SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic statistieken Klik op de link om te zien welke FOK!kende hattrickers de meeste posts hebben of wat het spamrecord is van de hattrickende FOK!kers. Hattrick op FOK! statistieken
Deze openingspost Als je het topic sluit doordat je reactie 301 hebt geplaatst, word je vriendelijk verzocht een nieuw topic te openen. De OP is dan hier te vinden.
Tevens word je verzocht even je eigen laatste topic post te editen en een linkje te plaatsen naar t nieuwe topic. bvdHT: FC Dinamo Assen (504765)
Met de jeugd is ook niet zo veel mis. Maar een bestuur wat niet naar behoren functioneert kan nooit een goede fundering zijn voor een voetbal club die goed wil presteren. Dr moet weer een voetbal mentaliteit komen en niet een zaken lui mentaliteit. "oh wacht als ik die speler nou weet te slijten of weet binnen te halen krijg ik weer 5 of 10% van de transver som!"quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:41 schreef Drassss het volgende:
[..]
Maar even serieus. Wat wil je dan in godsnaam veranderen? Er loopt nu ook aardig talent rond, ik noem:
Steek, vd wiel, toby, eriksen. En dan "breken" nu 2 wingers door?
Kijk dat mis management met Mido/Ooijer en daarvoor Olequer/Luque kan je verbeteren, maar voor de rest kom je gewoon te kort. Ze missen ook steeds maar net het kampioenschap he. Een paar punten meer of zelfs 1 en ze waren 2x kampioen geweest. That's is.
Dus ik snap het probleem niet, behalve dat er altijd paniek/gezeik is en men nooit rustig wil bouwen aan een staf die steeds een selectie beter wil maken
Straks gaan Eriksen/Steek/Vertonghen/vd Wiel gewoon weer weg en is het dus weer niks. Zo blijft het maar door gaan de komende jaren dus hoe ze dat gaat verhelpen? Ik heb geen idee.
speciaal voor jou niet de fipo gemaaktquote:
weg met wanbeleid bedoel je.. geen Mido's, Luque's en Atouba's en dan mis er nog een hele hoopquote:[..]
Met de jeugd is ook niet zo veel mis. Maar een bestuur wat niet naar behoren functioneert kan nooit een goede fundering zijn voor een voetbal club die goed wil presteren. Dr moet weer een voetbal mentaliteit komen en niet een zaken lui mentaliteit. "oh wacht als ik die speler nou weet te slijten of weet binnen te halen krijg ik weer 5 of 10% van de transver som!"
Opzouten met dat soort lui!![]()
Als het een beetje meezit, dan heb ik volgende week de laatste uitwedstrijd in de beker. Ik moet tegen iemand uit VI in ieder geval die ik met PIC moet kunnen hebben.quote:30-03-2011
Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 88 281 ¤ aan entreegeld.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:51 schreef MrMoon het volgende:
[..]
speciaal voor jou niet de fipo gemaakt
Dat is er slechts een deel van. Het bestuur wat in commissies zich zelf controleert en gewoon slechte aankopen goed keurt. Vervolgens gooien ze er een goede scout uit en geven ze hem de schuld van de afgelopen tijd.... Ze hebben all1 maar lopen spartelen (wachtend op hun ontslag) de laatste tijd. Dus opzouten met dat soort wanbeleid en geld verkwisting. Als de algemeen directeur al geld (was 10% dacht ik) krijgt als hij een speler verkoopt ben je toch niet goed bezig of wel?quote:weg met wanbeleid bedoel je.. geen Mido's, Luque's en Atouba's en dan mis er nog een hele hoop
het is graag gedaanquote:
klopt, maar goed ik vind sowieso dat er bij de topclubs weinig voetbal know-how zit in het bestuur..quote:Dat is er slechts een deel van. Het bestuur wat in commissies zich zelf controleert en gewoon slechte aankopen goed keurt. Vervolgens gooien ze er een goede scout uit en geven ze hem de schuld van de afgelopen tijd.... Ze hebben all1 maar lopen spartelen (wachtend op hun ontslag) de laatste tijd. Dus opzouten met dat soort wanbeleid en geld verkwisting. Als de algemeen directeur al geld (was 10% dacht ik) krijgt als hij een speler verkoopt ben je toch niet goed bezig of wel?
Dat is al een groot stuk van de verandering die Cruijf wil door voeren. Hij is geen Boeman die iedereen die er zit wil weg jagen. Hij wil een betere structuur voor Ajax en blijkbaar kon dit bestuur dat niet behappen omdat ze geen fuck met voetbal te maken hebben gehad en puur bedrijfs lulletjes waren. Dat betekend niet dat je ontslagen had geworden als je Cruijf de macht had gegeven om zijn veranderingen door te laten voeren. Helaas waren de meeste van de haantjes daar wel bang voor en daarom heeft het zo lang geduurd. Hij wilde dit al doen ten tijde van her Coronel onderzoek. Mja toen mocht ie niet.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:03 schreef MrMoon het volgende:
[..]
het is graag gedaan
[..]
klopt, maar goed ik vind sowieso dat er bij de topclubs weinig voetbal know-how zit in het bestuur..
Toch zonde dat dezelfde waailappen training hebben gehad die dat zondag ook al hebben gehad....quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:00 schreef IPeePie het volgende:
Wat ben ik toch een idioot. Vergeten een opstelling te maken voor m'n jeugdfriendly
Gelukkig heb ik toch alleen maar waailappen
Gefelie!quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:01 schreef ScudRaket het volgende:
2-0, eenvoudige zege. 3 ronde wordt wat lastiger, maar dat is een goede aanval tegen mijn goede defensie, moet ik op andere punten wel kunnen pakken.
OMG!quote:
Niet all1 in Noord Afrika staat de wereld op zn kop.quote:Emotionele Coronel: "Cruijff zou ons kapot maken"
Met een emotioneel betoog heeft voorzitter Uri Coronel woensdagavond zijn vertrek bij Ajax aangekondigd. Hij en de overige leden van het bestuur en de raad van commissarissen wilden niet met het mes op de keel de dictaten van Johan Cruijff uitvoeren.
"Het werd vechten als we hem niet zouden steunen. Het was slikken of wegwezen. Hij zou ons kapot maken, we gingen er allemaal aan. Cruijff is hier een halve god of misschien wel een hele. Dan houdt het op'', zei de preses die 23 jaar bij Ajax verschillende functies heeft vervuld.
De fluwelen revolutie die Cruijff in het vorige jaar is begonnen, krijgt door de nieuwe ontwikkelingen steeds meer trekjes van een keiharde strijd om de macht. De bekendste oud-voetballer wil dat Frank de Boer (hoofdtrainer), Dennis Bergkamp (opleiding) en Wim Jonk (scouting) het nieuwe hart van Ajax gaan vormen. En daar moet alles voor wijken. Wie niet meegaat heeft 'oorlog' met Cruijff en zijn volgelingen.
"Cruijff wilde dat we Blind zouden ontslaan omdat hij niet eerlijk was en op verschillende posten had gefaald'', zei Coronel. "Hij ontkende dat weer toen trainer Frank de Boer dat betreurde. Maar alles staat op papier. Hoofd jeugdopleiding Jan Olde Riekerink moest maar naar Ajax Cape Town en voor zes jeugdtrainers was ook geen plaats meer. Zo'n operatie zou ons een miljoen euro kosten. Bovendien gaat de directie over het personeelsbeleid. We konden Cruijff geen gelijk geven. Maar het werd wel onfatsoenlijk en onredelijk.''
Nee, feestje!quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:57 schreef Drassss het volgende:
Oke allemaal prima. Maar als hij straks naar 1.5 jaar ook het schip verlaat met zo'n kornuiten is het ook gewoon een faalhaasWe wachten gewoon rustig af..
Wat voor ratings haal jij? Wat voor hij?quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:15 schreef PeeJie_ het volgende:
Binnenkort moet ik in mijn competitie tegen een vriend van mij en deze wedstrijd wil, nee wacht, moet ik winnen. Hij speelt 4-4-2, op de counter en traint vleugelspelers. Voor een VIII competitie heeft hij wel redelijk goede vleugelspelers.
Zelf speel ik 3-5-2, meestal centrumaanval en beschik over een beter middenveld. Gewoon zo blijven spelen, of nog het een en ander aanpassen ? Hoeveel scheelt het als je MOTS speelt, dan gaat je middenveld rating omhoog meen ik ?
Prima. Ik ben iig blij dat ze weg zijn en nu vd Boog nog.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:57 schreef Drassss het volgende:
Oke allemaal prima. Maar als hij straks naar 1.5 jaar ook het schip verlaat met zo'n kornuiten is het ook gewoon een faalhaasWe wachten gewoon rustig af..
quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:26 schreef Outpost76 het volgende:
Bed tijd, dus:
Slaap lekker!
The Hives je het wordt weer gezelliger dus kom maar weer terug!
Deze:quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:23 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Wat voor ratings haal jij? Wat voor hij?
Heb je ervaring in andere opstellingen?
Mots laat je middenveld rating omhoog gaan, maar tegen een counter team heb je meestal sowieso al beter middenveld.
wat is zn team/wat zijn zn ratings tov die van jou? Kun je zoals je normaal gesproken speelt zn vleugelaanval opvangen?quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:15 schreef PeeJie_ het volgende:
Binnenkort moet ik in mijn competitie tegen een vriend van mij en deze wedstrijd wil, nee wacht, moet ik winnen. Hij speelt 4-4-2, op de counter en traint vleugelspelers. Voor een VIII competitie heeft hij wel redelijk goede vleugelspelers.
Zelf speel ik 3-5-2, meestal centrumaanval en beschik over een beter middenveld. Gewoon zo blijven spelen, of nog het een en ander aanpassen ? Hoeveel scheelt het als je MOTS speelt, dan gaat je middenveld rating omhoog meen ik ?
wie speelt thuis? Wat je eventueel kunt doen is je vleugelspelers op 'naar het midden' zetten.. zodat je middenveld nog iets beter wordt.. maar normaal gesproken win je dit..quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:30 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Deze:
[ afbeelding ]
Vergelijkbare wedstrijden bij elkaar gezet![]()
Met zwak countervaardigheid denk ik niet dat je veel van hem hoeft te vrezen eerlijk gezegd. Heb je die matig (laag) centrale verdediging gehaald in 3-5-2? In ieder geval, ik zou zorgen dat je vleugelverdedigingsratings wat hoger liggen, ten koste van je centrale verdediging. Verder zou ik zelf geen centrale aanval spelen. Probeer door middel van wat aanvallende wingers / aanvallende IM's (als je er de spelers voor hebt natuurlijk) je aanvalsratings nog wat te verbeteren.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:30 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Deze:
[ afbeelding ]
Vergelijkbare wedstrijden bij elkaar gezet![]()
Ik speel thuisquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:35 schreef MrMoon het volgende:
[..]
wie speelt thuis? Wat je eventueel kunt doen is je vleugelspelers op 'naar het midden' zetten.. zodat je middenveld nog iets beter wordt.. maar normaal gesproken win je dit..
3-5-2 speelde ik toen idd. Ik neem jullie adviezen even meequote:Op woensdag 30 maart 2011 23:36 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Met zwak countervaardigheid denk ik niet dat je veel van hem hoeft te vrezen eerlijk gezegd. Heb je die matig (laag) centrale verdediging gehaald in 3-5-2? In ieder geval, ik zou zorgen dat je vleugelverdedigingsratings wat hoger liggen, ten koste van je centrale verdediging. Verder zou ik zelf geen centrale aanval spelen. Probeer door middel van wat aanvallende wingers / aanvallende IM's (als je er de spelers voor hebt natuurlijk) je aanvalsratings nog wat te verbeteren.
Als je aanval door het midden speelt, krijg je een penalty op je vleugelverdediging.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:40 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Ik speel thuisvleugelspelers op het middenveld staan bij mij std. naar binnen toe.
[..]
3-5-2 speelde ik toen idd. Ik neem jullie adviezen even mee
Trouwens, mijn vleugels zijn qua vleugelspel lager dan die van hem. Als ik dan aanvallend probeer te spelen door het midden, heb ik toch meer kans, aangezien hij ook zijn vleugelverdedigers (goed) traint ?
Ah duidelijk, niet handig dus iddquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:44 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Als je aanval door het midden speelt, krijg je een penalty op je vleugelverdediging.
Ook zijn z'n vleugelverdedigings-ratings niet hoger dan z'n centrale verdediging.
Het is "pas" 10 april, dus ik heb nog even de tijdquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:48 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Zeg het even als je een opstelling hebt gemaakt
dat hoeft niet.. als je centrumaanval niet door zijn centrumverdediging komt schiet je er nog niks mee op..quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:40 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Ik speel thuisvleugelspelers op het middenveld staan bij mij std. naar binnen toe.
[..]
3-5-2 speelde ik toen idd. Ik neem jullie adviezen even mee
Trouwens, mijn vleugels zijn qua vleugelspel lager dan die van hem. Als ik dan aanvallend probeer te spelen door het midden, heb ik toch meer kans, aangezien hij ook zijn vleugelverdedigers (goed) traint ?
"even" de tijd, nog een zee van tijd bedoel jequote:Op woensdag 30 maart 2011 23:49 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Het is "pas" 10 april, dus ik heb nog even de tijd
Ik zie een koei aankomenquote:Op donderdag 31 maart 2011 09:21 schreef Nixx- het volgende:
Ik log vanochtend in op Hattrick.
Ik zie dat iemand heeft geboden op mijn aanvaller die ik te koop heb gezet.
Ik ga de TL op om naar spelers te zoeken.
Ik zet een aantal spelers in de hot-list (bovennatuurlijk scoren, 20 + weinig dagen, redelijk+ passen, Snel/Koppen/Onvoorspelbaar)
Mijn wifi weigert waardoor ik een error scherm krijg.
Ik druk op teruggaan, daarna druk ik per ongeluk op bieden (vraagprijs: 5,25 miljoen).
Jij ziet overal koeien lopen.quote:
Hou je niet van koeien dan? Melk is lekkerquote:Op donderdag 31 maart 2011 09:30 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Jij ziet overal koeien lopen.
Ik bied tenminste niet op mijn eigen spelers en ik bied ook geen miljoen boven de TV.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |