Op mijn mobiel???quote:Op donderdag 31 maart 2011 09:39 schreef Drassss het volgende:
Nixx misschien even foktrick instaleren, want daar krijg je nog een extra scherm om je biedingen te bevestigen?
Ik wilde alleen de training van mijn jeugd bekijken.quote:
Je verglijkt een besturingssysteem met een apparaat?quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:00 schreef Nixx- het volgende:
[..]
iPad??
ANDROID FTW! (For The Win, niet Forward Towards Wing)
Ja, simpel hequote:Op donderdag 31 maart 2011 10:03 schreef RealBizkit666 het volgende:
Je verglijkt een besturingssysteem met een apparaat?
Het is iig een speler die je wil hebbenquote:Op donderdag 31 maart 2011 09:30 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Jij ziet overal koeien lopen.
Ik bied tenminste niet op mijn eigen spelers en ik bied ook geen miljoen boven de TV.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:30 schreef Outpost76 het volgende:
Ik heb 3 leuke trainies op de tl staan dus iedereen mag massaal ff bieden.wat is de reden dat ze er nu al op staan en dat je niet hebt gewacht tot na de training?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HT: FC Dinamo Assen (504765)
Omdat ze pas zijn gestegen en ik ze steeds vergeet op de tl te zetten.quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:23 schreef MrMoon het volgende:
[..]
wat is de reden dat ze er nu al op staan en dat je niet hebt gewacht tot na de training?
aha.. das duidelijkquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Omdat ze pas zijn gestegen en ik ze steeds vergeet op de tl te zetten.Mijn jeugd pull moet gewoon verkocht worden omdat ie nu nog op zn jongst is en hij heeft niet mee gespeeld woensdag dus stijgen zal ie toch niet.
Een 25 jarige?quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:35 schreef IPeePie het volgende:
Diepfries, ik hoor dat je Dario Duivenbode (214976889) gaat trainen?
Is het zo snel met ons land gesteldquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:44 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Als SH verdediger. Ik heb het ook niet verzonnen hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |