste 3 jaar al wel gezeten, alleen wordt het nu wel heul erg.
Oh ja, ik zou op de bank gaan zitten :D
Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet, dan is het zoek.
pi_94831410
:W

Mijn lijstje van vandaag:

O: koffie + melk + suiker x2, gekookt eitje en klein schaaltje vanilleyoghurt
L: 4 speltboterhammen vache qui rit
T: 2 speltboterhammen appelperenstroop
T: thee, banaan, paar augurkjes, klein bakje vanilleyoghurt
D: salade (cherrytomaatjes, avocado, sla, belegen kaas, mosterddressing)
T: 2 speltboterhammen appelperenstroop

En ik denk dat zometeen nog een gekookt eitje eet, want heb nog steeds honger. In het vervolg toch maar weer wat meer koolhydraten bij het avondeten denk ik.
pi_94831460
quote:
Op woensdag 30 maart 2011 21:57 schreef loveli het volgende:
Conclusie: doorgaan is praktischer en ik heb geen zin. Ff zin maken dus.
Nog een beetje!
Denk eraan als het klaar is :P
Evy is fier op je!
pi_94831806
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 21:46 schreef j.t het volgende:

[..]

Thnx, maar zuivel houd ik erin. Dat at/dronk ik nooit, maar mn darmen zijn stuk rustiger erdoor (prikkelbaar darmsyndroom) Wel de vraag: waarom niet mager maar vol??
• Je lijst lijkt me tamelijk mager (qua vet)
• Ter vervanging van (de voedingswaarde van) de aardappels
• Lekkerder

quote:
Aardappelen schrappen moet lukken, vind ze toch niet lekker, dus eet sowieso maar max 1 :P
Frisdrank eruit voelt sowieso al goed. Wordt sowieso erg misselijk van zoetigheid laatste tijd. Dus eet niks zoets. Wel veel trek in hartige dingen, zoals kaas dingen.

Ik ga eens ontspannen op de bank. Morgen wéér zo'n lange dag.
Het gaat vooral om uitproberen of uitsluiten van 1 van de dagelijks gegeten onderdelen die plofbuik veroorzaakt. Aardappels zijn bij mij verdacht, maar sommige mensen reageren juist op brood. Probeer uit, zou ik zeggen.

Loveli, zeg jij er eens wat over (help!?)! En succes met verven.
Ik ga maar eens naar bed.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Vis een optie? woensdag 30 maart 2011 @ 22:18:34 #209
70532 loveli
N
pi_94832574
Ik duik eerst ff in de verf voor ik daar helemaal geen zin meer in heb.
crap in = crap out
pi_94832613
Trusten sigme!
Morgenochtend ga ik oefenen met opstaan :') kijken hoeveel tijd ik vrijdag nodig heb.
  Vis een optie? woensdag 30 maart 2011 @ 22:30:26 #211
70532 loveli
N
pi_94833322
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 22:18 schreef loveli het volgende:
Ik duik eerst ff in de verf voor ik daar helemaal geen zin meer in heb.
*schop*
crap in = crap out
pi_94833365
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 22:30 schreef loveli het volgende:

[..]

*schop*
Ga die muur verven joh! :D
Je leven op de schop is al afgelopen hoor. :P
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  woensdag 30 maart 2011 @ 22:31:20 #213
171422 LadyBlack
paint it black
pi_94833387
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 21:53 schreef loveli het volgende:
Waarom zou ik m'n haar willen verven :')

Muren, gang. Die om verwarming/stopcontacten/rare randjes heb ik gedaan. Morgen vloerbedekking er weer in en plintjes als ik het nu afmaak. Moet nog 4 stukken (stukjes) muur tussen meterkast/badkamer/kamerdeuren, dus recht toe recht aan. Alles is afgeplakt.
*boks* :D

Hier zijn overloop en trapgat op de bovenste verdieping nu gedaan, morgen verder met de benedenverdieping :)
  woensdag 30 maart 2011 @ 22:51:48 #214
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_94834575
Weebee j.t!

Jätje, de discipline gaat me nog niet zo af omdat ik morgen pas begin met m'n nieuwe regime :+ Vriendje had vandaag vrij genomen en we hadden een dagje weg + uit eten gepland, dus ik wou vandaag nog even voluit genieten :Y) En dat is gelukt!

Artis geweest, daarna nog even gewinkeld (boek voor scriptie gescoord, een leuke kaart met biggetjes voor aan de muur en de DVD van Tangled O+ ) en daarna Grieks gegeten :9 Overdag was wel 'bewuster' dan normaal, want we hadden broodjes meegenomen :+ Morgen gaat Plan Jät in! (8>

Fijne dag gehad O+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_94836271
Klinkt fijn Maria! :)
Ik wil ook weer eens naar de dierentuin! Ik las laatst iets over baby-gorilla's in de Apenheul. O+

Er mogen trouwens nog wat wortels aan mijn lijstje worden toegevoegd, en de wijn is veranderd in Jägermeister. :9 Beetje last van mijn keel dus ik hoop dat dit helpt.
Net had ik eindelijk een mailtje van de prof in Amerika, dat hij morgen een aanbevelingsbrief stuurt. *O* Wat een opluchting...
Are you pondering what I'm pondering?
  woensdag 30 maart 2011 @ 23:22:48 #216
331 Merel
Be here now.
pi_94836298
Ik heb de tijd niet om bij te lezen en jullie gaan zo snel! Dus dan houd je van die egoposts over als deze :+ Namelijk:

Ik had m'n telefoon toch kapot laten vallen? Kreeg een vervangende van de verzekering terwijl de mijne wordt gemaakt. Maar dat is zo'n oude Nokia. En nu heb ik van een maatje op werk een iPhone4 kunnen lenen. Mooi toch, heb ik een nieuwere versie als tijdelijke vervanging van m'n kapotte oude telefoon :D Denk niet dat ik 'm nog teruggeef 8-)

Verder zijn m'n lijstjes bagger wegens werk-etentjes. Maar wel heeeeerlijk uit eten geweest vanavond :9 Voor zover ik er iets van proef met m'n verkouden hoofd.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jullie verder nog nieuws? 8-)
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_94836486
Goed dat je sterk bent Merel, hou vol! :)

Damn, wie heeft er nou een iPhone 4 over? :D
Are you pondering what I'm pondering?
pi_94836575
:W Merel's eerste zin en dan mijn lijstje ;)
O: boterham kaas en een kwarkbolletje
T: boterham frambozenjam
L: griekse yoghurt met daardoor een hele mango :9
T: handje nootjes en glas cola :@
D: witlof ham-kaas en gebakken aardappelen
T: plak cake en glas cola

Had nog wel een appel bij gemogen en wat minder cola.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_94836681
Spanningshoofdpijn!
Toch maar trusten.
  woensdag 30 maart 2011 @ 23:30:55 #220
331 Merel
Be here now.
pi_94836723
quote:
Op woensdag 30 maart 2011 23:26 schreef Mini_rulez het volgende:

Damn, wie heeft er nou een iPhone 4 over? :D
Iemand op werk die dingen doet met leveranciers van telefoons enzo. Ik moet 'm ook echt wel weer teruggeven, volgens mij mag ie het ding ook helemaal niet aan mij uitlenen. Maar zolang ik deze niet ook van de trap gooi is er niks aan de hand :+ Ik ben op zich niet zo van de gadgets, maar miste wel heel erg het kunnen internetten op m'n telefoon dus ben blij dat ik deze kan lenen, en ik vind het gewoon wel mooi dat m'n tijdelijke vervanging dus hipper is dan m'n eigen telefoon :D

Ik zag vandaag mezelf trouwens op wat foto's en ik vind mezelf een grote witte blob. Moet afvallen in m'n gezicht én een zonnebankje!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_94836792
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 23:30 schreef Merel het volgende:

[..]

Iemand op werk die dingen doet met leveranciers van telefoons enzo. Ik moet 'm ook echt wel weer teruggeven, volgens mij mag ie het ding ook helemaal niet aan mij uitlenen. Maar zolang ik deze niet ook van de trap gooi is er niks aan de hand :+ Ik ben op zich niet zo van de gadgets, maar miste wel heel erg het kunnen internetten op m'n telefoon dus ben blij dat ik deze kan lenen, en ik vind het gewoon wel mooi dat m'n tijdelijke vervanging dus hipper is dan m'n eigen telefoon :D

Ik zag vandaag mezelf trouwens op wat foto's en ik vind mezelf een grote witte blob. Moet afvallen in m'n gezicht én een zonnebankje!
Zaterdag even buiten gaan zitten ;)
Hij is wel leuk qua uiterlijk ja, ik heb alleen ruzie met het touchscreen dus doe mij mijn nokia maar :@
  woensdag 30 maart 2011 @ 23:38:39 #222
331 Merel
Be here now.
pi_94837113
Ik word nooit zo snel bruin :{

Nu ook bedtijd voor mij, trusten!
  Vis een optie? donderdag 31 maart 2011 @ 00:13:14 #223
70532 loveli
N
pi_94838681
Voor mensen die nog muren moeten latexen heb ik een goede verftip. Wijzonol zijdeglans. Kost een paar centen, maar is het zoooo waard!
crap in = crap out
pi_94840489
Kan niet slapen...
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_94841455
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 23:30 schreef Merel het volgende:

[..]

Dan ben je in minder dan een week wel héél erg veranderd!!!
  donderdag 31 maart 2011 @ 05:16:38 #226
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_94842287
Ben je klaar Loveli??

Zaterdag.... zulk mooi weer en dan werken maar ben vast niet de enige :P
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_94842371
Mogge. 10 graden!
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_94842390
Mogge!

Mn opstaanplan heb ik niet verder doorgezet, maar wel een paracetamol genomen en hopen dat de hoofdpijn weggaat.
pi_94842476
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 01:45 schreef Probability het volgende:

[..]

Dan ben je in minder dan een week wel héél erg veranderd!!!
Dat ja!! O+

En goedemorgen :W , ik had gewoon vijf minuten langer in bed kunnen liggen :')

En mijn koelkast was zo goed als leeg, dus lunch moet ik maar even bij de ah to go gaan halen :Y
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  donderdag 31 maart 2011 @ 07:41:48 #230
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_94842656
Mogge!

Luxe, Merel! Niet laten vallen he ;).

Ok, mijn O was een banaan, mijn D wordt restje lasagne, ik heb de intentie om vanaaf een eigen RPM-lesje te fietsen. En tussendoor weet ik het nog niet :').
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  donderdag 31 maart 2011 @ 07:45:47 #231
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94842689
Goeiemorgen! Geen zin om op te staan, maar ja :').

Ik begrijp dat er een meet geweest is? :P

En wat een stom weer buiten ook . :{ . Is puff er al uit?
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 31 maart 2011 @ 07:47:40 #232
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94842700
Ja dus @Puff. Hoe laat moet je volgende week eigenlijk opstaan? En heb je ook wisselende diensten?
Niet meer actief op Fok!
pi_94842701
Goedemorgen!

Hoi Merel :W fijn te lezen dat het goed/ beter met je gaat :*

Maria succes met het plan!

Puff, ik had je lijstje & je commentaar gequote maar dat is weg. Wat me bijbleef is dat je zei "ik ben tevreden", maar dat er minstens een mueslireep, een mergpijp, vlokken en nog wat opstond, en eigenlijk weinig groente. Nou, eigenlijk begrijp ik dan niet dat je zegt "ik ben tevreden", want zo goed was het dan niet.

Als Jagar er dan op reageert, zeg je "ja maar 1) ik was bij m'n moeder en 2) ik eet elke dag vlokken en een ijsje. Nu snap ik reden 1), moeders kunnen lastig zijn. Maar is zo gaan eten dan echt nodig? En reden 2) is natuurlijk een beetje onzin, je zegt wel dat je je buik zo dik vind enzo, maar dan niet de ongezonde voeding schrappen.

Beetje lomp misschien hoor, sorry het is vroeg....! Maar goed, ik denk dan, aan de ene kant eerlijk dat je je lijstje post, maar aan de andere kant, als je hier tevreden me bent ben ik wel benieuwd naar dagen waar je dan echt niet tevreden mee bent :P

/my twee centsss
pi_94842709
o hai vanaf de bushalte! O was een melet :P maar die kwam er net bijna weer uit vanwege rennen voor een bus met vertraging :')
Ja doei.
pi_94842730
En mijn planning:
O: 2x volkorenbrood (1x kip/paturain, 1x boter/jam)
T: gekookt ei
L: bruine pistolet tonijnsalade, 200 gr rauwkost met 1 el dressing
T: 2 stuks fruit, 250 ml vruchtendraknyoghurt ding
B: 2x 20 minuten fietsen
D: ik denk uit met vriendje (chinees?) morgen zijn eerste werkdag!
pi_94842874
quote:
2s.gif Op donderdag 31 maart 2011 06:30 schreef sigme het volgende:
Mogge. 10 graden!
mogge, -6 graden!
pi_94842912
Lijstje voor vandaag.

O: cracker met kaas
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_94842943
planning voor vandaag:
T: appel
O: vruchtenyoghurt met muesli
T: 2 boterhammen met kaas
L: 2 volkorenwraps met knoflookyoghurt, kipshoarma en komkommer
T: sinaasappel
D: of erwtensoep en wafels met collega's, of kipsat'e met rijst en broccoli thuis.
pi_94842963
Alle bussen haten me..

bus 1: gemist want te vroeg
bus 2: te laat en doet er langer over
bus 3: gemist door bus 2

ben benieuwd naar bus 4!
Ja doei.
pi_94842994
nou, ook bus 4 rijdt voor m'n neus weg :')

yay.... :')
Ja doei.
pi_94843116
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 08:20 schreef motorbloempje het volgende:
nou, ook bus 4 rijdt voor m'n neus weg :')

yay.... :')
Huh, ik snap het niet. Hoe kan die bus nou doorrijden als je bij de halte staat? Had je je hand wel uitgestoken?
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_94843120
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 08:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Lijstje voor vandaag.

O: cracker met kaas
Succes vandaag, hè :*
  donderdag 31 maart 2011 @ 08:35:47 #243
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_94843177
Succes vandaag DaD! :*
Your body. Your soul. Your rituals.
  donderdag 31 maart 2011 @ 08:36:29 #244
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94843191
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 08:31 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Huh, ik snap het niet. Hoe kan die bus nou doorrijden als je bij de halte staat? Had je je hand wel uitgestoken?
Dat is echt een groot verschil met Friesland trouwens. Hier moet je echt dondersgoed opletten op drukke opstapplaatsen, want 1 keer knipperen met je ogen en de bus is weer weg _O-. Ik heb serieus medelijden met bejaarden :').

Net even de route naar het gesprek uitgestippeld. Ik dacht in A'dam nog 23 min in de bus te moeten zitten, maar dat is maar 10 minuten en dan nog 10 minuten lopen ofzo. Dus dat valt nog mee :). Maar wederom een gesprek in een stad die ik niet goed ken :'). Heb ook alle haltes genoteerd voor de vier mogelijke buslijnen waarmee ik kan gaan, voor het geval ik in een bus zit waarin het niet omgeroepen wordt :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_94843204
quote:
Op donderdag 31 maart 2011 08:31 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Bus 1 stond ik op tijd voor bij de halte, maar hij was al geweest, de bus was dus te vroeg.

Daarna naar backup bus gerend die dus te laat was EN langer over de reis deed waardoor ik mijn geplande overstap (waar ik 12 minuten de tijd voor gehad zou hebben!!!) voorbij zag rijden toen we de weg daar op draaiden.

Mee door naar station alwaar ik vlak voor ik uit de bus stapte mijn overstap weg zag rijden. Allemaal net niet dus.

Oh, en ik had moeten openen :')
Ja doei.
pi_94843336
Mogge :W

Ben veel te vroeg uit mijn bed voor een vrije dag ;(
Vanmiddag als het regent duik ik er nog even in voor een powernap O+

Lijstje:
O: kwarkyoghurt sinaasappel, kwarkbolletje (bakker)
T: Een appel als ik de kans krijg
L: 4 boterhammen, ws kaas en chocohagelslag
T: Nog geen idee..wellicht wat snoeptomaatjes
D: Lasagne :9 (zelfgemaakte saus met veel groente, oa courgette, paprika, ui, champi's enz. heb geen broccoli meer helaas.)
S: RPM uurtje
T: Verse jus :9
pi_94843491
Mogge. :z Moe en ruk geslapen.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_94843542
en op 't werk :') :z
Ja doei.
pi_94843695
ha-ha :')!!!

Ik weet niet waar ik moet beginnen met vertellen wat er mis aan is..
pi_94843754
Mogguh!

Voel me net Quasimodo :') maar ja, krijg je van deadliften...
160kilo de lucht in werken is dan ook niet niks :@

Vik, als je zware gewichten tilt of drukt wil je nog wel eens sterretjes gaan zien, of compleet out gaan :')
Zie bijvoorbeeld:

ProBilly, ze heeft kleren aan! Dat is fout nummer 1 al! :')

[ Bericht 0% gewijzigd door V1z0R op 31-03-2011 09:28:09 ]
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  donderdag 31 maart 2011 @ 09:18:03 #251
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94843758
Haha, bedrijven stalken levert wat op. Ivm m'n solligesprek kon ik vorige week niet aanwezig zijn bij een infobijeenkomst voor een interessante functie en ze reageerden maar niet meer, maar ik heb gewoon volgehouden en nu nemen ze me mee in de verdere selectieprocedure :7.

En ik ben ruzie aan het maken met m'n zwarte pantalon. Die zit onder de pluisjes :'). Plan van aanpak: eerst de pluisjes zoveel mogelijk naar één plek duwen en dan met een stofzuiger eroverheen :').
Niet meer actief op Fok!
pi_94843970
Heb je niet zo'n roller vik?
pi_94844035
ik zeg plakroller!!!

en goedemorgen!

en koffie, veel koffie!!

lijstje voor vandaag:

O: magere yoghurt met volvezel cruesli en koffie
T: koffie!
L: bruinbrood met 20+ kaas en komkommer, rauwkost, beker melk
T: banaantje (minibanaan)
D: preischotel uit de oven
T: schaaltje yoghurt
T: mandarijn
  donderdag 31 maart 2011 @ 09:34:26 #254
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_94844077
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 09:32 schreef MarMar het volgende:
ik zeg plakroller!!!

en goedemorgen!

en koffie, veel koffie!!

lijstje voor vandaag:

O: magere yoghurt met volvezel cruesli en koffie
T: koffie!
L: bruinbrood met 20+ kaas en komkommer, rauwkost, beker melk
T: banaantje (minibanaan)
D: preischotel uit de oven
T: schaaltje yoghurt
T: mandarijn
Veel koffie? Zou je niet zeggen!!!!

Vik, je kan, als je geen roller hebt, ook met plakband eroverheen.
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_94844104
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 09:34 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Veel koffie? Zou je niet zeggen!!!!

Vik, je kan, als je geen roller hebt, ook met plakband eroverheen.
lol, ik schrijf niet alle koffie op, maar tis koffie na ontbijt, koffie als "tussendoortje" koffie na de lunch, koffie bij het tussendoortje smiddag's, en dan 's avonds zeker ook nog een bak koffie :)
pi_94844111
'Heel veel koffie, 's morgens drinkt MarMar vokking veel koffie!'
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  donderdag 31 maart 2011 @ 09:36:35 #257
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94844120
Nee plakroller heb ik niet. Wel een grijze pantalon, dus die doe ik wel aan :P /lui.
Niet meer actief op Fok!
pi_94844132
Waarom zoveel koffie dan?

En is dit een lijst van je dietiste? Want hij lijkt me niet zoveel anders dan andere dagen... :)
pi_94844140
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 09:36 schreef V1z0R het volgende:
'Heel veel koffie, 's morgens drinkt MarMar vokking veel koffie!'
ik zit nu op m'n derde bakje :')
  donderdag 31 maart 2011 @ 09:38:25 #260
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_94844155
DaD: veel succes met je operatie vandaag!!!
pi_94844198
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 09:37 schreef MarMar het volgende:

[..]

ik zit nu op m'n derde bakje :')
:')

Was een stukje tekst uit een filmpje... Zonder het MarMar dan.
En de zin erna is 'En 's middags drink ik bier, sixpacks of een krat...'
De rest mogen jullie zelf aanhoren :P (let op: vrouwonvriendelijk!)
pi_94844222
Oja, DaD vandaag onder het mes, veel succes! ^O^
  donderdag 31 maart 2011 @ 09:43:24 #263
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94844278
Haha, die foto nu bij dat homonieuwsbericht op Nu.nl. Twee vrouwen die samen wandelen zijn absoluut lesbo's :').
Niet meer actief op Fok!
pi_94844302
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 09:37 schreef Perruche het volgende:
Waarom zoveel koffie dan?

En is dit een lijst van je dietiste? Want hij lijkt me niet zoveel anders dan andere dagen... :)
lol ik hoef ook niet zoveel te veranderen idd :') ik kijk dat boek door, ik denk, huh dat doe ik allemaal al! Wel meer belegtips en lunchtips dan dit, maar dan moet ik eerst weer even boodschappen doen ;)

Staan wel goed lekkere recepten in zoals:

Vegetarische roerbakschotel met geitenkaas en aardappel

- ongeveer 100 g. sperziebonen
- 30 g. pistache- of cashewnoten
- halve ui
- halve rode paprika
- 50 g. geitenkaas
- 175 g. (voorgekookte) krieltjes
- teentje knoflook
- eetlepel olijfolie
- beetje zout en peper

- sperzieboontjes halveren en 10 minuutjes koken
- noten grof hakken met keukenmachine of mes
- ui in ringen snijden, paprika in stukjes en geitenkaas in blokjes
- wok droog verhitten, olie (of margarine) toevoegen
- aardappeltjes goudbruin bakken
- paprika en ui na ca. vijf minuten erbij
- sperziebonen erbij
- teentje knoflook fijnhakken en erbij
- als laatste de geitenkaas en noten erdoor scheppen en even mee laten verwarmen
- eventueel op smaak brengen met wat zout en peper

en

Tagliatelle met asperges en kip

- 250 g asperges
- 75/100 g tagliatelle
- 100 g kipfilet
- olijfolie (of vloeibare margarine)
- blikje ontvelde tomaten
- 1/4 theelepel cayennepeper
- zout en peper
- 1 eetlepel bieslook

- schil de asperges en kook ze gaar in ca 10-15 minuten
- bereid ondertussen de tagliatelle zoals wordt aangegeven op de verpakking
- snijd vervolgens de asperges in stukken van ongeveer 3 cm
- snijd de kipfilet in blokjes en bak ze goed gaar in de olie of de margarine
- laat de tomaten uitlekken
- Roer de asperges en de kip door de uitgelekte tomaten en laat deze 5 minuten op een laag vuur pruttelen
- breng de saus op smaak met een mespunt (cayenne) peper
- Schep de saus op de uitgelekte tagliatelle en bestrooi het geheel met (verse) bieslook

Heb hier de hoeveelheden even aangepast voor 1 persoon, namelijk voor m'n mams in de mail gegooid :) Boekje staat vol met makkelijke en lekkere 30min gerechten en ik ben dol op gerechten waarvan de ingredienten op je bord en in je mond nog te onderscheiden zijn :)

Wat leuk is van de lijstjes achterin dat boek is dat ik niet meer zo op de kcal hoef te letten, staat er nl al bij voor de hele dag en dan in verschillende hoeveelheden waar je uit kan kiezen of iets weg kan laten in mijn geval. Ik ga dus niet meer rekenen en tellen, weet wel ongeveer wat een boterham meer of minder doet :)
pi_94844398
Ah ok dat is wel fijn! Ook lekker dat je niet meer hoeft te tellen :)

Maar waaom al die koffie dan?
/nieuwsgierig aagje
pi_94844412
Dank jullie wel. :*.

Heb verschrikkelijke trek, maar word pas om 2 uur geopereerd. ;( .
pi_94844432
Oh en veel koffie want kind om half 6 naast mijn bed met "MAMA MAMA MAMA NOG 1 NACHTJE EN DAN GAAN WE LOGEREN BIJ BEPPE" en vervolgens om de 20 minuten "IS HET NU DAN WEL AL ECHT OCHTEND?"
En daarvoor drie keer naar de plee in de nacht en zomertijdjetlag is nog niet over en dus KOFFIE!

verder ben ik heel vrolijk vandaag w/

en DaD sterkte! :*
pi_94844545
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 09:43 schreef Viking84 het volgende:
Haha, die foto nu bij dat homonieuwsbericht op Nu.nl. Twee vrouwen die samen wandelen zijn absoluut lesbo's :').
Aan mijn bar spot ik ze wel vaak en aan 't einde van de avond zie ik ze dan op de dansvloer zoenen.. Dus mijn gaydar werkt *O*!
  donderdag 31 maart 2011 @ 09:55:52 #269
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_94844605
Ohai! Succes vandaag DaDtje!

Ik ga me zo een andere pil laten aansmeren/-bevelen :P

En daarna staat scriptiewerk en werkwerk op de planning. Oh, en het Plan uiteraard :Y)
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  donderdag 31 maart 2011 @ 09:55:52 #270
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94844606
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 09:53 schreef Probability het volgende:

[..]

Aan mijn bar spot ik ze wel vaak en aan 't einde van de avond zie ik ze dan op de dansvloer zoenen.. Dus mijn gaydar werkt *O*!
Ja maar dit is gewoon een plaatje van twee vrouwen die miss helemaal niet lesbisch zijn :P. Zag zonet ook al een plaatje van die typische bi-meiden die hun vriendje op willen geilen :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_94844631
Buh mijn ei is niet goed gaar gekookt en nu kan ik het niet eten hier op werk :')
pi_94844670
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 09:55 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja maar dit is gewoon een plaatje van twee vrouwen die miss helemaal niet lesbisch zijn :P. Zag zonet ook al een plaatje van die typische bi-meiden die hun vriendje op willen geilen :P.
die noem ik altijd wannabi
pi_94844676
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 09:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ohai! Succes vandaag DaDtje!

Ik ga me zo een andere pil laten aansmeren/-bevelen :P

En daarna staat scriptiewerk en werkwerk op de planning. Oh, en het Plan uiteraard :Y)
*O* *O* *O*
pi_94844678
Ga trouwens Blue Valentine zien. O+.

En niet alleen omdat Ryan Gosling zo lekker is.
pi_94844737
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 09:55 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nee joh, je hebt echt geen idee waar ik werk!
& Je bent geen bi, als je niet beft :')!

Kan mij niet voorstellen als je 3 uur met elkaar aan de bar zit dat er ergens nog een verdwaald vriendje rondspookt..
pi_94844777
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 10:00 schreef Probability het volgende:

[..]

QFT!!!!
pi_94844814
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 10:02 schreef MarMar het volgende:

[..]

QFT!!!!
Osdorp Posse - Wannabi
pi_94844882
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 10:03 schreef Probability het volgende:

[..]

Osdorp Posse - Wannabi
lol shame on me, die kende ik niet eens, maar iets van GMTA voel ik wel bij die lyrics hahaha
  donderdag 31 maart 2011 @ 10:11:02 #279
331 Merel
Be here now.
pi_94845019
Uitslag uitstrijkje: pap 1 *O*
pi_94845066
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 10:11 schreef Merel het volgende:
Jeej *O*

Wat voor cadeautje heb je gekocht?
pi_94845068
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 10:11 schreef Merel het volgende:
Gefeliciteerd! Je mag een kado'tje *O* !
  donderdag 31 maart 2011 @ 10:13:27 #282
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94845072
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 10:00 schreef Probability het volgende:

[..]

Kan mij niet voorstellen als je 3 uur met elkaar aan de bar zit dat er ergens nog een verdwaald vriendje rondspookt..
_O-.
Niet meer actief op Fok!
pi_94845413
*O* merel!! :D

En lol: onze kat is in de vijver van de buurman gepleurd toen hij vis wilde jatten net _O-
pi_94845453
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 10:26 schreef MarMar het volgende:
*O* merel!! :D

En lol: onze kat is in de vijver van de buurman gepleurd toen hij vis wilde jatten net _O-
Whehe, boontje komt om zijn loontje.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  donderdag 31 maart 2011 @ 10:35:49 #285
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94845647
Merel mag een cadeautje idd. Wat een kutweer vandaag. En ik ben niet gemotiveerd voor m'n gesprek van vanmiddag, ook zo handig :'). Ook geen idee wat ik moet voorbereiden. Gelukkig zit ik al een beetje in de solligesprekken tegenwoordig, dus ik kan vast wel wat antwoorden uit m'n mouw schudden vanmiddag :).
Niet meer actief op Fok!
pi_94845768
Lijstje gisteren:
O: ananas met yoghurt, grapefruitsap
T: vieze koffie met poedermelk (zitten ook transvetten in las ik laatst :o )
L: boterham kroket, 2 cappuccino met koekjes
T: roggebrood met oude kaas, beetje nootjes, glas witte wijn
D: misosoep, 8 sushi (6 x maguro, 2 x tamago), 2 tempuragarnalen, 2 stukjes groentetempura, 2 yakatori, 3 asperges-met-beefyakatori, schaaltje edamameboontjes, zeewiersalade, 1 saké en 1 glas witte wijn
T: cappuccino
pi_94846033
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 10:35 schreef Viking84 het volgende:
Merel mag een cadeautje idd. Wat een kutweer vandaag. En ik ben niet gemotiveerd voor m'n gesprek van vanmiddag, ook zo handig :'). Ook geen idee wat ik moet voorbereiden. Gelukkig zit ik al een beetje in de solligesprekken tegenwoordig, dus ik kan vast wel wat antwoorden uit m'n mouw schudden vanmiddag :).
Solli?
pi_94846072
toch succes Vik ;) :P
Ja doei.
pi_94846094
Hoi, weer wakker. Toch nog lang geslapen ivm migraine.
Perruche, ik begrijp je, maar ik ben vooral trots op het feit dat ik al drie weken geen eetbuien heb gehad.
In slechtere tijden ga ik namelijk s avonds na het eten naar de super en dan haal ik: chips, nootjes, toetje, ijs en koekjes. Soms één item minder. Dat gaat dan allemaal op. Dat het gister teveel zoet was weet ik, dus vooral de laatste zin, dat ik tevreden ben, klopte niet. Maar voor mijn doen, was het acceptabel.

Nu ga ik een dubbele boterham met pindakaas eten en een verklaring van goed gedrag halen!
pi_94846121
Succes Vik!
pi_94846164
Vik succes!
  donderdag 31 maart 2011 @ 10:54:52 #292
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94846176
quote:
10s.gif Op donderdag 31 maart 2011 10:50 schreef sigme het volgende:

[..]

Solli?
Ja dat is hip, je weets :P.

Dank voor de succeswensen. Er komt al wat bovenborrelen, dus wie weet komt het toch nog goed _O-.
Niet meer actief op Fok!
pi_94846190
Succes Vikje!

En een yay voor Merel, zoals ik het begrijp is pap 1 dus goed...
Ook altijd leuk als je een reden hebt om een cadeautje te kopen! :D
pi_94846232
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 10:54 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja dat is hip, je weets :P.

Dank voor de succeswensen. Er komt al wat bovenborrelen, dus wie weet komt het toch nog goed _O-.
Zet 'm op!
pi_94846266
Succes vandaag DaD! Komt vast goed. :)
Fijn van je goede uitslag Merel! :)
En succes met je solli Viking!

Ik ga vandaag mijn belastingaangifte invullen. Beetje jammer alleen dat ik toch niet alles al bij elkaar had gelegd en dus straks weer 8 keer het huis door kan hinkelen om alles bij elkaar te zoeken. -O-
Doe wat je niet durft.
  donderdag 31 maart 2011 @ 11:00:22 #296
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94846368
Wel een beetje aan de late kant hè, HPKW? ;).

Ik heb het ook eergisteren pas gedaan hoor, zodat ik nog wat dingen kon vragen op Fok!, mocht het nodig zijn. En ik heb het dus een hele tijd uitgesteld en uiteindelijk was ik binnen 10 minuten klaar met invullen :'). Zo handig als je geen eigen bedrijf, geen eigen huis, geen spaargeld etc hebt :P. Heeft niks hebben toch nog een voordeel :').
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 31 maart 2011 @ 11:02:07 #297
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94846429
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 10:52 schreef MevrouwPuff het volgende:

Nu ga ik een dubbele boterham met pindakaas eten en een verklaring van goed gedrag halen!
Die krijg je thuisgestuurd. Kan een paar weken duren, maar ik had hem binnen een week al.

Wel het toppunt van bureaucratie trouwens: ik moest hem bij balie 1 aanvragen, vervolgens naar de kassa om te betalen en vervolgens moest ik met mijn bonnetje terug naar balie 1, om te laten zien dat ik betaald had :').
Niet meer actief op Fok!
pi_94846563
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 11:00 schreef Viking84 het volgende:
Wel een beetje aan de late kant hè, HPKW? ;).

Ik heb het ook eergisteren pas gedaan hoor, zodat ik nog wat dingen kon vragen op Fok!, mocht het nodig zijn. En ik heb het dus een hele tijd uitgesteld en uiteindelijk was ik binnen 10 minuten klaar met invullen :'). Zo handig als je geen eigen bedrijf, geen eigen huis, geen spaargeld etc hebt :P. Heeft niks hebben toch nog een voordeel :').
Voor mijn doen is dit ontzettend op tijd. :D Meestal vraag ik uitstel aan en doe ik het een week voordat ik op vakantie ga in oktober ofzo en dan schiet ik in de stress omdat mijn digid het niet doet enzo. :P

Die van mij is iets gecompliceerder overigens. :D
Ter compensatie krijg ik wel geld terug, maar ik heb er gewoon geen zin in. :D
Doe wat je niet durft.
pi_94846696
quote:
Op donderdag 31 maart 2011 11:02 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Die krijg je thuisgestuurd. Kan een paar weken duren, maar ik had hem binnen een week al.

Wel het toppunt van bureaucratie trouwens: ik moest hem bij balie 1 aanvragen, vervolgens naar de kassa om te betalen en vervolgens moest ik met mijn bonnetje terug naar balie 1, om te laten zien dat ik betaald had :').
Ik hoop dat dat niet hoeft bij het deelgemeentekantoor!
Na mn inwerkperiode heb ik btw eens in de twee weken een 24uursdienst (overdag werken, s avonds en s nachts aanwezig voor noodgevallen.) De volgende dag kan ik dan geheel compenseren.
pi_94846741
Ik heb dit jaar weer geen uitnodiging gehad :?

O en als ik ben vergeten loonheffingskorting aan te vragen, kan dat alsnog?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')