Hij gaat m dus waarschijnlijk verkopen na een seizoen passen trainen he!quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:12 schreef MrMoon het volgende:
[..]
mooi zo, dan kan ik em zelfs nog gebruiken als ik toch besluit om vleugelspel te trainen ipv scoren... ben je gerustgesteld?
goede redenquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee de rede was dat ie nog veel moest doen en een aantal gesprekken had die die misschien wel kon spreiden tot 1.15 a 1.30.
ik kan ook lezenquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hij gaat m dus waarschijnlijk verkopen na een seizoen passen trainen he!Als je wil dat hij m ook scoren traint moet je zelf denk ik even contact opnemen met hem.
daaromquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee denk t idd niet, die is vorige week gestegen.
Echt waar!quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:14 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik kan ook lezen
maar ik twijfel dus nog tussen scoren en vleugelspel
komt goed.. en ik kan em ook nog tijdelijk bij df stallen voor shquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Echt waar!![]()
Mja dat moet je zelf bepalen.
die is voor mij niet interessantquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Maar misschien mijn Prent top talent wel!
Klopt. Ik ben trouwens wel blij dat ie gekocht is door een actief iemand en een Nederlander.quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:16 schreef MrMoon het volgende:
[..]
komt goed.. en ik kan em ook nog tijdelijk bij df stallen voor sh
Voor mij ook niet. Denk ook dat ik m verkoop als ie gestegen is want zelfs voor Drassss is t niks.quote:
Gaat m niet worden dus.quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:18 schreef Drassss het volgende:
Hmmz die gesprekken zijn voorbij en het is 0,18
Ik moet nog wel wat dingen doen of wat lezen als ik zin hebquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gaat m niet worden dus.
Mijn bier is bijna op dus ik ga zo pitten.
mja niet zoals 3 mnd terug.. toen miste ik de deadline van een uitmuntende spits.. en het team is inmiddels een bot gewordenquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Klopt. Ik ben trouwens wel blij dat ie gekocht is door een actief iemand en een Nederlander.
Man ik heb een hele boeken kast vol met boeken die ik nog lezen moet maar dat maakt t nog geen rede om wakker te blijven tot 1.30.quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:20 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik moet nog wel wat dingen doen of wat lezen als ik zin hebZal het dus wel rekken tot 1 en dan is het zo 01.20..
ik ook, maar die bewaar ik lekker voor de zomervakantiequote:Op vrijdag 1 april 2011 00:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Man ik heb een hele boeken kast vol met boeken die ik nog lezen moet maar dat maakt t nog geen rede om wakker te blijven tot 1.30.
Oh jawel, want ik vind lezen best lekker zo in de avond met een muziekje of wat te zuipen er naastquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Man ik heb een hele boeken kast vol met boeken die ik nog lezen moet maar dat maakt t nog geen rede om wakker te blijven tot 1.30.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:21 schreef MrMoon het volgende:
[..]
mja niet zoals 3 mnd terug.. toen miste ik de deadline van een uitmuntende spits.. en het team is inmiddels een bot geworden
Ehm heb jij 40 a 50 boeken die je nog lezen moet?quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:23 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik ook, maar die bewaar ik lekker voor de zomervakantie
niet zo erg als die van onze tuinmanquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Das zonde zeg! Wel slim dat je dat niet herhaald hebt aan t einde van t seizoen want t is koei waardig.
Mijn "verzameling" is wel een boek of 50, maar die heb ik allemaal al gelezenquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ehm heb jij 40 a 50 boeken die je nog lezen moet?
nee dat niet, maar ik kom wel tot 20quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ehm heb jij 40 a 50 boeken die je nog lezen moet?
Mja ik heb bijna all1 maar fantasy boeken liggen en daar leer je niet veel van. Daarnaast ga ik niet lezen a;s ik slapen wil want dan kom ik niet eens 1 alinea verder.quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:23 schreef Drassss het volgende:
[..]
Oh jawel, want ik vind lezen best lekker zo in de avond met een muziekje of wat te zuipen er naastZeker wanneer je er nog iets van opsteekt hehe.
Oh nee ik doel op voor mij nieuwe boeken. Mn verzameling is groter.quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:24 schreef Drassss het volgende:
[..]
Mijn "verzameling" is wel een boek of 50, maar die heb ik allemaal al gelezen
heb je die ene serie al compleet? Kan ff niet op naam komen, maar je weet vast wel welke ik bedoel..quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja ik heb bijna all1 maar fantasy boeken liggen en daar leer je niet veel van. Daarnaast ga ik niet lezen a;s ik slapen wil want dan kom ik niet eens 1 alinea verder.
Ja true, als je al half ligt te pitten kom je niet veel verder dan 10 bladzijdes, maar toch vind ik dat ook wel lekker. Ben trouwens niet van de fantasy, maar meer van de economische/sport of biografieënquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja ik heb bijna all1 maar fantasy boeken liggen en daar leer je niet veel van. Daarnaast ga ik niet lezen a;s ik slapen wil want dan kom ik niet eens 1 alinea verder.
mwah ik weet het nietquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Klopt maar wel een aantal stemmen waard gok ik zo ff.
Ik heb 2 volle tassen (ah boodschappen tassen en dan niet die plastike) met pocket paperbacks gekregen laatst.quote:
Die heb ik nog steeds niet compleet.quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:27 schreef MrMoon het volgende:
[..]
heb je die ene serie al compleet? Kan ff niet op naam komen, maar je weet vast wel welke ik bedoel..
10 bladzijdes???quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:28 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja true, als je al half ligt te pitten kom je niet veel verder dan 10 bladzijdes, maar toch vind ik dat ook wel lekker. Ben trouwens niet van de fantasy, maar meer van de economische/sport of biografieën
moet je de biografie van Ceasar lezen.. echt een aanraderquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:28 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja true, als je al half ligt te pitten kom je niet veel verder dan 10 bladzijdes, maar toch vind ik dat ook wel lekker. Ben trouwens niet van de fantasy, maar meer van de economische/sport of biografieën
paperback pocketsquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb 2 volle tassen (ah boodschappen tassen en dan niet die plastike) met pocket paperbacks gekregen laatst.
zondequote:Op vrijdag 1 april 2011 00:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Die heb ik nog steeds niet compleet.
Ja en de ene tas ging over Star Wars en de andere over Star Trek.quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:31 schreef MrMoon het volgende:
[..]
paperback pocketsecht ideaal formaat..
Moet zeggen dat ik me daar echt nog nooit in heb verdiept hehe.quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:30 schreef MrMoon het volgende:
[..]
moet je de biografie van Ceasar lezen.. echt een aanrader
ik vind paperback pockets juist veel handiger..quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja en de ene tas ging over Star Wars en de andere over Star Trek.Das pas geniaal!
Ik zelf heb all1 liever hardbacks want dat leest lekkerder en oogt veul mooier.
wat voor biografieën lees je dan?quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:33 schreef Drassss het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik me daar echt nog nooit in heb verdiept hehe.
irritant.. ik heb ook een boek waar ik maar niet doorheen kom, maar ik heb de rest van de serie ook nog staan.. dus ik moet er toch een keer doorheen..quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja ik had een tijd terug een deel gekocht en ik kom er maar niet door heen.....
Nee man die raken veel sneller beschadigd.quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:35 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik vind paperback pockets juist veel handiger..
Tja veel van sporters/economen of richting verslaggevers tijdens rampen/gebeurtenissen in de wereld.quote:
Mja ik ga zo ook maar eens. Slaap lekker!quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:39 schreef MrMoon het volgende:
Hmmz al weer veel te laat.. ik ga maar eens pitten
Ik ben door deel 1 en deel 3 heen maar deel 2 kom ik op de 1 of andere manier maar niet door heen.... Wel weer netjes begonnen bij deel 1 en ik wil na deel 2 ook deel 3 weer lezen.....quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:37 schreef MrMoon het volgende:
[..]
irritant.. ik heb ook een boek waar ik maar niet doorheen kom, maar ik heb de rest van de serie ook nog staan.. dus ik moet er toch een keer doorheen..
Gewoon bij de Wc leggen, dan ga je het vanzelf lezenquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ben door deel 1 en deel 3 heen maar deel 2 kom ik op de 1 of andere manier maar niet door heen.... Wel weer netjes begonnen bij deel 1 en ik wil na deel 2 ook deel 3 weer lezen.....
of je reet er mee vegenquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:42 schreef Drassss het volgende:
[..]
Gewoon bij de Wc leggen, dan ga je het vanzelf lezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |