1: te oudquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Je mag trouwens mn pa
[..]
wel wat pm training geven maar ook die kost ± 1 mil.
Tja wil je me nou helpen met mn familie team of niet.quote:
Daar is je spits spec + jongquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:56 schreef Outpost76 het volgende:
Snotver pillekes!
Joost Van Den Bosch (297727854)
Zal ik m kopen? Kan m mooi wat passen training mee geven.![]()
![]()
Idd!quote:
Geduld is de truc, langzaam zal je team er staanquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Idd!Ik heb al een van den Bosch spits trouwens.
Zal je zien dat dat straks niet t probleem is.
Ach dan win ik iig die Wilders award niet.
Dat snap ik en dat is ook t plan. Daarom probeer ik ook mn verdedigers te slijten aan een def trainer. Formidabel is nog te laag voor die gasten. Zeker als ik ze pas volgend seizoen ergens nodig heb.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:02 schreef Drassss het volgende:
[..]
Geduld is de truc, langzaam zal je team er staan
Jep ideaal zou wonderbaarlijk zijn.. dat is nu ook mijn plan om 3 gasten van uitmuntend een level of 3 omhoog te trainen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat snap ik en dat is ook t plan. Daarom probeer ik ook mn verdedigers te slijten aan een def trainer. Formidabel is nog te laag voor die gasten. Zeker als ik ze pas volgend seizoen ergens nodig heb.
Idd maar goed ze zijn als t goed is alle 2 onder de pannen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:09 schreef Drassss het volgende:
[..]
Jep ideaal zou wonderbaarlijk zijn.. dat is nu ook mijn plan om 3 gasten van uitmuntend een level of 3 omhoog te trainen.
Ik zou zeggen dat door die spec je best wel iets meer kan lappen.. Er zijn toch weinig vd bosch spitsen in het systeem? Deze kan je ook mooi trainen en is nog jong dus gaat zeker 6/7 seizoenen mee.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Idd maar goed ze zijn als t goed is alle 2 onder de pannen.![]()
Wat ga je daarna trainen?
Zal ik Joost nou kopen? Hij vraagt wel 349.999 eu teveel....
Eigenlijk moet ik me heul fijn gaan inhouden om te bieden.... Pas als er geboden wordt op m ook bieden mja de kans is dan dat er een bidwar komt waardoor hij hoger uit komt. En stel hij wordt niet verkocht zet ie m er dan goedkoper op of traint ie m nog verder....quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:12 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik zou zeggen dat door die spec je best wel iets meer kan lappen.. Er zijn toch weinig vd bosch spitsen in het systeem? Deze kan je ook mooi trainen en is nog jong dus gaat zeker 6/7 seizoenen mee.
Ach gewoon 3 minuten voor de deadline 1x biedenquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Eigenlijk moet ik me heul fijn gaan inhouden om te bieden.... Pas als er geboden wordt op m ook bieden mja de kans is dan dat er een bidwar komt waardoor hij hoger uit komt. En stel hij wordt niet verkocht zet ie m er dan goedkoper op of traint ie m nog verder....
Oh wat is verstandig doen in hattrick toch irritant!
Ik bied nu wel gewoon. Nu heb ik t geld. Straks doe ik weer eens wat impulsief en heb ik niet genoeg geld voor Joost.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:25 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ach gewoon 3 minuten voor de deadline 1x bieden
Straks komt een betere op de tl en zit je vast met Joostquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik bied nu wel gewoon. Nu heb ik t geld. Straks doe ik weer eens wat impulsief en heb ik niet genoeg geld voor Joost.
Telaat.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:30 schreef Drassss het volgende:
[..]
Straks komt een betere op de tl en zit je vast met JoostIk zou lekker wachten.
Never been gone!quote:
Je doet het gewoon expres he?quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:05 schreef Outpost76 het volgende:
Godver zit ik een berichtje te typen aan een gast die over mijn bod op george heen ging is in de tussen tijd de dl verlopen....![]()
![]()
![]()
Moon George zit dus niet bij mij maar bij Queens of the South (1280493)....
Het seizoen is nog lang en je begint weer actief te worden, dus nog genoeg kansenquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ach meld t als koei.Ik win m hier toch nooooit mee.
Dit is voor het eerst dat ik een (volgens jou) koei maak dus reken er maar niet op.quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:12 schreef Drassss het volgende:
[..]
Het seizoen is nog lang en je begint weer actief te worden, dus nog genoeg kansen
quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:05 schreef Outpost76 het volgende:
Godver zit ik een berichtje te typen aan een gast die over mijn bod op george heen ging is in de tussen tijd de dl verlopen....![]()
![]()
![]()
Moon George zit dus niet bij mij maar bij Queens of the South (1280493)....
Je hapt nietquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dit is voor het eerst dat ik een (volgens jou) koei maak dus reken er maar niet op.
Lekker puh!quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:17 schreef Drassss het volgende:
[..]
Je hapt niet
Vannacht ga ik de training misschien eens live bekijken..
Tja ik moet nog wat dingen doen plus ouwehoeren met wat mensen dus wie weet kan ik alles rekken tot kwart over 1quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Lekker puh!![]()
Zat ik ook aan te denken maar ik ga er van uit dat t niet gaat gebeuren. Het is me te stil hiero.
quote:
die is net niet goed genoeg..quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:18 schreef Drassss het volgende:
[..]
Moon... zie een post of 120 terug. Er staat een van groningen op de tl.
Was er al bang voor.. maar dacht toch even posten wie weet. Misschien een toppertje voor je B-team voor in de Fok-Cup?quote:
nou ja enig voordeel is dat ie nu in scoren wordt getraind... hopelijk kan ik em over een paar seizoenen losweken..quote:
zelfs daar is ie net niet goed genoeg voorquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:28 schreef Drassss het volgende:
[..]
Was er al bang voor.. maar dacht toch even posten wie weet. Misschien een toppertje voor je B-team voor in de Fok-Cup?
Ja sorry man. Ik hoop het ook voor je. Anders doe ik wel een goed bod en verkoop ik m vervolgens voor de normale prijs aan jou.quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:29 schreef MrMoon het volgende:
[..]
nou ja enig voordeel is dat ie nu in scoren wordt getraind... hopelijk kan ik em over een paar seizoenen losweken..
Gaat je wat biertjes kostenquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja sorry man. Ik hoop het ook voor je. Anders doe ik wel een goed bod en verkoop ik m vervolgens voor de normale prijs aan jou.
Die biertjes maken me niet uit. Die krijgt ie op de meet wel.quote:
geen probleem joh... het is maar een spelletjequote:Op donderdag 31 maart 2011 23:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja sorry man. Ik hoop het ook voor je. Anders doe ik wel een goed bod en verkoop ik m vervolgens voor de normale prijs aan jou.
het was wel eventjes een baalmomentje, maar wat ik net al postte het is maar een spelletje en je deed het niet bewustquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Die biertjes maken me niet uit. Die krijgt ie op de meet wel.Baal er meer van dat ie
poste..... Betekend dat ie t echt niet leuk vind.
Mja dan nog. Dit is voor t eerst dat ik een belofte moet breken en dat bevalt me niks.quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:47 schreef MrMoon het volgende:
[..]
geen probleem joh... het is maar een spelletje![]()
ik probeer tegen die tijd wel wat te regelen met die manager...
zie hierboven.quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:50 schreef MrMoon het volgende:
[..]
het was wel eventjes een baalmomentje, maar wat ik net al postte het is maar een spelletje en je deed het niet bewust
altijd eerst bieden en dan berichtjes schrijvenquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja dan nog. Dit is voor t eerst dat ik een belofte moet breken en dat bevalt me niks.![]()
Ik heb (tijdens en na de dl) een berichtje geplaatst in zn gb en daar heeft hij tot op heden nog niet op gereageerd.
Ja dat snap ik ook. Ik had all1 ff niet in de gaten wanneer de dl was.quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:54 schreef MrMoon het volgende:
[..]
altijd eerst bieden en dan berichtjes schrijven
hehe.. laten we er verder over ophouden.. het is geen probleem kan een keer gebeuren en is geen ramp.. klaar...quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook. Ik had all1 ff niet in de gaten wanneer de dl was.
2!quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:03 schreef MrMoon het volgende:
Hoeveel stijgers verwachten jullie?
ik niks, daarom ga ik de training ook niet live meemaken..
Ik krijg net het volgende berichtje over hem. :quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:00 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hehe.. laten we er verder over ophouden.. het is geen probleem kan een keer gebeuren en is geen ramp.. klaar...
Hij doet je speler dus goed.quote:ah, wilde al bijna niet bieden omdat hij vrij aan de prjjs was, maar wees gerust, hij krijgt in ieder geval een vol seizoen training op pasen, daarna krijgen mijn 6 beste trainees een vervolgtraining op scoren (en spelhervatting in tussenseizoen) totdat ze een jaar of 21 zijn. Om eerlijk te zijn is george waarschijnlijk een van de trainees die er aan het einde van dit seizoen uitgaat.
Ik gok weer eens een stuk of 5 zoals al steeds als ik passen train.quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:03 schreef MrMoon het volgende:
Hoeveel stijgers verwachten jullie?
ik niks, daarom ga ik de training ook niet live meemaken..
Nee de rede was dat ie nog veel moest doen en een aantal gesprekken had die die misschien wel kon spreiden tot 1.15 a 1.30.quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:09 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dat is ook de reden dat je er voor op blijft?
mooi zo, dan kan ik em zelfs nog gebruiken als ik toch besluit om vleugelspel te trainen ipv scoren... ben je gerustgesteld?quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik krijg net het volgende berichtje over hem. :
[..]
Hij doet je speler dus goed.
Radboud vast niet dit keerquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik gok weer eens een stuk of 5 zoals al steeds als ik passen train.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |