SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic statistieken Klik op de link om te zien welke FOK!kende hattrickers de meeste posts hebben of wat het spamrecord is van de hattrickende FOK!kers. Hattrick op FOK! statistieken
Deze openingspost Als je het topic sluit doordat je reactie 301 hebt geplaatst, word je vriendelijk verzocht een nieuw topic te openen. De OP is dan hier te vinden.
Tevens word je verzocht even je eigen laatste topic post te editen en een linkje te plaatsen naar t nieuwe topic. bvdHT: FC Dinamo Assen (504765)
nee je krijgt eerst een gele kaart, 2x geel is hakkietakkie weg zakkiequote:Op woensdag 30 maart 2011 14:51 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Ah, de overheid. En wat als er eens een gek langskomt? Dan zijn de middelen meteen aanwezig om een compleet ras uit te roeien, en dat lijkt me ongewenst.
Dat zijn dus misdadigers? Hoe moet ik me dit voorstellen, als je een snoepje uit de snoepwinkel steelt mag je je niet meer voortplanten?
Tsja, ik denk niet dat dit punt te verdedigen valt, tuig heeft ook rechten![]()
De ouder hoeft niet per se zijn eigen kind op te voeden.
Nee. Minimaal 2. Je moet de vergrijzing niet stimuleren namelijk.quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:51 schreef FrituurVetPet het volgende:
1 child policy dan maar? Dan jengelen mensen net als in china weer lekker hun dochters de rivier in!
Lastige stellingen dit altijd. Zouden gehandicapten bijvoorbeeld kinderen mogen krijgen ook al is de kans erg groot dat die kinderen zelf gehandicapt zullen zijn? De maatschappelijke kosten zijn werkelijk enorm!
nog niet te spreken of het kind wel een normaal leven kan/zal hebben en of de ouders wel in staat zijn om de verzorging op zich te nemen..quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:51 schreef FrituurVetPet het volgende:
1 child policy dan maar? Dan jengelen mensen net als in china weer lekker hun dochters de rivier in!
Lastige stellingen dit altijd. Zouden gehandicapten bijvoorbeeld kinderen mogen krijgen ook al is de kans erg groot dat die kinderen zelf gehandicapt zullen zijn? De maatschappelijke kosten zijn werkelijk enorm!
quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:53 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Nee. Minaximaal 2. Je moet de vergrijzing overbevolking niet stimuleren namelijk.
Fout. Alleenstaanden krijgen geen kinderen bijvoorbeeld. Als een stel dan maar maximaal 2 kinderen mag krijgen, krijg je vergrijzing.quote:
je noemt mijn reactie fout, maar vervolgens ga je uitleggen hoe hetgeen dat ik postte werkt.. dan is het toch niet fout?quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:01 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Fout. Alleenstaanden krijgen geen kinderen bijvoorbeeld. Als een stel dan maar maximaal 2 kinderen mag krijgen, krijg je vergrijzing.
Dat wil je niet. Je moet de perfecte balans kunnen vinden en dat ligt bij 2,3 als ik me niet vergis. Maar aangezien het heel moeilijk is om 0,3 kind te krijgen...
Oh crap!quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:37 schreef Drassss het volgende:
Nog 35 minuten
Edit: Niemand de penalty nemers vergeten?!
Sorteren op SH toch?quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:37 schreef Drassss het volgende:
Nog 35 minuten
dankquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:37 schreef Drassss het volgende:
Nog 35 minuten
hehe mijn wedstrijd begint ook om 1700u.. is maar goed ook, anders had ik mn opstelling misschien nog 100x aangepast..quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:43 schreef Flappekz het volgende:
Precies op tijd, wedstrijd om 1700 uur. Thanks drassss
quote:Bij deze strafschoppenreeks telt naast het niveau spelhervattingen ook het niveau scoren, de ervaring en de specialiteit technisch mee voor de strafschopnemer. Bij het maken van een opstelling voor een dergelijke wedstrijd kun je instellen in welke volgorde je spelers de strafschoppen zullen nemen.
op twee middenvelders na, speel ik ook met mn b-team.. en ook ik PIC..quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:46 schreef vanpers het volgende:
Nu kan ik nog zeggen dat ik in de beker zit.
Ga vanavond gewoon kansloos onderuit.
PIC gewoon met mijn B team, hoop dat de schade meevalt.
en wat is reëel?quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:47 schreef Drassss het volgende:
Winst, veel goals en een goede loting voor ronde 3.
Dat wil ik zien vanavond.
NLquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:57 schreef DeHovenier het volgende:
Welke nationaliteiten trekken eigenlijk het minst loon voor NLse clubs?
ah.. ben benieuwd, je PICt?..quote:
Ja ik pic. Speel met 2 B-trainees en de rest A-spelers.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:57 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ah.. ben benieuwd, je PICt?..
ik heb alle Fok!kers die nog in de beker zitten toegevoegd aan HT Live.. dus ik zal het eens goed in de gaten houden
aha.. nou dan ga ik er maar eens lekker voor zitten..quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:59 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja ik pic. Speel met 2 B-trainees en de rest A-spelers.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:59 schreef MrMoon het volgende:
[..]
niks
alle andere nationaliteiten kosten je 20% extra loon..
Zo vroeg al aan het bier? Gekkenhuisquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:01 schreef MrMoon het volgende:
[..]
aha.. nou dan ga ik er maar eens lekker voor zitten..
* MrMoon pakt bier en nootjes
mja misschien is het sowieso niet verstandig.. ben al de hele dag ziek thuis..quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:02 schreef Drassss het volgende:
[..]
Zo vroeg al aan het bier? Gekkenhuis
Vroeg? Het is 5 uur!quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:02 schreef Drassss het volgende:
[..]
Zo vroeg al aan het bier? Gekkenhuis
Klasse Flap, zo ken ik je weerquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:03 schreef Flappekz het volgende:
Wat een amateur ben ik joh. Hij speelt ALTIJD centrumaanval. En hoe heb ik mn defs neergezet?
Juist...
in het centrumquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:03 schreef Flappekz het volgende:
Wat een amateur ben ik joh. Hij speelt ALTIJD centrumaanval. En hoe heb ik mn defs neergezet?
Juist...
Wel 1 van de drie jaquote:
oei, stadion nu al bijna vol..quote:Het aangename weer lokte 27166 fans naar Dynamo Stadion.
22496 ... passen er hier ook nog maar een paar bijquote:
Uh Flap?quote:Een foutje in de centrale verdediging van de thuisploeg zorgde ervoor dat Ivan Gospodinov in de 6e minuut de 0-1 voor v.v. kon scoren.
mja, ik had echter pas halverwege het seizoen zo vol verwacht.. misschien toch maar uitbreiden binnenkort.. maar ja... die spits he?quote:
Ik zag net ook dat Foxtrick een klein venstertje opent rechtsonderin je monitor als er een update is.quote:Op snelheid ging Mickaël Gervais van Dynamo zijn directe tegenstander voorbij en leverde een sublieme voorzet af op de vrijstaande José Vidal, die simpel de 0-1 in kon tikken.
ik weet nu even niet of ik zoquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:06 schreef Flappekz het volgende:
[..]
22496 ... passen er hier ook nog maar een paar bij
En 0-1 achter nu
DOOR HET MIDDEN
Mag alletweequote:Op woensdag 30 maart 2011 17:07 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik weet nu even niet of ik zomoet reageren of toch zo
quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:07 schreef DeHovenier het volgende:
BAM!
[..]
Ik zag net ook dat Foxtrick een klein venstertje opent rechtsonderin je monitor als er een update is.
quote:09:03
Lam Feng Choon van KKA moest per brancard van het veld en keerde niet meer terug. Zijn vervanger was Pieter-Jan van Plateringen.
Iddquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:09 schreef Flappekz het volgende:
Vandaag is nu al een dag om snel te vergeten...
[..]
autch..quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:09 schreef Flappekz het volgende:
Vandaag is nu al een dag om snel te vergeten...
[..]
quote:Na 11 minuten dribbelde Krijn Luns door het midden langs de verdedigers, alsof ze er niet stonden, en maakte de 1-1.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:11 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Zo vroeg al 2 goals, 't kan leuk worden.
quote:Rui Aguin sprong torenhoog boven de anderen uit toen hij in de 12e minuut een hoekschop van Geert-Jan Korf netjes binnenknikte: 0-2.
correctiequote:
Hah!quote:v.v.-speler Stefan Hellstedt kon de rest van de wedstrijd vanaf de bank bekijken, want in de 16e minuut kreeg hij zo'n tik op zijn enkel dat hij zich door Enrico Densi moest laten vervangen.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:17 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Hah!
79kTSI mid eraf, 19kTSI mid erop. Zo moet het!
Hoe ga je die pakken? Door een zo hoog middenveld te hebben?quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:18 schreef The_Hives het volgende:
die counterhufter moet ik pakken![]()
* Hives heeft een hekel aan counterhufters![]()
tuurlijk niet.. onder zijn middenveld zitten en zelf gaan counterenquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:19 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Hoe ga je die pakken? Door een zo hoog middenveld te hebben?
quote:Door een wonderschone vrije schop zette Krijn Luns Mydrecht op voorsprong: 2-1.
met ME is alles mogelijk..quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:21 schreef Flappekz het volgende:
En toch moet ik kunnen winnen, zeker nu zn beste mid eraf is
quote:
Met z'n TSI van 980quote:De thuisploeg vergrootte de voorsprong in de 21e minuut tot 3-1 toen Krijn Luns geen fout maakte en de toegekende penalty koel wist te verzilveren.
door een gunstige enginequote:Op woensdag 30 maart 2011 17:19 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Hoe ga je die pakken? Door een zo hoog middenveld te hebben?
dan lig je eruitquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:23 schreef The_Hives het volgende:
[..]
door een gunstige enginekan nu toch niets meer veranderen
quote:In de 24e minuut kwam Mydrecht op 4-1 toen de verdedigers van de bezoekers de bal verloren aan Andreas Petersen. Vanaf de linkerkant speelde hij de keeper uit en schoof de bal in het lege doel.
MOTSt 'iequote:In de 25e minuut werd Dynamo-speler Cedrik Standfest door een laat ingezette tackle hard geraakt. Hij liep even te trekkebenen, maar kon toch doorspelen.
quote:24:23
Na 24 minuten vond bootjes-speler Krelis Siemons een gaatje in de verdediging en kon de bezoekers op 0-1 zetten.
Ik ben vol met trainees in de weer.. Dus mijn verdediger staat in de spits om passen training te krijgen, etcquote:
Er is hoopquote:Na 31 minuten gaf KKA de bal vanuit een vrije trap hoog voor in de zestienmeter. Het leek hier om een goed ingestudeerde actie te gaan, want de bal werd teruggekopt en bereikte Pieter-Paul Frerichs. Deze had alle ruimte om de bal in de hoek te plaatsen en zo de 1-2 te scoren.
0 - 3 achter..quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:33 schreef RealBizkit666 het volgende:
0-1 voorsprong. Nu eten maken, dus ik kan het niet volgen.
mooi hopelijk komen er dan geen doelpunten meer bij met mijn pressie taktiek..quote:30:47
De spelers van bootjes dachten dat hun werk voor vandaag gedaan was en besloten zich te beperken tot verdedigen en het uitspelen van de tijd.
quote:39:32
In de 39e minuut wist KKA de stand gelijk te trekken: 2-2. Andrea Sotgia kreeg zijn voet tegen een pass van rechts en wist de bal langs de keeper te jagen.
En een spits erin?quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:41 schreef Gijs_ het volgende:
Wel de keeper van mijn tegenstander eraf getrapt!
Nee, vermoedelijk een 'goed' keepertje...quote:
Ja. Je wilt overbevolking tegengaan inderdaad. Maar daardoor veroorzaak je ook vergrijzing en dat had je doorgestreept, dus is je aanpassing wel gedeeltelijk fout natuurlijk. Daar reageerde ik dan ook eigenlijk op.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:20 schreef MrMoon het volgende:
[..]
je noemt mijn reactie fout, maar vervolgens ga je uitleggen hoe hetgeen dat ik postte werkt.. dan is het toch niet fout?
Zijn links is jouw rechts he?quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:42 schreef elby1988 het volgende:
Een vlotte aanval over de linkerflank werd vanuit een moeilijke hoek afgerond door Juan Del Camino, waarmee Jagielonia-Tiel de voorsprong uitbreidde: 2-0.
Links is mijn zwakke kant
quote:
zelfs niet gedeeltelijk fout dusquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:43 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ja. Je wilt overbevolking tegengaan inderdaad. Maar daardoor veroorzaak je ook vergrijzing en dat had je doorgestreept, dus is je aanpassing wel gedeeltelijk fout natuurlijk. Daar reageerde ik dan ook eigenlijk op.
Maar genoeg daarover. Nu bekerwestrijd.
Bam!quote:In de 43e minuut haperde bij het thuisteam de buitenspelval en scoorden de bezoekers de gelijkmaker. Gied Prent maakte de 1-1 na een mooie pass van de linkerflank.
74 procentquote:
niet zo min over een 8e klasserquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:08 schreef Nixx- het volgende:
Weet je wat het allerslechtste van mezelf is.
Maar 49% balbezit halen tegen een 8e klasser...
Ik vind dat hij een topprestatie levert.quote:
Okquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:10 schreef MrMoon het volgende:
[..]
nee je krijgt eerst een gele kaart, 2x geel is hakkietakkie weg zakkie
[serieus]ik ben tegen hoor.. alle invloeden van de overheid op bevolkingsgroei of beperking daarop zijn per definitie onwenselijk..[/serieus]
Weet ik t ook niet meer.quote:De onervaren Frank Breden begon te pingelen vlakbij de zeer gevaarlijke Timo Kauppi, die je zo'n kans niet twee keer hoeft te geven: het was meteen raak, 0-1.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:19 schreef The_Hives het volgende:
shit daar gaat de gezelligheid, he's back
Daar kicken ze op volgensmijquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:04 schreef MrMoon het volgende:
hmmz.. mn tegenstander heeft niks gedaan met mn tip.. heb hem nog speciaal gePM'd dat ik met een b-team speel en dat ik ga PICcen omdat ik kansloos ben.. speelt ie met zn sterkste 11..
WOEIIIIIIIIIIIIIIIIquote:70:20
De fans van KKA hielden hun adem in toen Pieter-Paul Frerichs op de linkerflank aan een lange solo begon. Hij ontweek alle tackles, omspeelde de keeper en zette zo zijn team op een 3-2 voorsprong.
BAM!quote:In de 65e minuut werd het 1-2 toen PRT-speler Naud Prent door de centrale verdediging glipte en de bal over de keeper stiftte.
Zo!quote:81:24
Het werd er niet beter op voor het bezoekende team toen KKA na een aanval over de linkervleugel op een 4-2 voorsprong kwam. Kamber Tekin kwam als doelpuntenmaker in de boeken.
Beetje jammer dit. Nou staat mn 39 jarige coach op een trainings plek...quote:Kluitje moest in de 60e minuut wisselen. Plácido Ahumada strompelde mank van het veld en werd vervangen door Roberto Belmonte.
F***quote:De lange trap van houten-speler Korstiaan Druppers zette de verdediging van de tegenstander compleet op het verkeerde been. Melchior Stoudt ving de bal op en had simpel voor het inschieten: 1-1
quote:Ger Clephas (318055761)
17 jaar en 0 dagen, volgende verjaardag: 20-07-2011
redelijk in vorm, conditie zwak
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.
Eigenaar: We sturen je met een kluitje het Bosch in!
(sinds 30-03-2011 (2/45), 0d)
Total Skill Index (TSI): 760
Loon: 350 ¤/week
5 600 ¤/ seizoen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
HTMS Points: Ability: 306 / Potential: 1947
Huidige vaardigheden:
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: matig
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: redelijk
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
Ik duim ervoor dat ze een zacht tikje geven op de enkels van een waailap, zodat die eruit wordt gewisseld.quote:
Die is wel leuk jaquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:40 schreef Outpost76 het volgende:
Iemand nog een leuke trainie kopen?
[..]
quote:
Als ie er over drie/vier weken op had gestaan met 0 dagen had ik het zeker overwogen, ik moet eerst alleen nog wat trainees laten poppen en verkopen.quote:
quote:90:00
De eindfase van de wedstrijd leverde geen goals meer op. Misschien gokten beide teams op de extra tijd?
Dan is t idd wel jammer ja. Hij gaat straks op de tl (als ik t niet vergeet).quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:45 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Als ie er over drie/vier weken op had gestaan met 0 dagen had ik het zeker overwogen, ik moet eerst alleen nog wat trainees laten poppen en verkopen.
Dat zou ik maar doen jaquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan is t idd wel jammer ja. Hij gaat straks op de tl (als ik t niet vergeet).
+2quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:46 schreef Nixx- het volgende:
Als ik deze wedstrijd overleef zal ik het de volgende keer niet zo spannend maken
Das zeker niet verkeert!quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:47 schreef Flappekz het volgende:
Niet slecht, met PIC:
[ afbeelding ]
Stuk beter dan HO had voorspeld...
Zit er dik in vrees ik. Ik heb er nog maar vier om zeep geholpen, dus ik maak nergens aanspraak op.quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hopen dat je tegenstander niet ineens een mazzel goal maakt dan...
Zo weinig dagen levert toch altijd meer op denk ikquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tja ik kan m zondag ook 1x laten mee trainen op passen.....
hehe:quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:46 schreef Nixx- het volgende:
Als ik deze wedstrijd overleef zal ik het de volgende keer niet zo spannend maken
Mijn wedstrijd van vorige week niet mee gekregen zeker?quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:48 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Zit er dik in vrees ik. Ik heb er nog maar vier om zeep geholpen, dus ik maak nergens aanspraak op.
Tja dat weet ik dus niet. Maar denk dat ik m er maar gewoon op knikker.quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:49 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Zo weinig dagen levert toch altijd meer op denk ik
Dat was een beste naaipot toch ?quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mijn wedstrijd van vorige week niet mee gekregen zeker?
Dat denk ik wel, plus dat je hem anders op zijn vroegst volgende week vrijdag kan verkopen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tja dat weet ik dus niet. Maar denk dat ik m er maar gewoon op knikker.
Lekker constantquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:47 schreef Flappekz het volgende:
Niet slecht, met PIC:
[ afbeelding ]
17+0 levert het meeste op.quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:49 schreef Outpost76 het volgende:
Tja dat weet ik dus niet. Maar denk dat ik m er maar gewoon op knikker.
Mwa dat naaien viel wel mee. Al had ik wel mogen winnen. Mja na 90 minuten was t nog 1-1 en hij maakte de golden goal.quote:
Daarom maar gewoon verkopen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:50 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Dat denk ik wel, plus dat je hem anders op zijn vroegst volgende week vrijdag kan verkopen.
nicequote:Op woensdag 30 maart 2011 18:47 schreef Flappekz het volgende:
Niet slecht, met PIC:
[ afbeelding ]
Ja, dat risico heb je dan... ik zit te wachten op mijn golden goal tegen!quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mwa dat naaien viel wel mee. Al had ik wel mogen winnen. Mja na 90 minuten was t nog 1-1 en hij maakte de golden goal.
mja.. je maakt je belofte niet echt waar he?quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:53 schreef Drassss het volgende:
Ik zal nog eens zeggen dat ik dik ga winnen
Ik lig er ook niet wakker van maar vond t wel een beetje matigjes van Hattrick.quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:53 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ja, dat risico heb je dan... ik zit te wachten op mijn golden goal tegen!
quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:56 schreef Gijs_ het volgende:
Nog een tegenstander eraf getrapt, hij heeft geen wissels meer...
Nee, ik heb een hoop opvliegende idioten gekocht voor op die posities. Zo is er minder kans op blessuresquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:54 schreef roysonny123 het volgende:
8-0 verloren uiteindelijk.
1 vraagje: laten jullie spelers (die niet op een trainingsplek staan) ook in oefenwedstrijden meespelen? Zoals altijd je 1e keeper. Of het zou moeten zijn dat hij groggy is.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:56 schreef Gijs_ het volgende:
Nog een tegenstander eraf getrapt, hij heeft geen wissels meer...
quote:Dynamo Groningen -
bootjes 0 - 4 content we zijn aan elkaar gewaagd
quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:57 schreef MrMoon het volgende:
WTF.. voor de wedstrijd was mn tegenstander licht in het voordeel en na de wedstrijd zijn we ineens aan elkaar gewaagd volgens mn fans...
[..]
quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:57 schreef Nixx- het volgende:
Het lot helpt me:
82:38 - De ongelukkige Eric Simier van houten liep in de 82e minuut een hersenschudding op en werd ter observatie afgevoerd naar het ziekenhuis. De coach zat met de handen in het haar, omdat hij geen wissels meer op de bank had zitten. Zijn team moest daarom met een man minder door
83:44 - In de 83e minuut van de wedstrijd kreeg Sybrand Verplanke van houten zijn tweede gele PRENT en werd daarmee door de scheidsrechter uit het veld gestuurd.
Daar gaat je dikke winst.quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:59 schreef Drassss het volgende:
Oh fock..... ik had nog een wissel erin staan puur voor de vorm. Nu gaat er een gruwelijke CM uit voor een Iéts KUCH mindere....
Duidelijk niet te vroeg juichen. Gelukkig had jij nog wel wissels over.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:00 schreef Nixx- het volgende:
FUCK, dat is de tweede keer binnen een week dat hij weer geblesseerd is...
Mijn tweede vleugelspeler ligt ook al in de lappenmand...
Christian Kjaer, het ongelukkige slachtoffer, moest de wedstrijd staken. Dan Ky An stond al aan de zijlijn te trappelen om zijn kans te grijpen.
Ik heb mijn 5 beste A-spelers als reserve staan.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:01 schreef Outpost76 het volgende:
Duidelijk niet te vroeg juichen. Gelukkig had jij nog wel wissels over.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:02 schreef The_Hives het volgende:
![]()
![]()
![]()
de grootste prutser van hattrick is door naar de 3e ronde
Klopt! Jij ook?quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:02 schreef The_Hives het volgende:
![]()
![]()
![]()
BAMM!!quote:Er waren 109 minuten gespeeld toen Ed van Laer van Bifröst een counteraanval via de linkervleugel afrondde door 0-1 te scoren.
Mijn grootste winst van vandaag...quote:Teamgeest: in de wolken
Ik heb gewonnen met 1-2quote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:06 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ik heb gewonnen met 1-2
Mijn tegenstander van zondag speelt een verlenging (2-2), dat kan nooit goed zijn voor zijn zelfvertrouwen.
Jij en je voorspellingen ook!quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:01 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik mag blij zijn als ik de penalty's haal nu
quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:06 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ik heb gewonnen met 1-2
Mijn tegenstander van zondag speelt een verlenging (2-2), dat kan nooit goed zijn voor zijn zelfvertrouwen.
Ben ik door naar de 3e ronde dan?quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:02 schreef The_Hives het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik wilde die eigenlijk maken, maar ik dacht van, laat ik de eer aan possie latenquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ben ik door naar de 3e ronde dan?![]()
quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:08 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Ik wilde die eigenlijk maken, maar ik dacht van, laat ik de eer aan iemand anders laten
Het balletje is digitaal ed hoef ik zeker niet te zeggen?quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:08 schreef Drassss het volgende:
[..]
Waanzin ook...Ik heb 63/60% balbezit en maar 3 kansen gehad zucht.
Ik was de vorige ronde al uitgeschakeld dus telt t eigenlijk niet.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:08 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Ik wilde die eigenlijk maken, maar ik dacht van, laat ik de eer aan possie laten
misschien is het nog wel het ergst dat ik echt dacht dat possie door was..quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:08 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Ik wilde die eigenlijk maken, maar ik dacht van, laat ik de eer aan possie laten het deze keer niet doen
Hoe gaat het met je zelfvertrouwen en je fans?quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:10 schreef MrMoon het volgende:
[..]
misschien is het nog wel het ergst dat ik echt dacht dat possie door was..
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Na een knappe actie aan de linkerkant van het veld kwam Gied Prent van PRT in de 102e minuut helemaal vrij om te scoren. 2-3 voor de bezoekers.
Zelfvertrouwen: slechtquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:11 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je zelfvertrouwen en je fans?
quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:10 schreef MrMoon het volgende:
[..]
misschien is het nog wel het ergst dat ik echt dacht dat possie door was..
Pfffffffffffffffffff Niet te gelovenquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:13 schreef Flappekz het volgende:
Hehe, best terecht, die verlenging bij drassss
Ruim ook!quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:11 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dus ik was Possie voor met de flauwe grap
Och, dan valt het best meequote:Op woensdag 30 maart 2011 19:13 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Zelfvertrouwen: slecht
Fans: content
dat is wel spannend zeg penaltys heb je niet elke wedstrijd maar dat is de charme van bekervoetbal zullen we maar zeggenquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:15 schreef Flappekz het volgende:
Pointless Koen krijgt weer een nieuw avontuur: Pingels
Koen, ben jij dat?quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:16 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
dat is wel spannend zeg penaltys heb je niet elke wedstrijd maar dat is de charme van bekervoetbal zullen we maar zeggen
quote:Ah, wat een geweldige techniek heeft Lucien Gofferjé toch... Zijn linkervoet leverde koen een fraaie goal op. 2-2.
Staat me iets van bij dat technische spelers idd meer kans hebben te scoren. Maar dat kan ook de koen in me zijn die dat denkt.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:18 schreef Flappekz het volgende:
Een technisch-event bij een penalty?
[..]
Jaquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:18 schreef Flappekz het volgende:
Een technisch-event bij een penalty?
[..]
Ah, dan dacht ik dat dus toch goedquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:20 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja
Bij deze strafschoppenreeks telt naast het niveau spelhervattingen ook het niveau scoren, de ervaring en de specialiteit technisch mee voor de strafschopnemer.
Penalty 10 gaat erin en mijn tegenstander van zondag gaat eruit.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:23 schreef vanpers het volgende:
Bij mijn tegenstander van zondag zijn de eerste 6 penalties gemist.
Zelf ben ik zoals verwacht met 5-0 ten onder gegaan.
Lekker aanmodderen is ook wel ietsquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:51 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat gaat nooit meer wat worden
ik ben zondag aanwezig in de arena ...
Possie kan daar idd wel beleid gaan maken!quote:
Opstelling met alleen maar Jansen zie ik nog wel lukken daar in Amsterdam.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:54 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Possie kan daar idd wel beleid gaan maken!
quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:54 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:51 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat gaat nooit meer wat worden
ik ben zondag aanwezig in de arena ...
dat het nooit meer wat gaat wordenquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:57 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Wat? Mag een ADO-supporter niet naar de Arena?
Ach ja...je raakt er heus wel aan gewendquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:04 schreef The_Hives het volgende:
[..]
dat het nooit meer wat gaat worden
Slechter dan Coronel en zn kornuiten kan niet, dus ik kan daar best aan de slag.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:54 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Extreem veel beter ook niet gok ik zoquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Slechter dan Coronel en zn kornuiten kan niet, dus ik kan daar best aan de slag.![]()
Niet?quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:10 schreef Drassss het volgende:
[..]
Extreem veel beter ook niet gok ik zo
SPOILER: Bestuur van Ajax neemt afscheidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach je gaat nu misschien voorkomen dat spelers worden gehaald die niet thuishoren bij een fatsoenlijke club die logische beslissingen neemt, maar zonder geld gaat Ajax nooit meer presteren in de CL.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Niet?Die lampe kap had met zn rapport een tijdje terug zn eigen graf al gegraven. Helaas is daar toen niets mee gebeurt omdat ze dan hun kostbare baantjes moeten opzeggen. Een bestuurslid die in de commissie zit die het functioneren van dat zelfde bestuurslid moet controleren kan toch gewoon niet.
Presteren in de CL kan je wel uit je hoofd zetten. In de jaren 70 was dat een paar keer op rij en daarna voor het eerst in 94\95. Dat 95\96 en 96\97 ook redelijk suc6vol waren kwam puur door de uitmuntende selectie en een heel goed draaiend team. Het is nou eenmaal makkelijker invallen in een goed spelend team dan in een slecht spelend team.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:20 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ach je gaat nu misschien voorkomen dat spelers worden gehaald die niet thuishoren bij een fatsoenlijke club die logische beslissingen neemt, maar zonder geld gaat Ajax nooit meer presteren in de CL.
Dat ze kampioen gaan worden de komende 20 jaar? Ja uiteraard vast wel een paar keer, maar daar hoef je niet alles voor om te gooien.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:22 schreef Drassss het volgende:
Oef lastige tegenstander volgende week... 3x formidabel voorin en best een aardig middenveld.
Moet even wachten op de oefen poule om te zien welk thuis vlaggetje ik volgende week binnen haal.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:22 schreef Gijs_ het volgende:
Mijn tegenstander van volgende week zou te doen kunnen zijn, maar volgende week staat bij mij het verdedigen trainen weer voorop.
je had niet moeten PICcen.. het verschil tussen middenveld was veel te groot..quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:29 schreef DeHovenier het volgende:
Ik heb verloren met 5-2, wat ik eerlijk gezegd niet verwacht had. Ik he wel gePICced, dus TS is nu tevreden (7), 2 niveau's gestegen dus. Zelfvertrouwen is 1 niveau gedaald en staat nu op behoorlijk (4). Ik heb 219 Hatstats gehaald tegenover de 210 van de tegenstander.
netjesquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:01 schreef NelisZ het volgende:
Trouwens mn bekerwedstrijd weer overtuigend gewonnen met 8-0, ondanks mn matig keeper met formidabel verdedigen
Maar even serieus. Wat wil je dan in godsnaam veranderen? Er loopt nu ook aardig talent rond, ik noem:quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Presteren in de CL kan je wel uit je hoofd zetten. In de jaren 70 was dat een paar keer op rij en daarna voor het eerst in 94\95. Dat 95\96 en 96\97 ook redelijk suc6vol waren kwam puur door de uitmuntende selectie en een heel goed draaiend team. Het is nou eenmaal makkelijker invallen in een goed spelend team dan in een slecht spelend team.
Ze mogen idd wel weer vaker kampioen worden. Dat is voor mij all1 al een hele grote verbetering.
Ik zat nog te twijfelen idd.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:37 schreef MrMoon het volgende:
[..]
je had niet moeten PICcen.. het verschil tussen middenveld was veel te groot..
vind je die 1,1 niet voldoende?quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Bied eens op die van Groningen keep joh!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |