Ja uiteraard! Lekker hoor!quote:Op vrijdag 1 april 2011 07:31 schreef IPeePie het volgende:
mwoah.
[..]
Herken je tobias maat nog possie?
Zo. toch een goede keuze geweest om voor nog een rondje beker te gaan en nog eens op openingen maken te trainenquote:Ignas Dodemond
Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van passen van matig naar redelijk.
Bálint Pest
Het keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in passen vooruit van redelijk naar goed.
Marcus Ketting
Zag zijn mate van passen toenemen van matig naar redelijk.
Egidius Heering
Zijn beoordeling op het gebied van passen steeg van matig naar redelijk.
quote:Bloemengras
Perfect voor vriendschappelijke wedstrijden. Na elke vriendschappelijke wedstrijd in jouw stadion heb je 20 procent kans op een vriendschappelijke wedstrijd tegen een botteam in een land naar keuze.
das 257k gratis in 2 dagen tijdquote:01-04-2011
Ontvangen voor een verkochte speler die voorheen bij jouw team speelde: 130 305 ¤
Ik ben van de horrorquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:28 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja true, als je al half ligt te pitten kom je niet veel verder dan 10 bladzijdes, maar toch vind ik dat ook wel lekker. Ben trouwens niet van de fantasy, maar meer van de economische/sport of biografieën
quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb 2 volle tassen (ah boodschappen tassen en dan niet die plastike) met pocket paperbacks gekregen laatst.
Zeker erg leuke teksten.quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:52 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik vind het een geslaagde grap, ik heb best een paar keer gelachen met het lezen van de teksten.
Ik geloofde erin totdat ik over de hellingshoek las.quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:59 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Zeker erg leuke teksten.
Helingshoek, lengte van het gras.
Heeft hij zich nuttig gemaakt?quote:Op vrijdag 1 april 2011 10:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja uiteraard! Lekker hoor!![]()
Edit : Herken jij Steven Couve nog?
Normaal wel.quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:44 schreef elby1988 het volgende:
Is het goed vanavond speler te koop te zetten? Is maandag avond als aflooptijd een goede?
Lol, dat maakt t drie keer zo lekker!quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:19 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Inderdaad, een verdrievoudiging van mn banksaldo
Da's mooi, dan verdien ik er nog wat aanquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mwa hij is gestegen in passen en gaat vanavond voor de dubbele aankoop prijs op de tl.
Ja idd, zal all1 geen vetpot zijn.quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:19 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Da's mooi, dan verdien ik er nog wat aan
Mijn 2 tassen vol zijn bijna allemaal Star Wars en Star Trek boekjes dus denk niet dat jij die zoquote:Op vrijdag 1 april 2011 13:47 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik ben van de horror
[..]
Ik heb gister via Marktplaats 27 Engelstalige paperbacks gekocht met horrorverhalen uit de jaren 70 en 80
Die ga ik volgende week ophalen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |