abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94826497
090128_50772_FOK!fedDef.png
FOK!Hattrick Welkom bij het topic van FOK!Hattrick. Dit topic is voor alle FOK!kende hattrickers onder ons. Newbies zijn altijd welkom, en bij vragen helpen we graag! Er zijn veel ervaren hattrickers in dit topic te vinden, dus meestal is er wel iemand die een antwoord heeft. De federatie site: FOK!hattrick

Wat is Hattrick? Hattrick is een gratis online spel waarbij je je eigen voetbal team runt. Je traint spelers op bepaalde specialiteiten, je speelt en regelt wedstrijden. Je kan elk moment van de dag inloggen op hattrick.org om te kijken of er nog wat gebeurd is. Je begint in een van de laagste divisieís en je speelt in een competitie met nog 7 andere users. Dit zijn dus andere mensen die ook hattrick spelen. Als kampioen (en tweede) promoveer je naar een hogere of speel je play-offs. Interesse? Neem dan eens een kijkje op Hattrick.

Hattrick Supporter Als je een team hebt gekregen en je vindt Hattrick hartstikke leuk, maar je wilt toch wat meer doen met Hattrick? Dan is er Hattrick Supporter. Je betaalt per jaar 29,70 euro en je krijgt een paar leuke extra's waardoor Hattrick nog leuker wordt. Zo kan je persberichten uitgeven, een eigen logo kiezen, en natuurlijk kan je lid worden van onze geweldige federatie!

De Federatie Als je supporter bent, wordt dan ook lid van onze federatie en wees er trots op dat je een FOK!ker bent! De FOK!Federatie is anders dan de meeste federaties op Hattrick aangezien wij ons eigen forum hebben op FOK! Daarnaast organiseren we nog een aantal andere leuke dingen:

Cup We hebben al sinds jaar en dag de FOK!Cup Dit houdt in dat we een toernooi spelen tijdens de vriendschappelijke wedstrijden op woensdag. De FOK!Cup begint altijd ongeveer in ronde 5 van een nieuw Hattrick seizoen. De inschrijvingen starten een paar weken eerder. Cup topic. Huidige stand

Awards De awards worden uitgereikt aan mensen met bijzondere prestatie. Dit kunnen zowel positieve als negatieve prestaties zijn. Iedereen hier kan stemmen op bepaalde categorieën en degene met de meeste stemmen krijgt een heel seizoen een award. Hier valt dan ook niet onder uit te komen. Award topic.

Vinnie Jones / Gary Lineker De naam zegt het al. Welk team krijgt de meeste rode/gele kaarten en veroorzaakt de meeste blessures om de felbegeerde Vinnie Jones award binnen te slepen. Degene die de minste kaarten en blessures veroorzaakt verdient de Gary Lineker award. VJ/GL topic. Huidige stand

Gouden Schoen De gouden schoen wordt uitgereikt aan het team dat de topscoorder in huis heeft. Deze wordt berekend aan de hand van de divsie waar je in zit en het aantal hattricks die de speler gescoord heeft. Iedereen die aan de VJ/GL award mee doet, doet automatisch mee voor de gouden schoen. Huidige stand

TeauTeau Bij de Fok!Hattrick TeauTeau is het de bedoeling om uitslagen te voorspellen van wedstrijden van mede FokHattrick leden. Wekelijks worden door de organisatie 5 wedstrijden uitgekozen om je voorspellingen op los te laten. De winnaar van het klassement verdient uiteraard een award! TeauTeau topic. Huidige stand

Team van de Maand Als laatste hebben we ook nog het team van de maand. Dit team vult een vragenlijstje in, en deze wordt dan hier neergezet. Laatste team van de maand: FC Bifröst.

Winnaars 091216_50772_FOK!Cup.png 091216_50772_VJGL.png 091216_50772_FOK!%20Gouden%20Schoen.png 091216_50772_FOK!%20Teauteau.png Klikbaar.

IRC Iedere (woensdag- en) zondagavond tijdens de wedstrijden zit een groep FOK!Hattrickers met elkaar te chatten. Dit gaat een stuk interactiever dan via het forum. De chat is heel makkelijk te bezoeken. Ga naar de FOK!hattrick site, klik dan op chat, kies een nickname en je kunt de fokhatrrick chat in. Je kan ook IRC-software downloaden. Als je handmatig verbinding wil maken kan dat ook. Mac OSX gebruikers kunnen Colloquy downloaden, mIRC is er voor Windows gebruikers. De IRC server is arethusa.tweakers.net en het kanaal is #fokhattrick.

LinksUitgebreide info-site van Het Antwoord Genootschap! • HT-Box, Een handige training en blessure tool site! • Alltid Hattrick, de statistieksite bij uitstek! • Wij zijn cool! • Informatie omtrent teamgeest drops. • Startkabel site voor Hattrick; vele links! • Site met alle (U20) NT spelers die er te koop staanSite om je Jeugd Opleding bij te houden. Begin zo vroeg mogelijk met het bijhouden, dan is het minder werk!

Mirrors Hattrick geblokt op je werk/school/bij je vriendin? Probeer één van de volgende adressen eens! • www.hattrick.orgwww.hattrick.wswww.hattrick.interia.plwww.hattrickonline.com

Oude topics Omdat we uiteraard ook waarde hechten aan de geschiedenis van onze fed, hebben we ook een overzicht van alle hattricktopics op FOK!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Topic statistieken Klik op de link om te zien welke FOK!kende hattrickers de meeste posts hebben of wat het spamrecord is van de hattrickende FOK!kers. Hattrick op FOK! statistieken

Deze openingspost Als je het topic sluit doordat je reactie 301 hebt geplaatst, word je vriendelijk verzocht een nieuw topic te openen. De OP is dan hier te vinden.

Tevens word je verzocht even je eigen laatste topic post te editen en een linkje te plaatsen naar t nieuwe topic. bvd
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  woensdag 30 maart 2011 @ 20:48:25 #2
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_94826541
FIPO *O* *O* *O*
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 20:41 schreef Drassss het volgende:

[..]

Maar even serieus. Wat wil je dan in godsnaam veranderen? Er loopt nu ook aardig talent rond, ik noem:

Steek, vd wiel, toby, eriksen. En dan "breken" nu 2 wingers door?

Kijk dat mis management met Mido/Ooijer en daarvoor Olequer/Luque kan je verbeteren, maar voor de rest kom je gewoon te kort. Ze missen ook steeds maar net het kampioenschap he. Een paar punten meer of zelfs 1 en ze waren 2x kampioen geweest. That's is.

Dus ik snap het probleem niet, behalve dat er altijd paniek/gezeik is en men nooit rustig wil bouwen aan een staf die steeds een selectie beter wil maken :)

Straks gaan Eriksen/Steek/Vertonghen/vd Wiel gewoon weer weg en is het dus weer niks. Zo blijft het maar door gaan de komende jaren dus hoe ze dat gaat verhelpen? Ik heb geen idee.
Met de jeugd is ook niet zo veel mis. Maar een bestuur wat niet naar behoren functioneert kan nooit een goede fundering zijn voor een voetbal club die goed wil presteren. Dr moet weer een voetbal mentaliteit komen en niet een zaken lui mentaliteit. "oh wacht als ik die speler nou weet te slijten of weet binnen te halen krijg ik weer 5 of 10% van de transver som!"

Opzouten met dat soort lui! :Y :Y
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
pi_94826649
Hoi. :W
pi_94826721
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 20:48 schreef Outpost76 het volgende:
FIPO *O* *O* *O*
speciaal voor jou niet de fipo gemaakt :P
quote:
[..]

Met de jeugd is ook niet zo veel mis. Maar een bestuur wat niet naar behoren functioneert kan nooit een goede fundering zijn voor een voetbal club die goed wil presteren. Dr moet weer een voetbal mentaliteit komen en niet een zaken lui mentaliteit. "oh wacht als ik die speler nou weet te slijten of weet binnen te halen krijg ik weer 5 of 10% van de transver som!"

Opzouten met dat soort lui! :Y :Y
weg met wanbeleid bedoel je.. geen Mido's, Luque's en Atouba's en dan mis er nog een hele hoop
pi_94826856
Volgens mij moet ik het potje kunnen winnen woensdag als ik het middenveld maar in handen heb..

Zondag dus piccen en woensdag lekker motsen denk ik of anders gewoon pin en hopen :)
pi_94826993
Het loonde zich wel een beetje deze keer:
quote:
30-03-2011
Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 88 281 ¤ aan entreegeld.
Als het een beetje meezit, dan heb ik volgende week de laatste uitwedstrijd in de beker. Ik moet tegen iemand uit VI in ieder geval die ik met PIC moet kunnen hebben.

Komende zondag speel ik PIN aangezien de teamgeest dan dolgelukkig is, en dat komende woensdag nog steeds is. :)
  woensdag 30 maart 2011 @ 20:56:02 #7
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_94827039
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 20:51 schreef MrMoon het volgende:

[..]

speciaal voor jou niet de fipo gemaakt :P

:') Mijn dank is groot! :')

quote:
weg met wanbeleid bedoel je.. geen Mido's, Luque's en Atouba's en dan mis er nog een hele hoop
Dat is er slechts een deel van. Het bestuur wat in commissies zich zelf controleert en gewoon slechte aankopen goed keurt. Vervolgens gooien ze er een goede scout uit en geven ze hem de schuld van de afgelopen tijd.... Ze hebben all1 maar lopen spartelen (wachtend op hun ontslag) de laatste tijd. Dus opzouten met dat soort wanbeleid en geld verkwisting. Als de algemeen directeur al geld (was 10% dacht ik) krijgt als hij een speler verkoopt ben je toch niet goed bezig of wel? |:(
pi_94827542
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 20:56 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

:') Mijn dank is groot! :')

het is graag gedaan :)
quote:
Dat is er slechts een deel van. Het bestuur wat in commissies zich zelf controleert en gewoon slechte aankopen goed keurt. Vervolgens gooien ze er een goede scout uit en geven ze hem de schuld van de afgelopen tijd.... Ze hebben all1 maar lopen spartelen (wachtend op hun ontslag) de laatste tijd. Dus opzouten met dat soort wanbeleid en geld verkwisting. Als de algemeen directeur al geld (was 10% dacht ik) krijgt als hij een speler verkoopt ben je toch niet goed bezig of wel? |:(
klopt, maar goed ik vind sowieso dat er bij de topclubs weinig voetbal know-how zit in het bestuur..
  woensdag 30 maart 2011 @ 21:12:14 #9
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_94828094
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 21:03 schreef MrMoon het volgende:

[..]

het is graag gedaan :)

[..]

klopt, maar goed ik vind sowieso dat er bij de topclubs weinig voetbal know-how zit in het bestuur..
Dat is al een groot stuk van de verandering die Cruijf wil door voeren. Hij is geen Boeman die iedereen die er zit wil weg jagen. Hij wil een betere structuur voor Ajax en blijkbaar kon dit bestuur dat niet behappen omdat ze geen fuck met voetbal te maken hebben gehad en puur bedrijfs lulletjes waren. Dat betekend niet dat je ontslagen had geworden als je Cruijf de macht had gegeven om zijn veranderingen door te laten voeren. Helaas waren de meeste van de haantjes daar wel bang voor en daarom heeft het zo lang geduurd. Hij wilde dit al doen ten tijde van her Coronel onderzoek. Mja toen mocht ie niet.
  woensdag 30 maart 2011 @ 21:16:58 #10
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_94828368
quote:
DJ Kim die doods bang is om te abseilen voor Warchild. _O- _O-
pi_94829602
Hoi :W
Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
  woensdag 30 maart 2011 @ 21:39:48 #12
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_94829755
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 21:36 schreef Gijs_ het volgende:
Hoi :W
:W
pi_94831264
Wat ben ik toch een idioot. Vergeten een opstelling te maken voor m'n jeugdfriendly :(

Gelukkig heb ik toch alleen maar waailappen :)
  woensdag 30 maart 2011 @ 22:01:49 #14
81028 ScudRaket
Fanatiek nachtbaggeraar
pi_94831363
2-0, eenvoudige zege. 3 ronde wordt wat lastiger, maar dat is een goede aanval tegen mijn goede defensie, moet ik op andere punten wel kunnen pakken.
If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Lullo scrotum ejaculatio est.
Hattrick: Ladderzatsquad (208243)
  woensdag 30 maart 2011 @ 22:08:17 #15
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_94831836
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 22:00 schreef IPeePie het volgende:
Wat ben ik toch een idioot. Vergeten een opstelling te maken voor m'n jeugdfriendly :(

Gelukkig heb ik toch alleen maar waailappen :)
Toch zonde dat dezelfde waailappen training hebben gehad die dat zondag ook al hebben gehad.... :{
  woensdag 30 maart 2011 @ 22:08:59 #16
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_94831891
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 22:01 schreef ScudRaket het volgende:
2-0, eenvoudige zege. 3 ronde wordt wat lastiger, maar dat is een goede aanval tegen mijn goede defensie, moet ik op andere punten wel kunnen pakken.
Gefelie! ^O^ Hopen op ronde 4 dus! :Y
  woensdag 30 maart 2011 @ 22:11:30 #17
81028 ScudRaket
Fanatiek nachtbaggeraar
pi_94832086
Of je krijgt dit: (330218360)
If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Lullo scrotum ejaculatio est.
Hattrick: Ladderzatsquad (208243)
  woensdag 30 maart 2011 @ 22:12:46 #18
161918 NelisZ
Boemerangkind
pi_94832179
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 22:11 schreef ScudRaket het volgende:
OMG!
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
  woensdag 30 maart 2011 @ 22:27:38 #19
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_94833154
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 22:11 schreef ScudRaket het volgende:
:o

En dan blijft hattrick zeggen dat t middenveld steeds minder belangrijk wordt. :') :')
  woensdag 30 maart 2011 @ 22:34:29 #20
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_94833573
quote:
Emotionele Coronel: "Cruijff zou ons kapot maken"
Met een emotioneel betoog heeft voorzitter Uri Coronel woensdagavond zijn vertrek bij Ajax aangekondigd. Hij en de overige leden van het bestuur en de raad van commissarissen wilden niet met het mes op de keel de dictaten van Johan Cruijff uitvoeren.
"Het werd vechten als we hem niet zouden steunen. Het was slikken of wegwezen. Hij zou ons kapot maken, we gingen er allemaal aan. Cruijff is hier een halve god of misschien wel een hele. Dan houdt het op'', zei de preses die 23 jaar bij Ajax verschillende functies heeft vervuld.

De fluwelen revolutie die Cruijff in het vorige jaar is begonnen, krijgt door de nieuwe ontwikkelingen steeds meer trekjes van een keiharde strijd om de macht. De bekendste oud-voetballer wil dat Frank de Boer (hoofdtrainer), Dennis Bergkamp (opleiding) en Wim Jonk (scouting) het nieuwe hart van Ajax gaan vormen. En daar moet alles voor wijken. Wie niet meegaat heeft 'oorlog' met Cruijff en zijn volgelingen.

"Cruijff wilde dat we Blind zouden ontslaan omdat hij niet eerlijk was en op verschillende posten had gefaald'', zei Coronel. "Hij ontkende dat weer toen trainer Frank de Boer dat betreurde. Maar alles staat op papier. Hoofd jeugdopleiding Jan Olde Riekerink moest maar naar Ajax Cape Town en voor zes jeugdtrainers was ook geen plaats meer. Zo'n operatie zou ons een miljoen euro kosten. Bovendien gaat de directie over het personeelsbeleid. We konden Cruijff geen gelijk geven. Maar het werd wel onfatsoenlijk en onredelijk.''
Niet all1 in Noord Afrika staat de wereld op zn kop. :P Zelfs hier gaan ze zielig doen na 23 jaar van "leiderschap". :')
pi_94834907
Oke allemaal prima. Maar als hij straks naar 1.5 jaar ook het schip verlaat met zo'n kornuiten is het ook gewoon een faalhaas ;) We wachten gewoon rustig af..
pi_94835050
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 22:57 schreef Drassss het volgende:
Oke allemaal prima. Maar als hij straks naar 1.5 jaar ook het schip verlaat met zo'n kornuiten is het ook gewoon een faalhaas ;) We wachten gewoon rustig af..
Nee, feestje! *O* :')

[ Bericht 6% gewijzigd door IPeePie op 30-03-2011 23:05:19 ]
pi_94835891
Binnenkort moet ik in mijn competitie tegen een vriend van mij en deze wedstrijd wil, nee wacht, moet ik winnen :P . Hij speelt 4-4-2, op de counter en traint vleugelspelers. Voor een VIII competitie heeft hij wel redelijk goede vleugelspelers.

Zelf speel ik 3-5-2, meestal centrumaanval en beschik over een beter middenveld :) . Gewoon zo blijven spelen, of nog het een en ander aanpassen ? Hoeveel scheelt het als je MOTS speelt, dan gaat je middenveld rating omhoog meen ik ?
Wie niet dom is moet slim zijn!
pi_94836200
quote:
Op woensdag 30 maart 2011 22:11 schreef ScudRaket het volgende:
OMG!! :')
pi_94836345
quote:
6s.gif Op woensdag 30 maart 2011 23:15 schreef PeeJie_ het volgende:
Binnenkort moet ik in mijn competitie tegen een vriend van mij en deze wedstrijd wil, nee wacht, moet ik winnen :P . Hij speelt 4-4-2, op de counter en traint vleugelspelers. Voor een VIII competitie heeft hij wel redelijk goede vleugelspelers.

Zelf speel ik 3-5-2, meestal centrumaanval en beschik over een beter middenveld :) . Gewoon zo blijven spelen, of nog het een en ander aanpassen ? Hoeveel scheelt het als je MOTS speelt, dan gaat je middenveld rating omhoog meen ik ?
Wat voor ratings haal jij? Wat voor hij?
Heb je ervaring in andere opstellingen?
Mots laat je middenveld rating omhoog gaan, maar tegen een counter team heb je meestal sowieso al beter middenveld.
  woensdag 30 maart 2011 @ 23:24:42 #26
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_94836396
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 22:57 schreef Drassss het volgende:
Prima. Ik ben iig blij dat ze weg zijn en nu vd Boog nog. :Y
  woensdag 30 maart 2011 @ 23:26:36 #27
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_94836500
Bed tijd, dus:

Slaap lekker! :W

The Hives je het wordt weer gezelliger dus kom maar weer terug! w/
pi_94836536
quote:
14s.gif Op woensdag 30 maart 2011 23:26 schreef Outpost76 het volgende:
Bed tijd, dus:

Slaap lekker! :W

The Hives je het wordt weer gezelliger dus kom maar weer terug! w/
pi_94836675
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 23:23 schreef IPeePie het volgende:

[..]

Wat voor ratings haal jij? Wat voor hij?
Heb je ervaring in andere opstellingen?
Mots laat je middenveld rating omhoog gaan, maar tegen een counter team heb je meestal sowieso al beter middenveld.
Deze:

Vergelijkbare wedstrijden bij elkaar gezet :)
pi_94836728
quote:
Op woensdag 30 maart 2011 23:15 schreef PeeJie_ het volgende:

wat is zn team/wat zijn zn ratings tov die van jou? Kun je zoals je normaal gesproken speelt zn vleugelaanval opvangen?
mots geeft idd een boost aan je middenveldratings..

Edit: ik was alweer te laat zie ik
pi_94836996
quote:
Op woensdag 30 maart 2011 23:30 schreef PeeJie_ het volgende:

[..]

Deze:

[ afbeelding ]

wie speelt thuis? Wat je eventueel kunt doen is je vleugelspelers op 'naar het midden' zetten.. zodat je middenveld nog iets beter wordt.. maar normaal gesproken win je dit..
pi_94837024
quote:
6s.gif Op woensdag 30 maart 2011 23:30 schreef PeeJie_ het volgende:

[..]

Deze:

[ afbeelding ]

Met zwak countervaardigheid denk ik niet dat je veel van hem hoeft te vrezen eerlijk gezegd. Heb je die matig (laag) centrale verdediging gehaald in 3-5-2? In ieder geval, ik zou zorgen dat je vleugelverdedigingsratings wat hoger liggen, ten koste van je centrale verdediging. Verder zou ik zelf geen centrale aanval spelen. Probeer door middel van wat aanvallende wingers / aanvallende IM's (als je er de spelers voor hebt natuurlijk) je aanvalsratings nog wat te verbeteren.
pi_94837208
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 23:35 schreef MrMoon het volgende:

[..]

wie speelt thuis? Wat je eventueel kunt doen is je vleugelspelers op 'naar het midden' zetten.. zodat je middenveld nog iets beter wordt.. maar normaal gesproken win je dit..
Ik speel thuis :) vleugelspelers op het middenveld staan bij mij std. naar binnen toe.
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 23:36 schreef IPeePie het volgende:

[..]

Met zwak countervaardigheid denk ik niet dat je veel van hem hoeft te vrezen eerlijk gezegd. Heb je die matig (laag) centrale verdediging gehaald in 3-5-2? In ieder geval, ik zou zorgen dat je vleugelverdedigingsratings wat hoger liggen, ten koste van je centrale verdediging. Verder zou ik zelf geen centrale aanval spelen. Probeer door middel van wat aanvallende wingers / aanvallende IM's (als je er de spelers voor hebt natuurlijk) je aanvalsratings nog wat te verbeteren.
3-5-2 speelde ik toen idd. Ik neem jullie adviezen even mee :P

Trouwens, mijn vleugels zijn qua vleugelspel lager dan die van hem. Als ik dan aanvallend probeer te spelen door het midden, heb ik toch meer kans, aangezien hij ook zijn vleugelverdedigers (goed) traint ?
pi_94837439
quote:
6s.gif Op woensdag 30 maart 2011 23:40 schreef PeeJie_ het volgende:

[..]

Ik speel thuis :) vleugelspelers op het middenveld staan bij mij std. naar binnen toe.

[..]

Trouwens, mijn vleugels zijn qua vleugelspel lager dan die van hem. Als ik dan aanvallend probeer te spelen door het midden, heb ik toch meer kans, aangezien hij ook zijn vleugelverdedigers (goed) traint ?
Als je aanval door het midden speelt, krijg je een penalty op je vleugelverdediging.
Ook zijn z'n vleugelverdedigings-ratings niet hoger dan z'n centrale verdediging.
pi_94837512
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 23:44 schreef IPeePie het volgende:

[..]

Als je aanval door het midden speelt, krijg je een penalty op je vleugelverdediging.
Ook zijn z'n vleugelverdedigings-ratings niet hoger dan z'n centrale verdediging.
Ah duidelijk, niet handig dus idd :)
pi_94837605
quote:
6s.gif Op woensdag 30 maart 2011 23:46 schreef PeeJie_ het volgende:

[..]

Ah duidelijk, niet handig dus idd :)
Zeg het even als je een opstelling hebt gemaakt :)
pi_94837648
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 23:48 schreef IPeePie het volgende:

[..]

Zeg het even als je een opstelling hebt gemaakt :)
Het is "pas" 10 april, dus ik heb nog even de tijd ;)
pi_94837741
quote:
Op woensdag 30 maart 2011 23:40 schreef PeeJie_ het volgende:

[..]

[..]

dat hoeft niet.. als je centrumaanval niet door zijn centrumverdediging komt schiet je er nog niks mee op..
pi_94837792
quote:
Op woensdag 30 maart 2011 23:49 schreef PeeJie_ het volgende:

[..]

Het is "pas" 10 april, dus ik heb nog even de tijd ;)
"even" de tijd, nog een zee van tijd bedoel je :P
pi_94837986
Ik ga ook maar eens slapen.

pi_94838360
quote:
Op woensdag 30 maart 2011 23:56 schreef IPeePie het volgende:
Ik ga ook maar eens slapen.

ja ik ook..

pi_94838492
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 00:05 schreef MrMoon het volgende:

[..]

ja ik ook..

Ik niet :W
Children of the night. What music they make.
  donderdag 31 maart 2011 @ 06:08:59 #43
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_94842342
Mn jeugd heeft het weer voor elkaar. Dit keer is het ze gelukt om 5-5 te spelen :P
Ik ben van pindavlees
pi_94842555
c_/
  donderdag 31 maart 2011 @ 08:10:23 #45
50936 The_Hives
Is nu tripple oom Hives O+ !!!
pi_94842895
c_/
AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
  donderdag 31 maart 2011 @ 08:10:56 #46
50936 The_Hives
pi_94842909
die interviews van Cruijff gister -O- ik hoop dat het de schok is dat het zo ver gekomen is :{
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
pi_94843805
Ik log vanochtend in op Hattrick.
Ik zie dat iemand heeft geboden op mijn aanvaller die ik te koop heb gezet.

Ik ga de TL op om naar spelers te zoeken.
Ik zet een aantal spelers in de hot-list (bovennatuurlijk scoren, 20 + weinig dagen, redelijk+ passen, Snel/Koppen/Onvoorspelbaar)

Mijn wifi weigert waardoor ik een error scherm krijg.
Ik druk op teruggaan, daarna druk ik per ongeluk op bieden (vraagprijs: 5,25 miljoen).
pi_94843836
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 09:21 schreef Nixx- het volgende:
Ik log vanochtend in op Hattrick.
Ik zie dat iemand heeft geboden op mijn aanvaller die ik te koop heb gezet.

Ik ga de TL op om naar spelers te zoeken.
Ik zet een aantal spelers in de hot-list (bovennatuurlijk scoren, 20 + weinig dagen, redelijk+ passen, Snel/Koppen/Onvoorspelbaar)

Mijn wifi weigert waardoor ik een error scherm krijg.
Ik druk op teruggaan, daarna druk ik per ongeluk op bieden (vraagprijs: 5,25 miljoen).
Ik zie een koei aankomen :P
pi_94843994
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 09:22 schreef IPeePie het volgende:
Ik zie een koei aankomen :P
Jij ziet overal koeien lopen.

Ik bied tenminste niet op mijn eigen spelers en ik bied ook geen miljoen boven de TV.
pi_94844019
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 09:30 schreef Nixx- het volgende:

[..]

Ik bied tenminste niet op mijn eigen spelers en ik bied ook geen miljoen boven de TV.
Hou je niet van koeien dan? Melk is lekker :P
  donderdag 31 maart 2011 @ 09:37:15 #51
50936 The_Hives
pi_94844134
melk :r
Fok! Federatie
pi_94844178
Nixx misschien even foktrick instaleren, want daar krijg je nog een extra scherm om je biedingen te bevestigen? :)
pi_94844304
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 09:39 schreef Drassss het volgende:
Nixx misschien even foktrick instaleren, want daar krijg je nog een extra scherm om je biedingen te bevestigen? :)
Op mijn mobiel???
pi_94844384
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 09:44 schreef Nixx- het volgende:

[..]

Op mijn mobiel???
Wist niet dat je op je mobiel zat ;)
pi_94844449
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 09:47 schreef Drassss het volgende:
Wist niet dat je op je mobiel zat ;)
Ik wilde alleen de training van mijn jeugd bekijken.
Ik zag dat iemand de vraagprijs van mijn aanvaller had geboden (6,75 miljoen).
Ik gelijk op de TL kijken naar nieuwe vervangers.

Ik heb dus een fout gemaakt met die kleine icoontjes.
pi_94844513
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 09:44 schreef Nixx- het volgende:

[..]

Op mijn mobiel???
iPad ftw. :P
pi_94844744
quote:
6s.gif Op donderdag 31 maart 2011 09:52 schreef RealBizkit666 het volgende:
iPad ftw. :P
iPad??

ANDROID FTW! (For The Win, niet Forward Towards Wing)
pi_94844827
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 10:00 schreef Nixx- het volgende:

[..]

iPad??

ANDROID FTW! (For The Win, niet Forward Towards Wing)
Je verglijkt een besturingssysteem met een apparaat? :?
pi_94845242
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 10:03 schreef RealBizkit666 het volgende:
Je verglijkt een besturingssysteem met een apparaat? :?
Ja, simpel he :P
Dat gebeurd er als ik nog niet genoeg c_/ op heb.
pi_94845460
3-1 gewonnen in de beker met een counterpic... die counter was niet nodig want mijn tegenstander had vantevoren zijn B-team opgesteld :D

Ik boezem angst in :D
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_94848844
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 09:30 schreef Nixx- het volgende:

[..]

Het is iig een speler die je wil hebben :P
  donderdag 31 maart 2011 @ 12:30:05 #62
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_94849588
Ik heb 3 leuke trainies op de tl staan dus iedereen mag massaal ff bieden. :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_94851557
quote:
Op donderdag 31 maart 2011 12:30 schreef Outpost76 het volgende:
Ik heb 3 leuke trainies op de tl staan dus iedereen mag massaal ff bieden. :P

SPOILER
wat is de reden dat ze er nu al op staan en dat je niet hebt gewacht tot na de training?
  donderdag 31 maart 2011 @ 15:03:31 #64
231633 Xummon
of toch niet?
pi_94855753
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
  donderdag 31 maart 2011 @ 16:55:15 #65
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_94860604
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 13:23 schreef MrMoon het volgende:

[..]

wat is de reden dat ze er nu al op staan en dat je niet hebt gewacht tot na de training?
Omdat ze pas zijn gestegen en ik ze steeds vergeet op de tl te zetten. :+ Mijn jeugd pull moet gewoon verkocht worden omdat ie nu nog op zn jongst is en hij heeft niet mee gespeeld woensdag dus stijgen zal ie toch niet. ;)
pi_94861031
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 16:55 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Omdat ze pas zijn gestegen en ik ze steeds vergeet op de tl te zetten. :+ Mijn jeugd pull moet gewoon verkocht worden omdat ie nu nog op zn jongst is en hij heeft niet mee gespeeld woensdag dus stijgen zal ie toch niet. ;)
aha.. das duidelijk :)
pi_94863316
0-6 gewonnen op PIC met B-trainees (Verdedigen). Volgende week wordt lastiger, tegenstander in competitie zal iets van 250 HatStats neerzetten, die in de beker 230 HatStats (en dat kom je dan in ronde3 tegen als V'er..)

Nog maar even zien hoe we dat aan gaan pakken, misschien even een weekje Keepen trainen oid. Of gewoon Spelhervatting, maar dan met minder (dan 22) trainees..
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_94868044
307767692

Speler te koop staan.. Alleen voor enkele tonnen te veel.. Gaat er niet uit gok ik! Wil er alleen geen verlies op lopen.... :)
pi_94869703
Vannacht weer training :)
pi_94870417
Diepfries, ik hoor dat je Dario Duivenbode (214976889) gaat trainen? :)
pi_94870514
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 20:35 schreef IPeePie het volgende:
Diepfries, ik hoor dat je Dario Duivenbode (214976889) gaat trainen? :)
Een 25 jarige?
pi_94870673
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 20:36 schreef Drassss het volgende:

[..]

Een 25 jarige?
Blijkbaar :P

edit: voor het NT he?
pi_94870872
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 20:39 schreef IPeePie het volgende:

[..]

Blijkbaar :P

edit: voor het NT he?
NT zonder spec?
pi_94870941
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 20:42 schreef elby1988 het volgende:

[..]

NT zonder spec?
Als SH verdediger. Ik heb het ook niet verzonnen hoor :')
pi_94871081
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 20:44 schreef IPeePie het volgende:

[..]

Als SH verdediger. Ik heb het ook niet verzonnen hoor :')
Is het zo snel met ons land gesteld :')

Verder is die speler toch helemaal niet perfect getraind?
pi_94871151
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 20:46 schreef elby1988 het volgende:

[..]

Is het zo snel met ons land gesteld :')

Verder is die speler toch helemaal niet perfect getraind?
Klopt, de scout zegt dit:
quote:
Dario Duivenbode (214976889) is de SP-def van onze generatie. Ja ik weet zijn skills zijn niet top, maar het was lastig iemand te vinden die goddelijk SH en utopisch def kon halen.
pi_94871498
We gaan dus geen wereldkampioen worden ;)
pi_94871927
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 20:53 schreef Drassss het volgende:
We gaan dus geen wereldkampioen worden ;)
Ach, de kans dat je een SH-def uberhaupt gaat gebruiken is niet al te groot volgensmij. Er zijn toch SH specialisten voor elke linie? En dan nog staat er lang niet elke wedstrijd een SH-er in.
pi_94871965
Geen idee ;) Ik heb 0,0 verstand van het NL-elftal binnen HT.

@possie, 318080874, iets voor jou?
pi_94872295
@Moon, nog een sh'er nodig? :P 306217430
  donderdag 31 maart 2011 @ 21:12:32 #81
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_94872717
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 21:01 schreef Drassss het volgende:
Geen idee ;) Ik heb 0,0 verstand van het NL-elftal binnen HT.

@possie, 318080874, iets voor jou?
Top thx! ^O^ Niets voor mn toekomst team maar t is leuk om m in passen wat op te trainen. :Y
pi_94872828
quote:
14s.gif Op donderdag 31 maart 2011 21:12 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Top thx! ^O^ Niets voor mn toekomst team maar t is leuk om m in passen wat op te trainen. :Y
Toekomst team?
Fokhattrick.org!
pi_94872952
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 21:14 schreef Gijs_ het volgende:

[..]

Toekomst team?
Hij gaat straks weer helemaal los met zijn vd boschjes ;)
pi_94873188
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 21:16 schreef Drassss het volgende:

[..]

Hij gaat straks weer helemaal los met zijn vd boschjes ;)
Het idee van een toekomstvisie bij Possie verbaasde me al :P
Fokhattrick.org!
  donderdag 31 maart 2011 @ 21:20:43 #85
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_94873206
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 21:14 schreef Gijs_ het volgende:

[..]

Toekomst team?
Ik wil uit eindelijk weer terug naar een van den Bosch team. Daarom vraag ik ook steeds of er verdedigen trainers een van den Bosch willen trainen voor me. Helaas reageert er hier niemand.
pi_94873211
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 21:20 schreef Gijs_ het volgende:

[..]

Verdomme ging men koffie bijna weer _O-
  donderdag 31 maart 2011 @ 21:21:06 #87
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_94873222
quote:
11s.gif Op donderdag 31 maart 2011 21:20 schreef Gijs_ het volgende:

[..]

:')
pi_94873228
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 21:20 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Ik wil uit eindelijk weer terug naar een van den Bosch team. Daarom vraag ik ook steeds of er verdedigen trainers een van den Bosch willen trainen voor me. Helaas reageert er hier niemand.
Ik kan hem wel wat PM meegeven? :')
  donderdag 31 maart 2011 @ 21:21:35 #89
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_94873252
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 21:20 schreef Drassss het volgende:

[..]

Verdomme ging men koffie bijna weer _O-
Drink dan ook niet zoveel koffie! Das heulemaal niet goed voor je. ;)
pi_94873276
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 21:20 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Zitten die nu in jouw team?
Fokhattrick.org!
pi_94873287
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 21:21 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Drink dan ook niet zoveel koffie! Das heulemaal niet goed voor je. ;)
Voor mijn toetsenbord niet, maar koffie is voor andere dingen best oke :)

Ik zal zo braaf een biertje pakken.
pi_94873327
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 21:22 schreef Drassss het volgende:

[..]

Voor mijn toetsenbord niet, maar koffie is voor andere dingen best oke :)

Ik zal zo braaf een biertje pakken.
Das nog minder over het toetsenbord...
Fokhattrick.org!
  donderdag 31 maart 2011 @ 21:22:56 #93
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_94873348
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 21:21 schreef IPeePie het volgende:

[..]

Ik kan hem wel wat PM meegeven? :')
Tja de 19 jarige met redelijk pm (uitstekend passen en formidabel def) heb ik al verkocht aan een oud div genoot van me. Die gaat m verdedigen training geven dus als je dat nou wat eerder had geroepen. :P
  donderdag 31 maart 2011 @ 21:23:11 #94
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_94873363
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 21:21 schreef Gijs_ het volgende:

[..]

Zitten die nu in jouw team?
Nu nog 1 ja.
pi_94873387
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 21:22 schreef Gijs_ het volgende:

[..]

Tja... maar wel bijzonder lekker :9
  donderdag 31 maart 2011 @ 21:23:44 #96
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_94873407
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 21:22 schreef Gijs_ het volgende:

[..]

Doet nog pijn in je neus ook al die bubbeltjes. :+
pi_94873438
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 21:23 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Nu nog 1 ja.
Als ik over een paar weekjes een plekje heb kan ik die misschien wel trainen :)
Fokhattrick.org!
pi_94873476
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 21:22 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Tja de 19 jarige met redelijk pm (uitstekend passen en formidabel def) heb ik al verkocht aan een oud div genoot van me. Die gaat m verdedigen training geven dus als je dat nou wat eerder had geroepen. :P
Je wist toch wel dat ik PM trainde? Heb notabene een jeugdspeler van je overgenomen :P
pi_94873492
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 21:23 schreef Drassss het volgende:

[..]

Tja... maar wel bijzonder lekker :9
:Y Ik heb er al één open.
Fokhattrick.org!
  donderdag 31 maart 2011 @ 21:25:14 #100
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_94873535
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 21:24 schreef Gijs_ het volgende:

[..]

Als ik over een paar weekjes een plekje heb kan ik die misschien wel trainen :)
Dat zou best goed uit kunnen komen. Hij is dan waarschijnlijk ook naar uitstekend passen gestegen. Dit is m :

quote:
Jaak Van den Bosch
19 jaar en 46 dagen, TSI = 5 550
uitstekend in vorm, conditie redelijk
Heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider

Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: formidabel
Scoren: matig Spelhervatting: waardeloos
pi_94873596
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 21:24 schreef Gijs_ het volgende:

[..]

:Y Ik heb er al één open.
Ik ga er 1tje zoeken moment.
  donderdag 31 maart 2011 @ 21:26:15 #102
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_94873617
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 21:24 schreef IPeePie het volgende:

[..]

Je wist toch wel dat ik PM trainde? Heb notabene een jeugdspeler van je overgenomen :P
Dat weet ik ja. Mja als ik het hier 3 of 4x plaats en niemand reageerd stop ik er mee. Ik wil niet spammen.

SPOILER
Edit : Daarnaast heb jij 1.2 miljoen om m te kunnen kopen?
pi_94873679
quote:
14s.gif Op donderdag 31 maart 2011 21:25 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Dat zou best goed uit kunnen komen. Hij is dan waarschijnlijk ook naar uitstekend passen gestegen. Dit is m :

[..]

Wel een sympathiek mannetje? oid, gezien de TS-hit...
Fokhattrick.org!
pi_94873686
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 21:26 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Dat weet ik ja. Mja als ik het hier 3 of 4x plaats en niemand reageerd stop ik er mee. Ik wil niet spammen.

SPOILER
Tsja, ik dacht dat je hem alleen op verdedigen getraind wilde hebben. Maar goed, zei jij dat echt? :P
pi_94873756
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 21:26 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

SPOILER
Edit : Daarnaast heb jij 1.2 miljoen om m te kunnen kopen?
Toekomstvisie... niet willen spammen... ben jij Possie wel?
Fokhattrick.org!
  donderdag 31 maart 2011 @ 21:28:33 #106
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_94873827
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 21:26 schreef Gijs_ het volgende:

[..]

Wel een sympathiek mannetje? oid, gezien de TS-hit...
Hij is :

quote:
Een sympathiek persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Maar een ts hit kan bijna altijd wel toch? ;)
pi_94873907
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 21:28 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Hij is :

[..]

Maar een ts hit kan bijna altijd wel toch? ;)
Vanaf sympathiek niet bij aankoop :)
Fokhattrick.org!
  donderdag 31 maart 2011 @ 21:29:48 #108
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_94873926
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 21:27 schreef IPeePie het volgende:

[..]

Tsja, ik dacht dat je hem alleen op verdedigen getraind wilde hebben. Maar goed, zei jij dat echt? :P
Klopt maar ik heb er helemaal niet aan gedacht om m evt wat pm mee te geven. Maar goed zoals ik zei in mn edit. Had jij (minimaal) 1.2 miljoen gehad?
pi_94873954
Karakter Aankoop Verkoop
Populair 0% 24,4%
Sympathiek 0% 19,1%
Aangenaam 28,8% 13,9%
Controversieel 52,4% 0%
Gemeen 63,3% 0%
  donderdag 31 maart 2011 @ 21:32:00 #110
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_94874077
quote:
5s.gif Op donderdag 31 maart 2011 21:27 schreef Gijs_ het volgende:

[..]

Toekomstvisie... niet willen spammen... ben jij Possie wel?
Ik heb altijd al een toekomstvisie gehad. Loop er all1 niet echt mee te koop. :P

Ik wil niet spammen met 2 spelers idd. Als iemand ze wil trainen had die na 2 of 3x wel gereageerd. Dus dan blijkt t me dat niemand dat wil en ga ik er niet verder over zeuren. ;)
  donderdag 31 maart 2011 @ 21:32:18 #111
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_94874105
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 21:29 schreef Gijs_ het volgende:

[..]

Vanaf sympathiek niet bij aankoop :)
Ah weer wat geleerd. :P
  donderdag 31 maart 2011 @ 21:32:45 #112
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_94874141
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 21:30 schreef RealBizkit666 het volgende:
Karakter Aankoop Verkoop
Populair 0% 24,4%
Sympathiek 0% 19,1%
Aangenaam 28,8% 13,9%
Controversieel 52,4% 0%
Gemeen 63,3% 0%
Thx maar dat onthou ik toch niet. ;)
pi_94874157
quote:
14s.gif Op donderdag 31 maart 2011 21:32 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Ah weer wat geleerd. :P
De kans dat jij er dan één krijgt is wel aanwezig, maar daar zit je niet zo mee denk ik :P
Fokhattrick.org!
pi_94874220
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 21:29 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Klopt maar ik heb er helemaal niet aan gedacht om m evt wat pm mee te geven. Maar goed zoals ik zei in mn edit. Had jij (minimaal) 1.2 miljoen gehad?
Neuh :P
  donderdag 31 maart 2011 @ 21:33:45 #115
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_94874226
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 21:32 schreef Gijs_ het volgende:

[..]

De kans dat jij er dan één krijgt is wel aanwezig, maar daar zit je niet zo mee denk ik :P
Daar kan ik nu idd niet mee zitten. :D
pi_94874265
quote:
14s.gif Op donderdag 31 maart 2011 21:32 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Thx maar dat onthou ik toch niet. ;)
Je hoeft alleen maar HAG te ondhouden. :P
  donderdag 31 maart 2011 @ 21:34:40 #117
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_94874277
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 21:33 schreef IPeePie het volgende:

[..]

Neuh :P
Tot nu toe staat ie op 1.192.000 en dan is de dl morgen avond pas. :P
  donderdag 31 maart 2011 @ 21:35:17 #118
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_94874320
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 21:34 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Je hoeft alleen maar HAG te ondhouden. :P
Lol daar kom ik zelden meer. :P
pi_94874353
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 21:35 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Lol daar kom ik zelden meer. :P
Ik ook. Alleen als ik iets moet weten. ;)
pi_94874372
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 21:34 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Tot nu toe staat ie op 1.192.000 en dan is de dl morgen avond pas. :P
Zal ik er morgen gewoon even 1,7 miljoen op bieden?
pi_94874442
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 21:35 schreef Drassss het volgende:

[..]

Gaan we de suikeroom uithangen?
pi_94874459
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 21:36 schreef IPeePie het volgende:

[..]

Gaan we de suikeroom uithangen?
SPOILER
  donderdag 31 maart 2011 @ 21:37:11 #123
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_94874460
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 21:35 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Ik ook. Alleen als ik iets moet weten. ;)
Klopt ik ook. :D
pi_94874478
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 21:37 schreef Drassss het volgende:

[..]

SPOILER
Fokhattrick.org!
pi_94874490
quote:

[..]

Dan doe ik wel 2,1 M... :P
  donderdag 31 maart 2011 @ 21:37:51 #126
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_94874507
quote:

[..]

Ik zal even happen:

Nee niet doen want ik wil mn oud div genoot niet op kosten jagen!
  donderdag 31 maart 2011 @ 21:38:03 #127
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_94874522
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 21:37 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Dan doe ik wel 2,1 M... :P
_O- _O-

Edit : Met een tv van 1.1 mag dat best :Y Als je m dan maar op verdedigen traint! O-)
pi_94874700
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 21:38 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

_O- _O-

Edit : Met een tv van 1.1 mag dat best :Y Als je m dan maar op verdedigen traint! O-)
Ik weet niet eens over welke speler het gaat... :')
  donderdag 31 maart 2011 @ 21:40:58 #129
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_94874707
Ohw trouwens morgen wordt mn nichtje 1 jaar! :D *O* O+

SPOILER
  donderdag 31 maart 2011 @ 21:41:19 #130
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_94874729
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 21:40 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Ik weet niet eens over welke speler het gaat... :')
Camiel Van Den Bosch (294838132)
pi_94874761
Ik ben alweer klaar voor de komende 5 dagen. Zondag ga ik kansloos verliezen dus een b-team staat erin met mijn trainees.. Op naar de monsterscore.
  donderdag 31 maart 2011 @ 21:43:37 #132
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_94874865
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 21:41 schreef Drassss het volgende:
Ik ben alweer klaar voor de komende 5 dagen. Zondag ga ik kansloos verliezen dus een b-team staat erin met mijn trainees.. Op naar de monsterscore.
Kan je voor je ts niet beter de score tot een minimum proberen te houden?
pi_94874961
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 21:43 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Maakt voor de TS niet uit, wel voor het zelfvertrouwen... maar dat valt wel mee. :)
Fokhattrick.org!
pi_94874972
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 21:43 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

TS is onafhankelijk van de uitslag. :)

Damn, te laat... :P
  donderdag 31 maart 2011 @ 21:45:01 #135
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_94874984
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 21:41 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Camiel Van Den Bosch (294838132)
Dr is trouwens al een bidwar bezig op hem! :')

quote:
31-03-2011 13:33 1 192 000 ¤ Dedemsvaart AllStars
31-03-2011 09:02 1 168 000 ¤ Forca Racing
30-03-2011 13:10 1 145 000 ¤ Dedemsvaart AllStars
30-03-2011 08:29 1 122 000 ¤ Forca Racing
29-03-2011 23:41 1 100 000 ¤ Dedemsvaart AllStars
29-03-2011 20:39 800 000 ¤ Forca Racing
Dedemsvaart is mn oud div genoot. :P
  donderdag 31 maart 2011 @ 21:45:47 #136
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_94875038
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 21:44 schreef Gijs_ het volgende:

[..]

Maakt voor de TS niet uit, wel voor het zelfvertrouwen... maar dat valt wel mee. :)
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 21:44 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

TS is onafhankelijk van de uitslag. :)

Damn, te laat... :P
Duidelijk. Das ook iets wat al 100x is gezegd waarschijnlijk maar ook dat onthoud ik nooit. :+
pi_94875139
Possie wat hierboven al wat mensen zeggen :P Tevens ga ik er gewoon nog keihard aan met mijn A-team dus dan mogen mijn b-spelers mooi wat ervaring meepikken/ krijg ik geen blessures of vervelende gele prenten en kan ik woensdag vlammen in de beker :)
  donderdag 31 maart 2011 @ 21:47:42 #138
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_94875199
quote:
Ontvangen voor een verkochte speler die voorheen bij jouw team speelde: 127 675 ¤
^O^
Ik ben van pindavlees
pi_94875221
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 21:47 schreef Drassss het volgende:
Possie wat hierboven al wat mensen zeggen :P Tevens ga ik er gewoon nog keihard aan met mijn A-team dus dan mogen mijn b-spelers mooi wat ervaring meepikken/ krijg ik geen blessures of vervelende gele prenten en kan ik woensdag vlammen in de beker :)
Die prenten zijn vervelend inderdaad, vooral als het pindakleurige zijn :')
  donderdag 31 maart 2011 @ 21:48:35 #140
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_94875283
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 21:47 schreef Drassss het volgende:
Om weer dik te winnen in de beker? :P
pi_94875321
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 21:47 schreef IPeePie het volgende:

[..]

Ik heb maar 2 leasepinda's in mijn team ;)
pi_94875348
quote:
12s.gif Op donderdag 31 maart 2011 21:48 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Om weer dik te winnen in de beker? :P
Ja dat doe ik toch altijd O-)
pi_94875418
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 21:47 schreef Flappekz het volgende:

[..]

^O^
Dat is heel netjes. :Y
  donderdag 31 maart 2011 @ 21:50:06 #144
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_94875457
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 21:49 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Dat is heel netjes. :Y
En morgen weer minimaal 127k :)
Ik ben van pindavlees
pi_94875481
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 21:50 schreef Flappekz het volgende:

[..]

En morgen weer minimaal 127k :)
Ook een doorverkoop?
  donderdag 31 maart 2011 @ 21:50:41 #146
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_94875507
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 21:50 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Ook een doorverkoop?
Yep :)
Ik ben van pindavlees
  donderdag 31 maart 2011 @ 21:50:48 #147
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_94875516
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 21:47 schreef IPeePie het volgende:

[..]

Je mag trouwens mn pa

quote:
Henk van den Bosch (246047334)
24 jaar en 84 dagen, volgende verjaardag: 28-04-2011
uitstekend in vorm, conditie goed
Een gemeen persoon die evenwichtig en eerlijkis.
Hij heeft zwak ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: We sturen je met een kluitje het Bosch in!
(sinds 04-12-2010 (1/44), 1s 5d)
Total Skill Index (TSI): 11 560
Loon: 2 830 ¤/week
45 280 ¤/ seizoen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
HTMS Points: Ability: 518 / Potential: 970
Huidige vaardigheden
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: uitmuntend Passen: uitstekend
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos
wel wat pm training geven maar ook die kost ą 1 mil. :P
pi_94875531
quote:

[..]

Doe je erg goed.
  donderdag 31 maart 2011 @ 21:51:14 #149
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_94875565
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 21:49 schreef Drassss het volgende:

[..]

Ja dat doe ik toch altijd O-)
Hehehehehe :')
  donderdag 31 maart 2011 @ 21:51:32 #150
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_94875588
quote:

[..]

Lekker hoor! :Y
pi_94875626
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 21:50 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Je mag trouwens mn pa

[..]

wel wat pm training geven maar ook die kost ą 1 mil. :P
1: te oud
2: te duur
  donderdag 31 maart 2011 @ 21:54:55 #152
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_94875844
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 21:51 schreef IPeePie het volgende:

[..]

1: te oud
2: te duur
Tja wil je me nou helpen met mn familie team of niet. :P Wat maakt jou de leeftijd nou uit in zo een geval. Ik koop m toch wel met winst (voor jou) van je terug.

Dacht al wel dat je t niet kon betalen. :{
  donderdag 31 maart 2011 @ 21:56:50 #153
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_94875979
Snotver pillekes!

Joost Van Den Bosch (297727854)

Zal ik m kopen? Kan m mooi wat passen training mee geven. :Y :D :P
pi_94876152
quote:
5s.gif Op donderdag 31 maart 2011 21:56 schreef Outpost76 het volgende:
Snotver pillekes!

Joost Van Den Bosch (297727854)

Zal ik m kopen? Kan m mooi wat passen training mee geven. :Y :D :P
Daar is je spits spec + jong :)

Belg :r
  donderdag 31 maart 2011 @ 22:00:40 #155
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_94876264
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 21:59 schreef Drassss het volgende:

[..]

Daar is je spits spec + jong :)

Belg :r
Idd! :Y Ik heb al een van den Bosch spits trouwens. :P Zal je zien dat dat straks niet t probleem is. :D

Ach dan win ik iig die Wilders award niet. :')
pi_94876416
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 22:00 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Idd! :Y Ik heb al een van den Bosch spits trouwens. :P Zal je zien dat dat straks niet t probleem is. :D

Ach dan win ik iig die Wilders award niet. :')
Geduld is de truc, langzaam zal je team er staan ;)
  donderdag 31 maart 2011 @ 22:06:57 #157
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_94876831
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 22:02 schreef Drassss het volgende:

[..]

Geduld is de truc, langzaam zal je team er staan ;)
Dat snap ik en dat is ook t plan. Daarom probeer ik ook mn verdedigers te slijten aan een def trainer. Formidabel is nog te laag voor die gasten. Zeker als ik ze pas volgend seizoen ergens nodig heb.
pi_94877003
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 22:06 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Dat snap ik en dat is ook t plan. Daarom probeer ik ook mn verdedigers te slijten aan een def trainer. Formidabel is nog te laag voor die gasten. Zeker als ik ze pas volgend seizoen ergens nodig heb.
Jep ideaal zou wonderbaarlijk zijn.. dat is nu ook mijn plan om 3 gasten van uitmuntend een level of 3 omhoog te trainen.
  donderdag 31 maart 2011 @ 22:10:39 #159
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_94877107
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 22:09 schreef Drassss het volgende:

[..]

Jep ideaal zou wonderbaarlijk zijn.. dat is nu ook mijn plan om 3 gasten van uitmuntend een level of 3 omhoog te trainen.
Idd maar goed ze zijn als t goed is alle 2 onder de pannen. :Y

Wat ga je daarna trainen?

Zal ik Joost nou kopen? Hij vraagt wel 349.999 eu teveel....
pi_94877272
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 22:10 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Idd maar goed ze zijn als t goed is alle 2 onder de pannen. :Y

Wat ga je daarna trainen?

Zal ik Joost nou kopen? Hij vraagt wel 349.999 eu teveel....
Ik zou zeggen dat door die spec je best wel iets meer kan lappen.. Er zijn toch weinig vd bosch spitsen in het systeem? Deze kan je ook mooi trainen en is nog jong dus gaat zeker 6/7 seizoenen mee.
  donderdag 31 maart 2011 @ 22:20:22 #161
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_94877764
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 22:12 schreef Drassss het volgende:

[..]

Ik zou zeggen dat door die spec je best wel iets meer kan lappen.. Er zijn toch weinig vd bosch spitsen in het systeem? Deze kan je ook mooi trainen en is nog jong dus gaat zeker 6/7 seizoenen mee.
Eigenlijk moet ik me heul fijn gaan inhouden om te bieden.... Pas als er geboden wordt op m ook bieden mja de kans is dan dat er een bidwar komt waardoor hij hoger uit komt. En stel hij wordt niet verkocht zet ie m er dan goedkoper op of traint ie m nog verder....

Oh wat is verstandig doen in hattrick toch irritant! :')
pi_94878122
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 22:20 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Eigenlijk moet ik me heul fijn gaan inhouden om te bieden.... Pas als er geboden wordt op m ook bieden mja de kans is dan dat er een bidwar komt waardoor hij hoger uit komt. En stel hij wordt niet verkocht zet ie m er dan goedkoper op of traint ie m nog verder....

Oh wat is verstandig doen in hattrick toch irritant! :')
Ach gewoon 3 minuten voor de deadline 1x bieden :)
  donderdag 31 maart 2011 @ 22:28:49 #163
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_94878306
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 22:25 schreef Drassss het volgende:

[..]

Ach gewoon 3 minuten voor de deadline 1x bieden :)
Ik bied nu wel gewoon. Nu heb ik t geld. Straks doe ik weer eens wat impulsief en heb ik niet genoeg geld voor Joost. :')
pi_94878416
quote:
6s.gif Op donderdag 31 maart 2011 22:28 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Ik bied nu wel gewoon. Nu heb ik t geld. Straks doe ik weer eens wat impulsief en heb ik niet genoeg geld voor Joost. :')
Straks komt een betere op de tl en zit je vast met Joost ;) Ik zou lekker wachten.
  donderdag 31 maart 2011 @ 22:33:18 #165
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_94878573
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 22:30 schreef Drassss het volgende:

[..]

Straks komt een betere op de tl en zit je vast met Joost ;) Ik zou lekker wachten.
Telaat. :P
pi_94878622
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 22:33 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Telaat. :P
:D, Possie is back!
  donderdag 31 maart 2011 @ 22:34:55 #167
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_94878673
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 22:34 schreef Drassss het volgende:

[..]

:D, Possie is back!
Never been gone! O-)

Edit :

Ik heb wel een geldig excuus deze keer want ik weet niet of ik bij de dl kan zijn. Ik hoop dat de vraagprijs genoeg is voor andere om niet te bieden. Zeker nu ze nog hoger moeten omdat er al iemand geboden heeft.

[ Bericht 8% gewijzigd door Outpost76 op 31-03-2011 22:41:08 ]
  donderdag 31 maart 2011 @ 23:05:09 #168
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_94880585
Godver zit ik een berichtje te typen aan een gast die over mijn bod op george heen ging is in de tussen tijd de dl verlopen.... |:( |:( |:(

Moon George zit dus niet bij mij maar bij Queens of the South (1280493).... :@
pi_94880910
quote:
18s.gif Op donderdag 31 maart 2011 23:05 schreef Outpost76 het volgende:
Godver zit ik een berichtje te typen aan een gast die over mijn bod op george heen ging is in de tussen tijd de dl verlopen.... |:( |:( |:(

Je doet het gewoon expres he? :P ):O
  donderdag 31 maart 2011 @ 23:12:14 #170
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_94881019
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 23:10 schreef Drassss het volgende:

[..]

Je doet het gewoon expres he? :P ):O
Ach meld t als koei. :') Ik win m hier toch nooooit mee. :P
pi_94881043
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 23:12 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Ach meld t als koei. :') Ik win m hier toch nooooit mee. :P
Het seizoen is nog lang en je begint weer actief te worden, dus nog genoeg kansen :D
  donderdag 31 maart 2011 @ 23:13:17 #172
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_94881088
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 23:12 schreef Drassss het volgende:

[..]

Het seizoen is nog lang en je begint weer actief te worden, dus nog genoeg kansen :D
Dit is voor het eerst dat ik een (volgens jou) koei maak dus reken er maar niet op. ;)
pi_94881342
quote:
Op donderdag 31 maart 2011 23:05 schreef Outpost76 het volgende:

:(
pi_94881353
quote:
10s.gif Op donderdag 31 maart 2011 23:13 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Dit is voor het eerst dat ik een (volgens jou) koei maak dus reken er maar niet op. ;)
Je hapt niet :(

Vannacht ga ik de training misschien eens live bekijken..
pi_94881400
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 23:17 schreef MrMoon het volgende:

[..]

Moon... zie een post of 120 terug. Er staat een van groningen op de tl.
  donderdag 31 maart 2011 @ 23:23:39 #176
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_94881738
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 23:17 schreef MrMoon het volgende:

[..]

:@
  donderdag 31 maart 2011 @ 23:24:44 #177
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_94881791
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 23:17 schreef Drassss het volgende:

[..]

Je hapt niet :(

Vannacht ga ik de training misschien eens live bekijken..
Lekker puh! :6

Zat ik ook aan te denken maar ik ga er van uit dat t niet gaat gebeuren. Het is me te stil hiero.
pi_94881840
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 23:24 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Lekker puh! :6

Zat ik ook aan te denken maar ik ga er van uit dat t niet gaat gebeuren. Het is me te stil hiero.
Tja ik moet nog wat dingen doen plus ouwehoeren met wat mensen dus wie weet kan ik alles rekken tot kwart over 1 :P
pi_94881955
quote:
Op donderdag 31 maart 2011 21:06 schreef Drassss het volgende:
@Moon, nog een sh'er nodig? :P 306217430
quote:
Op donderdag 31 maart 2011 23:18 schreef Drassss het volgende:

[..]

Moon... zie een post of 120 terug. Er staat een van groningen op de tl.
die is net niet goed genoeg..
pi_94882001
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 23:27 schreef MrMoon het volgende:

[..]

[..]

die is net niet goed genoeg..
Was er al bang voor.. maar dacht toch even posten wie weet. Misschien een toppertje voor je B-team voor in de Fok-Cup? ;)
pi_94882069
quote:
Op donderdag 31 maart 2011 23:23 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

:@
nou ja enig voordeel is dat ie nu in scoren wordt getraind... hopelijk kan ik em over een paar seizoenen losweken..
pi_94882127
quote:
Op donderdag 31 maart 2011 23:28 schreef Drassss het volgende:

[..]

Was er al bang voor.. maar dacht toch even posten wie weet. Misschien een toppertje voor je B-team voor in de Fok-Cup? ;)
zelfs daar is ie net niet goed genoeg voor ;)

Wel bedankt voor de tip overigens ^O^
  donderdag 31 maart 2011 @ 23:33:30 #183
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_94882284
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 23:29 schreef MrMoon het volgende:

[..]

nou ja enig voordeel is dat ie nu in scoren wordt getraind... hopelijk kan ik em over een paar seizoenen losweken..
Ja sorry man. Ik hoop het ook voor je. Anders doe ik wel een goed bod en verkoop ik m vervolgens voor de normale prijs aan jou. :@
pi_94882418
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 23:33 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Ja sorry man. Ik hoop het ook voor je. Anders doe ik wel een goed bod en verkoop ik m vervolgens voor de normale prijs aan jou. :@
Gaat je wat biertjes kosten ;)
  donderdag 31 maart 2011 @ 23:38:40 #185
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_94882602
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 23:35 schreef Drassss het volgende:

[..]

Gaat je wat biertjes kosten ;)
Die biertjes maken me niet uit. Die krijgt ie op de meet wel. :P Baal er meer van dat ie :( poste..... Betekend dat ie t echt niet leuk vind. :@
pi_94883088
quote:
Op donderdag 31 maart 2011 23:33 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

geen probleem joh... het is maar een spelletje ;)
ik probeer tegen die tijd wel wat te regelen met die manager...
pi_94883258
quote:
Op donderdag 31 maart 2011 23:38 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Die biertjes maken me niet uit. Die krijgt ie op de meet wel. :P Baal er meer van dat ie :( poste..... Betekend dat ie t echt niet leuk vind. :@
het was wel eventjes een baalmomentje, maar wat ik net al postte het is maar een spelletje en je deed het niet bewust :)

Edit: moet die meet wel op een moment zijn dat ik kan ;)
  donderdag 31 maart 2011 @ 23:50:33 #188
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_94883279
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 23:47 schreef MrMoon het volgende:

[..]

geen probleem joh... het is maar een spelletje ;)
ik probeer tegen die tijd wel wat te regelen met die manager...
Mja dan nog. Dit is voor t eerst dat ik een belofte moet breken en dat bevalt me niks. :@

Ik heb (tijdens en na de dl) een berichtje geplaatst in zn gb en daar heeft hij tot op heden nog niet op gereageerd. :{
  donderdag 31 maart 2011 @ 23:50:58 #189
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_94883296
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 23:50 schreef MrMoon het volgende:

[..]

het was wel eventjes een baalmomentje, maar wat ik net al postte het is maar een spelletje en je deed het niet bewust :)
zie hierboven. ;)
pi_94883483
quote:
Op donderdag 31 maart 2011 23:50 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Mja dan nog. Dit is voor t eerst dat ik een belofte moet breken en dat bevalt me niks. :@

Ik heb (tijdens en na de dl) een berichtje geplaatst in zn gb en daar heeft hij tot op heden nog niet op gereageerd. :{
altijd eerst bieden en dan berichtjes schrijven ;)
  donderdag 31 maart 2011 @ 23:57:52 #191
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_94883688
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 23:54 schreef MrMoon het volgende:

[..]

altijd eerst bieden en dan berichtjes schrijven ;)
Ja dat snap ik ook. Ik had all1 ff niet in de gaten wanneer de dl was. :@
pi_94883871
quote:
Op donderdag 31 maart 2011 23:57 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Ja dat snap ik ook. Ik had all1 ff niet in de gaten wanneer de dl was. :@
hehe.. laten we er verder over ophouden.. het is geen probleem kan een keer gebeuren en is geen ramp.. klaar... :)
pi_94883981
Hoeveel stijgers verwachten jullie?

ik niks, daarom ga ik de training ook niet live meemaken..
  vrijdag 1 april 2011 @ 00:05:35 #194
271872 Drassss
Oklahoma!
pi_94884138
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 00:03 schreef MrMoon het volgende:

2!
  vrijdag 1 april 2011 @ 00:09:31 #195
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_94884383
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 00:00 schreef MrMoon het volgende:

[..]

hehe.. laten we er verder over ophouden.. het is geen probleem kan een keer gebeuren en is geen ramp.. klaar... :)
Ik krijg net het volgende berichtje over hem. :

quote:
ah, wilde al bijna niet bieden omdat hij vrij aan de prjjs was, maar wees gerust, hij krijgt in ieder geval een vol seizoen training op pasen, daarna krijgen mijn 6 beste trainees een vervolgtraining op scoren (en spelhervatting in tussenseizoen) totdat ze een jaar of 21 zijn. Om eerlijk te zijn is george waarschijnlijk een van de trainees die er aan het einde van dit seizoen uitgaat.
Hij doet je speler dus goed. ;)
pi_94884385
quote:
Op vrijdag 1 april 2011 00:05 schreef Drassss het volgende:

[..]

2!
dat is ook de reden dat je er voor op blijft?
  vrijdag 1 april 2011 @ 00:10:05 #197
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_94884421
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 00:03 schreef MrMoon het volgende:

Ik gok weer eens een stuk of 5 zoals al steeds als ik passen train. :P
  vrijdag 1 april 2011 @ 00:11:07 #198
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_94884467
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 00:09 schreef MrMoon het volgende:

[..]

dat is ook de reden dat je er voor op blijft?
Nee de rede was dat ie nog veel moest doen en een aantal gesprekken had die die misschien wel kon spreiden tot 1.15 a 1.30. :P
pi_94884522
quote:
Op vrijdag 1 april 2011 00:09 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Ik krijg net het volgende berichtje over hem. :

[..]

Hij doet je speler dus goed. ;)
mooi zo, dan kan ik em zelfs nog gebruiken als ik toch besluit om vleugelspel te trainen ipv scoren... ben je gerustgesteld?
pi_94884561
quote:
Op vrijdag 1 april 2011 00:10 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Ik gok weer eens een stuk of 5 zoals al steeds als ik passen train. :P
Radboud vast niet dit keer :P
  vrijdag 1 april 2011 @ 00:13:09 #201
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_94884578
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 00:12 schreef MrMoon het volgende:

[..]

mooi zo, dan kan ik em zelfs nog gebruiken als ik toch besluit om vleugelspel te trainen ipv scoren... ben je gerustgesteld?
Hij gaat m dus waarschijnlijk verkopen na een seizoen passen trainen he! ;) Als je wil dat hij m ook scoren traint moet je zelf denk ik even contact opnemen met hem. :Y
pi_94884590
quote:
Op vrijdag 1 april 2011 00:11 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Nee de rede was dat ie nog veel moest doen en een aantal gesprekken had die die misschien wel kon spreiden tot 1.15 a 1.30. :P
goede reden :P
  vrijdag 1 april 2011 @ 00:13:40 #203
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_94884602
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 00:12 schreef MrMoon het volgende:

[..]

Radboud vast niet dit keer :P
Nee denk t idd niet, die is vorige week gestegen. :')
  vrijdag 1 april 2011 @ 00:13:57 #204
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_94884615
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 00:13 schreef MrMoon het volgende:

[..]

goede reden :P
Mja dat dacht ik ook. :')
pi_94884641
quote:
Op vrijdag 1 april 2011 00:13 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Hij gaat m dus waarschijnlijk verkopen na een seizoen passen trainen he! ;) Als je wil dat hij m ook scoren traint moet je zelf denk ik even contact opnemen met hem. :Y
ik kan ook lezen ;)

maar ik twijfel dus nog tussen scoren en vleugelspel ;)
pi_94884663
quote:
Op vrijdag 1 april 2011 00:13 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Nee denk t idd niet, die is vorige week gestegen. :')
daarom ;)
  vrijdag 1 april 2011 @ 00:15:18 #207
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_94884685
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 00:14 schreef MrMoon het volgende:

[..]

ik kan ook lezen ;)

maar ik twijfel dus nog tussen scoren en vleugelspel ;)
Echt waar! :o :o

Mja dat moet je zelf bepalen. :P
  vrijdag 1 april 2011 @ 00:15:58 #208
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_94884714
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 00:14 schreef MrMoon het volgende:

[..]

daarom ;)
Maar misschien mijn Prent top talent wel! :P
pi_94884740
quote:
Op vrijdag 1 april 2011 00:15 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Echt waar! :o :o

Mja dat moet je zelf bepalen. :P
komt goed.. en ik kan em ook nog tijdelijk bij df stallen voor sh :)
pi_94884772
quote:
Op vrijdag 1 april 2011 00:15 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Maar misschien mijn Prent top talent wel! :P
die is voor mij niet interessant :P
  vrijdag 1 april 2011 @ 00:17:46 #211
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_94884817
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 00:16 schreef MrMoon het volgende:

[..]

komt goed.. en ik kan em ook nog tijdelijk bij df stallen voor sh :)
Klopt. Ik ben trouwens wel blij dat ie gekocht is door een actief iemand en een Nederlander. :P
  vrijdag 1 april 2011 @ 00:18:26 #212
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_94884849
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 00:17 schreef MrMoon het volgende:

[..]

die is voor mij niet interessant :P
Voor mij ook niet. Denk ook dat ik m verkoop als ie gestegen is want zelfs voor Drassss is t niks. :P
  vrijdag 1 april 2011 @ 00:18:52 #213
271872 Drassss
Oklahoma!
pi_94884865
Hmmz die gesprekken zijn voorbij en het is 0,18 :P
  vrijdag 1 april 2011 @ 00:19:50 #214
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_94884909
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 00:18 schreef Drassss het volgende:
Hmmz die gesprekken zijn voorbij en het is 0,18 :P
Gaat m niet worden dus. :')

Mijn bier is bijna op dus ik ga zo pitten. ;)
  vrijdag 1 april 2011 @ 00:20:55 #215
271872 Drassss
Oklahoma!
pi_94884961
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 00:19 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Gaat m niet worden dus. :')

Mijn bier is bijna op dus ik ga zo pitten. ;)
Ik moet nog wel wat dingen doen of wat lezen als ik zin heb :P Zal het dus wel rekken tot 1 en dan is het zo 01.20..
pi_94884985
quote:
Op vrijdag 1 april 2011 00:17 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Klopt. Ik ben trouwens wel blij dat ie gekocht is door een actief iemand en een Nederlander. :P
mja niet zoals 3 mnd terug.. toen miste ik de deadline van een uitmuntende spits.. en het team is inmiddels een bot geworden :')
  vrijdag 1 april 2011 @ 00:21:54 #217
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_94885013
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 00:20 schreef Drassss het volgende:

[..]

Ik moet nog wel wat dingen doen of wat lezen als ik zin heb :P Zal het dus wel rekken tot 1 en dan is het zo 01.20..
Man ik heb een hele boeken kast vol met boeken die ik nog lezen moet maar dat maakt t nog geen rede om wakker te blijven tot 1.30. :P
pi_94885070
quote:
Op vrijdag 1 april 2011 00:21 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Man ik heb een hele boeken kast vol met boeken die ik nog lezen moet maar dat maakt t nog geen rede om wakker te blijven tot 1.30. :P
ik ook, maar die bewaar ik lekker voor de zomervakantie :)
  vrijdag 1 april 2011 @ 00:23:19 #219
271872 Drassss
Oklahoma!
pi_94885078
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 april 2011 00:21 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Oh jawel, want ik vind lezen best lekker zo in de avond met een muziekje of wat te zuipen er naast ;) Zeker wanneer je er nog iets van opsteekt hehe.
  vrijdag 1 april 2011 @ 00:23:19 #220
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_94885079
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 00:21 schreef MrMoon het volgende:

[..]

mja niet zoals 3 mnd terug.. toen miste ik de deadline van een uitmuntende spits.. en het team is inmiddels een bot geworden :')
:{ Das zonde zeg! Wel slim dat je dat niet herhaald hebt aan t einde van t seizoen want t is koei waardig. :P
  vrijdag 1 april 2011 @ 00:23:52 #221
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_94885107
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 00:23 schreef MrMoon het volgende:

[..]

ik ook, maar die bewaar ik lekker voor de zomervakantie :)
Ehm heb jij 40 a 50 boeken die je nog lezen moet?
pi_94885132
quote:
Op vrijdag 1 april 2011 00:23 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

:{ Das zonde zeg! Wel slim dat je dat niet herhaald hebt aan t einde van t seizoen want t is koei waardig. :P
niet zo erg als die van onze tuinman :P
  vrijdag 1 april 2011 @ 00:24:32 #223
271872 Drassss
Oklahoma!
pi_94885142
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 00:23 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Mijn "verzameling" is wel een boek of 50, maar die heb ik allemaal al gelezen :P
pi_94885173
quote:
Op vrijdag 1 april 2011 00:23 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

nee dat niet, maar ik kom wel tot 20 :)
  vrijdag 1 april 2011 @ 00:25:37 #225
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_94885202
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 00:23 schreef Drassss het volgende:

[..]

Oh jawel, want ik vind lezen best lekker zo in de avond met een muziekje of wat te zuipen er naast ;) Zeker wanneer je er nog iets van opsteekt hehe.
Mja ik heb bijna all1 maar fantasy boeken liggen en daar leer je niet veel van. Daarnaast ga ik niet lezen a;s ik slapen wil want dan kom ik niet eens 1 alinea verder. :')
  vrijdag 1 april 2011 @ 00:26:43 #226
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_94885259
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 00:24 schreef MrMoon het volgende:

[..]

niet zo erg als die van onze tuinman :P
Klopt maar wel een aantal stemmen waard gok ik zo ff. :P
  vrijdag 1 april 2011 @ 00:27:21 #227
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_94885279
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 00:24 schreef Drassss het volgende:

[..]

Mijn "verzameling" is wel een boek of 50, maar die heb ik allemaal al gelezen :P
Oh nee ik doel op voor mij nieuwe boeken. Mn verzameling is groter. :P
pi_94885302
quote:
Op vrijdag 1 april 2011 00:25 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Mja ik heb bijna all1 maar fantasy boeken liggen en daar leer je niet veel van. Daarnaast ga ik niet lezen a;s ik slapen wil want dan kom ik niet eens 1 alinea verder. :')
heb je die ene serie al compleet? Kan ff niet op naam komen, maar je weet vast wel welke ik bedoel..
  vrijdag 1 april 2011 @ 00:28:31 #229
271872 Drassss
Oklahoma!
pi_94885336
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 00:25 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Ja true, als je al half ligt te pitten kom je niet veel verder dan 10 bladzijdes, maar toch vind ik dat ook wel lekker. Ben trouwens niet van de fantasy, maar meer van de economische/sport of biografieën ;)
pi_94885340
quote:
Op vrijdag 1 april 2011 00:26 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Klopt maar wel een aantal stemmen waard gok ik zo ff. :P
mwah ik weet het niet :)
  vrijdag 1 april 2011 @ 00:28:49 #231
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_94885347
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 00:25 schreef MrMoon het volgende:

[..]

nee dat niet, maar ik kom wel tot 20 :)
Ik heb 2 volle tassen (ah boodschappen tassen en dan niet die plastike) met pocket paperbacks gekregen laatst.
  vrijdag 1 april 2011 @ 00:29:16 #232
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_94885371
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 00:27 schreef MrMoon het volgende:

[..]

heb je die ene serie al compleet? Kan ff niet op naam komen, maar je weet vast wel welke ik bedoel..
Die heb ik nog steeds niet compleet. :')
  vrijdag 1 april 2011 @ 00:30:09 #233
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_94885409
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 00:28 schreef Drassss het volgende:

[..]

Ja true, als je al half ligt te pitten kom je niet veel verder dan 10 bladzijdes, maar toch vind ik dat ook wel lekker. Ben trouwens niet van de fantasy, maar meer van de economische/sport of biografieën ;)
10 bladzijdes??? :o :o Man ik kom met mn lesdyctie niet eens 1 pagina door. :')
pi_94885411
quote:
Op vrijdag 1 april 2011 00:28 schreef Drassss het volgende:

[..]

moet je de biografie van Ceasar lezen.. echt een aanrader :Y
  vrijdag 1 april 2011 @ 00:30:35 #235
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_94885425
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 00:28 schreef MrMoon het volgende:

[..]

mwah ik weet het niet :)
Hoeft ook niet. Als ik t maar weet. :Y O-)
pi_94885471
quote:
Op vrijdag 1 april 2011 00:28 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Ik heb 2 volle tassen (ah boodschappen tassen en dan niet die plastike) met pocket paperbacks gekregen laatst.
paperback pockets _O_ echt ideaal formaat..
pi_94885502
quote:
Op vrijdag 1 april 2011 00:29 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Die heb ik nog steeds niet compleet. :')
zonde -O-
  vrijdag 1 april 2011 @ 00:33:39 #238
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_94885592
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 00:31 schreef MrMoon het volgende:

[..]

paperback pockets _O_ echt ideaal formaat..
Ja en de ene tas ging over Star Wars en de andere over Star Trek. :P Das pas geniaal! :Y

Ik zelf heb all1 liever hardbacks want dat leest lekkerder en oogt veul mooier. :Y
  vrijdag 1 april 2011 @ 00:33:49 #239
271872 Drassss
Oklahoma!
pi_94885609
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 00:30 schreef MrMoon het volgende:

[..]

moet je de biografie van Ceasar lezen.. echt een aanrader :Y
Moet zeggen dat ik me daar echt nog nooit in heb verdiept hehe.
  vrijdag 1 april 2011 @ 00:34:15 #240
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_94885630
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 00:31 schreef MrMoon het volgende:

[..]

zonde -O-
Mja ik had een tijd terug een deel gekocht en ik kom er maar niet door heen..... :{
pi_94885677
quote:
Op vrijdag 1 april 2011 00:33 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Ja en de ene tas ging over Star Wars en de andere over Star Trek. :P Das pas geniaal! :Y

Ik zelf heb all1 liever hardbacks want dat leest lekkerder en oogt veul mooier. :Y
ik vind paperback pockets juist veel handiger..
pi_94885732
quote:
Op vrijdag 1 april 2011 00:33 schreef Drassss het volgende:

[..]

Moet zeggen dat ik me daar echt nog nooit in heb verdiept hehe.
wat voor biografieën lees je dan?
pi_94885809
quote:
Op vrijdag 1 april 2011 00:34 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Mja ik had een tijd terug een deel gekocht en ik kom er maar niet door heen..... :{
irritant.. ik heb ook een boek waar ik maar niet doorheen kom, maar ik heb de rest van de serie ook nog staan.. dus ik moet er toch een keer doorheen..
pi_94885918
Hmmz al weer veel te laat.. ik ga maar eens pitten :W
  vrijdag 1 april 2011 @ 00:39:29 #245
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_94885939
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 00:35 schreef MrMoon het volgende:

[..]

ik vind paperback pockets juist veel handiger..
Nee man die raken veel sneller beschadigd.
  vrijdag 1 april 2011 @ 00:39:39 #246
271872 Drassss
Oklahoma!
pi_94885950
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 00:36 schreef MrMoon het volgende:

[..]

wat voor biografieën lees je dan?
Tja veel van sporters/economen of richting verslaggevers tijdens rampen/gebeurtenissen in de wereld.
  vrijdag 1 april 2011 @ 00:39:57 #247
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_94885964
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 00:39 schreef MrMoon het volgende:
Hmmz al weer veel te laat.. ik ga maar eens pitten :W
Mja ik ga zo ook maar eens. Slaap lekker! :W
  vrijdag 1 april 2011 @ 00:41:13 #248
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_94886031
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 00:37 schreef MrMoon het volgende:

[..]

irritant.. ik heb ook een boek waar ik maar niet doorheen kom, maar ik heb de rest van de serie ook nog staan.. dus ik moet er toch een keer doorheen..
Ik ben door deel 1 en deel 3 heen maar deel 2 kom ik op de 1 of andere manier maar niet door heen.... Wel weer netjes begonnen bij deel 1 en ik wil na deel 2 ook deel 3 weer lezen.....
  vrijdag 1 april 2011 @ 00:42:11 #249
271872 Drassss
Oklahoma!
pi_94886071
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 00:41 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Ik ben door deel 1 en deel 3 heen maar deel 2 kom ik op de 1 of andere manier maar niet door heen.... Wel weer netjes begonnen bij deel 1 en ik wil na deel 2 ook deel 3 weer lezen.....
Gewoon bij de Wc leggen, dan ga je het vanzelf lezen :P
pi_94886177
quote:
Op vrijdag 1 april 2011 00:42 schreef Drassss het volgende:

[..]

of je reet er mee vegen ;)
pi_94886203
quote:
Op vrijdag 1 april 2011 00:39 schreef Drassss het volgende:

[..]

Tja veel van sporters/economen of richting verslaggevers tijdens rampen/gebeurtenissen in de wereld.
ah op die manier :)
  vrijdag 1 april 2011 @ 00:47:52 #252
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_94886325
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 00:42 schreef Drassss het volgende:

[..]

Ehm sorry maar zo lang zit ik niet op de wc. :') Ik heb een hele stapel tijdschriften liggen daar. Waarvan ik een aantal nog nooit gelezen heb maar ook die kijk ik niet in als ik op de pot zit. :P
  vrijdag 1 april 2011 @ 00:48:44 #253
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_94886366
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 00:44 schreef MrMoon het volgende:

[..]

of je reet er mee vegen ;)
Als je geld te kort komt wil ik wel een wc papier donatie doen als je hier bent (voor de meet) hoor. ;)
  vrijdag 1 april 2011 @ 00:49:31 #254
271872 Drassss
Oklahoma!
pi_94886392
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 00:47 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Ehm sorry maar zo lang zit ik niet op de wc. :') Ik heb een hele stapel tijdschriften liggen daar. Waarvan ik een aantal nog nooit gelezen heb maar ook die kijk ik niet in als ik op de pot zit. :P
Ik zeg ook niet dat je meteen heel je blinde darm eruit moet rammen, maar steeds 5 minuten lezen per dag scheelt weer :P
  vrijdag 1 april 2011 @ 00:50:12 #255
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_94886419
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 00:49 schreef Drassss het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat je meteen heel je blinde darm eruit moet rammen, maar steeds 5 minuten lezen per dag scheelt weer :P
Man ik mag blij zijn als ik er eens 5 minuten zitten mag! :')
  vrijdag 1 april 2011 @ 00:51:07 #256
271872 Drassss
Oklahoma!
pi_94886463
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 00:50 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Man ik mag blij zijn als ik er eens 5 minuten zitten mag! :')
Waar is die porno troon dan voor?
  vrijdag 1 april 2011 @ 00:52:31 #257
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_94886508
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 00:51 schreef Drassss het volgende:

[..]

Waar is die porno troon dan voor?
Volgens mij hadden we t over nummer 2 op de wc. ;)
  vrijdag 1 april 2011 @ 00:53:31 #258
271872 Drassss
Oklahoma!
pi_94886546
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 00:52 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Volgens mij hadden we t over nummer 2 op de wc. ;)
Het is te laat.. ik ga maar lezen en niet meer tikken totdat de training er is. :')
  vrijdag 1 april 2011 @ 00:56:30 #259
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_94886642
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 00:53 schreef Drassss het volgende:

[..]

Het is te laat.. ik ga maar lezen en niet meer tikken totdat de training er is. :')
Dan ga ik slapen. Ok t is dichtbij maar ik ga niet een half uur niksen om de training te zien. :W
  vrijdag 1 april 2011 @ 01:29:29 #260
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_94887660
Toch nog wat te doen gehad en dus live de training gevolgd. :P

quote:
Roberto Belmonte :
Zijn beoordeling op het gebied van passen steeg van rampzalig naar waardeloos. _O- Mijn 39 jarige coach. :')
Sébastien Guérin :
Zijn beoordeling op het gebied van passen steeg van redelijk naar goed.
Manuel Igelbrant :
Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van passen van redelijk naar goed.
Frede Ustrup :
Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op passen steeg hij van matig naar redelijk.
Plácido Ahumada :
Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op passen steeg hij van redelijk naar goed.
Steven Couve :
Zijn beoordeling op het gebied van passen steeg van slecht naar zwak.
Over all een aardige training. :Y ^O^
  vrijdag 1 april 2011 @ 06:05:38 #261
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_94889927
quote:
Onno Kruijdenberg Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van positiespel van uitstekend naar formidabel.
Jannes Prent Zijn beoordeling op het gebied van positiespel steeg van goed naar uitstekend.
Ik ben van pindavlees
pi_94890184
mwoah.

quote:
Sagi Sarusi

Zijn beoordeling op het gebied van positiespel steeg van goed naar uitstekend.
Vaardigheidsniveau gestegen!

Marc Masjoan

Zijn beoordeling op het gebied van positiespel steeg van goed naar uitstekend.
Vaardigheidsniveau gestegen!

Tobias Maat

Zag zijn mate van positiespel toenemen van matig naar redelijk.
Herken je tobias maat nog possie?
  vrijdag 1 april 2011 @ 08:44:27 #263
271872 Drassss
Oklahoma!
pi_94890868
Ofzo wat heel je team gaat 1 of zelfs 2 levels vorm achteruit... 25k TSI minder... lekker dan :P

quote:
Barend Prent

Het keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in verdedigen vooruit van goed naar uitstekend.
Jannes :)
pi_94891435
Vorm: +4 -4 (A-team +4 -2)
TSI: +19160/-1900

3 pops, waarvan 3 op trainees..

Wel lekkere training dus!
pi_94891460
Trouwens, mijn ex-trainer is van niet-bestaand naar rampzalig gegaan... Maar daar krijg je geen bericht van (zag het toevallig via HO!).. Raar..
pi_94891727
Hopelijk is dit een slechte 1-april grap.

quote:
Vandaag lanceren we een nieuwe toevoeging aan het spel: de Grasmatconfiguratie. Hiermee kun je bepalen hoe de grasmat in je stadion eruit komt te zien, hoe het gras gemaaid wordt en welke lengte het gras moet hebben. Maar nog belangrijker is dat de keuze die je maakt van invloed is op het spel in je thuiswedstrijden. Afhankelijk van je keuze kunnen bepaalde spelers of teamlinies bijvoorbeeld beter gaan presteren. Kies dus bewust!

Je kunt de keuzes voor je grasmat op elk moment aanpassen, maar je instellingen ten tijde van de trainingsupdate bepalen je grasmat voor de hele komende week. Je grasmatkeuzes hebben vanaf week 3 (de wedstrijden van komende week) effect op de prestaties van je team. Je kunt op de stadionpagina van managers zien hoe zij hun grasmat hebben geconfigureerd.
  vrijdag 1 april 2011 @ 09:29:55 #267
271872 Drassss
Oklahoma!
pi_94891816
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 09:25 schreef IPeePie het volgende:
Hopelijk is dit een slechte 1-april grap.

[..]

Uiteraard is dit een 1 april grap.

Edit: Het ziet er wel verdomd serieus uit voor een 1 april grap...
pi_94891903
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 09:29 schreef Drassss het volgende:

[..]

Uiteraard is dit een 1 april grap.

Edit: Het ziet er wel verdomd serieus uit voor een 1 april grap...
Daarom, 10 verschillende soorten gras enzo... Beter hadden ze al die moeite besteed aan het zorgen dat HT niet de halve dag offline hoefde.
  vrijdag 1 april 2011 @ 09:33:50 #269
50936 The_Hives
pi_94891920
tuurlijk 1 april. Dat gaan ze echt niet doen als het seizoen al loopt
Fok! Federatie
  vrijdag 1 april 2011 @ 09:34:04 #270
271872 Drassss
Oklahoma!
pi_94891928
Mja.. ik vind het ook een best aardig idee. Dus hopelijk zeggen ze dat het 1 April is, maar gooien ze het zaterdag gewoon online :P
pi_94891950
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 09:34 schreef Drassss het volgende:
Mja.. ik vind het ook een best aardig idee. Dus hopelijk zeggen ze dat het 1 April is, maar gooien ze het zaterdag gewoon online :P
Deze keer is de grap dat het wel gebeurt :P
  vrijdag 1 april 2011 @ 09:35:41 #272
271872 Drassss
Oklahoma!
pi_94891966
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 09:35 schreef IPeePie het volgende:

[..]

Deze keer is de grap dat het wel gebeurt :P
Zou wat zijn ja _O-
  vrijdag 1 april 2011 @ 09:36:14 #273
271872 Drassss
Oklahoma!
pi_94891983
Maar to the point. Ik heb verdomme een afschuwelijke vorm update gehad zeg, hoe is dat in godsnaam mogelijk?
pi_94892082
Ik heb ook een enorme oplawaai gekregen qua vorm :r

Gelukkig hoef ik me voor aankomend weekend geen zorgen te maken maar toch irritant
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_94892749
Vorm is toch altijd drama na het tussenseizoen?...
pi_94893102
Ik vind het wel een leuke 1 April grap.

Alleen als het echt zou zijn, dan zou geen van de grassoorten mijn team liggen.
Bij de patronen zou ik altijd voor diamant gaan.
  vrijdag 1 april 2011 @ 10:29:58 #277
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_94893600
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 07:31 schreef IPeePie het volgende:
mwoah.

[..]

Herken je tobias maat nog possie?
Ja uiteraard! Lekker hoor! :D ^O^

Edit : Herken jij Steven Couve nog? :P

[ Bericht 10% gewijzigd door Outpost76 op 01-04-2011 11:52:02 ]
pi_94893986
quote:
Ignas Dodemond
Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van passen van matig naar redelijk.

Bálint Pest
Het keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in passen vooruit van redelijk naar goed.

Marcus Ketting
Zag zijn mate van passen toenemen van matig naar redelijk.

Egidius Heering
Zijn beoordeling op het gebied van passen steeg van matig naar redelijk.
Zo. toch een goede keuze geweest om voor nog een rondje beker te gaan en nog eens op openingen maken te trainen :)

Uitgebreide 1 april grap idd :')
Fokhattrick.org!
pi_94894028
quote:
Bloemengras
Perfect voor vriendschappelijke wedstrijden. Na elke vriendschappelijke wedstrijd in jouw stadion heb je 20 procent kans op een vriendschappelijke wedstrijd tegen een botteam in een land naar keuze.
Fokhattrick.org!
pi_94894191
Of de hellingshoek van je gras zo hoog mogelijk zetten.
Eerste helft 2-5-3 AO spelen
Tweede helft 5-5-0
  vrijdag 1 april 2011 @ 12:39:50 #281
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_94898154
Camiel Van Den Bosch (294838132) is wel populair. Hij staat nu al ruim een ton boven zn tv waarde. :P
  vrijdag 1 april 2011 @ 13:16:00 #282
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_94899446
quote:
01-04-2011
Ontvangen voor een verkochte speler die voorheen bij jouw team speelde: 130 305 ¤
das 257k gratis in 2 dagen tijd ^O^
Ik ben van pindavlees
  vrijdag 1 april 2011 @ 13:18:23 #283
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_94899524
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 13:16 schreef Flappekz het volgende:

[..]

das 257k gratis in 2 dagen tijd ^O^
  vrijdag 1 april 2011 @ 13:19:49 #284
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_94899574
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 april 2011 13:18 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Inderdaad, een verdrievoudiging van mn banksaldo ;)
Ik ben van pindavlees
pi_94900614
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 00:28 schreef Drassss het volgende:

[..]

Ik ben van de horror _O_

quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 00:28 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

:9~

Ik heb gister via Marktplaats 27 Engelstalige paperbacks gekocht met horrorverhalen uit de jaren 70 en 80 _O_

Die ga ik volgende week ophalen :P
pi_94905443
Ik vind het een geslaagde grap, ik heb best een paar keer gelachen met het lezen van de teksten. :)
pi_94905689
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 15:52 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik vind het een geslaagde grap, ik heb best een paar keer gelachen met het lezen van de teksten. :)
Zeker erg leuke teksten.
Helingshoek, lengte van het gras.
pi_94907698
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 15:59 schreef Nixx- het volgende:

[..]

Zeker erg leuke teksten.
Helingshoek, lengte van het gras.
Ik geloofde erin totdat ik over de hellingshoek las.
pi_94909341
Ik had het in het begin ook niet eens door. :D Erg leuk gemaakt dat zeker.

Maar ben er dus zelf ook volledig ingetrapt totdat ik hier ging kijken naar de reactie's en toen werd het me ook wel duidelijk. :P
pi_94909376
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 10:29 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Ja uiteraard! Lekker hoor! :D ^O^

Edit : Herken jij Steven Couve nog? :P
Heeft hij zich nuttig gemaakt? :P
pi_94909593
Is het goed vanavond speler te koop te zetten? Is maandag avond als aflooptijd een goede?
pi_94910110
quote:
Op vrijdag 1 april 2011 17:44 schreef elby1988 het volgende:
Is het goed vanavond speler te koop te zetten? Is maandag avond als aflooptijd een goede?
Normaal wel. :)
pi_94911692
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 18:02 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Normaal wel. :)
Zet ik hem gewoon te koop.. Wil hem er sowieso uit hebben..
  vrijdag 1 april 2011 @ 19:18:41 #294
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_94912984
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 17:38 schreef IPeePie het volgende:

[..]

Heeft hij zich nuttig gemaakt? :P
Mwa hij is gestegen in passen en gaat vanavond voor de dubbele aankoop prijs op de tl. :P
  vrijdag 1 april 2011 @ 19:19:48 #295
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_94913035
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 13:19 schreef Flappekz het volgende:

[..]

Inderdaad, een verdrievoudiging van mn banksaldo ;)
Lol, dat maakt t drie keer zo lekker! :D
pi_94913040
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 19:18 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Mwa hij is gestegen in passen en gaat vanavond voor de dubbele aankoop prijs op de tl. :P
Da's mooi, dan verdien ik er nog wat aan :P
  vrijdag 1 april 2011 @ 19:20:31 #297
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_94913076
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 19:19 schreef IPeePie het volgende:

[..]

Da's mooi, dan verdien ik er nog wat aan :P
Ja idd, zal all1 geen vetpot zijn. :D
  vrijdag 1 april 2011 @ 19:23:36 #298
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_94913178
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 13:47 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Ik ben van de horror _O_

[..]

:9~

Ik heb gister via Marktplaats 27 Engelstalige paperbacks gekocht met horrorverhalen uit de jaren 70 en 80 _O_

Die ga ik volgende week ophalen :P
Mijn 2 tassen vol zijn bijna allemaal Star Wars en Star Trek boekjes dus denk niet dat jij die zo :9~ vind. :')
pi_94913357
Nog even...
Fokhattrick.org!
pi_94913375
en dan is dit topic...
Fokhattrick.org!