SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We starten pas op 5 dec 2011?quote:Op woensdag 15 december 2010 20:16 schreef Xummon het volgende:
inschrijven mogelijk tot 31 dec 2010 23:59:59
5 dec wil ik met de cup gaan starten
Er zullen een x aantal poules zijn met 3/4 ploegen. Je speelt 1x tegen iemand op neutraal terrein ( normale regels ). De beste 1 of 2 gaan door naar de volgende ronde waar men met beker regels speelt.. Zodoende krijg je een winnaarquote:Op donderdag 16 december 2010 09:59 schreef DutchieBre het volgende:
Kan iemand mij eigenlijk het principe uitleggen van deze Cup (de regels e.d.). Ik heb me ingeschreven maar me er nog nooit in verdiept
ja toch, eerste wedstrijdronde 5 januari?quote:Op donderdag 23 december 2010 09:06 schreef Flappekz het volgende:
Gaan we nog door? En zo ja, moeten we komende week nog een friendly regelen?
OK!quote:Op donderdag 23 december 2010 09:11 schreef BrandX het volgende:
[..]
ja toch, eerste wedstrijdronde 5 januari?
Dus voor komende week nog zelf een friendly organiseren lijkt me?
of je leest terugquote:Op donderdag 23 december 2010 09:12 schreef Flappekz het volgende:
[..]
OK!
Wilde het gewoon ff nog duidelijker dan duidelijk hebben
Of de OP wordt ff aangepastquote:
check mijn PI van mijn postquote:Op donderdag 23 december 2010 09:13 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Of de OP wordt ff aangepastDaarin staat namelijk nog het voornemen om in week 5 te starten
Zit in tekstonly, want de normale layout is echt hopeloos traaaaaaaaaaaaag op mn werk (kutsneeuw...).quote:Op donderdag 23 december 2010 09:14 schreef BrandX het volgende:
[..]
check mijn PI van mijn post![]()
Bedoelde het als geintje.
Geeft nietsquote:Op donderdag 23 december 2010 09:15 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Zit in tekstonly, want de normale layout is echt hopeloos traaaaaaaaaaaaag op mn werk (kutsneeuw...).
Zie helaas geen PI's...excuus!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |