Veel koffie? Zou je niet zeggen!!!!quote:Op donderdag 31 maart 2011 09:32 schreef MarMar het volgende:
ik zeg plakroller!!!
en goedemorgen!
en koffie, veel koffie!!
lijstje voor vandaag:
O: magere yoghurt met volvezel cruesli en koffie
T: koffie!
L: bruinbrood met 20+ kaas en komkommer, rauwkost, beker melk
T: banaantje (minibanaan)
D: preischotel uit de oven
T: schaaltje yoghurt
T: mandarijn
lol, ik schrijf niet alle koffie op, maar tis koffie na ontbijt, koffie als "tussendoortje" koffie na de lunch, koffie bij het tussendoortje smiddag's, en dan 's avonds zeker ook nog een bak koffiequote:Op donderdag 31 maart 2011 09:34 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Veel koffie? Zou je niet zeggen!!!!
Vik, je kan, als je geen roller hebt, ook met plakband eroverheen.
ik zit nu op m'n derde bakjequote:Op donderdag 31 maart 2011 09:36 schreef V1z0R het volgende:
'Heel veel koffie, 's morgens drinkt MarMar vokking veel koffie!'
quote:
lol ik hoef ook niet zoveel te veranderen iddquote:Op donderdag 31 maart 2011 09:37 schreef Perruche het volgende:
Waarom zoveel koffie dan?
En is dit een lijst van je dietiste? Want hij lijkt me niet zoveel anders dan andere dagen...
Aan mijn bar spot ik ze wel vaak en aan 't einde van de avond zie ik ze dan op de dansvloer zoenen.. Dus mijn gaydar werktquote:Op donderdag 31 maart 2011 09:43 schreef Viking84 het volgende:
Haha, die foto nu bij dat homonieuwsbericht op Nu.nl. Twee vrouwen die samen wandelen zijn absoluut lesbo's.
Ja maar dit is gewoon een plaatje van twee vrouwen die miss helemaal niet lesbisch zijnquote:Op donderdag 31 maart 2011 09:53 schreef Probability het volgende:
[..]
Aan mijn bar spot ik ze wel vaak en aan 't einde van de avond zie ik ze dan op de dansvloer zoenen.. Dus mijn gaydar werkt!
die noem ik altijd wannabiquote:Op donderdag 31 maart 2011 09:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja maar dit is gewoon een plaatje van twee vrouwen die miss helemaal niet lesbisch zijn. Zag zonet ook al een plaatje van die typische bi-meiden die hun vriendje op willen geilen
.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 09:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ohai! Succes vandaag DaDtje!
Ik ga me zo een andere pil laten aansmeren/-bevelen![]()
En daarna staat scriptiewerk en werkwerk op de planning. Oh, en het Plan uiteraard
Nee joh, je hebt echt geen idee waar ik werk!quote:Op donderdag 31 maart 2011 09:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja maar dit is gewoon een plaatje van twee vrouwen die miss helemaal niet lesbisch zijn. Zag zonet ook al een plaatje van die typische bi-meiden die hun vriendje op willen geilen
.
QFT!!!!quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:00 schreef Probability het volgende:
[..]
Nee joh, je hebt echt geen idee waar ik werk!
& Je bent geen bi, als je niet beft!
Gefeliciteerd! Je mag een kado'tjequote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:00 schreef Probability het volgende:
[..]
Nee joh, je hebt echt geen idee waar ik werk!
& Je bent geen bi, als je niet beft!
Kan mij niet voorstellen als je 3 uur met elkaar aan de bar zit dat er ergens nog een verdwaald vriendje rondspookt..
Whehe, boontje komt om zijn loontje.quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:26 schreef MarMar het volgende:
merel!!
En lol: onze kat is in de vijver van de buurman gepleurd toen hij vis wilde jatten net
Solli?quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:35 schreef Viking84 het volgende:
Merel mag een cadeautje idd. Wat een kutweer vandaag. En ik ben niet gemotiveerd voor m'n gesprek van vanmiddag, ook zo handig. Ook geen idee wat ik moet voorbereiden. Gelukkig zit ik al een beetje in de solligesprekken tegenwoordig, dus ik kan vast wel wat antwoorden uit m'n mouw schudden vanmiddag
.
Ja dat is hip, je weetsquote:
Zet 'm op!quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja dat is hip, je weets.
Dank voor de succeswensen. Er komt al wat bovenborrelen, dus wie weet komt het toch nog goed.
Die krijg je thuisgestuurd. Kan een paar weken duren, maar ik had hem binnen een week al.quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:52 schreef MevrouwPuff het volgende:
Nu ga ik een dubbele boterham met pindakaas eten en een verklaring van goed gedrag halen!
Voor mijn doen is dit ontzettend op tijd.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:00 schreef Viking84 het volgende:
Wel een beetje aan de late kant hè, HPKW?.
Ik heb het ook eergisteren pas gedaan hoor, zodat ik nog wat dingen kon vragen op Fok!, mocht het nodig zijn. En ik heb het dus een hele tijd uitgesteld en uiteindelijk was ik binnen 10 minuten klaar met invullen. Zo handig als je geen eigen bedrijf, geen eigen huis, geen spaargeld etc hebt
. Heeft niks hebben toch nog een voordeel
.
Ik hoop dat dat niet hoeft bij het deelgemeentekantoor!quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Die krijg je thuisgestuurd. Kan een paar weken duren, maar ik had hem binnen een week al.
Wel het toppunt van bureaucratie trouwens: ik moest hem bij balie 1 aanvragen, vervolgens naar de kassa om te betalen en vervolgens moest ik met mijn bonnetje terug naar balie 1, om te laten zien dat ik betaald had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |