en wat is reëel?quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:47 schreef Drassss het volgende:
Winst, veel goals en een goede loting voor ronde 3.
Dat wil ik zien vanavond.
NLquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:57 schreef DeHovenier het volgende:
Welke nationaliteiten trekken eigenlijk het minst loon voor NLse clubs?
ah.. ben benieuwd, je PICt?..quote:
Ja ik pic. Speel met 2 B-trainees en de rest A-spelers.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:57 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ah.. ben benieuwd, je PICt?..
ik heb alle Fok!kers die nog in de beker zitten toegevoegd aan HT Live.. dus ik zal het eens goed in de gaten houden
aha.. nou dan ga ik er maar eens lekker voor zitten..quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:59 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja ik pic. Speel met 2 B-trainees en de rest A-spelers.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:59 schreef MrMoon het volgende:
[..]
niks
alle andere nationaliteiten kosten je 20% extra loon..
Zo vroeg al aan het bier? Gekkenhuisquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:01 schreef MrMoon het volgende:
[..]
aha.. nou dan ga ik er maar eens lekker voor zitten..
* MrMoon pakt bier en nootjes
mja misschien is het sowieso niet verstandig.. ben al de hele dag ziek thuis..quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:02 schreef Drassss het volgende:
[..]
Zo vroeg al aan het bier? Gekkenhuis
Vroeg? Het is 5 uur!quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:02 schreef Drassss het volgende:
[..]
Zo vroeg al aan het bier? Gekkenhuis
Klasse Flap, zo ken ik je weerquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:03 schreef Flappekz het volgende:
Wat een amateur ben ik joh. Hij speelt ALTIJD centrumaanval. En hoe heb ik mn defs neergezet?
Juist...
in het centrumquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:03 schreef Flappekz het volgende:
Wat een amateur ben ik joh. Hij speelt ALTIJD centrumaanval. En hoe heb ik mn defs neergezet?
Juist...
Wel 1 van de drie jaquote:
oei, stadion nu al bijna vol..quote:Het aangename weer lokte 27166 fans naar Dynamo Stadion.
22496 ... passen er hier ook nog maar een paar bijquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |