abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94826497
090128_50772_FOK!fedDef.png
FOK!Hattrick Welkom bij het topic van FOK!Hattrick. Dit topic is voor alle FOK!kende hattrickers onder ons. Newbies zijn altijd welkom, en bij vragen helpen we graag! Er zijn veel ervaren hattrickers in dit topic te vinden, dus meestal is er wel iemand die een antwoord heeft. De federatie site: FOK!hattrick

Wat is Hattrick? Hattrick is een gratis online spel waarbij je je eigen voetbal team runt. Je traint spelers op bepaalde specialiteiten, je speelt en regelt wedstrijden. Je kan elk moment van de dag inloggen op hattrick.org om te kijken of er nog wat gebeurd is. Je begint in een van de laagste divisieís en je speelt in een competitie met nog 7 andere users. Dit zijn dus andere mensen die ook hattrick spelen. Als kampioen (en tweede) promoveer je naar een hogere of speel je play-offs. Interesse? Neem dan eens een kijkje op Hattrick.

Hattrick Supporter Als je een team hebt gekregen en je vindt Hattrick hartstikke leuk, maar je wilt toch wat meer doen met Hattrick? Dan is er Hattrick Supporter. Je betaalt per jaar 29,70 euro en je krijgt een paar leuke extra's waardoor Hattrick nog leuker wordt. Zo kan je persberichten uitgeven, een eigen logo kiezen, en natuurlijk kan je lid worden van onze geweldige federatie!

De Federatie Als je supporter bent, wordt dan ook lid van onze federatie en wees er trots op dat je een FOK!ker bent! De FOK!Federatie is anders dan de meeste federaties op Hattrick aangezien wij ons eigen forum hebben op FOK! Daarnaast organiseren we nog een aantal andere leuke dingen:

Cup We hebben al sinds jaar en dag de FOK!Cup Dit houdt in dat we een toernooi spelen tijdens de vriendschappelijke wedstrijden op woensdag. De FOK!Cup begint altijd ongeveer in ronde 5 van een nieuw Hattrick seizoen. De inschrijvingen starten een paar weken eerder. Cup topic. Huidige stand

Awards De awards worden uitgereikt aan mensen met bijzondere prestatie. Dit kunnen zowel positieve als negatieve prestaties zijn. Iedereen hier kan stemmen op bepaalde categorieën en degene met de meeste stemmen krijgt een heel seizoen een award. Hier valt dan ook niet onder uit te komen. Award topic.

Vinnie Jones / Gary Lineker De naam zegt het al. Welk team krijgt de meeste rode/gele kaarten en veroorzaakt de meeste blessures om de felbegeerde Vinnie Jones award binnen te slepen. Degene die de minste kaarten en blessures veroorzaakt verdient de Gary Lineker award. VJ/GL topic. Huidige stand

Gouden Schoen De gouden schoen wordt uitgereikt aan het team dat de topscoorder in huis heeft. Deze wordt berekend aan de hand van de divsie waar je in zit en het aantal hattricks die de speler gescoord heeft. Iedereen die aan de VJ/GL award mee doet, doet automatisch mee voor de gouden schoen. Huidige stand

TeauTeau Bij de Fok!Hattrick TeauTeau is het de bedoeling om uitslagen te voorspellen van wedstrijden van mede FokHattrick leden. Wekelijks worden door de organisatie 5 wedstrijden uitgekozen om je voorspellingen op los te laten. De winnaar van het klassement verdient uiteraard een award! TeauTeau topic. Huidige stand

Team van de Maand Als laatste hebben we ook nog het team van de maand. Dit team vult een vragenlijstje in, en deze wordt dan hier neergezet. Laatste team van de maand: FC Bifröst.

Winnaars 091216_50772_FOK!Cup.png 091216_50772_VJGL.png 091216_50772_FOK!%20Gouden%20Schoen.png 091216_50772_FOK!%20Teauteau.png Klikbaar.

IRC Iedere (woensdag- en) zondagavond tijdens de wedstrijden zit een groep FOK!Hattrickers met elkaar te chatten. Dit gaat een stuk interactiever dan via het forum. De chat is heel makkelijk te bezoeken. Ga naar de FOK!hattrick site, klik dan op chat, kies een nickname en je kunt de fokhatrrick chat in. Je kan ook IRC-software downloaden. Als je handmatig verbinding wil maken kan dat ook. Mac OSX gebruikers kunnen Colloquy downloaden, mIRC is er voor Windows gebruikers. De IRC server is arethusa.tweakers.net en het kanaal is #fokhattrick.

LinksUitgebreide info-site van Het Antwoord Genootschap! • HT-Box, Een handige training en blessure tool site! • Alltid Hattrick, de statistieksite bij uitstek! • Wij zijn cool! • Informatie omtrent teamgeest drops. • Startkabel site voor Hattrick; vele links! • Site met alle (U20) NT spelers die er te koop staanSite om je Jeugd Opleding bij te houden. Begin zo vroeg mogelijk met het bijhouden, dan is het minder werk!

Mirrors Hattrick geblokt op je werk/school/bij je vriendin? Probeer één van de volgende adressen eens! • www.hattrick.orgwww.hattrick.wswww.hattrick.interia.plwww.hattrickonline.com

Oude topics Omdat we uiteraard ook waarde hechten aan de geschiedenis van onze fed, hebben we ook een overzicht van alle hattricktopics op FOK!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Topic statistieken Klik op de link om te zien welke FOK!kende hattrickers de meeste posts hebben of wat het spamrecord is van de hattrickende FOK!kers. Hattrick op FOK! statistieken

Deze openingspost Als je het topic sluit doordat je reactie 301 hebt geplaatst, word je vriendelijk verzocht een nieuw topic te openen. De OP is dan hier te vinden.

Tevens word je verzocht even je eigen laatste topic post te editen en een linkje te plaatsen naar t nieuwe topic. bvd
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  woensdag 30 maart 2011 @ 20:48:25 #2
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_94826541
FIPO *O* *O* *O*
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 20:41 schreef Drassss het volgende:

[..]

Maar even serieus. Wat wil je dan in godsnaam veranderen? Er loopt nu ook aardig talent rond, ik noem:

Steek, vd wiel, toby, eriksen. En dan "breken" nu 2 wingers door?

Kijk dat mis management met Mido/Ooijer en daarvoor Olequer/Luque kan je verbeteren, maar voor de rest kom je gewoon te kort. Ze missen ook steeds maar net het kampioenschap he. Een paar punten meer of zelfs 1 en ze waren 2x kampioen geweest. That's is.

Dus ik snap het probleem niet, behalve dat er altijd paniek/gezeik is en men nooit rustig wil bouwen aan een staf die steeds een selectie beter wil maken :)

Straks gaan Eriksen/Steek/Vertonghen/vd Wiel gewoon weer weg en is het dus weer niks. Zo blijft het maar door gaan de komende jaren dus hoe ze dat gaat verhelpen? Ik heb geen idee.
Met de jeugd is ook niet zo veel mis. Maar een bestuur wat niet naar behoren functioneert kan nooit een goede fundering zijn voor een voetbal club die goed wil presteren. Dr moet weer een voetbal mentaliteit komen en niet een zaken lui mentaliteit. "oh wacht als ik die speler nou weet te slijten of weet binnen te halen krijg ik weer 5 of 10% van de transver som!"

Opzouten met dat soort lui! :Y :Y
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
pi_94826649
Hoi. :W
pi_94826721
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 20:48 schreef Outpost76 het volgende:
FIPO *O* *O* *O*
speciaal voor jou niet de fipo gemaakt :P
quote:
[..]

Met de jeugd is ook niet zo veel mis. Maar een bestuur wat niet naar behoren functioneert kan nooit een goede fundering zijn voor een voetbal club die goed wil presteren. Dr moet weer een voetbal mentaliteit komen en niet een zaken lui mentaliteit. "oh wacht als ik die speler nou weet te slijten of weet binnen te halen krijg ik weer 5 of 10% van de transver som!"

Opzouten met dat soort lui! :Y :Y
weg met wanbeleid bedoel je.. geen Mido's, Luque's en Atouba's en dan mis er nog een hele hoop
pi_94826856
Volgens mij moet ik het potje kunnen winnen woensdag als ik het middenveld maar in handen heb..

Zondag dus piccen en woensdag lekker motsen denk ik of anders gewoon pin en hopen :)
pi_94826993
Het loonde zich wel een beetje deze keer:
quote:
30-03-2011
Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 88 281 ¤ aan entreegeld.
Als het een beetje meezit, dan heb ik volgende week de laatste uitwedstrijd in de beker. Ik moet tegen iemand uit VI in ieder geval die ik met PIC moet kunnen hebben.

Komende zondag speel ik PIN aangezien de teamgeest dan dolgelukkig is, en dat komende woensdag nog steeds is. :)
  woensdag 30 maart 2011 @ 20:56:02 #7
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_94827039
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 20:51 schreef MrMoon het volgende:

[..]

speciaal voor jou niet de fipo gemaakt :P

:') Mijn dank is groot! :')

quote:
weg met wanbeleid bedoel je.. geen Mido's, Luque's en Atouba's en dan mis er nog een hele hoop
Dat is er slechts een deel van. Het bestuur wat in commissies zich zelf controleert en gewoon slechte aankopen goed keurt. Vervolgens gooien ze er een goede scout uit en geven ze hem de schuld van de afgelopen tijd.... Ze hebben all1 maar lopen spartelen (wachtend op hun ontslag) de laatste tijd. Dus opzouten met dat soort wanbeleid en geld verkwisting. Als de algemeen directeur al geld (was 10% dacht ik) krijgt als hij een speler verkoopt ben je toch niet goed bezig of wel? |:(
pi_94827542
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 20:56 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

:') Mijn dank is groot! :')

het is graag gedaan :)
quote:
Dat is er slechts een deel van. Het bestuur wat in commissies zich zelf controleert en gewoon slechte aankopen goed keurt. Vervolgens gooien ze er een goede scout uit en geven ze hem de schuld van de afgelopen tijd.... Ze hebben all1 maar lopen spartelen (wachtend op hun ontslag) de laatste tijd. Dus opzouten met dat soort wanbeleid en geld verkwisting. Als de algemeen directeur al geld (was 10% dacht ik) krijgt als hij een speler verkoopt ben je toch niet goed bezig of wel? |:(
klopt, maar goed ik vind sowieso dat er bij de topclubs weinig voetbal know-how zit in het bestuur..
  woensdag 30 maart 2011 @ 21:12:14 #9
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_94828094
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 21:03 schreef MrMoon het volgende:

[..]

het is graag gedaan :)

[..]

klopt, maar goed ik vind sowieso dat er bij de topclubs weinig voetbal know-how zit in het bestuur..
Dat is al een groot stuk van de verandering die Cruijf wil door voeren. Hij is geen Boeman die iedereen die er zit wil weg jagen. Hij wil een betere structuur voor Ajax en blijkbaar kon dit bestuur dat niet behappen omdat ze geen fuck met voetbal te maken hebben gehad en puur bedrijfs lulletjes waren. Dat betekend niet dat je ontslagen had geworden als je Cruijf de macht had gegeven om zijn veranderingen door te laten voeren. Helaas waren de meeste van de haantjes daar wel bang voor en daarom heeft het zo lang geduurd. Hij wilde dit al doen ten tijde van her Coronel onderzoek. Mja toen mocht ie niet.
  woensdag 30 maart 2011 @ 21:16:58 #10
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_94828368
quote:
DJ Kim die doods bang is om te abseilen voor Warchild. _O- _O-
pi_94829602
Hoi :W
Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
  woensdag 30 maart 2011 @ 21:39:48 #12
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_94829755
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 21:36 schreef Gijs_ het volgende:
Hoi :W
:W
pi_94831264
Wat ben ik toch een idioot. Vergeten een opstelling te maken voor m'n jeugdfriendly :(

Gelukkig heb ik toch alleen maar waailappen :)
  woensdag 30 maart 2011 @ 22:01:49 #14
81028 ScudRaket
Fanatiek nachtbaggeraar
pi_94831363
2-0, eenvoudige zege. 3 ronde wordt wat lastiger, maar dat is een goede aanval tegen mijn goede defensie, moet ik op andere punten wel kunnen pakken.
If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Lullo scrotum ejaculatio est.
Hattrick: Ladderzatsquad (208243)
  woensdag 30 maart 2011 @ 22:08:17 #15
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_94831836
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 22:00 schreef IPeePie het volgende:
Wat ben ik toch een idioot. Vergeten een opstelling te maken voor m'n jeugdfriendly :(

Gelukkig heb ik toch alleen maar waailappen :)
Toch zonde dat dezelfde waailappen training hebben gehad die dat zondag ook al hebben gehad.... :{
  woensdag 30 maart 2011 @ 22:08:59 #16
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_94831891
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 22:01 schreef ScudRaket het volgende:
2-0, eenvoudige zege. 3 ronde wordt wat lastiger, maar dat is een goede aanval tegen mijn goede defensie, moet ik op andere punten wel kunnen pakken.
Gefelie! ^O^ Hopen op ronde 4 dus! :Y
  woensdag 30 maart 2011 @ 22:11:30 #17
81028 ScudRaket
Fanatiek nachtbaggeraar
pi_94832086
Of je krijgt dit: (330218360)
If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Lullo scrotum ejaculatio est.
Hattrick: Ladderzatsquad (208243)
  woensdag 30 maart 2011 @ 22:12:46 #18
161918 NelisZ
Boemerangkind
pi_94832179
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 22:11 schreef ScudRaket het volgende:
OMG!
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
  woensdag 30 maart 2011 @ 22:27:38 #19
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_94833154
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 22:11 schreef ScudRaket het volgende:
:o

En dan blijft hattrick zeggen dat t middenveld steeds minder belangrijk wordt. :') :')
  woensdag 30 maart 2011 @ 22:34:29 #20
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_94833573
quote:
Emotionele Coronel: "Cruijff zou ons kapot maken"
Met een emotioneel betoog heeft voorzitter Uri Coronel woensdagavond zijn vertrek bij Ajax aangekondigd. Hij en de overige leden van het bestuur en de raad van commissarissen wilden niet met het mes op de keel de dictaten van Johan Cruijff uitvoeren.
"Het werd vechten als we hem niet zouden steunen. Het was slikken of wegwezen. Hij zou ons kapot maken, we gingen er allemaal aan. Cruijff is hier een halve god of misschien wel een hele. Dan houdt het op'', zei de preses die 23 jaar bij Ajax verschillende functies heeft vervuld.

De fluwelen revolutie die Cruijff in het vorige jaar is begonnen, krijgt door de nieuwe ontwikkelingen steeds meer trekjes van een keiharde strijd om de macht. De bekendste oud-voetballer wil dat Frank de Boer (hoofdtrainer), Dennis Bergkamp (opleiding) en Wim Jonk (scouting) het nieuwe hart van Ajax gaan vormen. En daar moet alles voor wijken. Wie niet meegaat heeft 'oorlog' met Cruijff en zijn volgelingen.

"Cruijff wilde dat we Blind zouden ontslaan omdat hij niet eerlijk was en op verschillende posten had gefaald'', zei Coronel. "Hij ontkende dat weer toen trainer Frank de Boer dat betreurde. Maar alles staat op papier. Hoofd jeugdopleiding Jan Olde Riekerink moest maar naar Ajax Cape Town en voor zes jeugdtrainers was ook geen plaats meer. Zo'n operatie zou ons een miljoen euro kosten. Bovendien gaat de directie over het personeelsbeleid. We konden Cruijff geen gelijk geven. Maar het werd wel onfatsoenlijk en onredelijk.''
Niet all1 in Noord Afrika staat de wereld op zn kop. :P Zelfs hier gaan ze zielig doen na 23 jaar van "leiderschap". :')
pi_94834907
Oke allemaal prima. Maar als hij straks naar 1.5 jaar ook het schip verlaat met zo'n kornuiten is het ook gewoon een faalhaas ;) We wachten gewoon rustig af..
pi_94835050
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 22:57 schreef Drassss het volgende:
Oke allemaal prima. Maar als hij straks naar 1.5 jaar ook het schip verlaat met zo'n kornuiten is het ook gewoon een faalhaas ;) We wachten gewoon rustig af..
Nee, feestje! *O* :')

[ Bericht 6% gewijzigd door IPeePie op 30-03-2011 23:05:19 ]
pi_94835891
Binnenkort moet ik in mijn competitie tegen een vriend van mij en deze wedstrijd wil, nee wacht, moet ik winnen :P . Hij speelt 4-4-2, op de counter en traint vleugelspelers. Voor een VIII competitie heeft hij wel redelijk goede vleugelspelers.

Zelf speel ik 3-5-2, meestal centrumaanval en beschik over een beter middenveld :) . Gewoon zo blijven spelen, of nog het een en ander aanpassen ? Hoeveel scheelt het als je MOTS speelt, dan gaat je middenveld rating omhoog meen ik ?
Wie niet dom is moet slim zijn!
pi_94836200
quote:
Op woensdag 30 maart 2011 22:11 schreef ScudRaket het volgende:
OMG!! :')
pi_94836345
quote:
6s.gif Op woensdag 30 maart 2011 23:15 schreef PeeJie_ het volgende:
Binnenkort moet ik in mijn competitie tegen een vriend van mij en deze wedstrijd wil, nee wacht, moet ik winnen :P . Hij speelt 4-4-2, op de counter en traint vleugelspelers. Voor een VIII competitie heeft hij wel redelijk goede vleugelspelers.

Zelf speel ik 3-5-2, meestal centrumaanval en beschik over een beter middenveld :) . Gewoon zo blijven spelen, of nog het een en ander aanpassen ? Hoeveel scheelt het als je MOTS speelt, dan gaat je middenveld rating omhoog meen ik ?
Wat voor ratings haal jij? Wat voor hij?
Heb je ervaring in andere opstellingen?
Mots laat je middenveld rating omhoog gaan, maar tegen een counter team heb je meestal sowieso al beter middenveld.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')