Prima. Ik ben iig blij dat ze weg zijn en nu vd Boog nog.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:57 schreef Drassss het volgende:
Oke allemaal prima. Maar als hij straks naar 1.5 jaar ook het schip verlaat met zo'n kornuiten is het ook gewoon een faalhaasWe wachten gewoon rustig af..
quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:26 schreef Outpost76 het volgende:
Bed tijd, dus:
Slaap lekker!
The Hives je het wordt weer gezelliger dus kom maar weer terug!
Deze:quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:23 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Wat voor ratings haal jij? Wat voor hij?
Heb je ervaring in andere opstellingen?
Mots laat je middenveld rating omhoog gaan, maar tegen een counter team heb je meestal sowieso al beter middenveld.
wat is zn team/wat zijn zn ratings tov die van jou? Kun je zoals je normaal gesproken speelt zn vleugelaanval opvangen?quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:15 schreef PeeJie_ het volgende:
Binnenkort moet ik in mijn competitie tegen een vriend van mij en deze wedstrijd wil, nee wacht, moet ik winnen. Hij speelt 4-4-2, op de counter en traint vleugelspelers. Voor een VIII competitie heeft hij wel redelijk goede vleugelspelers.
Zelf speel ik 3-5-2, meestal centrumaanval en beschik over een beter middenveld. Gewoon zo blijven spelen, of nog het een en ander aanpassen ? Hoeveel scheelt het als je MOTS speelt, dan gaat je middenveld rating omhoog meen ik ?
wie speelt thuis? Wat je eventueel kunt doen is je vleugelspelers op 'naar het midden' zetten.. zodat je middenveld nog iets beter wordt.. maar normaal gesproken win je dit..quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:30 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Deze:
[ afbeelding ]
Vergelijkbare wedstrijden bij elkaar gezet![]()
Met zwak countervaardigheid denk ik niet dat je veel van hem hoeft te vrezen eerlijk gezegd. Heb je die matig (laag) centrale verdediging gehaald in 3-5-2? In ieder geval, ik zou zorgen dat je vleugelverdedigingsratings wat hoger liggen, ten koste van je centrale verdediging. Verder zou ik zelf geen centrale aanval spelen. Probeer door middel van wat aanvallende wingers / aanvallende IM's (als je er de spelers voor hebt natuurlijk) je aanvalsratings nog wat te verbeteren.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:30 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Deze:
[ afbeelding ]
Vergelijkbare wedstrijden bij elkaar gezet![]()
Ik speel thuisquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:35 schreef MrMoon het volgende:
[..]
wie speelt thuis? Wat je eventueel kunt doen is je vleugelspelers op 'naar het midden' zetten.. zodat je middenveld nog iets beter wordt.. maar normaal gesproken win je dit..
3-5-2 speelde ik toen idd. Ik neem jullie adviezen even meequote:Op woensdag 30 maart 2011 23:36 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Met zwak countervaardigheid denk ik niet dat je veel van hem hoeft te vrezen eerlijk gezegd. Heb je die matig (laag) centrale verdediging gehaald in 3-5-2? In ieder geval, ik zou zorgen dat je vleugelverdedigingsratings wat hoger liggen, ten koste van je centrale verdediging. Verder zou ik zelf geen centrale aanval spelen. Probeer door middel van wat aanvallende wingers / aanvallende IM's (als je er de spelers voor hebt natuurlijk) je aanvalsratings nog wat te verbeteren.
Als je aanval door het midden speelt, krijg je een penalty op je vleugelverdediging.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:40 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Ik speel thuisvleugelspelers op het middenveld staan bij mij std. naar binnen toe.
[..]
3-5-2 speelde ik toen idd. Ik neem jullie adviezen even mee
Trouwens, mijn vleugels zijn qua vleugelspel lager dan die van hem. Als ik dan aanvallend probeer te spelen door het midden, heb ik toch meer kans, aangezien hij ook zijn vleugelverdedigers (goed) traint ?
Ah duidelijk, niet handig dus iddquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:44 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Als je aanval door het midden speelt, krijg je een penalty op je vleugelverdediging.
Ook zijn z'n vleugelverdedigings-ratings niet hoger dan z'n centrale verdediging.
Het is "pas" 10 april, dus ik heb nog even de tijdquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:48 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Zeg het even als je een opstelling hebt gemaakt
dat hoeft niet.. als je centrumaanval niet door zijn centrumverdediging komt schiet je er nog niks mee op..quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:40 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Ik speel thuisvleugelspelers op het middenveld staan bij mij std. naar binnen toe.
[..]
3-5-2 speelde ik toen idd. Ik neem jullie adviezen even mee
Trouwens, mijn vleugels zijn qua vleugelspel lager dan die van hem. Als ik dan aanvallend probeer te spelen door het midden, heb ik toch meer kans, aangezien hij ook zijn vleugelverdedigers (goed) traint ?
"even" de tijd, nog een zee van tijd bedoel jequote:Op woensdag 30 maart 2011 23:49 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Het is "pas" 10 april, dus ik heb nog even de tijd
Ik zie een koei aankomenquote:Op donderdag 31 maart 2011 09:21 schreef Nixx- het volgende:
Ik log vanochtend in op Hattrick.
Ik zie dat iemand heeft geboden op mijn aanvaller die ik te koop heb gezet.
Ik ga de TL op om naar spelers te zoeken.
Ik zet een aantal spelers in de hot-list (bovennatuurlijk scoren, 20 + weinig dagen, redelijk+ passen, Snel/Koppen/Onvoorspelbaar)
Mijn wifi weigert waardoor ik een error scherm krijg.
Ik druk op teruggaan, daarna druk ik per ongeluk op bieden (vraagprijs: 5,25 miljoen).
Jij ziet overal koeien lopen.quote:
Hou je niet van koeien dan? Melk is lekkerquote:Op donderdag 31 maart 2011 09:30 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Jij ziet overal koeien lopen.
Ik bied tenminste niet op mijn eigen spelers en ik bied ook geen miljoen boven de TV.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |